Téma: Nákladní auta

Autor

Zpráva


CAT excavator

CAT excavator
Členem od: 06.01.2012
Příspěvků: 351

22. listopad 2012 21:22:50

Tak dorazila voňavka. Naše nová vlajková loď mezi náklaďáky.


CAT excavator

CAT excavator
Členem od: 06.01.2012
Příspěvků: 351

22. listopad 2012 21:24:49

Hydraulická bočnice.


KUBO - SK

KUBO - SK
Členem od: 29.12.2009
Příspěvků: 594

22. listopad 2012 21:27:53

Aké su reakcie na novú tatru? happy


CAT excavator

CAT excavator
Členem od: 06.01.2012
Příspěvků: 351

22. listopad 2012 21:43:08

Zatím se s tím seznamuje,ale první vada, ovládání sklápění vedle volantu na madle,překáží při výstupu(mrzačení kolena).Jinak si myslím pohodlná sklápěčka (měchy na přední nápravě). Určitě tu bude plno oponentů,ale je to nová kára,která potěší a zlepší chuť do práce!happy


Radek Musil

Toto je moje Volvo fm 480
Členem od: 05.05.2012
Příspěvků: 37

23. listopad 2012 22:33:07

Tatra Phoenix
Tatra Phoenix

Náš Zapadlý Phoenix v Mnichově Hradišti

Radek Musil


Radek Musil

Toto je moje Volvo fm 480
Členem od: 05.05.2012
Příspěvků: 37

23. listopad 2012 22:35:01

Volvo fm13 480
Volvo fm13 480

Mám Naloženo a můžu jet

Radek Musil


d g

Členem od: 03.10.2012
Příspěvků: 103

24. listopad 2012 08:06:52

dg


Radek Musil

Toto je moje Volvo fm 480
Členem od: 05.05.2012
Příspěvků: 37

24. listopad 2012 10:09:24

Sem zapadl... big-smile

Radek Musil


Radek Musil

Toto je moje Volvo fm 480
Členem od: 05.05.2012
Příspěvků: 37

24. listopad 2012 10:16:18

Náklad z Mnichova Hradiště
Náklad z Mnichova Hradiště

Praga V3S na korbě a válec Amman na podvalníku.

Radek Musil


Radek Musil

Toto je moje Volvo fm 480
Členem od: 05.05.2012
Příspěvků: 37

24. listopad 2012 10:18:19

Prasetín
Prasetín

Neůspěšné couvání big-smile

Radek Musil


Luděk Hurych

Členem od: 30.05.2010
Příspěvků: 247

24. listopad 2012 11:33:08

Včera jsem si prohlížel ve fabrice na dvoře sklápěcí soupravu, tahač Volvo + třínápravový návěs s hliníkovou kulatou korkou.
Na tahači měl na zadní nápravě namontovány hliníkové disky, ale na krátkých šroubech, takže v matkách byl vidět skoro celý závit, držely na koncích šroubů tak odhadem 3-5 mm, bohužel jsem neměl možnost to změřit, ten kluk s tím pak hned odjel. Otáčel to na dvoře v plném rejdu, naložený štěrkem na stavbu.
Docela blázen, já bych s tím nejel, a to není poprvé, co jsem něco takovýho viděl.
Někomu něco říkat je ale marný, každej se jenom nafoukne a urazí, je to přece OK, jezdí takhle už dlouho a v pohodě...


