Téma: Traktorbagr CAT
Autor
Zpráva
06. duben 2010 20:00:20
Koukám že má dva majáčky. Vipadá to zajmavě.
06. duben 2010 20:58:28
jj kor kdyz jedes v noci, jeste musim dodelat rampu na 4 svetla
07. duben 2010 21:13:07
JA o něm taky uvažuju, ale mam obavi aby si neřekly o mě že sem magor. Nebo nějakej namachrovanej kokot že musim mít dva majaky.
07. duben 2010 23:39:34
me snima stroj prisel tak to neresim, na Cecku mame jeden magnetickej, tenhle je na pevno a klucina co jezdi u jiny firmy u nas ve meste, ma ten sami model a taky dva, kazdymu je to sumak si myslim a pokud ne tak je to jejich problem. Extrem by byli asi 4 na kazdy strane jeden, jinak vetsinou blikaji soucasne stejne, tak to poznat neni, ale pokud se rozhodej tak to nevypada taky spatne, kdyz clovek dela za blbym rohem ci zatackou v noci nekde vodu, tak je rad.
11. duben 2010 18:46:18
Zdravím pánové
chtěl sem se zeptat páč sem slyšel když jedete s mašinou z kopce tak jesti vyřadíte pákou do neutrálu už sem syšel že to pár lidí dělá tak jestli s tím máte zkušenosti
11. duben 2010 19:46:01
Myslím že vyřazování z kopce je blbost, možná ušetříš na naftě ale při brzdění ve větší rychlosti hodně trpí brzdy... Je to teda můj názor.
11. duben 2010 21:19:02
Ja mam stejnej nazor s těma brzdama. Sice je to o jinem traktoru ale prej u Komače to muže odnest převodovka. Tak at to neni stejne. Moc bys neušetřil jestly je to pravda.
12. duben 2010 16:55:58
rozhodně bych nevyřazoval, vhledem k tomu jaká je hmotnost bagru a účinnost brzd u těhlech strojů je přecijenom menší než u osobáku s kotoučema. Neušetří se nic.
12. duben 2010 18:58:08
No ja jsem to parkrat zkousel, stalo to litr a dva body jinak s ucinnosti brzd je to od stroje ke stroji, nektery brzdi malo, ten muj si seda na rypak, kolegy az u podlahy apod. Ale problem je v tom, ze brzdi zadek a pri brzdeni se to nahrne na predek, takze to jede smykem. Nebo pri rezimu brzdeni 4 kol zase trpi predni naprava, resp ustroji co pripojuje predni napravu. Kdyz uz jsem to zkousel, tak jsem kvalt nechal a vymack jsem spojku. Ale moc stim nafty neusetris. Deci mozna dve. Ani ne. Jinak nezapominat na vymenu oleje v zadku
12. duben 2010 21:06:42
Jestli si dobře vzpomínám tak nás v autoškole učili, že se vším co je nad 3,5 tuny se s vyřazeným kvaltem jezdit nesmí. Mě stačilo když mi kvalt u traktoru vypadl jednou nechtěně a s 9 tunovým vlekem za zády jsem se řítil dolů z kopce.
12. duben 2010 21:48:57
Zdravím vás všechny jako nově registrovaný. Když jsem zcela náhodou zabloudil do vaše fora a konkrétně do rubriky traktorbagr CAT, nevydržel sem a registroval se ,abych se podělil o své dojmy.Jsem 35-ti letý strojník s více jak 13-ti
letou praxí se stavební a manipulační technikou.Již delši dobu jsem zaměstnancem stavební firmy certifikované na výstavby kanalizaci,vodovodů a čističek odpadních vod vybavené rozsáhlým vybavením od značky CAT.Mohu tedy porovnávat kvalitu spracování strojů CAT 434 E (r.v2008,cca 2800mth),nebo CAT 303,5 CR (r.v 2009,1307mth) se staršími stroji jako CAT 312 M, CAT 315M,CAT 318M(r,v1996,16421mth),a dalšími jejich staršími výrobky a musím bohužél konstatovat že převedením výroby strojů CAT do japonska se jejich nové stroje změnily pro poruchovost a špatné spracování a volbu materiálu doslova v křápy. Na CAT 434 E mi při cca 1600mth odešla převodovka , od cca 2100mth kolegovi propouští ventil zadní nápravy která zatáčí do protisměru a vyžaduje dle podmínek provozu stále srovnáváni s předkem a od 2600mth nefunguje přesun podkopu z jedné strany na druhou.V současné době