Téma: stroje komatsu
Autor
Zpráva
01. leden 2011 19:20:30
Zdravím příznivce KOMATSU .....moc pěkné fotky , budu muset vzít foťák do terénu a taky něco přidat . Pěkný Nový rok , Emil.
02. leden 2011 13:48:39
zdravim jestli te zajima i nazor na minirypadlo PC 16 a celni nakladac SK 815 tak muzu neco napsat jako minibagr rikam dobre jak se spotrebou tak i s rypnou silou a spolehlivosti a pomerne rychlej srvis ktery sidli v Plzni kde sme tyto stroje kupovali SK celni nakladac docela v pohode na spotrebu ale horsi je to pri nakladani treba liazu kde pri plny lzici vam to jde skoro vse do kabiny a na ni musite korculovat joystikem aby lzice byla stale ve vodorvne poloze na skladani palet jako cementu to moc neni uz je to na to tezky i pri vaze pres tri tuny tak tam bych radeji doporucil silnejsi stroj je to ovladany jako unc 061 jak rikame pro kuraky jde to na jednu paku lepsi rozneseni sily je urcite pojezd na dve paky jako unc 060 ,750
06. leden 2011 20:51:11
Dobrý den,mám si v plánu koupit traktorbagr .Rozhoduji se mezi JCB 3CX a Komatsu. Momentálně mi nabízí Komatsu WB93R2 RV.2003 3200Mh dovoz bez vývodů viz foto.Jaký je názor zkušených na tento stroj?Co motor a převodovka? Je to ještě ten starý spolehlivý stroj? Děkuji za rady.
06. leden 2011 23:05:53
.
07. leden 2011 12:56:53
Zdravim. Muj nazor je JCB. Tomu se komatsu nevyrovna. Na komatsu jsem delal posledni 3 roky.
07. leden 2011 21:58:55
Ahoj Libore,myslím si,i když nejsem velký fanda Komančáků,že tyhle stroje byli fakt dobrý.Nedělal jsem na tomhle dlouho,zhruba půl roku,ale bez problémů.Pokud sedí motohodiny a nikdo je nestáčel tak má tenhle stroj ještě fůru práce před sebou.Milan
08. leden 2011 15:46:07
Zdravím , motor perkins se montoval pouze do první řady Komatsu , V tomto modelu je Komatsu-Yanmmar , je ještě lepší než perkins , a v posledních modelech je Komatsu-Iveco , někdo nemá Iveco rád , ale my nemáme s nimy sebemenší potíže. Emil
08. leden 2011 22:00:21
Zdravim.mam taky stroj rv. 2001 8000mth a ziadna pourcha iba drobnosti,gufero krize na poloosi.A motor Yanmar-neznicitelny -15 a startuje bez zhavenia,co o motore iveco nemozem povedat.
09. leden 2011 14:55:55
Neví prosím někdo v čem se liší Komatsu WB 93 R-2 a WB 93 R-5?
09. leden 2011 15:14:54
ze by soudruzi zvolili malou pevnost sroubu jinak nechapu proc by se to melo pretrhnout
09. leden 2011 15:19:01
Právě na tyto šrouby mne upozornil pán co tento stroj vlastní,říkal že se to stává pouze při práci s kladivem.
09. leden 2011 15:34:15
to bych pochopil ze s kladivem je to vice namahane jedine tam dat vetsi pevnost
09. leden 2011 15:54:44
Pěkný stroj, ten kozlík je hodně podobný tomu CATráckýmu na E2...
09. leden 2011 17:20:24
Nic ve zlym,ale ty zadní světla už nevědí jak je dát co nejníž Proč to Komanč i JCB a Cat nedokážou dát jako Case????
09. leden 2011 19:06:30
Zdravím , p. Kučera , já jsem tyto šrouby utržené neviděl nikdy a to dělám na komatsu hooodně dlouho. Dovedu si ale představit že při odemčeném posuvu podkopu na nich vznikají rázy a potom prasknou. Pokud si to strojník pohlídá a tlačítkem zamkne , nebude problém........Pane Dolíhal , mezi stroji WB97R2 a WB97R5 je rozdíl úplně ve všem. R5 je novější řada. Emil
09. leden 2011 19:13:18
Zdravím , Jsou tady pěkné fotky nového stroje Komatsu. Je na nich pěkně vidět masivní zhotovení předních ramen , masívní kozlík se zesílenými čepy a taky velmi masívní vidle včetně zesílených materiálů na přední lopatě. Toto je bezesporu velké plus těchto modelů . Emil.