Radek Musil

Toto je moje Volvo fm 480
Členem od: 05.05.2012
Příspěvků: 37

24. listopad 2012 12:17:37

Luděk Hurych : To říkáš komu??happy)

Radek Musil


Luděk Hurych

Členem od: 30.05.2010
Příspěvků: 247

24. listopad 2012 22:59:23

Poslední dobou právě už neříkám nic nikomu, hlavně ne mladejm klukům, co jsou už třeba i o třicet let mladší.
Upozorníš někoho na hrozící průser a on tě za odměnu pošle do prdele.
Já když jsem jako mladej udělal průser, tak jsem si ho musel napravit a užít si to pěkně všechno, makat třeba celej den, a to zadarmo, abych to dal do pořádku.
Dneska mlaďas zavolá mobilem, přijede záchranná expedice, a ještě se mu omluvěj, že mu nechali z auta upadnout kola...
Zajímalo mě ale hlavně, jakou máte kdo zkušenost s těmi krátkými šrouby, třeba to vidím zbytečně moc dramaticky, možná to fakt opravdu takhle drží...
Na starém tahači Volvu jsme taky měli hliníkové disky, a povolily se, a všimnul jsem si toho jedinej, bylo vidět okolo každé matky takové vyleštěné půlměsíčky vlevo i vpravo, jak se disk pod matkama pohyboval.
Bylo to špatně, staral jsem se, nic mi do toho nebylo, ale zabránil jsem maléru v hodině dvanácté.


Luděk Robl

Luděk Robl
Členem od: 14.11.2011
Příspěvků: 763

24. listopad 2012 23:04:48

CAT excavator- jak se jmenuje firma ve které děláš? happy


Popíno .

Popíno .
Členem od: 14.12.2008
Příspěvků: 349

25. listopad 2012 10:46:06

S těmi šrouby kol máš pravdu.Třeba na Manu kouká šteft tak 1cm přes matku a co jsem koukal na Tatry Terno tak závit je tak do půl matky.sad Nechápu to,jestli je to nějaký ušetření?


Luděk Hurych

Členem od: 30.05.2010
Příspěvků: 247

25. listopad 2012 13:23:01

Celý problém vzniká tím, že někdo namontuje hliníkové disky, které jsou mnohem silnější než ocelové, na původní šrouby, které potom délkou nedostačují.
Prostě při přechodu na hliníkové disky u náklaďáků je třeba namontovat delší šrouby.
Šrouby by měly ideálně asi 5 mm vyčnívat z matek.
Opačně není problém s pevností, ale závit příliš dlouhých šroubů má tendenci trpět korozí a může se i poškodit, takže matky se potom špatně vyšroubovávají.


Jan Křesťan

Členem od: 05.08.2009
Příspěvků: 1442

25. listopad 2012 17:17:24

sroub k hlinikovemu disku ma jiny tvar, nez klasicka matice, je to v podstate duty sroub s vnitrnim zavitem, takze to drzi nakonec vic nez klasicka matka, ale vypada to hrozne.... jsem stim leta delal.


Jan Čada

Členem od: 03.01.2008
Příspěvků: 776

26. listopad 2012 06:51:08

No ale to jeden mluvíte o šroubech a druhý o matkách.To Luděk nepozná jestli popisuje kolový sroub z dutou hlavou nebo matku?Oni ti řidiči nebo majitelé nejsou zas tak pitomí,aby jezdili na třech závitech.Uvidíme co z toho vyleze.


Luděk Robl

Luděk Robl
Členem od: 14.11.2011
Příspěvků: 763

26. listopad 2012 06:57:13

Jan Čada- proč si mě zase bereš do huby?


Luděk Hurych

Členem od: 30.05.2010
Příspěvků: 247

26. listopad 2012 13:35:41

Opravdu mluvím o kolových matkách, těch s těmi otočnými podložkami, držících na šroubech na třech závitech...Koukal jsem na to zblízka a nevěřícně, bylo vidět, že šrouby jsou prostě na hliníkový disky krátký. Mluvím samozřejmě o discích a velkém autě, návěsovém tahači.
Jak je to s hliníkovými koly u osobáčků nevím, snad by se tam taky měly používat jiné šrouby/matky.


ladislav tikal

Členem od: 22.06.2008
Příspěvků: 34

26. listopad 2012 19:57:46


Jan Čada

Členem od: 03.01.2008
Příspěvků: 776

27. listopad 2012 06:41:49

Robl,hlavně slušně.Nejsi zas takové pako abys nepoznal ,že je řeč o kolových šroubech .Nebo si snad o nich něco psal?


