Téma: Traktorbagr CAT

Autor

Zpráva


Baguu .

Baguu .
Členem od: 17.12.2009
Příspěvků: 1327

07. únor 2010 15:43:04

Ahojky lidičky moc děkuji za fotečky hezkýýýý. Jinak k tomu startu ja u byvaleho Cat 428C sem měl taky problém jednak tam nefakčilo žhaveni nevím proč předchudce tam dojebal co se dalo. A to co mě stoji na firmě v Brně na CAT to E taky sem zvědavej jak to bude lapat v zimě.


Zdeněk Málek

Zdeněk Málek
Členem od: 21.11.2008
Příspěvků: 396

08. únor 2010 20:02:19

pro Jan Křesťan : pokud budeš kupovat pneumatiky tak se ozvi,něco umím sehnat, třeba Michelin Power CL předek 18" za 6200,- a zadek 28" 12000,- bez dph.e-mail:zdenda.malek@seznam.cz nebo 774148409 , mám je na svém JCB a super.

Málče


Baguu .

Baguu .
Členem od: 17.12.2009
Příspěvků: 1327

08. únor 2010 20:06:35

Zdeněk : Ahojky nemáš nahodou foto těch pláštů to jsou klasiky šípy nebo ty kostky ?


Zdeněk Málek

Zdeněk Málek
Členem od: 21.11.2008
Příspěvků: 396

08. únor 2010 21:31:56

Power CL
Power CL

na ty kostky se zkusím zeptat,dělá to je Goodyear a jsou to radial, takže budou dost drahý

Málče


Baguu .

Baguu .
Členem od: 17.12.2009
Příspěvků: 1327

09. únor 2010 12:25:45

Ahaaa taky sou hezky. Jo ja vím že je dělaj jen Goodyera sou drahy no nevim kolik. Měl sem je na byvalem bagru a ted co budu mít tam jsou taky.


Jan Křesťan

Členem od: 05.08.2009
Příspěvků: 1442

09. únor 2010 19:02:45

diky za nabidku, ale bagry mam nove obuty na sipy firestony za 3/4 ceny diky dlouholetemu odberu, ted budeme zakladat satelit, tak at se tam hneme, ale ty drapacky me zajimaji happy


Jiří Forro

naše stroje
Členem od: 20.01.2010
Příspěvků: 491

09. únor 2010 21:48:25

Tyhle gumy máme na catru 428D a jsou super


Baguu .

Baguu .
Členem od: 17.12.2009
Příspěvků: 1327

10. únor 2010 11:17:29

Jaky ty drapáčky ?


paja- cz

paja- cz
Členem od: 01.07.2008
Příspěvků: 259

10. únor 2010 16:18:32

Tak tyhle gumy bych taky otestoval, kdyby jste někdo věděl o ceně, asi bych do toho šel , na zimu by byly dobrý...16,9R28
chtěl jsem si nechat do řetězů starý ojetý mitasky, ale bohužel se začaly trhat v kordu podél ráfku happy
jinak ty šípáky na obrazku nahoře mám taky- good :- )


paja- cz

paja- cz
Členem od: 01.07.2008
Příspěvků: 259

10. únor 2010 16:26:48

jsou super... akorát až moc zabírají happy už jsem dělal prasklou hrušku v diferenciálu a ted mě čekají setelity v kolech!


Baguu .

Baguu .
Členem od: 17.12.2009
Příspěvků: 1327

10. únor 2010 17:17:59

Joo jasan no. Ja je měl na bagru 2 sezony ještě tam sou ale ja sem jinde happy a na co si ještě davat bacha teda strojník ne ale když sem pichl nebo něco a vezl sem to do servisu tak nadávaly jak špačci u předního ani ne ale u zadniho velkyho sme to obouvaly dva jde to celkem na hooo ale jinak sou bomba v terenu jsou dobry ja sem si nemoh stěžovat.


paja- cz

paja- cz
Členem od: 01.07.2008
Příspěvků: 259

10. únor 2010 17:30:32

velký kola, dělám sám... Shodím ho z bagru, podkopem omačkám kolem dokola od ráfku aby odskočila, na druhé straně taky,pákam to přehodím přes ráf,vytáhnu duši , dám novou duši, zas pákama zpět a hurá foukat... sice nové jsou bez-dušáky, ale když píchnu na stavbě,dám duši a jede se dál, tyhle nové jsem píchnul jednou, ale staré mitasky asi 6krát


Tomáš Čapčuch

Tomáš Čapčuch
Členem od: 25.02.2008
Příspěvků: 431

10. únor 2010 17:46:57

Já si koupil vše co mají v pneuservisu a pokud najdu díru nebo hřebík čiko si tam šoupnu sám a jedu dál.Samozřejmě pokud nemám duši.