12. leden 2011 08:25:31
Právě ty " Masivní vidle " jsem na traktorbagrech Komatsu vždycky proklínal, jsou strašně těžký, při nakládání bouchají do lopaty. A nejhorší je, ty vidle překlopit zase na zpátek, to je práce tak pro dva. Osobně jsem radši pracoval na CAT 428, ten má vidle menší, zpátky nasadit jdou jednou rukou a pevný jsou taky, ty co už vydržely... Celkově mě traktorbagry Komatsu nijak nenadchly, malá kabina, žádný úložný prostor na nářadí, u starého provedení podkopu u WB 93R omezený výhled dozadu, zlatý " banán" stím se i lépe nakládalo na auto. Byl to takovej Ital... akorát, že rychle jezdil a dobře startoval v zimě, když měl ještě motor Yanmar. Teď máme na firmě novýho Komanče a říkal kolega, že v zimě nechtěl a nechtěl chytit, prej má motor asi Iveco, už tam chtěli i stříkat ether.
12. leden 2011 15:35:04
Zdravím , motohodiny jze poměrně přesně zjistit v servisu kde byl stroj opravován . Při každé opravě se značí počet motohodin a záznamy se v servisech uchovávají .
Na těch vidlích se ale nemusíte bát zvednout paletu betonové dlažby , že by jste je narovnali. A starty : kvalitní zimní nafta , nažhavit do protipolohy až zhasne kontrolka a potom brnk a jede. Samozdřejmě nabitý akumulátor , při delším odstavení stroje nutno odpojit mínusový pól , nebo odpojovač baterky. Jinak vlivem některých stále napájených obvodů dochází ke ztrátě kapacity akumulátoru a ten po nažhavení už točí motorem pomalu. Emil ( uzávěrku má )
12. leden 2011 21:33:36
Emile,děkuji za odpověď. Je to dovoz ze Španělska, tak předpokládám že u nás.stav Mh.nelze zjistit.Pán co to přivezl tvrdil, že k tomu má ze Španělska nějakou servisní knížku,tak uvidíme.Pokud se nic nezmění tak v pondělí se na stroj jedu kouknout.
13. leden 2011 00:00:20
Na nějaké počitadlo motohodin bych moc nedal, teda hlavně na to co ukazuje po té co stroj prošel rukama překupníka. 3200 mth a stroj z roku 2003, to je přibližně 400 mth na rok. Na můj vkus docela málo abych tomu uvěřil. Řekl bych, že to bude jako s ojetými auty v Čechách – všechna mají (nezávisle na stáří) najeto do 200 000 km.
13. leden 2011 16:35:17
hlavně zaleží na stavu stroje znam stroje ktere jsou na odpis po 2leteh a iné sou v pohodě po 10letech motohodiny byh bral jako voditko ale rozhodně bych se podle nich neřidil hodně zaleží natom kdo stím delal a jak se oto staral
13. listopad 2014 16:44:15
Nemáte 97r?? Jaké je,? Myslim to nejnovější.Kazí se??
13. listopad 2014 20:01:52
Dobrý den. Nemám. 97R je stroj v lepší výbavě (powershift-joysticky-delší rameno).Těmto modelům už táhne na devátý rok Jsou vcelku vychytaný.ALE JÁ BYCH HO NEBRAL. Delší dosah je na prd . Převodovka je zbytečný zdroj poruch.A klasický manuál je bez chyb . Joysticky spolu se zámky pistnic, stroj je pomalejší=vyšší otáčky=vyšší spotřeba.A ta cena . Díky euru bude cena blízko dvojky . Doporučuju základní model a připlatit si za offset nebo powertilt.
13. listopad 2014 20:21:29
Za mě Komatsu traktor nebrat ani omylem. Materiál tam plácají snad z bláta. To že jsou vidle bytelné je sice fajn, nicméně i s Caterpillarem jsem skládal zámkovku bez problémů a vidle nadále v pořádku fungují. Já hlavně u Komatsu nechápu, jak si vůbec může někdo dovolit vypustit ven bagr, který při zvednutých ramenech nedokáže zavřít otevřenou lžíci. To je celkem ubohé teda... A to se nebavím o mnohem větším hluku v kabině, ve které neustále někde syčí hydraulika oproti Catroši, mnohem mizernějšímu topení atd...