Novinky emailem
  • Registrace
  • Přihlásit se
Vše
Články
Bazar
Fórum
Firmy
Krádeže
Práce
  • Články
  • Bazar
  • Fórum
  • Firmy
  • Krádeže
  • Veletrhy
  • Kalkulačky
  • Práce
  • Volné stroje
reklama
reklama
  • Hledat

Hledat

Na dotaz "joystickem" bylo nalezeno 101 stránek

Kolové rypadlo Volvo EWR150E 3D (Možnost leasingu)

Kolové rypadlo Volvo EWR150E 3D (Možnost leasingu)
vloženo 24.06.2025, typ inzerce: prodám kolové rypadlo, r.v. 2018, motohodin 6006, Nabízím k prodeji tento kolový bagr EWR150E Stroj po kompletní kontrole připraven k okamžitému nasazení do práce. Možno vyzkoušet u nás v areálu v plné zátěži. Díky rotační hlavě Engcon s kleštěmi bude práce rychlejší a přesnější. Rok výroby: 2018 Motohodiny: 6006 FINANCOVÁNÍ: Rádi Vám zprostředkujeme financování přes naše partnerské společnosti (CZK i EUR). VÝBAVA: - dělený výložník - hydraulické okruhy pro kladivo a nůžky - klimatizace - maják - hydraulický rychloupínák S60 - protipádové pojistky ramen - vypínač baterie - indikátor bezpečného zatížení - rotační hlava Engcon s kleštěmi - podkopový 3D systém s GPS - nezávislé topení - autorádio - zadní a boční kamera - čerpadlo pro tankování - manuální centrální mazání - hydraulika + el. pro přívěs - dozér - podpěrné nohy - vyhřívané, vzduchem odpružené sedadlo (s odvětráváním) - odpružení ramene - imobilizér - zatáčení náprav joystickem - automatická brzda - tempomat - záruka SPECIFIKACE: - motor Volvo, výkon 105 kW, obsah 4, 5 l - hmotnost 18, 5 t - rozměry (DxŠxV) 7, 64x2, 54x3, 3 m PŘÍSLUŠENSTVÍ: - Dokončovcí lopata 160 cm - podkopový 3D systém Leica Cena bez DPH. Prodejem stavební techniky se zabýváme již 7 let. Každý stroj pečlivě procházíme a připravíme k okamžitému nasazení do práce. Věříme v kvalitu naší práce a proto poskytujeme záruku. Máme zázemí vlastního servisu. Samozřejmostí je široká nabídka náhradních dílů a příslušenství. RL250405
Cena 3 865 000,00 Kč (bez DPH)
E-mail: eminger@prostro.cz
Telefon: +420 736186674

VOLVO L180F

VOLVO L180F
vloženo 03.04.2025, typ inzerce: prodám kolový nakladač, r.v. 2008, motohodin 19200, Prodám čelní nakladač VOLVO L180F . Rok výroby 2008. 19200mth Pneu 90% přední náprava zadní cca 80%, centrální mazání , orientační váha, řízení joystickem nebo volantem , nové baterie , nový startér , rok zpět nová sedačka, přetěsněné pístnice na zdvih a lopatu, pěkný stav. Uvedená cena bez DPH
Cena 1 250 000,00 Kč (bez DPH)
E-mail: p.dusakml@dukra.cz
Telefon: 608822800

Přichází nový Bobcat E19. Dvě věci vás překvapí

47. 2024-10-01 Bobcat E19

Společně s novinářskými kolegy stojím mezi zdmi starobylé usedlosti v Chrástu a před sebou mám zatím utajené nové modely minibagrů Bobcat řady R2: E16, E17z, E19 a E20z. Vedle 1,9 tunové E19, u které se očekává, že u nás bude z celé řady nejprodávanější, stojí původní model, a tak jsem se rozhodnul obě generace důkladně porovnat.