sedlám od novoty(červen 2009,11mth) 4,tunový,mini CAT 303,5 CR s prodlouženým ramenem na změny,úpravy a výstavby v aktivních inženýrkých sítich a mám oči pro pláč. Při 60mth reklamační výměna tekouci pístnice (loupající se chrom z čepu), při 82mth reklamační výměna spojovacího čepu ramena, převložkování (6mm) vůle a k dnešnímu dni čekám (1307mth) na reklamační odstranění padajíci radlice(nelze použít jako oporu,propadne již pod vlastní váhou) a padajícího ramena (zavírájící se lžíce stahuje rameno) a přečepování obrovských vůli celého ramena které nemá ani zmíněná 318 po 16421mth. Poruchu ovládáni mimoosého natáčení výložníku,způsobené odpadlým a lámajícím se drátem,stejně jako netěsnosti na stále se povolujících spojových matic hydraulických hadic,stále se povolující zámky oken, považuji jako běžné závady způsobené provozem.Ještě sem neměnil žádnou hydraulickou hadici ale ke všem se dá dostat aniž bych potřeboval ruce gynekolog,což se nedá říci třeba o výměně hadice k čerpadlu CAT 434 E.U CAT 303,5 je zase pro změnu problém seřízení vůli ventilů motorů,kdy je za potřebí vymontovat sedadlo,turbo a krkolomného sundáváni víka ventilů "ala ježek v kleci".Co mohu ale pochválit u CAT 303,5 je 3,válcový motor mitsubichi 1,9tdí, který bez problému nastartoval i při - 18C ,což se bez několika hodinové pomoci horkovzdušného předehřevu na CAT 434 E nepodařilo (skrátka náš CAT 434 E by při - 12C nenastartoval ani kouzelník Caperfield),tu samou chválu ma palivový systém,který jsem pro vlastní nepozornost při ztrátě paliva již 2x zavzdušnil a po dotankování již po cca 4,sec, točení naskočil a motoru svědčí pro tižší a klidnějši provoz vyžší otáčky u hranice maxima ,což příspívá rychlejšímu pohybu při spotřebě kolem 3,5l/hod.(CAT 434 E pří práci s podkopem cca 8,5l/hod, při práci z radlici/nakládky,odhrny/při využítí 2,rychlostí cca 10-12l/hod), A mohl bych stále pokračovat a pokračovat, kdo neuvěři a chce vlastním okem zhlédnout zhora popisované,muže přijet bez kontaktování do obce Jablůnka ,kde se provádí do poloviny tohoto roku stavební práce a po projeti obecních ulic,není možné se nepotkat. S pozdravem Peroš
12. duben 2010 22:16:08
Tak to mas docela smulu, to jakoby jsi trefil stroj, na kterem cvicili opice, ja mam 428C a D a bez jedinyho problemu a kluci taky. No hold mas cerneho Petra, jinak 434 mi neda spat
12. duben 2010 22:34:41
Já jsem od svých 18 dělal na 428C, a téměř bez poruchy, byl jsem maximálně spokojen. Teď jsem začal podnikat sám a rozhodoval jsem se mezi řadou E a D, mohl jsem koupit 5let staré D za stejnou cenu jako nové E. Radši jsem šel do řady D, tak doufám že nezklame. Ečku moc nevěřím ale myslím že řada E2 už je docela vychytaná. Tak pánové, hodně zdaru
13. duben 2010 17:11:16
Nam prave prodejce taky doporucil, rekl bud muzete mit nove E nebo starsi dvojkovy Decko, ale rozdil je v tom, ze Ecko je fajnovka a Decko kovarska prace. Je to rozdil asi jako navoneny Man a Tatra
13. duben 2010 20:04:17
čau těd jde o to jestli ta FAJNOVKA něco vydrží !
18. duben 2010 18:52:27
Dobrý den pánové
chtěl sem se zeptat jestli jde přikoupit zavaží na cat 432 d a jestli ho tam namontuju nebo jestli něco budu muset předělávat mám moc těžkou pešovku a do kopečka mě převrací děkuju za odpovědi a za rady dík moc
18. duben 2010 22:15:51
Dobrej nic se upravovat nemusí závažím prostrčíte třmeny do děr v předku které už tam jsou připraveny utáhnete matky a jeto ve dvou je to práce na púl hodky..............závaží je super máme ho taky zabranuje i trochu velkým kamenúm aby nešli až na řízení.
