Téma: Traktorbagr CAT
Autor
Zpráva
10. květen 2010 19:08:33
Ty joo tak to je mazec to koukám teda to asi dlouho stalo ne nebo co ? ty jo to je sila teda.
10. květen 2010 19:49:34
Bagr jezdil někde v Anglii, buď nakládal sůl nebo dělal na pobřeží moře nebo už fakt nevim. Má celkem 3200mth. V Praze v Catu to bylo nejlepší Déčko se zárukou. Má nový lak ale spodek je neskutečně sežraný. Nejdřív mi chtěli vymenit jen jednu sekci ale po rezebrání zjistili, že už to nejde složit spádky, takže dostanu nový rozvaděč. Tak jsem zvědav, teď mi půjčili jako náhradní stroj CAT 434E2, tak ho zkusím a třeba Vám sem hodím nějakou recenzi
10. květen 2010 20:01:13
Fíhaaaa takovej komfortt to bych si taky nechal libyt. tak nafot nějaky fotečky a kdyžtak je sem dejjj rad se kouknu a napiš skušennosti. Jak se ti s bagrem děla s E2
10. květen 2010 20:40:50
Zdravim,ten rozvadeč je fakt hustej,tet zaleži na tom jestli tejch 3200mth je skutečnejch,napiš pak kolik stoji novej,docela by me to zajimalo.
10. květen 2010 20:51:57
Zítra jedu s 434 do akce, takže fotky určitě přidám. Jinak jsem se s ním svezl už z Liberce domů. Trochu mi chybí automatická převodovka, pořád hledám nějaký kvalt, naše kopce 4 nevezme... Jinak rozvaděč neplatím, stroj je naštěstí v záruce ale prej interní cena v CATu je okolo 100000,-Kč, + asi den práce, vyndat ten starej jim zabralo celej den...
11. květen 2010 09:24:41
Karel Pospíšil prosim hod sem náký info a ty fotky s CAt 434 E2 budem to kupovat tak řekni jak to vše maká a tvůj dojem díky moc sem na to zvědav
11. květen 2010 19:14:20
asi si ho taky rozbiju
13. květen 2010 20:30:06
Tak, novinka z Baumy má už 40mth . Ještě voní novotou ale myslím, ře to není žádný zázrak. Po prvních asi 5mth a práci s podkopem mi začal téct olej u hydr. rozvaděče, trubka byla nejspíš málo utažená a vystřelilo to O- kroužek. Takže cesta domů, vybrousit klíč jelikož to jsou palcové míry, vyměnit O-kroužek a hurá znovu do práce. Rejd nic moc, když při přejezdu přepnu na řízení jen předkem, tak třeba kruháč nevytočím. Dvakrát se mi stalo že se mi nápravy rozhodili ( řízení obou náprav a po chvíli byla jedna skoro rovně a druhá v rejdu). Chybí řízení jen zadní nápravou. Pákové ovládání jde dost těžko ale asi se časem vychodí, mě víc vyhovuje pilotní ovládání. Stroj by si zasloužil aut. převodovku, při jízdě do kopce pořád přeřazuju. Podkop má neuvěřitelnou sílu, s teleskopem max spokojenost. Hydraulický přesuv podkopu taky dobrý, hodně urychlí a usnadní práci. Testnul sem ho v jílu, byl jsem tam skoro po nápravu a pořád to jelo, v terénu jsou velká kola fakt výhodou ale zase je o hodně menší rejd kol. Oproti 432D má větší stabilitu na svahu, ale to je asi jasný u velkejch kol. Závěr? Za ty prachy (snad 2mil. bez DPH) bych do toho nešel. Mám 432D Premier, je mnohem pohodlnější a prostě s ním jsem spokojen. Myslím, že 434E najde uplatnění spíš na větších stavbách... Toť vše
13. květen 2010 20:40:47
Děkuji ti za fotky vypada to zajmavě ten potkop ma určo něco do sebe , ale jak říkaš s těma velkejma kolama to je hruza tatik ma 434E a on si ji teda nemuže vynachvalit ale ja sem zastancem malích kol na vimotáni uplně bomba. Jinak diky za to že si se snama podělil o posit z nove řadi E2. Ještě by mě zajmalo co si myslel tím pilotnim ovládaním?
13. květen 2010 20:46:39
To Baguu.: Joisticky
13. květen 2010 20:50:10
Jojoo stahl sem si fotky a jak sem koukal bliž pak mě to napadlo. Taky sou mě jojystiky pohodlnější a je s nima lepší práce není nad to když si při kopáni člověk udělá pohodlí a natahne si nožky. Ještě bych uvital nějaké fotky podkopu.
