Novinky emailem
  • Registrace
  • Přihlásit se
Vše
Články
Bazar
Fórum
Firmy
Krádeže
Práce
  • Články
  • Bazar
  • Fórum
  • Firmy
  • Krádeže
  • Veletrhy
  • Kalkulačky
  • Práce
  • Volné stroje
reklama
reklama
  • Hledat

Hledat

Na dotaz "nakladačem" bylo nalezeno 235 stránek

Jonas Müller a Gerrit Hombach před kompaktním pásovým nakladačem Kubota SVL75-3

Jonas Müller a Gerrit Hombach před kompaktním pásovým nakladačem Kubota SVL75-3


ZETOR 7211 S NAKLADAČEM

 ZETOR 7211 S NAKLADAČEM
vloženo 25.06.2025, typ inzerce: prodám traktor, r.v. 1986, motohodin 3000, plně funkční, servisovaný, pěkné pneu +čelní nakladač LN-7211, r.v.1985, celková hmotnost 7650kg, DPH NENÍ
Cena 160 000,00 Kč (neplátce DPH)
E-mail: matousek.v@volny.cz
Telefon: +420 731568628

ZETOR 7211 S NAKLADAČEM

 ZETOR 7211 S NAKLADAČEM
vloženo 30.06.2025, typ inzerce: prodám traktor, r.v. 1986, motohodin 1000, ramena, náhon, hydraulické okruhy, plně funkční, servisovaný, pěkné pneu +čelní nakladač LN-7211 s hrotem na balíky, r.v.1985, celková hmotnost 7650kg
Cena 160 000,00 Kč (neplátce DPH)
E-mail: matousek.v@volny.cz
Telefon: +420 731568628

Smykem řízený nakladač Mustang 2700V – návrat ke kořenům v moderní formě

Smykem řízený nakladač Mustang 2700V – návrat ke kořenům v moderní formě

Druhý nejstarší výrobce smykem řízených nakladačů na světě, americký Mustang, se hlásí se zcela novým nakladačem 2700V s vertikální trajektorií výložníku. Bylo na čase. Jeden z prvních výrobců nakladačů s vertikálním zdvihem si takový stroj zasloužil i v dnešní době.


Zetor 9540 + TYTAN -MT03

Zetor 9540 + TYTAN -MT03
vloženo 13.12.2024, typ inzerce: prodám traktor, r.v. 1992, motohodin 1001, Traktor Zetor 9540 s NOVÝM (2024) čelním nakladačem TYTAN MT03 ale možno i bez něj jen za 1/2 ! motor: 68 kW (92.45 HP) rok 1992 - čelní nakladač o nosnosti 1.8t (má tlumič rázu pro jízdu) . Součástí prodeje je - hydraulický smeták - široká hladká lopata - paletizační vidle - bodáky na balíky - radlice na sníh - rozmetadlo na štěrk v dobrém stavu, dobré pneu, původní lak (v zemědělství se nepoužíval) platná STK Cena bez DPH. Volejte od Po-Pá/9-17hod. nebo pište. Máte zájem o tento bagr? Kontaktujte mě a ráda si s Vámi o tom pohovořím. Bc. Černoskutová Viktorie +420 608 244 778 cernoskutova@czechmat.cz ID 7372_V Lokace: okolí Prahy #czechmat #bazarbagru #pouzitatechnika #usedmachinery #gebrauchtemaschinen #bazarstrojuteplice #maszynybudowlane #komunalnitechnika #bagryteplice #bazarnakladaku
Cena 530 000,00 Kč (bez DPH)
E-mail: info@czechmat.cz
Telefon: +420 608 244 780

Mercedes Atego 1624 + Zöller Mini XL

Mercedes Atego 1624 + Zöller Mini XL
vloženo 03.09.2024, typ inzerce: prodám nákladní vůz, r.v. 2014, motohodin 243000, 4x4 popelářské svozové auto na komunální odpad Mercedes Atego 1624 rok 2014 najeto 243.000 km manuální převodovka motor Eur5 / 240 PS / 6374 ccm celková hmotnost 16.000 kg nástavba Zöller MINI XL s nakladačem popelnic typ 249 MOŽNÝ DOVOZ Z NĚMECKA Cena bez DPH. Možno výhodně financovat. Možný protiúčet za jakýkoliv stavební stroj, nákladní automobil - též i poškozený. Máte zájem o tento popelářský vůz? Kontaktujte mě a rád si s Vámi o tom pohovořím. Volejte od Po-Pá / od 9-17 hod, nebo pište. Antonín Majer +420 608 244 776 info@czechmat.cz
Cena 1 296 000,00 Kč (bez DPH)
E-mail: info@czechmat.cz
Telefon: +420 608 244 780

