Téma: Nákladní auta
Autor
Zpráva
10. duben 2016 18:39:59
Pěkná nástavba,hlavně kombinace zadního čela.Meiller je jednička v nástavbách.
10. duben 2016 20:11:43
Kamil krahula: kdo je nový majitel toho pheonixa?
10. duben 2016 20:36:24
Tondo nevím kdo ho má , viděl jsem ho v Olomouci v Manuli montovali tam nějakou hydrauliku .
23. duben 2016 11:57:12
Dobrý den. To máte z toho, že se cpete sem . Středočech to dá. Tihle Krušnohorci.
23. duben 2016 15:23:53
Jo středočech že to dá?Jako ten co nedávno nabořil tím jeepem asi 40 aut? )
24. duben 2016 00:53:41
Ten byl určitě odjinud.
24. duben 2016 19:03:53
Páni divim se že tím uzkym mistečkem projel.
26. duben 2016 20:44:56
30. duben 2016 21:52:17
Auta to jsou hezké, kabiny odolné a mnoho věcí praktických, ale v terénu rouru nenahradíš..... To holé břicho je v terénu problém, ale na silnici to potkávám často. Jen na skládce za ním trpím....
01. květen 2016 11:08:31
Ano ale v terene moze byt ta rura aj problém.Raz na nu klaknes a si v" šousti"
29. květen 2016 16:37:09
Pane Křesťan a co teprve koláček od Volva a jeho umístění převodovky¿ Nebo. Má s tím tady někdo špatnou/dobrou zkušenost?
29. květen 2016 19:52:19
Jane, tieto "legendy" o TATRE byvajú niekedy prehnane.Az dost Po prevrate stratila Tatra rusky trh,alebo sa obmedzil.Pýtam sa preco?? Preco sa nevyvyzali napr. do Nemecka, Franc.atd??Lebo by sa tam NEUPLATNILI...To ze maju ruru si ludia myslia ze majú lepsiu priechodnost??? Nemyslim si to...A to ci by Volvo nejazdilo vo vode mesiac....Kedykolvek...Odporucam Ti aby si sa pozrel tej svojej Tatricke do diferakov.Aka sa ti tam spravila ZMES,po tej jazde vo vode....
29. květen 2016 21:49:21
Jak koukám jsi velmi bystrý jen nevím z jakého konce. Každý rozumný člověk ví, že náplně pak musí vyměnit, pokud ztratíš řeč s někým kdo jezdil na šachtě tak ti do života dá mnoho cenných rad. Až budeš jezdit v hodně členitém terénu pokrytého kluzkého blátíčka tak pochopíš o čem roura je. Až to položíš na břicho a urveš kdejaký ventil, hadičku nedejbože vzduchojem a kvůli němu tam zůstaneš tak pochopíš proč je lepší lehnout na rouru než na holé břicho. Ono rozlámat klasický rám je jednodušší než bys čekal. U auta je hodně o tom, kdo sedí mezi volantem a sedačkou. Ale není auta jako auto, combi auto je účelnější a praktičtější než supersport a přitom je to také auto. Mercedes to Tatře na silnici nandá, pak to Tatra na skládce Mercedesu, musíš vědět na co to auto chceš, co od něj čekáš a na co ho používáš a kdo na něm jezdí. Já jsem si v životě zkusil už hodně, ať to byl traktor bagr, pásák, minibagr, dozer, válec, kolák , kontejnerovka nebo Tatra a když vím, že potřebuji auto do težkého terénu tak si vemu Tatru. Mám ho vyzkoušené a nejen já. Chceš Volvo tak bež a kup si ho, vždyť ti nikdo nebrání. Vždyť každý má nárok něco vybudovat a něco dokázat, nikdo ti tu Tatru nenutí. Ono to auto má svojí historii a i svůj učel proč ho tak stavěli. Ne nadarmo Tatře v Indii říkají " Hemang".
Zbyšku nový koláček od Volva jsme nestudovali, držíme jednu značku strojů. Teď je v hledáčku M322 ale zatím co jsem viděl uložení převodovek u koláčků tak vždy to bylo nešťastné. Tak konstrukčně je to stroj na pevné povrchy, ale všichni víme kde to musí dělat. Nemáte fotky převodovky u Volva?
07. červen 2016 22:16:40
10. srpen 2016 13:46:14