13. květen 2010 21:12:58
pěkná mašinka voní novotou i přes obrázky radost s ní pracovat ale jo joisticky to je paráda taky je mám ale tak skusil si řadu E2 testovací jezdec pěkný
14. květen 2010 17:43:20
Ja bych velky bral vsema deseti, kazdou chvilku hledam v blate, kde mam vlastne predni kola, dneska jsem nahrnoval hlinu do bloku co vozili vany a kazdou chvilku me pri tlaceni do kopce nekam zmizela
14. květen 2010 20:00:34
Zdravim,jak pišete o tech joistikach,neco sem nekde četl že to funguje jenom když seš otočenej se sedačkou do zadu,nevim tet přesne u jake to je značky,pak si ale řikam že je to docela nevihoda protože ja kolikrat zapadnu a potřebuju jed a ješte se odstrčit,takže se jenom otočim rukama,a nebo kdž nekde podjiždim kde je nišši strop tak hodim jednu ruku dozadu na paku a za jizdy podjedu a vratim kam potřebuju
14. květen 2010 20:10:03
No Cat to určitě není.Můžeš ovládat podkop jak je jen libo.Spíš je problém s Jcb
14. květen 2010 20:21:07
Jojoo takkk tak jak piše je to u jcb a i u mf elektron to ma taky na sedačce no To je jako hhruza to bych nechtěl ani náhodou.
17. květen 2010 18:42:01
Ahojky CATráci.: Mam takový dotaz, Kdo jede na soutěž strojníku do Ostravy ? A pak další dotaz kdo ma dotaženej bagr z Italie. Naraziil jsem na problem že když šlápnu na brzdu aktivuje se mě přední náhon přez to že mám vypínač v nulové poloze. Stroj je v zaruce tak že se zavolal servis byl dnes u mě už po 4 a stale sme na nic nepřišly. Měnily se spínače, relátko, vypínač, prostě vše co mohlo s tím ouviset. Jenže obědnaly i Italskej vypínač a ten je jen 2polohovej. Bagr mě došel už s vypínačem 3 polohovej tak but ho už někdo někde skoušel vyměnit, nebo je to fakt Italsky zapojení že tam ma byt jen 2 polohový vypínač. Což mě nejde do hlavy že by jezdily všude tak že když sešlapnou brzdu tak se jim aktivuje předek ? To musi trpět jako kráva. Tak sme se dohodly že se to vyřeší dalším vypínačem ktery vyřadí ten hlavní vypínač na zapínaní předku z provozu. Tak se chci zeptat jestly s tím nemá někdo zkušenost. Dikec
17. květen 2010 19:08:18
Baguu ale to je snad normální,nám se taky u 428c spíná autom. předek u brždění.444 má 3 polohy-brždění s předkem,brždění jen zadek a zapnutí předku,doufám že jsem to napsal správně.Jo a jinak známý na Déčku tam spínání předku při brždění nemá.
17. květen 2010 19:19:01
Anooo Ten vypínač je 3 plohoví Když je na prvni poloze tak je vypnuty brzdí zadek, Když je na 2 poloze tak brzdí zadek a předek, A když je na 3 poloze tak zaply předek pořád. Napsaly sme to blbě ono to nebrzdí jen je zaply nahon na předek. Podle mě se to používa při nakládání nebo při horší terreních podmínkách. Prostě když potřebuje víc zabrat tak si aktivuje předek a but tak že si ho zapne na 2 polohu kde se předek aktivuje při mirnem sešlápnutí brzdy, nebo se zapne na 3 polohu kdy je předek zaply pořád aji když nesešlápnete mirně pedál 1 poloha je uplně vypnutý Jenže já i když ho mám na 1 poloze kdy by měl byt uplně vypnutý. Tak když sešlapnu mirně brzdu předek se aktivuje tak jak kdybych měl vypínač na 2 poloze jenže já ho mám na 1.