Zetor 80 Major s čelním nakladačem

Zetor 80 Major s čelním nakladačem
vloženo 30.06.2025, typ inzerce: prodám smykem řízený nakladač kolový, r.v. 2014, motohodin 2500, Prodám Zetor 80 Major s čelním nakladačem, rok 2014, stav velmi dobrý, tachometr 2 500 mth, první majitel, nehavarované, čelní nakladač, klima. Cena 689 000kč+DPH
Cena 649 000,00 Kč (bez DPH)
E-mail: lutwa@seznam.cz
Telefon: 606830045

35 let na demprech – od Belazu po Komatsu HD605-8

25. 2024-03-06 Komatsu HD605-8 Cemex Prachovice

Slavomír Macháček, kterého jste na našich stránkách mohli spatřit už dříve, převzal ve středu nový dempr Komatsu HD605-8 o hmotnosti 52 tun s nosností 63 tun. Jezdit na něm bude v cementárně Cemex v Prachovicích a počítá, že mu vydrží do důchodu.


První elektrický Mecalac e12 se prohnal Hrobicemi

2023-09-15-16 Mecalac e12 Dny Mecalac Hrobice Nazivo

Vlajková loď Mecalacu, jediný opravdový Mecalac, legendární „dvanáctka“ se dočkala své elektrické podoby. A na podzim se poprvé podívala i do České republiky, konkrétně do Hrobic u Pardubic na Dny Mecalac.


Z Las Vegas do Dobříše: Elektrický Bobcat S7X poprvé v akci

2023-05-30 Bobcat S7X All-Electric Dobris

Hvězdou letošních Bobcat Demo Days byl prototyp elektrického smykem řízeného nakladače S7X. Ten samý kus byl vystaven v USA na veletrhu ConExpo Las Vegas jako statický exponát, aby následně přeplul oceán a v Dobříši se poprvé před zraky návštěvníků rozhýbal. Dá se říct, že je to loni představený pásový T7X, akorát na kolech?


Traktor Lamborghini GRAND PRIX 95

Traktor Lamborghini GRAND PRIX 95
vloženo 30.06.2025, typ inzerce: prodám traktor, r.v. 2007, motohodin 14800, Prodám Traktor Lamborghini GRAND PRIX 95, rok 2007, 14800MTH, s čelním nakladačem Qucicke Q46, přední vývodový hřídel, horší převodovka, cena 439.000kč+DPH
Cena 439 000,00 Kč (bez DPH)
E-mail: lutwa@seznam.cz
Telefon: +420606830045

Re: Celni nakladac Cronimo 2000 nemá sílu

Odpověď: Celni nakladac Cronimo 2000 nemá sílu


Téma: smykový nakladač mzg 40

Odpovědí: 0
Poslední odpověď: 03.05.2022 13:44
Ahojte kolegové. Pořídil jsem si smykový nakladač německé výroby mzg 40 včetně lopaty a podkopu. Jelikož nemám s tímto nakladačem zkušenosti, můžete mě prosím sdílet své poznatky a informace o tomto stroji? Na internetu jsem našel náhled na manual a to pouze v němčině nebo polštině ale nic víc. Aktuálně mě trápí špatné startování v současných denní podmínkách (startování při cca 5°C). Jakmile je motor zahřátý, startuje na brnk. Tady přikládám foto a děkuji ;) https://joeforestpay.rajce.idnes.cz/smykovy_nakladac_mzg_40/
Josef Pastyřík

Při obnově těžební techniky ve firmě GRANITA Lomy vsadili na flotilu 11 strojů Doosan

Při obnově těžební techniky ve firmě GRANITA Lomy vsadili na flotilu 11 strojů Doosan

GRANITA Lomy s.r.o. je jedním z nejvýznamnějších hráčů v těžbě a prodeji drceného kamene v Pardubickém kraji. Vlastní a provozuje 6 lomů, ve čtyřech z nich aktivně těží žulu, diorit, granodiorit a rohozec.


07. S nakladačem si rozuměla i sestra Sára

07. S nakladačem si rozuměla i sestra Sára


Fotoreportáž z výroby: Elektrické nakladače Kovaco Electric

01. Hotový stroj po osazení baterie a následném oživení vítá návštěvníky montážní haly

Česká společnost Kovaco Electric otevřela 20. října ve Velké Dobré u Kladna novou továrnu na výrobu elektrických nakladačů Elise 900 a Mini Z. Při této příležitosti jsme se podívali přímo do probíhající výroby, kterou jsme pro vás zdokumentovali.


