Téma: Nákladní auta
Autor
Zpráva
25. květen 2013 22:37:32
čau Majono bude to futr starý LTéčko,nevim jakou to má tonáž..Osobně bych koukal po nějaký japonštině,Cabstar,Canter.Koupit nestrhanou skřín,předělat na kontík nebo sklápěč.Když bude max. do r.v.2000,bude to možná ještě japonský a budeš spokojený.
26. květen 2013 08:02:18
Nazdar.Je to celková hmotnosť 7,5t a r.v. 2000.Momentálne mám podobné auto a chcel by som niečo novšie.
01. červen 2013 14:05:56
Tomáš Čapčuch: 2,7 mega za auto bez korby a ještě k tomu jen 4x4?? to je vážně výsměch my měli ternno 6x6 asi za 2.6 mega..a nechci nic říkat ale s 4x4 tahat tří osák je docela k smíchu
10. červen 2013 20:40:50
Drobná vychytávka.....MAN TGA
http://www.youtube.com/Dannyheavymachinery
http://danny46.rajce.idnes.cz/
25. červen 2013 22:59:36
TATRA Phoenix, lom Podhůra
http://www.youtube.com/Dannyheavymachinery
http://danny46.rajce.idnes.cz/
11. srpen 2013 21:32:30
Roman Prchal> Kde je prosím focenej ten oranžovej Kerax?
12. srpen 2013 18:46:20
Zdravím.Jaké máte zkušenosti s nákladními auty typu 8x4 a 8x6.Jsme ve firmě před rozhodováním co koupit.Jak je na tom ta 8x4 v terénu?Jasně že Tatra to není ale zdali ta 8x4 nezapadne při prvním menším blátě.
Díky za odpovědi.
12. srpen 2013 18:50:57
je to foceny v zr ul bratři čapku
12. srpen 2013 20:32:40
podobnou xenu mozna tu samou potkavam kazdy den v nove pace
12. srpen 2013 22:17:38
Xenu už jsem dlouho neviděl...vedle nás do sila jezdí Fox,už dlouho se chystám ho vyfotit...snad se to někdy povede...
29. srpen 2013 16:50:30
Toto je šéfka designu stavebních strojů Volvo Stina Nilimaa Wickström (svou elegancí a noblesou naprosto uchvátila mé novinářské kolegy Ondřeje Horského a Jana Tůmu, kteří se předevčírem spolu se mnou zúčastnili inovačního fóra Volvo). Ukazuje dvě generace stavební sklápěčky FMX. Ta původní vypadala spíš jako uhlazený tahač, a proto se ve stavebnictví příliš neuplatnila. Prodeje prý vystřelily vzhůru až po faceliftu, díky kterému auto vypadá odolněji. Taky má na vás design takový vliv?
29. srpen 2013 20:30:53
Ahoj Ondro,
naprostý souhlas, bývalý design stavebních trucků Volvo na stavbě nijak nevyčníval a neměl čim zaujmout. Dnes když jsem na stavbě a objeví se na stavbě FMX, je ihned středem mé pozornosti, nové tvary jdou tím správným směrem. Takže za sebe říkám, že design a robustnost hrají u mne velikou roli!
01. září 2013 21:30:12
ten Phoenix se tatře nepoved. S tatrou to má společný leda tak znak na masce.
03. září 2013 16:11:24
Ahoj Ondro...tolikrát jsme spolu mluvili o různých věcech...že nepřišla řeč na tohle...v dobách socialismu totiž Československo postavilo v Číně několik továren...mimo jiné taky na výrobu dílů Tatra...Kopřivničtí pracovníci dokonce zaučili personál a zbytek si už za ta léta Číňané udělali po svém : http://www.tatraprehled.com/php/cizchin.php
03. září 2013 22:19:15
Naopak bych řekl že právě Dafácká tvář, motory, mohou Tatře pomoci.
04. září 2013 10:55:33
Osobně si myslim,že Phoenix je hezkej náklaďák.Otázka je jak drahý budou "dafacký" díly oproti těm na Terno. To že má Phoenix s Ternem společnej znak je hodně přehnané. Jestli to byla dobrá volba ukáže čas! Toť muj názor. Práci zdar!
04. září 2013 18:40:07
A jaký znak by podle vás měl mít PHoenix?
12. září 2013 20:54:31
Zdravím všechny bagráky a šoféry
Chtěl jsem se zeptat jestli nikdo nemáte zkušenosti s firmou: Nosiče kontejnerů BRÁCHA, http://www.nosicekontejnerubracha.cz/