Kolový nakladač CAT 924K, r.v. 2015, 11.010 motohodin

Kolový nakladač CAT 924K, r.v. 2015, 11.010 motohodin
vloženo 24.06.2025, typ inzerce: prodám kolový nakladač, r.v. 2015, motohodin 11010, - rok výroby 2015 - hmotnost 13.000 kg - 11.010 motohodin - zadní kamera - klimatizace - power shift - ovládání joystickem - monitor zatížení - rychloupínací zařízení + lopata
Cena 849 000,00 Kč (bez DPH)
E-mail: info@chaletservis.cz
Telefon: +420 775101131

BOMAG BMP 8500

BOMAG BMP 8500
vloženo 24.06.2025, typ inzerce: prodám válec, r.v. 2021, motohodin 219, Výkon motoru:20 KM - Kubota Ovládací válec ovládaný joystickem. ( drátové nebo bezdrátové ). Technické údaje: Pracovní hmotnost: 1595 kg Šířka bubna: 850 mm
Cena 18 668,00 € (~482 437,12 Kč) (bez DPH)
E-mail: jcb1@denison.com.pl
Telefon: +48 500116774

Pásový finišer Volvo ABG7820B – německé a švédské technologie pod jedním kabátem

Pásový finišer Volvo ABG7820B – německé a švédské technologie pod jedním kabátem

Volvo ABG7820B je čerstvou novinkou na poli pásových finišerů. Největší jeho inovace spočívá v nahrazení motoru Deutz motorem vlastní produkce. Jedná se o první konstrukční zásah od doby, co před dvěma lety koupilo Volvo divizi silniční techniky od Ingersoll-Rand.


Bobcat TL30.70: Recenze

Bobcat TL30.70: Recenze

Loni v létě Bobcat představil novou řadu teleskopických manipulátorů a naše redakce jeden z nových modelů důkladně otestovala přímo na polygonu v dobříšské centrále. Z dálky sice manipulátor vypadá pořád téměř stejně, ale při bližším pohledu zjistíte, že se toho změnilo změnilo více než dost.


JLG 3614RS: Recenze

JLG 3614RS: Recenze

JLG. John Landis Grove. Iniciály jména zakladatele americké firmy, které se podobně jako u JCB vtělily do jejího názvu. Největší výrobce teleskopických manipulátorů na světě přichází s novou řadou RS pro půjčovny, která je tak levná, že si ji pořizuje i Armáda České republiky. Proklepnul jsem čtrnáctimetrový JLG 3614RS.


36. U 320 lze vyklopit levou konzolu z joystickem vzhůru, u 320GC se musíte protáhnout okolo

36. U 320 lze vyklopit levou konzolu z joystickem vzhůru, u 320GC se musíte protáhnout okolo


JCB Hydradig 110W: Recenze

JCB Hydradig 110W: Recenze

JCB se opět pokouší o revoluci - posadilo bagr na podvozek z teleskopického manipulátoru. Prošli jsme si oficiálně prezentované výhody Hydradigu, některé z nich postavili na hlavu a poznali další, skrytější věci, kterými dokáže překvapit. A čím je to všechno vykoupeno.


Re: Neuson 8003 prodleva v ovládání

Odpověď: Neuson 8003 prodleva v ovládání


Yanmar ViO 82: Recenze

Midirypadlo Yanmar ViO 82

„Ne, že to budeš zkoušet jen tak ve vzduchu. Támhle popojeď a běž s tím hrábnout do země, ty dvě pumpy jsou fakt znát,“ bodře mě pobízí Jan Kunčický, jednatel společnosti ASbud Česká Republika, s.r.o., která ve své centrále ve Frenštátě pod Radhoštěm pořádala den otevřených dveří.

Měl pravdu, osmitunový midibagr Yanmar ViO 82 skutečně pod kapotou ukrývá sestavu dvou axiálních hydraulických čerpadel s proměnlivým průtokem, která mohou dodávat olej pro pohyb násady a výložníku nezávisle na sobě.


13. Klíček do spínací skřínky vkládáte za joystickem vodorovně tak nízko, že jej snad žádný zloděj nenajde

13. Klíček do spínací skřínky vkládáte za joystickem vodorovně tak nízko, že jej snad žádný zloděj nenajde


Hidromek HMK 102S Supra: Recenze

Hidromek HMK 102S Supra

Poklidné období, kdy jsme na stavbách vídali rypadlonakladače tradičních výrobců a radovali se z jejich nových generací či faceliftů, narušily stroje ze stáje společnosti Hidromek. Stroje tohoto tureckého výrobce jsou ihned rozpoznatelné díky převažující zářivě bílé barvě, a také se o nich říká, že prý v konstrukci používají více oceli.


