Téma: Traktorbagr CAT
Autor
Zpráva
07. březen 2010 22:57:07
kluci obcas zkouseli gumu z pasu. Jinak ja mam zatim origo papucky
08. březen 2010 08:34:17
Zdarec
Baguu tak ti přeju at tě to šlape a hodne mth bez poruch,když koukám na ty fotky tvýho bagru tak je přivezenej z venku vid?Pokud se nepletu tak ten bagr jsem viděl v německu za nějakých cca.34 000 Eur a tady mu přidali ty lžíce nový a šel do světa.Ještě se podívám jestli ho nemám někde v záložkách,ale na 99% je to on.Tyhle pneu a rychloupínák vpředu to jentak nepřehlídneš.
Jinak Honzo K. o tý gumě z pasu nějakýho dopravníku jsem taky přemýslel,nebo to vyříznout z nějaký bouchlý pneumatiky třeba z nákladáku prostě kus běhounu se vzorkem.Ta pneu by měla něco vydržet a přišrouboval bych to nějakejma vratákama a muselo by to držet.
Zatim pic bagráci
08. březen 2010 12:54:53
Baguu: má ten tvůj cat natačení zadních kol ?
08. březen 2010 16:19:50
Jiří: ahojky nenee nemam natačení zadní nápravy myslim že stačí bohatě přední maly. Sou s tim akorád problemy to dorovnávat pořád atd tatík ma s velkyma v předu.
Marek: diky moccc snad pošlape noo. Ano máš pravdu je to ze světa dotaženy. Jinak budu strašně moc rád jestly mi pošleš odkaz nebo aspon fotky kde to bylo dany.Rad se podívam diky moc
08. březen 2010 17:44:42
Zdarec
Tak odkaz je již nefunkční,protože inzerát je již smazán,ale byl na mascusu.Hned jak jsem viděl ty tvé fotky tak jsem si byl jist,že jsem ten bagr někde viděl.Přemýšlel jsem o něm,ale nechtělo se mi do éčka a to jsem catrák.My máme 428B,432D premium a to nemá chybu je to vážně povedená mašina a ted dáváme dohromady M315.
Tak zatim
08. březen 2010 18:52:35
Marek: Ahaaa jj no byl i na catrackých stránkách ale jak sme měly o něj zajem stahly inzerat pryč. Déčka sou super to jo, ale nechtěly starší mašinu chtěly zánovní. Tak proto vzaly E jinak s D bych byl taky spokojeny. Já měl C tak ahojky
08. březen 2010 19:16:21
Bůch ví ,co ten Vlk za 34 000 eu viděl.Ečka jsou nad 50000.
08. březen 2010 19:47:32
Jan Křesťan: já mám taky origo papuče,ale jedna půlka se mi někde utrhla,jsou dvě na jedné noze. Jinak mě ještě lezou tak necelej centimetr ven,mám 5500mth. Zetra nemám co hoknit tak jdu na to,našel jsem silonovy lišty z nějakyho dopravniku tak to tam zkusim naimplantovat,ta guma by musela byt nějaká silná aby přečuhovala přes zapuštění.
08. březen 2010 20:05:03
Zdarec
Takhle se taky nechá koupit nová kateřina 432E
http://www.mascus.cz/stavebni-str...5cf-df5d-441e-8813-88d6ef77302c.html
08. březen 2010 21:06:42
Pěkný Michale 442 to máš tedy natáčecí zadek vid??Už jsi to zašpinil??Nebo se jentak vozíš?
08. březen 2010 21:11:15
Tady v okolí mě zasvěcení tvrdí že mají ečka proti dečku o dost větší spotřebu,máte s tím někdo taky takovou zkušenost? Já jen kdybych dostal někdy choutky vyměnit...
08. březen 2010 21:16:24
Taky jsem o tom slyšel,ale vše záleží na okolnostech.To by musel posoudit bagrák který dělal delší dobu s Déčkem a ted má již nějaký čas Ečko.
08. březen 2010 21:24:50
Jo ma zatáčecí zadní nápravu, silnější motor a automatickou převodovku. Dneska byl poprvý v práci a hned jsem dělal v blátě tak už není tak hezký.
08. březen 2010 21:31:47
no mam obchodaci tvrdili, ze bastej min, hlavne na prejezd, tezko rict, mam C a D, tak C umi krasne kolem 4l i s prejezdy, max 5l a ten muj 6-7l. mam D, je pravda, ze mam vetsi motor od 0,4l, ale to bych videl tak max na pul litru, tezko rict, ale cecko papalo nejmin
09. březen 2010 06:53:43
No to je dobrá spotřeba 4litry za hodinu.asi moc nepřejíždíš.O JCB se říká že moc nežere.Na přejezd 10-12l/h.