Baguu .

Baguu .
Členem od: 17.12.2009
Příspěvků: 1327

10. únor 2010 17:51:36

Paja: jako mysliš ty godyerky ty špalky si obouvaš sám ? Jestly jo tak to je zajmaví nam to v servisu zaboha nešlo nasadit jako dolu jo to v pohodě ale dat to na ráfek hruza jako dostalo se to tam ale šlo to celkem dost těžko.


paja- cz

paja- cz
Členem od: 01.07.2008
Příspěvků: 259

10. únor 2010 17:56:37

já mám šípáky, ty jdou v pohodě! dokonce to je měkčí guma jak byla na mitaskách, s těma jsem se trápil víc! asi byly už dost starý a ztvrdlý, proto mi začali praskat v kordu kolem ráfu


Popíno .

nakládka
Členem od: 28.10.2007
Příspěvků: 738

10. únor 2010 18:03:01

Pajo. Mitasky můžou bejt i nový a praskaj.Horší guma není a pokud chceš někoho potrápit,tak mu ji poraď!.Teď frčí Solideal a jsou gut!


paja- cz

paja- cz
Členem od: 01.07.2008
Příspěvků: 259

10. únor 2010 18:15:43

solideal jsou s takovýma patkama? široký šíp, hodně plochy? nejaký takový jsem viděl, když jsem kupoval svý. já se hodně pohybuji v terénu, zemědělství a sajrajtů, tak jsem sáhl po vostrých... snad mi ještě 2-3sezóny vydrží... ted jsem je po první sezoně prohodil přední za zadní, aby se sjížděli stejně, vzadu se mi sjížději rychleji, zadek je dost těžkej


Baguu .

Baguu .
Členem od: 17.12.2009
Příspěvků: 1327

10. únor 2010 18:19:23

Paja aha tak to jo potom ja sem mluvil o těch godyerkách sou dost tvrdý. To samí když sem měl bobka a došly mi plaště ty šipaky rusky to byly taky takoví potvory.


paja- cz

paja- cz
Členem od: 01.07.2008
Příspěvků: 259

10. únor 2010 18:33:56

Na kolik to foukáte? já dávám 3 atm. a zatím vše v poho


Popíno .

nakládka
Členem od: 28.10.2007
Příspěvků: 738

10. únor 2010 18:36:57

http://www.cemat.cz/manipulacni-technika/pneumatiky/
první v druhý řadě jsou ty špalky,máme je nasazený na 444E a ty druhý taky v druhý řadě máme na 428C jak v předu ,tak v zadu.Zatim max.spokojenost.A jak jsem koukal ,tak je oblíká snad každý v okolí.Určitě by ti poslaly nějaký prospekt.


Baguu .

Baguu .
Členem od: 17.12.2009
Příspěvků: 1327

10. únor 2010 18:37:14

No já zatim nic stoji mi v Brně zatím pořád. Jinak sem byl 4 měsíce na pásáku. Takže sem si nějak odvik čeče ani nevim hups.


Jiří Forro

naše stroje
Členem od: 20.01.2010
Příspěvků: 491

10. únor 2010 20:30:34

jojo ty šípáky


Jiří Forro

naše stroje
Členem od: 20.01.2010
Příspěvků: 491

10. únor 2010 20:31:00

přední


Baguu .

Baguu .
Členem od: 17.12.2009
Příspěvků: 1327

10. únor 2010 20:41:45

Joo jo to sou přesně ony ty se mě taky libyjou ne jak s tim šipem co je v prostřed velkej a plnej to ani nemuže moc zabirat tady ty jak máš ty sou dobry. Až sjedu ty špalky necham si dat tady ty jak máš.


Jiří Forro

naše stroje
Členem od: 20.01.2010
Příspěvků: 491

10. únor 2010 21:21:33

jojo ty jsme měli předtim ale tyhle jsou lepší se mi zdá.


David Hůrka

David Hůrka
Členem od: 12.12.2007
Příspěvků: 254

10. únor 2010 21:42:48

No já obouvám zásadně Goodyeary a to radiální se vzorem šípovím a mám svatý klid. Na zadní nápravě mi vydrží 3 roky a na přední 5 let. Nové gumy budu asi přehazovat ze předku na zadek, aby se sjížděly stejnoměrně. Taky jsem to řešil, jak tady psal pája dušemi, ale to byla strašná pakárna. Když utíkalo kolo, tak jsem věděl, že ho du dělat. Teď mám kola do poslední chvíle bezdušové opravy dělám knotama a čas od času zajedu do pneuservisu na radiální záplatu. Knotama, jsem schopen díru zacelit, aniž bych jí sundaval ze stroje natož slíkal z disku. A když knot nechce držet, tak tam prostě nacpu vrut do dřeva a ten si ho už podrží.
Zatím jsem stimhle sistémem neněl sebamenší problém a vžy jsem dodělal práci dojel domů nebo do toho servisu.
Sada knotů mě stála 1 000,-Kč včetně dph. byl v ní vnášeč pilník a 35 knotů.