Bobcat E27 A-SAC: Recenze

Bobcat E27 A-SAC: Recenze

2,7tunové minirypadlo Bobcat E27 bude nově disponovat unikátním systémem A-SAC pro ovládání přídavných hydraulických okruhů. Kdo ví, jak funguje? Nikdo se nehlásí, a tak máme úkol. Sedli jsme na bagřík ověšený třídicím drapákem v kombinaci s naklápěcí hlavou a čekali, jak nám A-SAC ovládání všech těchto funkcí usnadní.


08. Tlačítka pod levým joystickem

08. Tlačítka pod levým joystickem


Liebherr R924LC-8: Recenze

Pásové rypadlo Liebherr R924

Když jsme byli koncem roku 2019 na akci Recyklace v Roztokách u Křivoklátu, kterou pořádala firma Noka AC, byla to pro nás první možnost otestovat jedno z rypadel zbrusu nové 8. generace od Liebherru, jejíž několik exemplářů jsme do té doby viděli pouze na obrázcích a výstavě Bauma v Mnichově.


LiuGong 877H: Recenze

Úvodní foto LiuGong 877H

Dalším zajímavým strojem, který jsme si po dumperu Bergmann 3012R osahali na akci Demo tour v lomu nedaleko Brna, byl kolový nakladač LiuGong 877H v hmotnostní třídě 27 t. Především díky názvu je u nás tato značka zatím stále ještě zjevením, takže se schválně podíváme, do jaké míry může konkurovat nakladačům běžných výrobců.


Re: jcb 8015 mikroprasklina

Odpověď: jcb 8015 mikroprasklina


Re: JCB 8018 ztráta výkonu hydrauliky

Odpověď: JCB 8018 ztráta výkonu hydrauliky


Bergmann 3012R: Recenze

Úvodní foto

Na kloubový dumper Bergmann s užitečnou nosností 12 t a otočnou korbou jsme narazili na akci Demo tour společnosti Austro Baumaschinen a jako obvykle jsme neodolali pokušení si stroj pořádně osahat.


Soilmec SR-45: Recenze

Soilmec SR-45

Dnes se podíváme na vrtnou pilotovací soupravu Soilmec SR-45, o hmotnosti 38 tun, z flotily brněnské společnosti Svipp. V noci souprava dorazila na ulici Plotní v Brně, kde bude vrtat základy pro protihlukovou stěnu. V budoucnu tu totiž místo aut budou jezdit tramvaje.


Přepínání ovládacího prvku AUX4 mezi levým a pravým joystickem

Přepínání ovládacího prvku AUX4 mezi levým a pravým joystickem


Re: Komatsu nestartuje

Odpověď: Komatsu nestartuje


Téma: Kobelco SK09SR

Odpovědí: 1
Poslední odpověď: 23.03.2020 16:05
Zdravím, pořídili jsme bagřík Kobelco SK09SR. Nemá někdo zkušenosti s tímto bagříkem? Sháním nějaký manuál. Popis pák které jsou na zemi a pod joystickem. Popř. dodělání další sekce na svahovku. Diky za každé rady. Foto není mé ale je to úplně stejný bagřík. Docela se nám líbil, má to 900kg a šířku 75 až 98cm (roztahovací podvozek). Motor Yanmar 2válec, joysticky. Takové doplnění k 3t Terexu..
Tomáš Vaněk

Caterpillar rozšiřuje typovou řadu minirýpadel o devět nových modelů

Caterpillar rozšiřuje typovou řadu minirýpadel o devět nových modelů

Společnost Caterpillar příchodem nové generace strojů přepisuje pravidla v kategoriích minirýpadel.


