Téma: Traktorbagr CAT
Autor
Zpráva
01. únor 2010 22:38:55
čau kluci máte tam někdo to hydraulické posouvání podkopu je to dobrá věc?já to viděl jen na předváděčce
01. únor 2010 22:45:33
No ja co mam okruh kamošu co maj E a tatka tak ti to nemaji až na jednoho ten je soukromník a ten si to tam nechal dát ma 444E a řikal že to je jednak o 100 tacku dražší ale že to je jinak bomba stojí pr nad vikopem a žadny odstrkování podkopem krasně si ho posune kam potřebuje jako určitě je to super věc no ale zase nevim je to věc nazoru ja to nepotřebuji ten kdo na to ma tak určitě doporučuju.
01. únor 2010 23:09:52
taky my to přišlo super ale je to ranec zato,ptali se nás ve firmě chtěj taky koupit novej traktorbagr tak se ptali co tam chcem.dik
02. únor 2010 10:05:25
Ahaa a kolik to stojí nevíš ? A budou kupovat taky cat? Já vím že třeba ta pistnice na posouváni ramene stojí 100 tácku Ale ten automatickej zdvih nevim kolik.
02. únor 2010 11:36:52
Tady je 422E--http://search.seznam.cz/?sourceid=szn-HP&thru=&q=cat+422e Nejsem katrák,ale myslel jsem si,že když má Cat reduktory na zadní nápravě ,tak že je řiditelná.Může to někdo ujasnit?
02. únor 2010 11:57:20
Ahaaa. Tak sem studoval typ 422E je jina vybava , má jednu pistnici na přední nakládací lopatu, místo jojystiků páky to sice má 428E taky ale ma dvě pistnice v předu. Dal jsem tam našel jen jedny pracovni světla v předu, jiny typ sedačky, páka na ovladaní přední lžice je tak jak u 428C jen paka a zvlašt páka na žraloka. Určitě se liší i cena stroje. Tak ted už vím co je zač 422E.
A ty zadní reduktory to sem měl za to taky že když tam jsou tak to ma natáčecí zadní nápravu možna je to jen nachystane že by se to tam dalo dodělat dle přání zákaznika ale pochybuju že taková vybava bude moct podporovat na přáni si dat řiditelnou zadní napravu.
02. únor 2010 12:04:45
A at hledam jak hledam a čtu ten prospekt o 422E nedočet sem se tam o zadních reduktorech. Takže ja nevim snad nam podá vysvětlení někdo zkušenější.
02. únor 2010 12:11:15
Teď jsem koukal a májí ty reduktory všechny v řadě E.Takže Martine Š.Teleskop a reduktory jste ošlehli od nás JCB.
02. únor 2010 12:35:23
p.Čada : nechápu vaši naražku že sme ošlehly od vás JCB. Pokud já vím tak sem nic odšlehaval, nemužu za to že se vracej k puvodnímu vysuvu teleskopu , a to že ji okopčily od JCB za to taky nemužu, ba naopak už sem jen čekal až se ozve někdo takovej jako jste vy a začne se vysmívat ( heheeee CAT se vraci ke strymu vysuvu a okopčily to od JCB tak kterej typ je lepší co ??) Jako nezlobte se na mě ale to se asi mezi strojnikama neděje strojnici nemužou za to že kontrukteři vimyslí nějakou kokotinu a pak se za 2 3 roky vratěj ke standartnímu. Ja jsem byl v Brně kouknout na muj bagr jak je daleko s chystaním na sezonu a s prodejcem sem se o tom bavil. A říkal jo dobře udělal chybu vracej se k tomu skrz stabilitu ale když sme posuzovaly vylamovací sílu o proti JCB byl to jednoznačnej rozdil. A taky bych se mohl vysmívat JCB že je slaby a že to je bagr na ho... atd ale nejsem takovej abych pomlouval sotatní značky. Každa značka ma něco do sebe takže nechapu vaše jednání.
02. únor 2010 13:59:50
Myslel sem ,že za ten měsíc ,co sem píšeš,tak že Tě znám a že můžu zažertovat.Buď seš tak mazaný a v tom žertu pokračuješ a upozorňuju že si mě dostal.Nebo je to jinak a budeš asi........Tak si vyber.A jdi na sluníčko,jdu taky.
02. únor 2010 14:57:27
p.Čada ahaaa no jo když ono tady na mě bylo dost narážek tak už nevim kdo si srandu děla a kdo ne tak sem takovej podrážděnej se omluvuju nevěděl jsem že to myslíte ve srandě. A jojo na sluníčku jsem byl už aby to slezlo a mohly sme kopat.
02. únor 2010 15:05:19
kolik stojí nevim 442E2 chce šéf koupit příští týden bz jsme se měli jet na něj mrknout do Plzně.
02. únor 2010 15:44:04
Počkej už ta nova řada jo co ted udělaly 442E2 Ta s tím novym ramenem jo už Fíha vždyt říkaly že to vyleze až v březnu ven. Tak kdyžtak pak nějaky fotečky moc mě to zajmá diky.