Re: Strojnicky prukaz

Odpověď: Strojnicky prukaz


Liebherr LSL 1500: 60 let starý prototyp kolového nakladače znovu ožil

03. Liebher LSL-1500

V továrně Liebherr v rakouském Bischofshofenu kompletně zrenovovali prototyp nakladače LSL 1500 z raných 60. let. Poté, co spolehlivě sloužil přes 40 let, se tak stal nejstarším zachovaným kolovým nakladačem Liebherr.


Dny otevřených dveří GARNEA 2020

Dny otevřených dveří GARNEA 2020

Společnost GARNEA a.s., dealer společností Doosan a Trombia, Vás srdečně zve na Dny otevřených dveří.


JCB Teleskid: 4v1

JCB Teleskid: 4v1

JCB představuje výkonného pracanta s neomezenými možnostmi.


LiuGong 877H: Recenze

Úvodní foto LiuGong 877H

Dalším zajímavým strojem, který jsme si po dumperu Bergmann 3012R osahali na akci Demo tour v lomu nedaleko Brna, byl kolový nakladač LiuGong 877H v hmotnostní třídě 27 t. Především díky názvu je u nás tato značka zatím stále ještě zjevením, takže se schválně podíváme, do jaké míry může konkurovat nakladačům běžných výrobců.


Téma: Jaký stroj pro třízení a nakládku opracovaných kamenných bloků a drtě?

Odpovědí: 2
Poslední odpověď: 01.05.2020 12:07
Prosím o radu pro začátečníka na výběr vhodného stroje nebo strojů. Mám zakázku, která nespěchá, budu jí dělat vždycky, když bude volno, budu jí dělat sám. Nejčastěji budu mít volno, když bude pršet, takže nutností je možnost manipulovat s kameny přesně, čistě bez nutnosti vystupovat ze stroje. V areálu jsou desítky tisíc kamenných bloků, které jsou už různě zarostlé vegetací a dále poměrně hodně kamenných úlomků a drtě. Kameny nechci poškodit (jsou opracované). Areál má zpevněné cesty. Potřebuju dělat následující věci: * Vytahovat po jednom kamenné bloky z hromad a tím vyčistit plochu. * Změřit a roztřídit si kameny podle velikosti. Přechozí dva úkoly jsem zkoušel s různými stroji (z půjčovny) a vzhledem k váze bloků (200 - 500 kg) bych řekl, že 3,5t otočné pásové rypadlo, které jsem měl půjčené, bylo na tento úkol skvělé z pohledu rychlosti a obratnosti, trochu chyběla síla. 5-6t by asi bylo lepší. Tohle mi během zkoušení zabíralo cca 50% času. * Vytažené, změřené a roztřízené kameny potřebuji převézt v rámci areálu několik stovek metrů na místo uložení. Mám sklopné 12t auto, teď jsem to stejným rypadlem nakládal a skládal (auto jsem používal jako valník) a tohle nebylo moc efektivní. Trvá to strašně dlouho, 3,5t rypadlo nezvedne na delší výlož ani jeden velký kámen. Jsem tam sám, takže autem přejedu do cíle, pak si dojdu pro bagr, pak tam s ním pomalu doskáču a zase vykládám. Vykládám po dvou třech menších kamenech, s problémy beru ty velké po jednom. Tohle mi zatím zabralo zhruba 50% času, ale myslím si, že to dělám blbě a s lepší technikou bych se chtěl dostat na polovinu času. * Na místě uložení to budu nakládat na nákladní auta, která si pro to budou jezdit. Budu vybírat vytřízené kameny po jednom (abych je nepoškodil), takže zase rotátor s kleštemi. Tohle bude pravidelná aktivita, bude potřeba naložit průměrně 2-3 velká auta za týden. * Po vytřízení kamenů zbývají ještě tisíce tun odštěpků, v podstatě takový velice hrubý štěrk. Je potřeba to nabrat, odvézt na místo uložení, později nakládat na auta, která si to budou kupovat. Ideální manipulace by byla čelním nakladačem. V tomhle budu sedět tak 5 - 10% času. * Některé kameny se budou skládat na palety, potřebuji schopnost naložit paletu cca 1,5t. Cca 5% času, zatím to dělám stařičkým DH 112 s paletizačními vidlemi. Tohle je nouzovka. * Občas je potřeba vytřídit nebo přeházet nějakou hromadu bordelu, nějaké klasické rýpání, vykopání kořene náletového stromu, teď jsem to dělal starým otočným kolovým rypadlem 11t (DH 112), to je v pohodě. Bude se to dělat jen občas, cca 1% času. Mám rozpočet na stroje 500.000 - 700.000 Kč, možná bych se dokázal posunout o kousek výš, když by to dávalo smysl. Určitě budu hledat něco z druhé ruky. Poraďte, po čem koukat? Už mám DH 112 (já vím, hrůza, na nakládání nepoužitelné, ale na občasné vykopání kořene stromu to stačí), pak mám to 12t auto, na kterém to můžu vozit. Napadlo mě: 1. možnost Kombinace moderního otočného kolového rypadla s tiltrotátorem a kleštemi, 5 - 8t s připojeným vlekem, k tomu levný čelní nakladač na štěrk a palety. 2. možnost Lesní vyvážečka na kterou bych přidal naklápění rotační hlavy a vyměnil lesnické kleště za kleště na kameny. K tomu levný čelní nakladač jako v bodě 1. 3. možnost Menší pásové (a proto levnější) otočné rypadlo s tiltrotátorem a kleštemi, vozit to autem, vykládat to vidlemi nějakým lepším čelním nakladačem, k tomu elektrickou koloběžku na přejíždění mezi stanovišti :) 4. možnost Traktorbagr, na podkopu tiltrotátor s kleštemi, s připojeným vlekem. 5. možnost Velké (cca 16t) kolové otočné rypadlo s tiltrotátorem a kleštěmi, s rychloupínákem s napojením hydrauliky až za tiltrotátorem. Čelní nakladač bych nahradil velkou lžící a vidlemi. Tahal by si za sebou vlek. Traktorbagr (4) nebo velké rypadlo (5) se mi líbí, protože je to jeden stroj a tedy bych na něj měl víc peněz. U traktorbagru nevím, jestli mě nebude omezovat otoč jenom vzadu (s připojeným vlekem se půjde blbě postavit k hromadě). Vzhledem k nízkému rozpočtu to nebude nic extra moderního, takže rameno s tiltrotátorem a kleštemi bude asi pomalé...nebo ne? U velkého rypadla nevím, jestli bude můj rozpočet stačit na něco víc než ten tiltrotátor s kleštěmi, lžící a vidlemi (v této velikosti). Navíc si nejsem jistý, jestli takto velké rypadlo bude mít stejně rychlé rameno, jako ta malá (poradíte?). Třízení a nakládka kamenů bude zabírat nejvíc času, myslím si, že je důležité mít rameno s tiltrotátorem a kleštěmi rychlé, výkonné a obratné. Taky mě napadlo nahradit čelní nakladač drapákem na sypké hmoty na DH 112, ale pak nemám jak pracovat s paletami (DH 112 + paletizační vidle jsou opravdu nouzovka).
Ivo Ivo