19. duben 2010 20:19:39
ja mam vsechna zavazi, cca pul tuny a prd platny, kdyz kopu tak se mi stejne zveda cumak, je pravda, ze do kopce to snese o neco vic, ale hlavne to chrani rizeni a ridici tyce, hodim foto, jinak zakladni ma 145kg a pak dalsi po 105kg
25. duben 2010 21:45:40
Baguu hele co ty spalicky v terenu? jak jezdej? ja mam zatim sipy resp hokejky, ale budu menit vepredu za spalicky a az sjedu prdel tak taky, tak jen abych vedel, do ceho jdu
26. duben 2010 19:48:26
Noo nevím jak ostatni ale už se o tom myslim tady bavilo. Já mužu jen vynachválit. Měl sem je na Cčku a ted je mam se shodou okolností i na E a super hlavně na přejezdy to je parádička sou měkči tolik to neskáče. Co mě kolikrát kluci řikaj tak že mam píchly kolo když mam na předku nabranou paletu s dlažbou nebo s čimkoly tak se promážknou ale to je normalni. Pak si někdo třba stěžuje že v tom zustavá moc blato ale ja s tim nějak problem nemám. jak zabirají v terénu ? já jsem spokojen. Asi bych za šípy neměnil. Sice mě to láka ale jen z duvodu toho že to vypada líp víc bagrovičtěji nebo jak bych to nazval, ale jinak to je vše.
26. duben 2010 22:05:44
To ja bych rad spalicky, sipu uz mam plny zuby, hlavne predky hodne ubejvaji, kdyz se porad mrcasis s dlazbou a prejezdy jsou pry lepsi se spalickama, tak ted budu kupovat od Firestonu duraforce spalky tak uvidim, jejich zadny pneu jsou docela vychytany, nemaji tak siroky zaber jako good year sice, ale zato nejdou skoro rozriznout ani povrchove, ani prorazit na drcenym betonu a i armaturu snesou, jen jeden typ predku nevychytali, tak bud zkusim STL sipy nebo prave u sebe spalicky, ale od prodejce mam spatnou cenu na good yeary. Ty FF se daji sehnat za polovinu prave.
27. duben 2010 16:29:23
Ahaa noo tak uvidíš no. Já mam good yer a řikam na přejezdy sou važně bomba a na stavbě s nima taky nemám probém. Pokud vedoucí svoly asi pak budu chtít zase tady ty.
27. duben 2010 21:27:54
ty firestony co budu mit budou o 4cm sirsi jak tyhle good yeary co mam, tak jsem docela rad, mas icq?
28. duben 2010 16:16:26
Ahaaa no tak to je taky celkem dobry budou mít věčí plochu na zaběr a v ternu. Jojo mám 463 186 594
28. duben 2010 20:18:42
Ahoj Honzo,za kolik budeš mít ty Firestony špalky,jestli chceš mohu ti zkusit na ně udělat cenu,prodejce od kterého beru pneumatiky mě je tuhle nabízel.
29. duben 2010 21:36:11
po sleve asi 6700 bez dph za kus za predni. Jeste na ne cekam, mam tam slevu 25% jinak jsou kolem 10ti.
02. květen 2010 10:57:58
Zdravíčko pánové
mám takový problém a jelikož sem mladý tak se chci zeptat. Zved sem mašinu na packy a hýbal sem zadními koly a hýbou se dost. to sou vysypaný ložiska nebo ne , dá se to opravit doma nebo musí cat, kolik pak stojí, a když jedu tak to tak zvláštně cinká jo ko když se válí železný kuličky o sebe
02. květen 2010 12:53:18
jaky mas model a jaky kola? to cinkani je nemoc kazdeho catra kdyz jedes tak z leva od kola zadniho co? na to jeste nikdo neprisel co to je. kolik mas mth?
02. květen 2010 14:03:15
mám cat 432 d a nejvíc se mi to zdá z právého kola ale jinak když sem s nima hýbal ruce sem měl nahoře na kole a tlačil sem do něj směrem k bagru tak tam byla vůle že když sem to dělal rychlejš tak to byly takový tupí rány a dělaj to obě strany ale ten zvuk při jízdě se mi zdá spíš na pravý straně
02. květen 2010 15:30:28
Ahaaa zajmaví to slyším poprvé. to bude něco s nábojem asi nebo jak říkaš ložiska nevim nesetkal sem se s tím nikdy
02. květen 2010 19:25:42
me cinkaji trubicky o sebe, ale nevim ktera, tohle jsem jeste nezkousel nekdy, mas nataceni? nektery 432 to maji za priplatek
02. květen 2010 21:51:42
ne ne natáčení nemám je to cat 432 d ani premier to není obyč mě stačí ale tohle mě štve no nevím co s tím
03. květen 2010 20:14:41
JJ taky sem se už těšill jinak bagřik hezkej
03. květen 2010 20:35:04
catráci poradtě na 432d nám praskaj disky zadních kol nevíte co stim nebo čim to je??
nedávno se to vyrvalo celý a upadlo kolo??