Téma: Nákladní auta
Autor
Zpráva
18. únor 2013 20:39:48
22. únor 2013 14:07:18
Zdravím vás šoféři, koupil jsem staršího MANa u do čuby na vlek mi vede slabá hadička s tlakovým vzduchem. když odjistím čubu pro připojení přívěsu tak chvíli z čuby uchází vzduch a potom to ztichne. Poradí mi někdo na co to slouží případně jestli to není nějak rozbité. Děkuji předem za odpovědi Pospi
22. únor 2013 14:41:07
Zdravím.Tiež mám man-a,o aký typ ide?
22. únor 2013 14:48:34
Vyskúšaj TRUCK-FORUM.cz.Dosť mi tam poradili.
22. únor 2013 15:30:40
Je to opravdu vzduch, máme v práci tříosý TGA 440 a to má na závěsu mazání. Lehni před pravý přední kolo a koukni navrch jestli tam nemáš zasobník na vazelínu, měl by být průhledný, je možný že tam jen nemáš vazelínu. Lepší přístup je po odklopení kabiny...
22. únor 2013 15:31:07
Ahoj, a nemáš na tom autě centrální mazání? Já mám na autě rozvod na mazání v hadičkách 6mm, stejných jako na vzduch. Jedna vede i do závěsu, tak jestli to není ono. Pokud by to bylo prázdné tak by to tlačilo jen vzduch
22. únor 2013 15:32:16
Roman mně předběhl
22. únor 2013 15:37:21
na tom našem TGA čku to jde jen na čepy spojovačky a dozadu na závěs. jo přesně je to v 6mm hadičkách, stejné jak vzduch, i šroubení
22. únor 2013 16:14:46
Já mám kontejner tak mám mazanou hlavně nástavbu
23. únor 2013 09:07:55
Pospi: Některé závěsy měly vzduchem ovládané odepnutí vleku, takže řidič odpojil hadice, zajistil vlek a pak bez zbytečného cukání s autem vlek odpojil z kabiny. Nebo pokud ho chtěl připojit, nemusel vysedat z auta, aby zvedl čep. Zpátky čep skočil sám po zapojení vleku. Ovládání bude pravděpodobně elektropneumatické s nějakým jištěním, aby nešlo použít za jízdy.
23. únor 2013 18:20:23
MAN TGA 26.480 rok 2008 a centrální mazání to má jak píšete ale centrální mazání co mám na bagrech tak nepracuje na stlačený vzduch neb ho bagr nemá a ten vzduch uchází kdykoliv vezmu za páku odpojování to by ta čuba byla přemazaná. Spíš mi příjde pravděpodobnější to vzduchové odpojování ale nevím jak to ovládat.
08. březen 2013 15:46:52
V SOŠ a SOU Nymburk stojí na dvoře asi půl ruku z provozu odstavená LIAZka sklápěč, sloužila k výcviku řidičů v autoškole.
Je na prodej, odhadní cena je 36 tis., má údajně nová kola (pneu?), nové baterky.
Před odstavením v provozu bez problémů, určitě toho odvozila jenom naprosté minimum.
Nikdo ji prý nechce.
Prodej má na starost paní Ptáčková, e-mail, ze kterého mi na dotaz odpověděli je: kubicek@copnb.cz
Učiliště je ta velká budova vpravo naproti nádraží směrem do města.
Auto je k vidění na dvoře hned za vjezdem, který je vlevo od hlavního vchodu budovy.
Komu by se mohla hodit, neváhejte a koukněte.
Vždycky je mi líto nevyužitých aut a strojů...
01. duben 2013 23:34:30
Dost často potkávám na silnici z HK do pardubic starýho žlutýho kirovce s velkým valníkem (cca 15 kubíků) plným hlíny.Nemá žádnou nálepku firmy a tak mě zajímá jestli nevíte co tam dělá.Napadlo mě že by mohl souviset s výstavbou té silnice u pardubic.
Vidím ho tam dost často a furt s hlínou. Tak mě spíš zajímá proč zrovna kirovce,dneska už je snad lepší,úspornější a rychlejší technika než ruskej traktor.
01. duben 2013 23:38:56
Určitě je dneska lepší technika, ale ten Kirowets stál pár korun na rozdíl od novýho Fastracku, kterýho by si musel třeba koupit, či jiný stejně vykonný stroj. Mě se Kirovec líbí, je to dobrá mašina.Když jsem ještě dělal v Modleticích, tak jsem Kirovce vídal hned přes silnici, tam oral a stále ho používají.
09. duben 2013 20:21:44
To pětinápravové Volvo je, jestli se nemýlím, tzv. pevný návěs. Svého času to někdo hodně propagoval na truckforu.
Co se týká Kirovce... Že ruská auta žerou je předsudek, což mi jistě p. Kučera potvrdí. To samé platí i u traktorů. Rychlejší je jedině fastrack ve verzi pro dopravu. Nutno podotknout, že Kirovec je velmi nadčasový stroj z hlediska funkčnosti. Je téměř nezničitelný, v dnešní době je levný, ani ergonomie není špatná i když moderní stroje jsou po této stránce o dvě generace jinde. Zároveň ale musím říct, že tento traktor v dopravě na silnici s plným návěsem může jen blázen - řidič sedí vpravo (což ještě není takový problém), je to kloubák a při rychlejší jízdě se, v nezkušených rukou, umí roztančit, je široký a jeho obrovskou slabinou jsou brzdy. Takže všem mohu doporučit: pokud ho potkáte na silnici raději dál od něj . Ale jinak ho mám jako stroj moc rád.
16. duben 2013 21:10:28
28. duben 2013 12:30:01
V SOŠ + SOU Nymburk už LIAZka ze dvora zmizela...Tak se přece našel nějaký zájemce...?
25. květen 2013 20:52:29
Zdraví chlapi.Chcel by som sa opýtať či z Vás niekto pozná,alebo má skúsenosť s týmto autom:
http://static.usedtrucks-eu.com/photos/488-20080908112221-1-xl.jpg
25. květen 2013 20:56:56
Je to VW L 80 kipper.