Společnost JCB slaví významné výročí v oboru nakladačů

Společnost JCB slaví významné výročí v oboru nakladačů

Společnost JCB letos slaví 50 let výroby kolových nakladačů – a hned rekordním objemem produkce.  Během oněch pěti dekád došlo k neuvěřitelnému rozšíření nabídky výrobce, který zavedl řadu špičkových technologií a získal si celosvětově silnou pozici v oboru nakladačů.


Od Poclainu k DHáčkům: Díl 2

Od Poclainu k DHáčkům: Díl 2

V minulém díle jsme kolové rýpadlo TY45, vyráběné v licenci francouzského Poclainu, opustili v momentě, kdy se přestalo v roce 1980 vyrábět ve slovenském závodu v Martině. Dnes budeme sledovat další osud těchto populárních strojů. Určitě ale bude také zajímavé podívat se na jeden unikátní projekt, spojený s obdobím výroby rýpadla v Martině, a také na dobovou konkurenci.


Pevný dempr Caterpillar 777G s nakladačem 992K

Pevný dempr Caterpillar 777G s nakladačem 992K


JCB X-DAYS 2019

JCB X-DAYS 2019

Koncem dubna uspořádala společnost TERRAMET pro zákazníky, obchodní partnery a fanoušky značky JCB hlavní předváděcí akci JCB X-DAYS 2019, která se konala v kamenolomu Eurovia v Chomutovicích u Prahy.