Téma: Nakladač Schmidt 1610 - zkušenosti

Odpovědí: 1
Poslední odpověď: 10.07.2019 20:55
Náš čtenář Tomáši Kouřil nám zaslal svoje poznatky a postřehy z práce s čínským nakladačem Schmidt 1610, který ze začátku ve firmě využíval hlavně při práci v noci, později i ve dne. „Mám k tomu tolik připomínek, že to snad ani není možné. Chtěli jsme manipulátor s velkou lopatou a přivezli toto. Hned jsme se chytli. Ale lopata menší než na dosavadním traktoru toho moc nevyřešila. K tomu „skvělé“ gumy, které si neporadily ani s trochou sněhu a lehkou námrazou. Do výběhů se sotva vyškrábal traktor John Deere 4720, natož aby tam vjel tenhle nakladač. Ten vzorek gum, co nám dali, byl prý na naše přání. Akorát je do úplně jiného prostředí. Vedení rozhodlo takto. Asi tomu rozumí víc… Velkoobjemovou lopatu jsem řešil s různými firmami, co se tím zabývají. Ve 42 mth začal u pístnice řízení téct olej. Po prvních 50 mth sice přijel mechanik, ale do té doby už pár věcí vypovědělo službu. Natekla voda do světla, LED pracovní světlo fungovalo napůl a celá jedna strana nakladače občas pohasla a naopak zase někdy sama od sebe svítila dobře – nejspíš problém s ukostřením. To, že od začátku, co jsem do toho sedl, nefungovala ani couvací kamera a monitor, se dalo oželet. Dle kolegy se stejně okamžitě zamlžila a nebylo nic vidět. Už po dvou měsících, kdy měl stroj asi 50 nebo 100 mth, se musely odvzdušnit brzdy, protože skoro nebrzdily. Prý se to tak má normálně dělá. Mechanik to hodnotil slovy: „Buďte potichu, co byste chtěli za ty peníze…“ Kolem 170 mth se sám od sebe povolil náboj zadního levého kola a vytekl olej. Celkem časté také byly úniky hydrauliky v místě kloubu a samovolně povolené šrouby na hadicích. Při 220 mth, což bylo v zimě, se stroj dokonce začal přehřívat na 100°C. Asi špatná vrtule na chladiči, kterou vyměnili. Servis už s tím měl zřejmě zkušenosti… Kabina byla neodhlučněná a byl tam hluk asi jako v mojí 50 let staré multikáře, tam to ale očekávám. Zásuvka na 12 V taky chyběla. Na palubní desce byly budíky s čínskými znaky. Maják byl zapojenej natvrdo na kabel mizící někde pod střechou. Střecha byla jen plechová, bez jakékoliv izolace. Prostě ta nejlevnější verze. Pro žhavení motoru byl extra čudlík zboku, žádné relé, které by žhavilo samo automaticky při zapnutí klíčku. Motor se nevypínal klíčkem, jak je zvykem, ale chcípákem (táhlem). To bych ještě rozuměl, to má i Zetor Major 80 rok starej a je to levná verze. Ale koncovka táhla byla z kusu plastu stejně jako v trabantu na sytiči. Dalo se čekat, že se brzy utrhne. V trabantu měla trvanlivost delší. Stroj se ovládal pákami vedle volantu. Ta blíž k volantu měla na starosti kvalty, ta vzdálenější směr jízdy. Vypínač baterie byl umístěný hned vedle sedačky na podlaze tak, že byl celý okopaný a ohnutý od nastupování. Spínání rychloupínáku bylo dole před joystickem, takže normálně nebyla vidět jeho poloha. Sice pípal při aktivaci, ale měl tři polohy. I spínání topení bylo rovněž takhle hloupě umístěno na sloupku před joystickem a vyústění topení zase hned u dveří, což bylo taky moc „šikovný“. Ruční brzda byla tak špatně řešená, že na hodnocení nestačí ani pětka. Při výstupu či nástupu do sedačky člověka vždy tlačila do nohy. Aspoň mě ano. Jsem vysokej a sedačka byla posunutá dozadu na maximum. Při zatahování chcípáku, který byl hned vedle sedačky, jsem vždycky zavadil o zajištění sedačky, která popojela dopředu. Asi je to dělané jen pro malé čínské dělníky. Čelní okno sice mělo stěrač s jednou rychlostí, ale zato chyběl ostřikovač, což by se dnes snad dalo považovat za samozřejmost. Ofuk čelního okna byl více než mizerný. Zadní okno nemělo stěrač vůbec a ani vyhřívání. Sedačka byla fajn, ale zase jen pro malý lidi. Mně stačila, ale trávit v ní celé dny pro někoho velkýho, jako jsem já, byl očistec. Bolely od toho záda. Asi to bylo hlavně těmi špatně zvolenými pneu. Stroj měl pohon hydrodynamicky, což já zvyklej z JD jsem ze