Téma: Nákladní auta
Autor
Zpráva
28. srpen 2012 18:35:56
no, to je fakt chudák ale ta Tatra byla asi větší chudák
28. srpen 2012 20:57:45
proboha jak ste to z tama dostali? snad ste ji nerozpálili?
28. srpen 2012 23:08:47
tak vis co milane zrdcatka dneska nejsou ve standartni vybave aut a stroju a hlavne zvedla korba neni citit....
08. říjen 2012 10:55:29
Ani nevím, jak se tomuhle druhu přívěsů říká, bývají k vidění i dvounápravové.
Myslím, že to dává autu dost zabrat, mám z toho dojem, že se na něj přenášejí příliš veliké síly ve svislém směru a budí to ve mě obavy, že to časem musí někde upadnout, oj nebo závěs.
Ale taková soupravička už něco odveze.
08. říjen 2012 11:37:21
Dobrý den,sleduji veškeré dění na bagrech zatím jen z povzdálí.Dnes jsem se odhodlal něco vložit.Řekl bych,že ten vlek za
tou Tatrou je tzv.tandemový vlek.
08. říjen 2012 19:20:35
Ten tridem je pěkný, ale ještě lepší by bylo, kdyho ho táhla 8x8...s nějakým dobrým motůrkem.
15. říjen 2012 19:21:03
Každým dnem taky čekáme na nový přírustek, Tatru Phoenix s hydraulicky ovládanou bočnící,už máme dvě takový korby (Tatra Terrno1, Scanie 420)perfektní věc.
15. říjen 2012 20:06:58
Jo, to je vyborny zarizeni, kdyz sme kupovaly Tatru tak sme o tom taky premysleli
14. listopad 2012 19:49:56
Peter,nehoupej nás,jedině ty váhy jsou celkový,souprava+náklad.Ale jestli myslíš jen náklad tak nepřeháněj.
14. listopad 2012 20:06:44
Popíno zajtra odfotim vážny lístok
19. listopad 2012 21:02:30
20. listopad 2012 05:47:27
Je zájimavý že auto je vážený v 09 30 a vlek je váženej 07 30 . ?
20. listopad 2012 19:28:42
Radek Nedoma vybral som listky s največimi tonami tak preto je čas rozdielny. ale priemerne vozi60t
20. listopad 2012 19:29:51
Pavle blahopřeju! Jestli vidim dobře je to 8x4,časem usoudíš že by to chtělo alespoň 8x6.Jinak osmikoly jsou dělníci,převozí kvanta materiálu.
21. listopad 2012 08:34:52
ji to určitě... terberg 8x8 by byl ještě lepší... ale na druhou stranu, je to jako vše o penězích a o váze... auto 8x6 a 8x8 nemá ofiko nosnost 18t jako tohle,protože je o další poháněné nápravy těší a také draší... hodně jsem to zvažoval a jelikož si nechávám na řádění v terénu(pod bagr) tatru 815,která je 6x6, pak na silniční přepravu a převozy kaisra mi tohle auto bohatě stačí. když jem poslední dva roky sledoval jeké máme přepravy, tak vysledkem bylo 90 procent po asfaltu... Náš rajon je po krkonoších, kde se nedá jet s vlekem,proto jsem se rozhodl pro tohle!