Téma: Nakladač Schmidt 1610 - zkušenosti

Odpovědí: 1
Poslední odpověď: 10.07.2019 20:55
Náš čtenář Tomáši Kouřil nám zaslal svoje poznatky a postřehy z práce s čínským nakladačem Schmidt 1610, který ze začátku ve firmě využíval hlavně při práci v noci, později i ve dne. „Mám k tomu tolik připomínek, že to snad ani není možné. Chtěli jsme manipulátor s velkou lopatou a přivezli toto. Hned jsme se chytli. Ale lopata menší než na dosavadním traktoru toho moc nevyřešila. K tomu „skvělé“ gumy, které si neporadily ani s trochou sněhu a lehkou námrazou. Do výběhů se sotva vyškrábal traktor John Deere 4720, natož aby tam vjel tenhle nakladač. Ten vzorek gum, co nám dali, byl prý na naše přání. Akorát je do úplně jiného prostředí. Vedení rozhodlo takto. Asi tomu rozumí víc… Velkoobjemovou lopatu jsem řešil s různými firmami, co se tím zabývají. Ve 42 mth začal u pístnice řízení téct olej. Po prvních 50 mth sice přijel mechanik, ale do té doby už pár věcí vypovědělo službu. Natekla voda do světla, LED pracovní světlo fungovalo napůl a celá jedna strana nakladače občas pohasla a naopak zase někdy sama od sebe svítila dobře – nejspíš problém s ukostřením. To, že od začátku, co jsem do toho sedl, nefungovala ani couvací kamera a monitor, se dalo oželet. Dle kolegy se stejně okamžitě zamlžila a nebylo nic vidět. Už po dvou měsících, kdy měl stroj asi 50 nebo 100 mth, se musely odvzdušnit brzdy, protože skoro nebrzdily. Prý se to tak má normálně dělá. Mechanik to hodnotil slovy: „Buďte potichu, co byste chtěli za ty peníze…“ Kolem 170 mth se sám od sebe povolil náboj zadního levého kola a vytekl olej. Celkem časté také byly úniky hydrauliky v místě kloubu a samovolně povolené šrouby na hadicích. Při 220 mth, což bylo v zimě, se stroj dokonce začal přehřívat na 100°C. Asi špatná vrtule na chladiči, kterou vyměnili. Servis už s tím měl zřejmě zkušenosti… Kabina byla neodhlučněná a byl tam hluk asi jako v mojí 50 let staré multikáře, tam to ale očekávám. Zásuvka na 12 V taky chyběla. Na palubní desce byly budíky s čínskými znaky. Maják byl zapojenej natvrdo na kabel mizící někde pod střechou. Střecha byla jen plechová, bez jakékoliv izolace. Prostě ta nejlevnější verze. Pro žhavení motoru byl extra čudlík zboku, žádné relé, které by žhavilo samo automaticky při zapnutí klíčku. Motor se nevypínal klíčkem, jak je zvykem, ale chcípákem (táhlem). To bych ještě rozuměl, to má i Zetor Major 80 rok starej a je to levná verze. Ale koncovka táhla byla z kusu plastu stejně jako v trabantu na sytiči. Dalo se čekat, že se brzy utrhne. V trabantu měla trvanlivost delší. Stroj se ovládal pákami vedle volantu. Ta blíž k volantu měla na starosti kvalty, ta vzdálenější směr jízdy. Vypínač baterie byl umístěný hned vedle sedačky na podlaze tak, že byl celý okopaný a ohnutý od nastupování. Spínání rychloupínáku bylo dole před joystickem, takže normálně nebyla vidět jeho poloha. Sice pípal při aktivaci, ale měl tři polohy. I spínání topení bylo rovněž takhle hloupě umístěno na sloupku před joystickem a vyústění topení zase hned u dveří, což bylo taky moc „šikovný“. Ruční brzda byla tak špatně řešená, že na hodnocení nestačí ani pětka. Při výstupu či nástupu do sedačky člověka vždy tlačila do nohy. Aspoň mě ano. Jsem vysokej a sedačka byla posunutá dozadu na maximum. Při zatahování chcípáku, který byl hned vedle sedačky, jsem vždycky zavadil o zajištění sedačky, která popojela dopředu. Asi je to dělané jen pro malé čínské dělníky. Čelní okno sice mělo stěrač s jednou rychlostí, ale zato chyběl ostřikovač, což by se dnes snad dalo považovat za samozřejmost. Ofuk čelního okna byl více než mizerný. Zadní okno nemělo stěrač vůbec a ani vyhřívání. Sedačka byla fajn, ale zase jen pro malý lidi. Mně stačila, ale trávit v ní celé dny pro někoho velkýho, jako jsem já, byl očistec. Bolely od toho záda. Asi to bylo hlavně těmi špatně zvolenými pneu. Stroj měl pohon hydrodynamicky, což já zvyklej z JD jsem ze