02. únor 2010 19:11:24
Prodejce řikal že v plzni je bescelní sklad a je tam podobná mašina, tak nás tam veme fotky určitě budou když to klapne,v tom bescelnáku už jsme byly podívat se na 308 otočák pak jsme jí koupily tam je strojú.
02. únor 2010 19:41:25
Posuv na 444 máme,je to dobrá věc ale je jasný že nenaberu ,natáhnu rameno a chci přesouvat.Jen se musí rameno složit a dát buď na pravo,nebo na levo a jde to :Konec hloupým odstrkováním!!!!
02. únor 2010 19:51:34
Tak to musí bejt pecka nějaká fotečka by nebyla? Díky
02. únor 2010 20:35:53
Je to krasavec
02. únor 2010 20:41:43
No joo krása jen se chci zeptat máte na tom vidle nebo máte rychloupínák i na přední lžici a máte to s břitem že bez zubu ? jestly dobře vidím.
A doufejme že sem pak nějaky fotečky přibydou traktorbagru jsem celkem zvědavej jak to vipada diky
02. únor 2010 21:02:06
Já až pojedu si pro svího drobečka tak vam sem taky vložím fotečky abyste zkrytizovaly.Doufejme že sem vybral dobře a mašinka bude šlapat
02. únor 2010 21:05:18
Rychloupínák a zuby se sundali a dal se na zimu břit.
02. únor 2010 21:11:06
Takže tam rychloupínák byl jo ? A to máte vidle zvlášt ?
03. únor 2010 23:31:35
kuci nemate tuseni kolik vyjdou drapaky na bagrika? popr kdo je prodava? zatim jsem se vsude ptal a nikdo je nema, ted mame na bagrach firestony sipaky, ale chtel bych zkusit drapacek
04. únor 2010 21:30:58
jestli seš s prahy tak vym o levný firmě kousek u letnan objednáš a přijedou přezujou vše zdarma dovezou sou ochotný a velký slevy .předky snad kolem 6000kč nebo 3000kč fakt bych kecal jedno stoho to je zadky nevim mrknu na fakturu a povim
04. únor 2010 22:13:47
Jestli plánuješ, že tvůj stroj už bude makat jen na asfaltu, tak pro ty tvoje "drapaky" to bude ideál. Mrkni na odkaz a uzříš, že pro nekompromisní průjezd terénem, je jedině šípový vzor. A též má nejlepší samočistící schopnosti.
http://www.barum-pneu.cz/pneumati...=&si=&cena=&x=50&y=9
04. únor 2010 22:53:06
V tomhle ma pravdu ja je měl 3 roky na byvalem kočkopsovi a docela to mezi těma DRAPAKAMA zustavalo no ale jinak sem si je nemoh vynachvalit. Ale asi bych šel do šipu ted co budu mit ten bagr tak tak sou zrovna taky ty kostky ale až se sjedou asi si necham dát ty šípy.
05. únor 2010 19:15:46
no ted bysme meli zakladat satelit 45 domu vc. komunikaci, mame oba sipaky, tak je menit nebudu, ale casem zkusim asi drapacek, nejlepsi je vlastni zkusenost ale kuci dekuju za rady
05. únor 2010 20:50:39
Jasannnn nevadí jako hele každy má sví pro a proti jako ty drapačky jsou super po silnici když se motaš nebo po tvrdím. Ale jak sme psaly když je blato je to konec no ale zase jak často se dělá v blátě but se nedělá vubec a nebo hodně málo.¨
Tak co dál pořešíme kluci CO máte Éčka. přichystejte mě na nějaké věci až si pro něj pofrčím.
06. únor 2010 11:27:53
Zdarec borci jak vam startujo Ecka v tech mrazech me spatne, zhaveni je v poradku baterka taky co to meril naposled servisak pri posledni garancce a doporucil druhou baterku do kastlu nebo predehrev bloku motoru (udajne smykace CAT predehrev maji v zakladu nepatral sem po tom) cena kolem 8500ka bez prace ale pry neni to nejake slozite zasah tak uvidime.Pomerne casto to dela, (snih,kopani)takze baterka se ozivuje a vedle me stoji koren s 3CX s jisbackym motorem a bez predehrevu pri stejne kapacite baterky startuje a pokazdyto chytne!!Uvital bych spojku nahonu cerpadel(UNC) a menice domnivam se ze by to nemusel byt takove zahul na baterky.Je letos sice krutejsi zima nez tomu by lo loni predloni ale startovat to musi kdyz to clovek potrebuje k praci at je teplo nebo zima ......
06. únor 2010 18:33:49
ja mam perkinaka v 428D a v - 22 bez zhaveni, puvodni olovenou !!! baterkou na druhe prevaleni motoru krasne chytnul a to stal 14 dni je to hlavne o oleji a baterce
07. únor 2010 07:15:38
Maik 74-k tomu startování,zažil jsem i motor JCB ,že nestartoval(žhavení).Myslím ten nový ne perkins,U tebe předpokládám,že tam máš v tom katu perkins,který by mohl mít do sání žhavící svíčku a k ní trubičku s naftou? Nebo jak je to.Až ti to bude startovat,tak na rady s předehřevem a náhradní baterií rychle zapomeneš.Nevím taky jak záleží na oleji,když tam všichni lejem podobný neli stejný.