Baguu .

Baguu .
Členem od: 17.12.2009
Příspěvků: 1327

10. únor 2010 22:12:03

Ahaa taky zajmaví Jinak kluci Catráci zajmalo by mě jak vipadaji vaše bagřici jestly máte někdo nějaký fotečky budu rád za vložení at se kouknu a pokochám než si pojedu pro tu mojí. Diky moc


Pavel Mach

Členem od: 06.04.2008
Příspěvků: 1852

11. únor 2010 08:46:43

David Hůrka - Jen se optám k čemu je dobré prohazování kol na nápravě aby se došlo k ojetí na včech stejně? Stačí vždy měnit ty dvě sjeté a je to ne???


Pavel Mach

Členem od: 06.04.2008
Příspěvků: 1852

11. únor 2010 08:48:32

Baguu . - Ten šíp co je uprostřed velkej a plnej má svuj smysl. Mnohem líp se s tím jede po silnici a mnohem dýl vydrží. Normální šíp co známe z traktoru ubejvá před očima. A zabírá to uplně stejně....


Zbyšek Pantůček

Členem od: 31.07.2008
Příspěvků: 727

11. únor 2010 08:52:06

Myslím, že pokud nedrží jeden knot, protože díra je větší, tak namísto vrutu, je určitě lepší nacpat knot ještě jeden, nebo i dva, tři.... - to je běžný postup, který používají pneuservisáci.


Tomáš Čapčuch

Tomáš Čapčuch
Členem od: 25.02.2008
Příspěvků: 431

11. únor 2010 08:55:58

Přesně tak to řeším,dvě i tři čika a jede se dál.Na větší díru už,ale je třeba do pneuservisu a dát záplatu zespod.


Baguu .

Baguu .
Členem od: 17.12.2009
Příspěvků: 1327

11. únor 2010 09:49:18

Pavel.: Aha ja myslel že to zabírá hůř když je ten vzorek plnější v prostřed. No něco asi na tom bude no uvidíme co se domluvím s šefikem co tam dáme až sjedu ty špalky třeba bude chtít je tam dát zase.


David Hůrka

David Hůrka
Členem od: 12.12.2007
Příspěvků: 254

11. únor 2010 17:50:26

Pavle : Zadní náprava je těžká na silnici hnaná a brzdí celý traktor. Takže se gumy sjíždějí tak o polovinu dříve. Je to asi jen o mém pocitu, že obě nápravy sjedu stejně a koupím čtyři nové pneu.

Zbyněk Černý +TOMÁŠ ČAPČUCH : máte pravdu pokud je díra vjetší, tak tam dám knotů podle potřeby. Ale nikdy se stane, že do díry nacpete sotva jeden knot a ten začne vylézat. Tak ho přitáhnu vrutem, aby držel.
Jinak nevím, že by v autoryzovaném servisu dělaly opravy tímto sistémem knotů ,, možná nikde v radoby servisu" Tento sistém je jen na dočasnou opravu ????? Servis to řeší radiální záplatou s výplní díry špalíčkem a nebo klasickým hříbkem. Pokud je díra vjetší tak zavařením pneu.


Daniel xdand

Daniel xdand
Členem od: 13.09.2007
Příspěvků: 248

11. únor 2010 18:34:07

ja osobně s knotry nemam dobre skušenosti jako provizorní oprava dobrý ale na delší dobu bych to něchtěl už se mi stalo ze mi v servisu kolo spravil knotem protože neměl vybavení na tak velké kolo a po nějaké dobjě mi vypad a zakon schvalnosti v tu nejhorší dobu bagr celý od bláta a na nakladku čekaly dva návěsy no děs od te doby pořadnou opravu je to drahší ale než se potom placat v blatě no diky ale ne


Baguu .