začátku moc nepobíral. Na Volvu, co jsem jezdil předtím, byl hydrostat. To mně vyhovovalo víc. Je tam jen jedno čerpadlo na pojezd i práci, takže je potřeba pořád stát na plynu. Nemluvě o tom, jak to hrozně to kouřilo. To sotva splňovalo nějaké emisní limity, i když tam byl známý motor Xing Chang bez turba s jen pár kW. Palivová nádrž na 70 litrů byla dobrá, ale absence palivoměru v palubní desce mě dostávala. Orientace podle vodoznaku, kdy člověk musel zkoumat na nádrži, kde je asi nafta, byla hloupá a nepřesná. Navíc vodoznak nebyl po celé výšce nádrže, ale jen nahoře a dole, nic mezi tím. Takže nafta došla hlavně v případě, kdy jsem to nejméně čekal. Stalo se mi to několikrát. Ale zase když došla nafta někde po cestě, což se díky absenci ukazatele na palubce stávalo často, stačilo nalít naftu, ručním čerpadlem napumpovat, trochu zastartovat a hned to jelo. Podle slov mechanika se tam dříve ukazatele dávaly, ale protože v nich byl magnet, tak se ukazatel „přilepil“ k boku nádrže a neukazoval. Raději je tam tedy už nedávají vůbec. Taky „dobré“ řešení. Navíc vodoznak byl plastový a v místě, kde končily přední blatníky. Takže nečistoty létající od předního kola ho nejenže celý zašpinily a pak nebylo vidět, kolik tam zbývalo paliva, ale mohli jej i snadno rozbít. Chtělo by to buď zástěrku, nebo krytku na vodoznak. Co se týká zapojení světel, to asi taky dělal nějaký amatér. Půlka nesvítila, byly upadané dráty, už druhá nefunkční couvací kamera. Jediné větrání v kabině obstarával větrák v místě hlavy, který držel na jednom šroubu (vrutu). Jak už jsem říkal, v kabině byl strašný hluk, protože tento model nemá vůbec odhlučněnou kabinu, takže je to prý normální. Navíc v místě kloubu něco mlátilo – asi kardan, nic jiného se tam netočí, dokonce i na volnoběh když jsem to pustil po rovince. To, že byla od začátku vadná baterka, snad ani nestojí za řeč – čínská kvalita. Nejlepší bylo, když jsem si připravoval krmení pro zvířata, měl jsem asi tak půl hodiny puštěný rádio. Když jsem přišel, tak na voltmetru mi to ukázalo jen 18 V a už jsem nenastartoval. Ještě při 22 V to natočit šlo, ale když vezmu v potaz, jak se to rychle vybilo a přitom to bylo nové a mráz byl jen slabý, tak 3 stupně pod nulou… Další „výbornou“ věcí je ruční hydraulický rychloupínák, který neměl ani ten traktor, takže velkej luxus. Největší výtka padla na přídavko, především na kleště na balíky. Po cestě vám totiž může naložený balík klidně spadnout, když se nějak ztratí tlak z hadice, kleště pak povolí a balík spadne. Když jsem vezl balík, během cesty normálně upadl. Při jízdě je teda potřeba občas přitáhnout páčku k sobě. Na druhou stranu když jsem s tím vozil kamení a písek, tak byl skvělej, i když hluk hroznej a při každé nerovnosti ztrácel výkon. Sice má dva kvalty, ale podle příručky se dvojka dává jen na rovince. Do kopce je jednička rychlejší než dvojka a motor řve úplně stejně. Ze začátku jsem si bral sluchátka, ale pak už jsem na to kašlal. Taky musím vytknout umístění rychlospojek. Jsou bez krytek (to jde snadno napravit), ale jsou u sebe tak natěsno, že při nacvakávání hadic jedna o druhou dře a při připojování to docela vadí. Není to jako na Volvu – hrc prc a je hotovo. Tady jsem trávil x minut, než jsem to tam dostal, a úplně zbytečně. Věřím tomu, že ty lepší a dražší verze této značky můžou být dobré, ale tahle je tak někam do uhelného skladu nebo na písek a kamení. Sedět celý den bych v tom nechtěl, jako že jsem si i to několikrát zkusil. Je to hrozný stroj, ale podle slov mechanika: „Co byste nechtěli za 400 tisíc.“ Doplním, že už tam přes rok nejsem a stroj stále nějak jezdí, ale názor na něj jsem nezměnil. Je to příšerný i za ty peníze. Na závěr snad jen malé porovnání: Nyní jezdím v agroslužbách s Fendtem 828 a cisternou Annaburger HT24.27 a navážím k zapravovači kejdy Class Xeroin 4000. To se absolutně nedá srovnat. Pohodlí a práce s tím je úplně jinde, asi o 1000 %.“
Ondřej Hájek