začátku moc nepobíral. Na Volvu, co jsem jezdil předtím, byl hydrostat. To mně vyhovovalo víc. Je tam jen jedno čerpadlo na pojezd i práci, takže je potřeba pořád stát na plynu. Nemluvě o tom, jak to hrozně to kouřilo. To sotva splňovalo nějaké emisní limity, i když tam byl známý motor Xing Chang bez turba s jen pár kW. Palivová nádrž na 70 litrů byla dobrá, ale absence palivoměru v palubní desce mě dostávala. Orientace podle vodoznaku, kdy člověk musel zkoumat na nádrži, kde je asi nafta, byla hloupá a nepřesná. Navíc vodoznak nebyl po celé výšce nádrže, ale jen nahoře a dole, nic mezi tím. Takže nafta došla hlavně v případě, kdy jsem to nejméně čekal. Stalo se mi to několikrát. Ale zase když došla nafta někde po cestě, což se díky absenci ukazatele na palubce stávalo často, stačilo nalít naftu, ručním čerpadlem napumpovat, trochu zastartovat a hned to jelo. Podle slov mechanika se tam dříve ukazatele dávaly, ale protože v nich byl magnet, tak se ukazatel „přilepil“ k boku nádrže a neukazoval. Raději je tam tedy už nedávají vůbec. Taky „dobré“ řešení. Navíc vodoznak byl plastový a v místě, kde končily přední blatníky. Takže nečistoty létající od předního kola ho nejenže celý zašpinily a pak nebylo vidět, kolik tam zbývalo paliva, ale mohli jej i snadno rozbít. Chtělo by to buď zástěrku, nebo krytku na vodoznak. Co se týká zapojení světel, to asi taky dělal nějaký amatér. Půlka nesvítila, byly upadané dráty, už druhá nefunkční couvací kamera. Jediné větrání v kabině obstarával větrák v místě hlavy, který držel na jednom šroubu (vrutu). Jak už jsem říkal, v kabině byl strašný hluk, protože tento model nemá vůbec odhlučněnou kabinu, takže je to prý normální. Navíc v místě kloubu něco mlátilo – asi kardan, nic jiného se tam netočí, dokonce i na volnoběh když jsem to pustil po rovince. To, že byla od začátku vadná baterka, snad ani nestojí za řeč – čínská kvalita. Nejlepší bylo, když jsem si připravoval krmení pro zvířata, měl jsem asi tak půl hodiny puštěný rádio. Když jsem přišel, tak na voltmetru mi to ukázalo jen 18 V a už jsem nenastartoval. Ještě při 22 V to natočit šlo, ale když vezmu v potaz, jak se to rychle vybilo a přitom to bylo nové a mráz byl jen slabý, tak 3 stupně pod nulou… Další „výbornou“ věcí je ruční hydraulický rychloupínák, který neměl ani ten traktor, takže velkej luxus. Největší výtka padla na přídavko, především na kleště na balíky. Po cestě vám totiž může naložený balík klidně spadnout, když se nějak ztratí tlak z hadice, kleště pak povolí a balík spadne. Když jsem vezl balík, během cesty normálně upadl. Při jízdě je teda potřeba občas přitáhnout páčku k sobě. Na druhou stranu když jsem s tím vozil kamení a písek, tak byl skvělej, i když hluk hroznej a při každé nerovnosti ztrácel výkon. Sice má dva kvalty, ale podle příručky se dvojka dává jen na rovince. Do kopce je jednička rychlejší než dvojka a motor řve úplně stejně. Ze začátku jsem si bral sluchátka, ale pak už jsem na to kašlal. Taky musím vytknout umístění rychlospojek. Jsou bez krytek (to jde snadno napravit), ale jsou u sebe tak natěsno, že při nacvakávání hadic jedna o druhou dře a při připojování to docela vadí. Není to jako na Volvu – hrc prc a je hotovo. Tady jsem trávil x minut, než jsem to tam dostal, a úplně zbytečně. Věřím tomu, že ty lepší a dražší verze této značky můžou být dobré, ale tahle je tak někam do uhelného skladu nebo na písek a kamení. Sedět celý den bych v tom nechtěl, jako že jsem si i to několikrát zkusil. Je to hrozný stroj, ale podle slov mechanika: „Co byste nechtěli za 400 tisíc.“ Doplním, že už tam přes rok nejsem a stroj stále nějak jezdí, ale názor na něj jsem nezměnil. Je to příšerný i za ty peníze. Na závěr snad jen malé porovnání: Nyní jezdím v agroslužbách s Fendtem 828 a cisternou Annaburger HT24.27 a navážím k zapravovači kejdy Class Xeroin 4000. To se absolutně nedá srovnat. Pohodlí a práce s tím je úplně jinde, asi o 1000 %.“
Ondřej Hájek