Baguu .
Členem od: 17.12.2009
Příspěvků: 1327

11. únor 2010 19:38:04

Páni kolegové zatim sem nepřibyla žádná fotka s bagřikem CAT traktorbagr poším at se pokochám


Jan Křesťan

Členem od: 05.08.2009
Příspěvků: 1442

11. únor 2010 20:40:09

no lepsi je celej bagr obutej nez pul na pul. Vse ma sve pro a proti, ale lepsi je cely. Byl jsem na skoleni v brne v Tip Topu, o knotach nam rikali, ale nedoporucovali. Na traktoru ano, ale na bagru ne, uz jen kvuli vaze. Ale je to kazdeho nazor, me pichlou gumu opravili termopresem tak dukladne, ze kolo po 10km slo kolo s 80% vzoru doprdele a to doslova a disk taky, takze oprava za 2000,- nove pneu 11000,- a disk 12500,- (bez DPH). No krasna oprava odborniku ne? Ted se dohadujeme kdo je za to vinen, servis tvrdi, ze jejich oddeleni oprav termopressem, ty zase ze dodavatel zaplat, ten ze vyrobce.... kolo si posilaji sem a tam. Stejne to dojde pomalu k soudu. O uslem zisku nemluvim. Prodejce nam dal zapravdu, ze je to chyba servisu a smitec. Mame strojni pojistku, ale proc si ji plencat na chybu jinych, disk je o 2cm vyosen.



Mate podobne trable zasebou?


Zbyšek Pantůček

Členem od: 31.07.2008
Příspěvků: 727

11. únor 2010 21:24:54

Hůrka - Přesně mě napadlo, když už jsem psal ten příspěvek k vaší diskuzi, že se opřete do věty o pneuservisákách. Nezklamal jste blunk Pokuste se někdy zeptat někde ve značkovém pneuservisu(nemyslím nějakýho matláka ze stodoly) zda umí opravovat pneu pomocí těchto knotů. Věřte, že servisman znalý a zkušený Vám odpoví, že i tuto metodu používají běžně i pneuservisu a pokud třeba nepoužívají, tak, ale jí umí, znají apt. a tím pádem Vám může znalecky poradit. Pracoval u mě kluk, který byl bezprostředně před zaměstnáním u mě, zaměstnán cca 5let v pneuservisu, který přezouval luxusní vozy a v 2roky v pneuservisu pro nákladní vozy. Běžně knoty používal v obou případech zmíněného zaměstnání. Pokud knoty umíte řádně použít, je velmi velmi malá pravděpodobnost, že by po ´´chvíli´´ knot vylezl. Sám jsem sjel několik pneumatik až do konce přičemž v nich byl knot třeba i rok-dva. Neříkám, že se to nemůže stát, ale pokud to uděláte kvalitně, tak se to nestává.


Tomáš Čapčuch

Tomáš Čapčuch
Členem od: 25.02.2008
Příspěvků: 431

11. únor 2010 21:54:46

Já v tom nevidím žádnou vědu a nevím jak by se to dalo udělat nekvalitně.Taky mi knoty vydrží než pneumatiku sjedu.Nestalo se mi,že by knot vylezl,maximálně tak po měsící když trošičku propouští,přidám ještě jeden.


Jan Čada

Členem od: 03.01.2008
Příspěvků: 776

11. únor 2010 22:32:55

Zbyněk Černý- souhlasím,když tam dám knot a namažu ho správným lepidlem,tak tam je celou dobu.Jedná se o díru po hřebíku ,ne o nějaký kráter.Japonské Maruni nedrží namazané Ferdusem a naopak.Některé se nemažou vůbec.Knoty tam dávám jenom já.Na to nepotřebuju pneuservis.Mít svůj dobrý pneuservis ,kde vám gumu komplet opraví je výhra.Komplet myslím to,že tam neplácnou záplatu za 200 stovky a řeknou si 1000kč.Zvenku je trhlina kterou opravit nedovedou.To umí v leckteré stodole nebo garáži.
Jinak jsem vypozoroval,že jedna skupina strojníků jede se vším do pneuservisu.Neřeší to.Ti druzí to zkouší v domácích podmínkách.Myslím montáž -demontáž.to kvůli tomu ,aby se mohl třeba ze vnitř dát hříbek.Zadní guma je dřina a potom když jsem viděl strojníka který jí rozebíral z opačné strany,tak to snad ani nejde.Všechno se dá naučit.


David Hůrka

David Hůrka
Členem od: 12.12.2007
Příspěvků: 254

12. únor 2010 02:14:10

Zbyněk Černý : u Nás máme dva značkové. Barum a Iveco profi, ale ani v jednom mi knotem kolo neopraví a ani to nedělaj. Nacpou tam ten hřib nebo tu záplatu. Další pravda je, že knotů je více druhů. Jak tady bylo zmíněno lepíci, nelepící a mnoho výrobců. Každý asi funguje jinak a je určen pro určitou opravu.
Nejdůležitější je přece, že nám ty knoty pomůžou k opravě pneu a nemusíme hned dávat kolo z osy.
Jinak mě vydrží tak 90% oprav knotem do konce životnosti pneu. A tich 10% je že mírně utíká a tak dám hřib nebo záplatu.


Nové příspěvky k tématu mohou být vkládány pouze na konec příspěvků: přejít pro vložení