Téma: Nákladní auta
Autor
Zpráva
05. březen 2014 10:37:00
Jde vidět, že mě neznáte... Bral jsem to jako kolegiální radu a zkušenosti i jiných kolegů ze života. O tom přece tohle fórum je. O namachrovanost určitě nešlo... Kdo to špatně pochopil, tomu se omlouvám..
05. březen 2014 19:44:42
Pane Pavel Siroky vy říkate ze iveco neni špatný kup?jde videt že jste stou popelnici nejezdil,a co mate proti mocovine?
05. březen 2014 20:12:58
Dobrý večer. Většinou je problém v řidiči. Močovinu nemám rád. Stojí koruny . Třeba takový Man, umí euro 5 bez močoviny.Tedy u střední řady TGL.Jinak k té zkušenosti. Mám jich okolo desítky. A vcelku všichni spokojenost. Ale Man je Man.Jako u bagru.Rozdily mezi značkami jsou minimální. Stojí za prd všichni.
05. březen 2014 20:39:11
Tech 6 korun za litr?naleju 20 litru ujedu 3000 km a zase naleju 20 litru,to jsou teda vydaje,
05. březen 2014 21:33:03
Dobrý večer. Nenaleju nic za 6kc/litr a ujedu 3000km.Pak docela rozdíl. Velké peníze dělají spousta těch malejch korunek . Kamarád Pantůček by mohl vyprávět co stoji ta jednotka vstřikování močoviny.Co vím tak mluvil něco o osmdesáti.
11. březen 2014 22:17:51
Pane Široký, soudit schopnosti nebo pracovní výkony strojníka podle toho, jak má dobitý bagr stylem že čím víc má zprasený stroj, tak tím větší je to dříč, je opravdu celkem vtipně pojaté
to snad ani nemůžete myslet vážně, ne? Leda by ste byl jeden z těch dobytků, kteří jsou schopní protizávažím při otáčení porazit strom a co se ke stroji chovají jako prasata. Pokud ano, tak bych řekl, že v tomhle případě spíše hovoříme o strojníkově neschopnosti
13. březen 2014 13:00:42
trosku riedsi matros
25. březen 2014 21:12:29
To iveco 4x4 vypadá moc dobře. Mam pocit , ze se dělají v 15 tun.verzi. spotreba dle druhu jizdy 25-28 l/100 km
11. duben 2014 21:25:01
20. duben 2014 16:51:09
Riadené nápravy sú iba tri, jedna je pevná, ale aj tak to vyzerá super
07. květen 2014 11:04:34
Zdravím chlapi.Potreboval by som poradiť.Od minulého roku mi začalo blbnúť odblokovávanie bŕzd po natlakovaní.Ide o to,že mi brzdy odblokujú až pri 7,5 atm,čo bolo pred tým pri šiestich.Stalo sa to potom čo som na jeseň odpúšťal vzduch a dolieval liehovú náplň,išlo z nádrží dosť bordelu a začalo to odtvtedy blbnúť.Bolo mi poradené aby som vymenil štvorcesťák-vymenil som respektíve na novo pretesnil,okružky v rychlospojkách som pomenil koľko sa len dalo a stále problém pretrváva.Kto vie skúste mi poradiť lebo už neviem čo by som mal ešte vymeniť,opraviť.Týka sa to auta VW MAN 8.150.Dík Majo.
12. květen 2014 21:28:46
Zdravím.Nevie naozaj nikto prečo mi to tak blbne?Dokonca som aj štvorcestný ventil kúpil fungl nový a stále to pretrváva.Nohou keď odbrzďujem tak začne blokovať neskoro až pri troch atm. a následne zase trvá kým odblokuje až pri 8atm.Som s toho už v koncoch a ani známy-mechanik nevie čo by to mohlo robiť.Práve teraz keď je roboty ako na kostole.