09. březen 2010 16:16:32
Ahojky Michal : Tak moc gratuluji k novímu bagřiku. Já to štěstí neměl sice není funglofka, ale ma to 1800mt. Tak snad to bude fachčit dobře. Koukám že to máš dotaženy taky ze světa co ? A co na přední žlici máš rychloupínák ? Já joo ale mam dvoje vidle jedny na lžici a druhy zvlášt na 4 tuny A co na zadku rychloupínák nic ? Máš icq nebo něco jestly by si my neposlal víc fotek.
09. březen 2010 20:07:37
jezdi stim kolega, je klidas, prejezdy mel stejny jako ja, jezdili jsme na stejnou stavbu.
09. březen 2010 21:12:58
Nazdárek Zdendííí : ja si myslim že sem to tady už psal. Moje parketa je traktorbagr dělal sem na něm už i před tím takže sem Pásovej otočnej bagr za nic nevyměnil jen sem na něm byl dočasně než koupily traktorbagr. To je prostě věc kterou nikomu asi nevysvětlim prostě jsem zažranej do traktorbagru a pasovej otočnej krom toho že se otoči okolo sví osy mě nenadchl. Mamm rád do ruky volant pedály potřebuju jezdit a nakladat předkem to mě strašně bavi ne jen hrabat podkopem nic víc. A jasně není špatnej takeuchy,ale ja mam jinyho favofita. Jinak ano jestly myslíš ty držáky trubek na hydrauliku. Dokonce se mě jeden utřepal a ulomil. Asi vada materialu.
11. březen 2010 08:45:27
Jo bagr je dovežený z Islandu, mám přední rychloupínák ale na vidle a zadní rychloupínák čekám protože je nekde při cestě stratili. Taky jsem přemýšlel, že bych si nechal navařit ještě jedny na lžíci, abych je měl stále u sebe a nemusl je pořád tahat samostatně, ale koupím 2 velký kurty jako to mají kluci když sundavají polety rukou a když náhodou bude nekde potřeba tak je podvážu. Taky je výhoda že nepřekáží když zasypáváž někde u stěny. Zatím moc fotek s Ečkem nemam ale s Déčkem jich je hodně tak mi písni na zdych@tiscali.cz a já ti je můžu poslat.
11. březen 2010 17:48:26
vlastní skušenost E má větší spotřebu jak D
11. březen 2010 18:05:48
Michal : ahaa tak to joo no ja je ctěl na lžici no. Jinak ja mam jiny rychloupínák nemám ho teda nasazený na bagru páč to pasovalo na lžici přimo tak ho zhodily a uvidíme jestly ho tam dam nebo ne. Pry to dost trpí a že neni takova sila jak když je bez rychloupínáku.
Jinak s tou spotřebou se mě to celkem zda taky. Dnes jsem s nim poprve vijel a natankoval jsem plnou a za den čtvrt nádrže.
13. březen 2010 19:03:22
Ahojky kucííííííí : chci se zeptat nemáte náhodou někdo nebo neznate někoho kdo má v E vysílajdu. Já mam v plánu si jí tam dávat ale zatím nevim kam a jak ji upevnit nerad bych někam vrtal svařel atd. Napadá mě pod panel na rádio a druhá možnost místo toho zrcátka v pravo. Prosim poradte.
13. březen 2010 22:57:03
ja ji mam v D a kolega v C, ale ecko ti moc neporadim, ale nejlepsi je nekde aby jsi tam mohl ze psa i z kocky
14. březen 2010 11:54:04
Borci k te spotrebe na Ecku se pohybuje v prumeru kolem 6-8 litru na Mh podle me je to dan za nejsilnejsi motor co do toho rvou 72 kw (CAT 3054T) a v neposledni rade - vaha.Pri praci s podkopem je nutny mit otacky v rozmezi 1300-1500 ot/min pod je to liny a zase naopak to zere jak naka 312 kolak a servisak mi tenkrat rikal u nake garancky kdyz na to prisla rec ze se u tech novych rad (E) pracovni otacky pro praci s podkopem je v rozmezi 1600-1800 ot/min zkousel sem tak kopat ruka sla slusne rychle sila byla taky ale hluk ale to neni nic proti spotrebe ja to to nezivim tak je mi to jedno ,ale zase na druhe strane jak sem tady psal v predeslych odkazech koren co u neho delame tak ma 432 Ecko a 3 CX DIGMASTER a ten ma motor JCB o vykonu 74 kw silu to ma o proti perkinsu co si budem vykladat ale s tou spotrebou je to tak na stejne urovni jak na Ecku a ma na tom dvojity zubovy cerpadlo umistneny na prirube prevodovky a bez TORQUE-LOCKu tak ze ........