Re: Problem s pojazdom na UNC 060

Odpověď: Problem s pojazdom na UNC 060


Terex TW95: Recenze

Terex TW95: Recenze

Silnou stránkou Terexu jsou malá kolová rypadla okolo 9 t. Oblíbený TW85 byl vystřídán typem TW95, který má být v mnoha ohledech ještě lepší. Horkou novinku jsme vyzkoušeli u firmy, jež má tři TW85 a k tomu i větší TW110.


AP Powerblade PB 2200: Recenze

AP Powerblade PB 2200: Recenze

Dnešní recenze nás zavede do Holandska. Vyzkoušíme zde radlici AP Powerblade 2200, která se při jízdě automaticky vyrovnává podle laseru nebo ultrazvuku. Mimo rovnání terénu s ní lze i těžit a dostanete ji komplet i s vlastním řídicím pultem v kabině.


Case 821G XR: Recenze

Case 821G XR: Recenze

Case má nové nakladače. Po efku přichází géčko a na mě v líšeňském lomu firmy Kalcit čekala jeho 19tunová varianta. Oživený klasický vzhled s původními logy a černými koly, které reflektují příbuznost se stájovými kolegy RAM a Jeep, pokryté vrstvou lomového prachu navodily dojem, jakoby se jednalo o místní erární kousek.


Takeuchi TB153FR: Recenze

Takeuchi TB153FR: Recenze

Nástup nové generace kompaktních rypadel Takeuchi naštěstí nezastínil unikátní starší modely s dovětkem FR, které nabízejí nanejvýš úsporný poloměr otáčení zádě i přídě. V dnešní recenzi se podíváme na prostředního zástupce této kategorie s označením TB153FR o provozní hmotnosti 5,7 tuny.


Téma: Klapačka u volva bl71

Odpovědí: 8
Poslední odpověď: 01.01.2018 21:18
Jak se ovládá klapačka u volva bl71? V manuálu jsem se dočetl ,že když pohnu joystickem po směru hodinových ručiček tak se zavře a proti směru se otevře ,ale vůbec mi to nejde. Děkuji za rady.
Franta Pepa

08. Za volantem nakladače Case 821G XR - řídit lze i levým joystickem

08. Za volantem nakladače Case 821G XR - řídit lze i levým joystickem


16. Úložné prostory před pravým joystickem

16. Úložné prostory před pravým joystickem


22. Držák nápojů pod pravým joystickem

22. Držák nápojů pod pravým joystickem


08. Ovládací panel AP MB-1 s mini joystickem

08. Ovládací panel AP MB-1 s mini joystickem


15. Tlačítka před joystickem

15. Tlačítka před joystickem


Kolové rypadlo Liebherr A 914 Compact Litronic – velký boss malých uliček

Kolové rypadlo Liebherr A 914 Compact Litronic – velký boss malých uliček

V dnešních dnech se Liebherr vydává do třídy patnáctitunových kolových rypadel se zkrácenou zádí. Zbrusu nový model A 914 Compact Litronic dělá společnost svému většímu sourozenci, loni představenému 18-tunovému A 918 Compact. A sotva se zrodil, už se musí vypořádat s novými emisními limity. Nemá však DPF ani SCR, nýbrž oxidační katalyzátor, jaký známe z dieselových aut.