Re: Lanove bagry

Odpověď: Lanove bagry


Re: kloubový x smykový nakladač

Odpověď: kloubový x smykový nakladač


Mecalac 9MWR: Recenze

Mecalac 9MWR: Recenze

Mecalac se zaměřil na stále se rozrůstající města, která si chce nemilosrdně podrobit svými všestrannými kompaktními stroji. Pokračuje proto v horečnatém zbrojení a na základě revolučních pásáků MCR stvořil malá univerzální rypadla na kolech. Jedním z prvních majitelů osmitunového Mecalacu 9MWR je společnost EUROVIA CS. Jaké jsou poznatky po několika měsících provozu?


Téma: Komatsu SK07J

Odpovědí: 0
Poslední odpověď: 07.11.2018 18:38
Zdravím pánové, chci se zeptat zda máte někdo zkušenost s nakladačem Komatsu SK07J. Mám možnost pořídit tenhle stroj, ale něco je u něj "špatně" s hydraulikou.. Když zvednu lžíci pomalu padá dolů.. Děkuji za každé info
Zdeněk Holomek

Ukázka s nakladačem Case 821G XR

Ukázka s nakladačem Case 821G XR


Re: Miniškolení řízení nakladače jako zážitek p...

Odpověď: Miniškolení řízení nakladače jako zážitek pro přítelkyni


Case letos slaví 60 let výroby kolových nakladačů

Case letos slaví 60 let výroby kolových nakladačů

Case Construction Equipment slaví v roce 2018 již 60. výročí výroby kolových nakladačů. Vše začalo představením prvního svébytného nakladače W9 s pohonem všech 4 kol v roce 1958.


Volvo CE a LEGO® Technic Group představují ZEUX

Volvo CE a LEGO® Technic Group představují ZEUX

Volvo Construction Equipment a LEGO® Technic se spojili s dětmi a vytvořili revoluční autonomní koncept kolového nakladače budoucnosti s názvem ZEUX.


Téma: Dusí se JCB 3D 4x4

Odpovědí: 11
Poslední odpověď: 05.06.2018 19:42
Při hrabání podkopem je vše ok. ALe jak chci nahrabanou hlínu předním nakladačem nabrat tak do ní najedu a nedokáži ji pořádně nabrat.Motor ztratí otáčky. Pokud ho roztočím a pusím ho do ní tak si hrábne předkem nabere (dělám to tím tlačítekm na páce) ale i tak ztratí výkon. Celou palivovku sem čistil jak okalovač tak pumpu tak dal novej filtr a i filtřík v čerpadle nafta teče pomalu do čerpadla sama. nevím proč to má takovej malej výkon. Motor je v pořádku. Nevím jak mu více pustit žilou aby to více jelo. Při plném výkonu by to podle mě mělo hulit černě. Na čerpadle lanko je naštolované dobře. Pokud motor na místě roztočím pořádně což trvá docela tak pak si i podhrábne ale i tak ztratí výkon. Filtr vzduchu sem i vyndal jel i bezněj nema to žádnej vliv motor to je Perkins čerpadlo Lucas CAV typ 626 bagr z roku 1990 poradte co zkouknout dál Petr
Petr Kuaze

Hustopečský polygon se proměnil v kolbiště

Hustopečský polygon se proměnil v kolbiště

Hustopečský předváděcí polygon společnosti Agrotec a.s. poprvé v letošním roce přivítal nejen příznivce, ale i samotné zákazníky skupiny Agrotec Group.


Mezinárodní finále CASE Rodea 2017 přineslo zlato do České republiky

Mezinárodní finále CASE Rodea 2017 přineslo zlato do České republiky

Zlato je doma. Poprvé v historii si zlato odvezl někdo z bývalého východního bloku…


Jaroslav Kadlec

Jaroslav Kadlec

Tankistů 2451, 39003 Tábor

Téma: Smykový pásový nakladač na sněhu

Odpovědí: 1
Poslední odpověď: 22.12.2021 14:15
Máte někdo zkušenosti jak se s pásovým nakladačem typu bobcat dá shrnovat sníh?
Josef Josef

Re: Podvodní prodejci strojů

Odpověď: Podvodní prodejci strojů


Ručně vedený válec Mecalac MBR71 na přepravním vozíku Trailer taženým nakladačem Mecalac

Ručně vedený válec Mecalac MBR71 na přepravním vozíku Trailer taženým nakladačem Mecalac


Výrobní závod Liebherr-Werk Bischofshofen GmbH slaví 50 000. kolový nakladač

Výrobní závod Liebherr-Werk Bischofshofen GmbH slaví 50 000. kolový nakladač

11. dubna 2017 oslavila společnost Liebherr-Werk v Bischofshofenu mimořádné jubileum: předání 50 000. kolového nakladače Liebherr.