17. květen 2010 20:55:10
je možný že to máš díky nějakýmu místnímu Italskýmu nařízení, nebylo by to první atypická věc na bagrech. Jako já na 428D mam předek vypnutej, brzdění s předkem, zapnutej. Je to hodně dobrá věc, při nakládání překem se jen mírně dotkneš brzdy a už jedeš do hromady s předkem, nemusíš ho mít pořád zapnutej když to je třeba v blbým místě kde musíš moc rejdovat. Nedokážu si představit jet z kopce s naloženou lžící bez předku, z většího kopce vždy zapínám předek při brzdění. Já mam třeba bagr někde ze Švýcarska a mam uplně na každý pístnici zámek, jako i na přední nakládací a to prej taky neni normální. Ale tam to je povinnost. To mi bylo řečeno v CATu.
17. květen 2010 21:31:03
No dobře to beru ale proč bych měl aktivovat předek při každem sešlapnuti byt i mírneho aktivovat předek. To se mě zdá jako blbost, ale jak píšeš třeba je to nějaky jejich nařízeni ale nedovedu si představit že bych s tím jezdil kor když se stačím na menším místě a k tomu ještě na nové balené. Děla to děsny rany. A čekal sem kdy se co rosype. Ted to prozatím řeším vytahovaním rele, ale necham si tam dát vypínač ktery vyřadí ten hlavní vypínač na předek uplně z provozu. Používam to jen při nakládání a když je blato nebo nemužu někde vijet jinak se motam věčinou po tvrdím.
17. květen 2010 22:29:59
ja mam itala, na C je dvoupolohovy - vypnout a zapnout a ja mam 3 polohy ( vypnoout, zapnout pri brzdeni, stale ) zadny problem zatim
19. květen 2010 14:58:17
na 432d premier taky máme 3 polohový a když se mirně dotknu brzdy taky se sepne předek ,ale mnoc to nepoužívám na stavě ho má zaplý pořád a na přejezd vypnu
19. květen 2010 18:11:43
v rozmacenym terenu mam 4kolku pusteny porad i kdyz to jezdi jen na zadek relativne, ale pak si to obcas hrabne a udelam si doliky, jinak zatacim pres pulenou brzdu na mazlaku, jinak to brzdeni na predek pouzivam, pokud sjizdim velke kopce apod, aby se to nerozjelo (prdel smykem)
01. červen 2010 17:52:46
Ty jooo hezkej Koukam že ta svahovka je mazácká A jestly mě zrak nešálí má to jojystiky a zadni nedělená boční okna ? To vidím poprve
06. červen 2010 18:49:47
Soutěžilo se ve 3 různých disciplínách. S malým točákem pásovým 301.8C Byly postavený kužele, na kuželách byly tenisový míčky a ty se musely zhodit ne jinak než zubem. Pak druhá disciplína měla být s traktorbagrem ,na kterou jsem se strašně těšil, ale změnili to a byla to soutěž s kolákem M313D zase kužele, na rotační hlavici byl na háku zaháknutej řetízek a na řetízku byl gumovej kroužek a ten se musel navlíknout na všechny kužele a byl tam chyták v tom, že dva kužele byly tak daleko, že jste si museli prodloužit, no ted to řeknu asi neodborně, ten VA výložník. A další chyták byl ten, že byl jeden kužel nahoře na hromadě. No a posledni byla nejtěžší. Měl být s bobkem slalom mezi kuželama, ale nebyl. Misto toho se soutěžilo se středním čelním nakladačem, který měl pouze vidle a byly dvě plastové bedýnky, které byly dané přesně na sobě a rohama musely sedět. No a tam byl chyták te,n že nakladač měl nasazené vidle z bobka, takže šlo hůř vidět než s klasickýma. Musel jsem napíchnout první bednu dovést ji za čáru, která byla dál a přitom se nedotknout kuželů. Jeden kužel tam byl tak blbě danej, že když jste si tu bednu nepostavili zešikma za tu čáru a daly jste si ji narovno, tím pádem jste byli stočení, tak byl celkem problem odjet, páč se hned vrazilo do toho kužele. No pak jet pro druhou bednu, dát ji na tu prvni přesně aby seděla do rohu a odjet za čáru položit vidle na zem, a znovu je odvést na místo, kde původně leželi a podotýkám, že ty plastové bedny byly prázdné, takže byly lehký a kdo si nenajel přesně na tu prvni, tak byl celkem problém to položit. No a samozřejmě vše na čas. Pokud by měl někdo zájem, dodám fotky.
06. červen 2010 21:49:19
Gratuluji k druhému místu.
07. červen 2010 18:01:10
Děkuji moc Seš hodnej.
08. červen 2010 19:31:52
Hmm.. dobrý Baguu - taky se přidávám a gratuluju a jestli máš jěště další foto tak sem s nima ..
S pozdravem