Luděk Robl

Luděk Robl
Členem od: 14.11.2011
Příspěvků: 763

27. listopad 2012 06:45:45

Jan Čada- ne nic sem o nich nepsal


Jan Čada

Členem od: 03.01.2008
Příspěvků: 776

27. listopad 2012 07:22:00

No ták.Takže se s tebou nikdo nebavil nikdo si tě do huby nebral a klidně to můžeš nahoře upravit (vymazat).To snad umíš.


Luděk Robl

Luděk Robl
Členem od: 14.11.2011
Příspěvků: 763

27. listopad 2012 14:32:16

O vikendu se udelalo krasny pocasi a ja si udelal melouch s Tatrou happy


Radek Musil

Toto je moje Volvo fm 480
Členem od: 05.05.2012
Příspěvků: 37

30. listopad 2012 17:54:43

Menší náklad z HB Betonu v Jindřichově Hradci.

Radek Musil


Radek Musil

Toto je moje Volvo fm 480
Členem od: 05.05.2012
Příspěvků: 37

02. prosinec 2012 12:01:21

Klasika nebo Komfort?

Radek Musil


Popíno .

Popíno .
Členem od: 14.12.2008
Příspěvků: 349

Pivus Pupkus

Pivus Pupkus
Členem od: 05.02.2008
Příspěvků: 748

05. prosinec 2012 13:22:00

Navážka žeber...


Jarda Matějka

Členem od: 05.12.2012
Příspěvků: 15

05. prosinec 2012 19:40:26

Radek Musil: že se ptáš,to je jasný že klasiku Terrn°1 happy

Jaromír


Jarda Matějka

Členem od: 05.12.2012
Příspěvků: 15

05. prosinec 2012 19:43:51

po T148 bych řekl druhý nej auto...sice taky s chybama ale je dobrý :)
po T148 bych řekl druhý nej auto...sice taky s chybama ale je dobrý :)

s touhle kráskou sem si mohl občas zajezdit happy

Jaromír


Danny Ko.

DANNY
Členem od: 20.08.2007
Příspěvků: 925

05. prosinec 2012 19:58:45

To Caterpillar Racing: Kde se teď dají vidět Dostálovci, mají tam i nějaký bagr?? Neměl bys více foto jejich aut?

http://www.youtube.com/user/DannyHeavyMachinery
http://danny46.rajce.idnes.cz/


Radek Musil

Toto je moje Volvo fm 480
Členem od: 05.05.2012
Příspěvků: 37

06. prosinec 2012 22:24:52

Přivezl jsem v pondělí Midluma s porouchanou spojkou a ve středu to bylo opravený