14. březen 2010 17:04:35
.....pánové, tvrdit obecně, že vyšší otáčky motoru automaticky znamenají vyšší spotřebu, je laciné. Každý motor má svou danou otáčkovou charakteristiku vztaženou na výkon, točivý moment a spotřebu udávanou nikoliv v litrech, ale gramech na 1kw za hodinu (gkWh). Musíte znát tuto charakteristiku, abyste mohli zodpovědně říct, jaké jsou nejlepší otáčky pro daný motor. Obecně je nejlepší dělat v otáčkách, které jsou za vrcholem točivého momentu ve směru vyšších otáček. Pokud jste v těchto otáčkách, tak potom při zatížení motoru Vám sice klesnou otáčky, ale současně vám vzroste točivý moment, takže ten pokles otáček je ve finále daleko menší, než když budete kopat před vrcholem točivého momentu, kdy vám při zatížení výrazně klesnou otáčky a tím samozřejmě i výtlak čerpadla(rychlost funkce).U některých motorů jsou ty nejlepší otáčky 1200ot/1min, u některých pak 1500 ot/1min apři tom budou mít oba stejnou spotřebu. A ještě jednu věc - při vyšších otáčkách motoru jsou větší tzv. setrvačné síly jednotlivých rotujících částí motoru, které výrazně napomáhají běhu motoru, takže není nutno do motoru vstřikovat takové množství paliva. A ještě jdnu věc k hydr. čerpadlům - vzhledem k reálnému výtlaku čerpadel v danou chvíli není tak velký rozdíl mezi čerpadelm zubovým a pístovým. POkud srovnám New Hollanda 115B a CAT 432D, tak oba mají při 2400ot/1min výtlak cca 160lt/1min. A při tom jeden má písťáka a jeden zubačku. A co to znamená? Jen to, že za 1 otáčku čerpadla oba stroje dají stejný objemový výtlak. Čili jinými slovy, výše otáček motoru není dána tím, jestli někdo má zubačku a někdo písťák pro to, aby mu to dobře kopalo. Čili spojení "zubačka=vyšší otáčky", písťák=nižší otáčky" je zcela mimo mísu.
14. březen 2010 21:40:37
ja jsem u Cecka kopal na 1600ot a spotreba kolem 4 litru, na Decku kopu mezi 1300 a 1500, spotreba 3litry na hodku, motor je o neco vetsi na objemu, ale spotreba nizsi. Jinak kdyz si pridam tak zvysim jen rychlost kopani a silu, ale nepatrne, kdyz chci jo silu tak si dam 1800, ale to zvysim jen dynamiku pistnic, ale pojistny ventily posteji pri 1500. Zemina se da kopat na 1
1300 v rozumnym pomeru vykon a spotreba, pri vyssich otackach si zas tolik nepomuzeme ve vykonu prace, ale spotreba jde vejs.Jinak kladivo mam tak na 1600 ot + - 100
17. březen 2010 20:11:48
Já si taky myslim že na E je ta spotreba o neco višší ale dám na vas budu kopak na otačky něco mezi 1300- 1500
17. březen 2010 21:05:16
ahojte
přestal mne jit otackoměr na CAT 424 D nevite čím to može byt
18. březen 2010 16:45:16
Tak to netušim skoušel si třeba klepnout do přistrojovky nebo vubec nejde ?
18. březen 2010 20:11:01
mrkni na konektory pripadne kabelaz, mrkni i do pojistek
18. březen 2010 20:11:22
zmneř si alternator mne toudalo na case 580 a druhej den sem vytlouk . baterku mašina stala.
19. březen 2010 16:37:23
Kamil: hezka fotečka to je tvuj stroj ? nebo si ho někde vyfotil.
19. březen 2010 17:42:27
Do toho by Kamil nesed co?
19. březen 2010 20:52:49
Bohuš má pravdu ! Já bych do toho nesedl , bagr se musí otáčet ! Je to soukromník co se mnou dělá v Rokycanech !
19. březen 2010 20:58:54
Ahaaa tak to jo no každy má rad něco ja bych zase nechtěl nic jinyho možna kolák otočnej to bych ještě možná zkous, ale pásovej mě nesed.
19. březen 2010 23:02:41
ja bych kolaka klidne zkusil, kdyz uz clovek dela papiry na to kolove rypadlo : D jinak pasakem bych nemohl jezdit, aby mel vedle me snek za sebou ziznivou caru to fakt ne : D
20. březen 2010 09:41:01
No právěěě to je ono když sem měl po stavbě někam přejet tak to bylo děsny navic sem z toho byl vymlácenej jak pes. O proti traktorbagru jsem tam byl hned a kor když sem s tim měl parkovat kde si ve vesnici v kolchozu. No to je katastrofa.