07. únor 2010 09:19:37
Mám jcb 3CX,s motorem perkins a žhavením přesně jak popisuje Jan Čada.Minulý rok jsem řešil stejný problém a po výměně žhav.svíčky startuje super.Celý leden bagřík stál v mrazech a po měsíci chyl na potřetí.Baterku mám asi 3/4 roku starou a sám jsem byl mile překvapen že chytl.Už to není žáden mladík.Takže doporučuji kontrolu žhav.svíčky,případně výměnu.Já ji měl spálenou a jako nouzovku jsem to řešil éterem.
07. únor 2010 09:43:28
Jane na tom perkinsu je zhaveni jak na osobaku (zhavici svicky v kazdym valcu) tak ty starty by mely byt snazsi ale skutecnost je jinde.Baterku sme nekdy v listopade koupily gelovku ma startovaci proud kolem 740 A tak sila je zarucena ta katracka po 3 letech zacala slabnout a po castejsim dobijeni sme koupily tu gelovku.Olej majitel do toho dava origo CATracke toje asi 15 W 40 tak ze... . Loni asi na jare nebo v lete ted uz nevim si to vzal majitel na naky zaklady a vypnul motor a uz nena startoval tak a pres gable to chytlo ale nesel pojezd radlica podkop jenom bezel motor tak zavolal do CATru a koren mu rekl ze se tohle vyjmecne stava pri startovani z jineho zdroje ze se musi restartovat pocitac a nahrat nove sowftver ale od te doby je klid to jenom tak pro zajimavost......
07. únor 2010 10:20:11
No já právě myslel jestli to nemá tu svíčku jednu jako má Tomáš.Jak je vidět tak ne.Perkins v JCB může být úplně jiný než v CATu.No teď už je to asi jenom CAT že?Je to otrava když to nestartuje.
07. únor 2010 10:33:08
428C má žhavičku,a bez ni ani ránu,dost na ní záleží.Olej máme asi všichni stejnej 15w 40.Je blbý že se nedají odpojit čerpadla jako UNC,HON atd,dost by to ulehčilo strarty.444 má už el. předehřev,ale i při -20 na ťuknutí,hold 600mth není nic
.
07. únor 2010 11:58:23
to je skoda ze to nejde odpojit, on je rozdil startovat s 15W40 a 10W40, ta 15W40 je v mrazech jak med a v motoru pri tech mrazech to dela neplechu, ale zase to vymezuje vule, ale jak vsichni rikate na zhavicce dost zalezi, ja mam stroj relativne mladej takze mi chytne i bez zhaveni, ale kolaga uz zhavi, kdyz ne tak si taky da rict, ale trva to
07. únor 2010 14:01:15
......pánové, stav baterie, fungující žhavení, to je samozřejmě předpoklad. Ale neméně důležitý je i olej. Na Ostravsku jsme měli i teploty kolem -25°C, tady se už musela používat arktická nafta, protože standartní zimní nafta "zamrzala". Ale neméně důležitý je i olej. Při teplotách -20°C je už i lecjaký 10W40 na hraně, natož 15W40. To už je olej tak hustý, že motor má co dělat sám se sebou, aby to natočil. To stejné s hydraulickým olejem - standartní oleje ISO VG 46, které se tu používají nejčastěji, jsou fajn, ale standartní ISO VG 46 má bod tekutosti někde kolem -22°C (to už prakticky neteče) a ve strojích by se měl používat pouze v případě, že venkovní teplota bude alespoň o 10°C vyšší než bod tekutosti, tj. -12°C, aby byla zachována jeho správná funkce. To znamená, že v letošní zimě by se měly spíš používat oleje ISO VG32 nebo alepsoň lepší VG46 s bodem tekutosti okolo -30°C(ty jsou ale podstatně dražší než standart VG46). Když pak sečtete odpory nevhodného oleje v motoru, hydraulice a převodovce, tak žádný div, že to nestartuje. Je to zkrátka jako se vším - co je univerzální (celoroční) produkt (teď myšleno oleje), nemůže mít super vlastnosti v extrému každého ročního období a tato zima svým způsobem extrémní je. Hodně záleží i na tom, jak starý daný stroj je - pokud se jedná o relativní funglovku bez záběhu, kdy je ještě všechno nezaběhané, syrové a těsné, tak to taky hůř startuje v porovnání se zaběhnutým strojem. Starší mašiny chytaly dobře, protože se tenkrát moc nehledělo na emise a v sacím potrubí se normálně zapálila nafta od žhavící svíčky, to potom chytalo dobře. U moderních motorů se prakticky ohřívá pouze nasávaný vzduch, což může být problém, protože ta účinnost u prochladlého motoru nemusí být dostatečná, nota bene, když je horší baterie.