Radek Musil


Ján Košút

Ján Košút
Členem od: 01.03.2010
Příspěvků: 238

08. prosinec 2012 19:04:57


video z nasej stavby v polsku


dušan krakorka

dušan krakorka
Členem od: 10.09.2011
Příspěvků: 62

08. prosinec 2012 21:01:08

tatra 815 v12
tatra 815 v12

pokus o oživení tatry ale vše pokazilo počasí dnes rano -21.3C


Luděk Hurych

Členem od: 30.05.2010
Příspěvků: 247

09. prosinec 2012 15:30:36

Dušan Krákorka -

pod -18 st. je konečná, pro všechny auta, alespoń podle mých zkušeností. Ale v posledních letech se mi osvědčilo motor prostě ohřát - v práci máme všude po dvoře el. zásuvky, normálně pod motor (vanu) umístím teplovzdušný ventilátor 2kW, díry kolem kol v podbězích vyplním papírovými kartóny, na kapotu naházím staré deky, splývající až na zem a stačí 20 min., a startuju, osvědčilo se při -18 u Avie a teď u Fordu Transit.
Ještě lepší je to nechat celou noc, ale taky by to mohlo s trochou smůly, třeba při větrném počasí, chytit plamenem...
Ohřátí olejové vany překvapivě zvýší startovací otáčky, ohřev prostoru kolem motoru taky pomůže.
Taky jsem nahříval u Avie ssací hliníkové potrubí horkovzdušnou pistolí, 10 min. stačilo, plamen je nevhodný, mohou se popálit elektrické kabílky kolem motoru a na něm.
Tam, kde není k dispozici proud, by mohla pomoci tzv. hořlavá pasta, používá se v gastronomii na úpravu pokrmů, měla by hořet bez sazí, jsou na ní i docela šikovné hořáky se zhášecím víkem, nezkoušel jsem ale dosud.
Kdysi, za komunistů, jsme nahřívali motory Trambusů dřevěným uhlím, v tzv. "pekáčích", vyrobených ze starých nádrží z aut, ale to byl docela humus, saze byly v kabině všude.
Rusáci ohřívají vzduchem chlazené motory teplovzdušnými agregáty, auta seřazená v řadě, každé má teplý vzduch připojený k ventilátoru chlazení tkaninovým potrubím, vypadá to legračně, jako když sajou selata mlíko.
Teplo jedině, určitě je to ze všech způsobů v zimě ten nejšetrnější.
S ohřevem PB hořáky nemám žádnou zkušenost, obávám se ale, že by tam mohly být problémy s kondenzací vodní páry, která při spalování PB vzniká, na studeném motoru.


Josef Horák

Josef Horák
Členem od: 01.04.2010
Příspěvků: 1724

09. prosinec 2012 19:41:53

PB docela v poho...na celej motor.prostor bagru plachtu až na zem,zespod oddeklovat a hřejeme...


dušan krakorka

dušan krakorka
Členem od: 10.09.2011
Příspěvků: 62

09. prosinec 2012 19:46:28

Zdar luděk děkuji za pěkné počtení k tomu jak skoro zapálit tatru,ale už rano mi bylo skoro jasné že ta prace asi nevyjde ale snaha se taky počítá? Ale jet v takovém mrazu už ať je to kamkoliv tak je teoreticky nemožné a problem by asi nebyl tak v tom že to netočí,to snahu mělo až dost velkou ale jezdím zcela zřídka a tak nafta byla 100% letní a tak mne to nemohlo ani tolik překvapit.Takže tatra asi po minutě chytla ale z nedostatku nafty tak to zdechlo a pak už byla veškera snaha marná.Tak druhy pokus nastal dnes kdy už bylo POUHYCH -8C a bez jakych koliv problemů chytla.Tak jsem tam dal lih aby rozmzl vzduch a do nadrže něco malo artik nafty a větší poměr aditiv. takže myslím že další vyjezd už snad bude bezproblemový. Ale jinak ti děkuji za to jak ohřat tatru než vyrazí do provozu


Jaroslav Maurer

takto jsem začinal
Členem od: 22.03.2011
Příspěvků: 63

09. prosinec 2012 21:11:02

Tak než podpálit auto není lepší žhavení ?? stačí i na tatrovácky V12 motor který nemá sám žádný předehřev - žhavení tak to doplním žhavením do sání a je startovatelná i za mrazu.

Strojník kolových automobilních a pásových rypadel
Jeřábník s praxí na AD-28,AD-20,AV-14,AV-15
a nově RT - ZZ


Luděk Hurych

Členem od: 30.05.2010
Příspěvků: 247

10. prosinec 2012 13:54:42

Hezký by bylo nechat na každý auto/bagr ušít prošívanou deku extra na míru, do spodního lemu našít řetízek, pro zatížení a utěsnění k zemi.
A nějakej teplovzdušnej agregátek, je toho teď všude k dostání spousta.
Nejlepší je elektrika, když ji ovšem člověk nemusí platit, u nás ve fabrice jsou 2kW jako plivnutí do moře.


Nové příspěvky k tématu mohou být vkládány pouze na konec příspěvků: přejít pro vložení