03. Iveco Trakker AD260T41 Dakar plněný nakladačem Hitachi ZW220

03. Iveco Trakker AD260T41 Dakar plněný nakladačem Hitachi ZW220


Liebherr L 576 XPower: Recenze

Liebherr L 576 XPower: Recenze

26-tunový nakladač L 576 XPower je zástupcem zbrusu nové generace velkých nakladačů Liebherr s mechanicko-hydrostatickou převodovkou CVT, díky které společně s Caterpillarem udává směr vývoje a nechává ostatní výrobce nakladačů za sebou.


Elektrický kolový nakladač Kramer 5055e získal ve Švédsku cenu za technologie

Elektrický kolový nakladač Kramer 5055e získal ve Švédsku cenu za technologie

Společnost Kramer v současnosti již běžně dodává na trh plně elektrický kolový nakladač. Po získání ceny The Bauma Innovation Award 2016 nyní s tímto nakladačem uspěla také ve Švédsku, kde získala Maskinentreprenörens Teknikpris 2017.


Téma: Nahradit UN 053 a když tak čím?

Odpovědí: 1
Poslední odpověď: 19.01.2017 21:14
Zdravím, do kravína jsme si hlavně na vyhrnování hnoje pořídili UN 053.2, takže 4x4. Děláme tak 200mth ročně, takže nic moc velká akce- Nicméně i tak mě ten stroj štve...Za ty tři roky jsme na něm už opravili kde co, takže si už říkám že by to mělo být v pohodě...a pak se zase vždycky něco "vytelí":-) Naposledy reduktor zadní nápravy 20tis... V zimně problém se starty-v mraze prostě moc nechytá..ale právě v zimně s tím potřebujeme jezdit nejvíc... :-( A hlavní problém je, že mi stejně nenahrne kupu tak vysoko jak bych potřeboval.. Odlehčil bych tím také traktoru s čelním nakladačem.. Občas uvažuju že bych to nahradil něčím starším ale modernějším... Zhruba od roku 2007, max 5000 tis motohodin... Kramer, Weidemann (Wacker). Jak moc je snadné "stočit" moto hodiny? Dělá se to před prodejem často? Já tomu počítadýlku stejně moc neveřím a dívám se na celkový stav stroje atd atd..ale jak to je ve skutečnosti? Máme traktor, 5000tis motohodin a vše šlape.. Je tu předpoklad, že by mi ten stroj mohl při mém využití ještě 2tis mth - 20let sloužit?:-) Chtěl bych už mít klid, trochu pohodlí a pocit jakés také spolehlivosti... Co mě ale trochu zrazuje je fakt, že ve vedlejším městě má pán uhelné sklady, manipuluju celý rok uhlí...každý den...a má UN 053 dva:-) Tvrdí, že mu nejvíce vyhovují, a že by se u modernějšího stroje bál ceny servisů...:-) Co myslíte?
Jiří Šalda

Pásové rypadlo Case CX210D LC s kolovým nakladačem Case 821F XR

Pásové rypadlo Case CX210D LC s kolovým nakladačem Case 821F XR


Damper Caterpillar 775G bude pracovat v sestavě s nakladačem 988K

Damper Caterpillar 775G bude pracovat v sestavě s nakladačem 988K


Pevný dampr Cat 775G od společnosti Zeppelin CZ posílil flotilu strojů v lomu Mokrá – Horákov

Pevný dampr Cat 775G od společnosti Zeppelin CZ posílil flotilu strojů v lomu Mokrá – Horákov

V kamenolomu Mokrá-Horákov u Brna byl 24. listopadu pokřtěn nový dampr Cat® 775G, který zde doplnil stávající flotilu pěti velkých těžebních strojů Caterpillar.


  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Další »
  • Tiskové zprávy
  • Zajímavé odkazy
  • Základní pojmy
  • GDPR
  • Reklama
  • Kontakt
ISSN 1801-0768 | © 2004-2024 CE Grid Všechna práva vyhrazena. Používáním této stránky souhlasíte s právními podmínkami TOPlist