Kubota KX080-4 Eco Plus s dvoudílným výložníkem a Powertiltem: Ideál městské zástavby

Kubota KX080-4 Eco Plus s dvoudílným výložníkem a Powertiltem: Ideál městské zástavby

KX080-4 je největším bagříkem japonského výrobce Kubota. Společně s Dannym Kolískem jsme ho vyzkoušeli v provedení s dvoudílným výložníkem, což je záležitost, která se u osmitunového pásového midirypadla vyskytuje zřídkakdy. Alespoň u nás.


Re: Pokec mezi strojníkama

Odpověď: Pokec mezi strojníkama


Re: JCB 4CX- 3CX Joystiky alebo paky

Odpověď: JCB 4CX- 3CX Joystiky alebo paky


Re: JCB 4CX- 3CX Joystiky alebo paky

Odpověď: JCB 4CX- 3CX Joystiky alebo paky


Kolový nakladač Case 821F XR: Solidní pracant detaily neřeší

Kolový nakladač Case 821F XR: Solidní pracant detaily neřeší

Osmnáctitunový nakladač Case 821F XR zásadní přešlapy nedělá, svižným ovládání výložníku navíc napomáhá k rychlému plnění zakázek, což ocení zadavatelé i stavební firmy.


Kolový nakladač New Holland W230C má šťávu (s příchutí močoviny)

Kolový nakladač New Holland W230C má šťávu (s příchutí močoviny)

New Holland vyrukoval s nakladači generace C, jejichž pohonné jednotky se s letošními emisními limity vypořádaly prostřednictvím technologie SCR. Nadto tuto řadu nově obohatil o typ W230C s objemem základní lopaty 3,6 m³. Tento nový model putoval přímo z brněnského výstaviště na zkušební polygon, kde jsem měl možnost se s ním blíže seznámit.


Kubota RT 210: Bugina do bláta i terénu

Kubota RT 210: Bugina do bláta i terénu

Na první pohled vypadala práce strojníka s kolovým nakladačem Kubota RT 210 spíš jako klukovské „blbnutí“ s buginou. Jak říká sám David Krumnikl, který 2100 kg vážící stoj řídí, je nakladač ideální na odvedení doslova špinavé práce.


Multifunkční Mecalac 714 MWe plní bobříka obratnosti

Multifunkční Mecalac 714 MWe plní bobříka obratnosti

Zatímco řada strojníků se přes břicho jen těžko natáhne až k palcům u nohou, kolové rypadlo Mecalac 714 MWe se co do ohebnosti zahanbit nenechá. S vytočenou nástavbou se lžící bez problému dotkne mezery mezi přední a zadní nápravou. A není to ale jen ohebnost, čím dokáže stroj vážící kolem patnácti tun ohromit.


Re: MINIBAGRY

Odpověď: MINIBAGRY


Kolové rypadlo Volvo EW 140D: Připravte si rototilty

Kolové rypadlo Volvo EW 140D: Připravte si rototilty

Na ovládání 16 tun vážícího, kolového rypadla Volvo EW 140D si člověk zvykne okamžitě. Stejně tak rychle se zabydlí v prakticky řešené kabině, kam se díky úložným místům vejde nejen svačina, ale i oběd a večeře.


Dozer Liebherr PR 736 Litronic: Lepší výhled, nižší emise

Dozer Liebherr PR 736 Litronic: Lepší výhled, nižší emise

Na novou generaci dozerů Liebherr čekali zákazníci od roku 2007. Prvním z šesté řady těchto strojů je pásový dozer PR 736 s provozní hmotností kolem 22 tun, který následovaly těžší modely PR 746 a PR 756. S menšími modely šestkové generace 714 a 724 se Liebherr chystá přijít na trh v příštích měsících.


  • 1
  • 2
  • 3
  • Další »
  • Tiskové zprávy
  • Zajímavé odkazy
  • Základní pojmy
  • GDPR
  • Reklama
  • Kontakt
ISSN 1801-0768 | © 2004-2024 CE Grid Všechna práva vyhrazena. Používáním této stránky souhlasíte s právními podmínkami TOPlist