Téma: stroje komatsu
Autor
Zpráva
23. duben 2015 06:54:00
Dobrý den. Jen více takových hladových firem.S těmi pracovat a hlad nemám
29. duben 2015 09:26:29
Romane to je krasavec
06. květen 2015 20:54:46
p.Široký máte prvdu že vrzal horní čep otoče,servis při 250mth udělal drážky do vymezovacího kroužku na vrchu čepu,dostane se vazelina všude.Na ovladaní svahovky dodají škrtiče do hadic a bude to prý o dost lepší.Ještě byl problem rozbíhavost zadní napravy seřidlil to a je to OK.
06. květen 2015 21:42:24
Dobrý večer. Tak to je dobře. Ale tak málo najeto?
07. květen 2015 18:11:35
290MtH.Ta zadní naprava bude asi problémůzdáse že je zase rozběhlá.Ještě musím dotahnout patky naklání se doboku.Tak snad budem spokojeni i nadále.
28. červen 2015 18:57:16
Dobrý večer,chci se zeptat jestli vám při zahřátí stroje taky začne syčet řízení v kabině,jak je to studené tak je to v pořádku třeba po 4h práce to začne?? Při vytočení kol a otvirání klapačky začne lopata cukat jako by tam bylo málo tlaku,normální??Pavle co se vám pokazilo v záruce na 97sw??
28. červen 2015 21:38:17
Dobrý večer. NEMÁM 97S . Nevím nic o cukání.Sykot je slyšet, hlavně když se hádá sedačka a volant.
13. říjen 2015 19:51:04
Ahojky chlapi,máme ve firmě traktorbagr Komatsu,je s ním potíž,jak se vezme u huby při přejezdech,tzn.otáčky kolem 2400,tak prostě zdechne,ten automat dřív neřadí.Po opětovném nastartování se z výfuku vyvalí modrobílý huly a smrdí to po nespálené naftě.Nemáte s tím někdo zkušenost?V servisu to bylo tak pětkrát a na nic nepřišli,Nebyl teda značkový,podotýkám,Díky všem za radu. Vilda
13. říjen 2015 20:25:57
Dobrý večer. Pane neřešte to. Volejte servis od Kuhna. Snad tady nečekáte nějakou zázračnou radu.
14. říjen 2015 00:46:44
A nebo vymenit znacku?
14. říjen 2015 04:55:34
A to je nápad! A pak tu O UPADLEM RAMENI.Nebo třeba o turbu .Jedeš potvoro spát
14. říjen 2015 20:39:04
spíš bych si dal nejaky horor treba " Jak šel pan široký ke Catu"
14. říjen 2015 21:03:17
Dobrý večer. To spíše od Catu.To mám za sebou. Nadeník na Catu. To je tak pro chovatele
28. listopad 2015 12:23:55
Dobrý den tak mám 1280Mth a teče p.z kolo a je volné na ložisku.V pondělí dojedou na opravu. .
28. listopad 2015 12:33:36
Dobrý den. Asi gufero. Potvora. Už máme také po výměně
28. listopad 2015 12:40:12
Já se bál že se to stalo jen nám . To jak každý říká Komatsu není bagr tak jen lže a říká to protože nemá tuto značku..Není to špatnej stroj.Jen u Volva šlo lépe vidět na p.roh lžíce,svahovačky.
29. listopad 2015 18:18:39
zlaty cat zatial 5000mth a bez jedineho problemu
29. listopad 2015 20:10:41
Dobrý večer. Tak tomu se říká stručný a jasný pohled na věc. Co kdybyste poradil tomu pánovi, tomu co chce začít podnikat.
30. listopad 2015 18:38:16
Tak a je opraveno bylo to ložisko.
06. prosinec 2015 19:19:53
Dobrý večer. Takových je tam víc. Ještě nakladač a dumper.Ptal jsem se na cenu. Dá se to koupit kolem půl milionu euro. Že prý z toho mají v Modleticich těžkou hlavu. A ted ty problémy s potencí u Catu. To tomu moc nepřidá. Nicméně bych to nechtěl. Tankování bych psychicky neunesl
06. prosinec 2015 20:26:33
Ale ano, je nádherný, pro konkurenci asi opravdová rána. Má být i nakladače a dumpery komatsu, ale je tam ještě jedna věc. Povídá se, že údajně žádná z ostatních značek nebyla ochotná vzít protiúčtem catra asi s 50tis.mth Údajně. K tomu je to obrovská reklama, ale asi to nikomu jinému za tu tlačenku nestálo? Možná jen zavistivé drby? Nevím, je boží.
06. prosinec 2015 20:38:36
Dobrý večer. Tak na to se zeptám. Kde se takové monstrum parkuje. A kdopak je konkurence? Cat-Terex-Hitachi. A Liebherr ovšem. Kombajny nepočítám.
06. prosinec 2015 21:07:09
Dobry vecer ... prosil by o radu ... Mame komatsu wb93r r.v.1999 ma 20500MH.. Asi ho budeme predavat ..aku cenu by ste dali nahno ? co skusit zanho este pytat ? ...
07. prosinec 2015 12:31:09
pane Pantůček.
fámy to jsou, hezké . nakládač 988G od CAT se vykupoval ale ne s 50tis MTH ale 10let starej a má 23tis. a ceny výkupu dal CAT větší než Komatsu...
kdyžtak se zeptejte někoho kdo o tom ví víc jak vrátnej myslím to jako vtip
07. prosinec 2015 12:46:39
Dobrý den. Tak jestli to neříkal vrátnej od JCB.Tam mají ty pravé informace. A díky za fotky. Tohle je konečně prezentace, výrobce strojů správné barvy.Tohle by mělo být na Marokance !
07. prosinec 2015 12:49:31
Ale to už je ošklivý. Nabídnout za vlastní stroj více a stejně ho nezískat. Už je nechte
07. prosinec 2015 16:29:22
Zdravím, když tu je taková pěkná disikuse o TB Komatsu, musím přidat naší zkušenost. Předtím jsme měli TB CAT 428C s jedním pístem vpředu a byla to celkem hrůza. Nejdřív praskla klapačka, pak přední rameno, naštěstí na to měl tátá strojní pojištění, takže se to řešilo výměnou. Klapačka pak praskla ještě jednou a nový rameno samozřejmě taky. Nakonec se přetrhla tyč hlavní pístnice na podkopu a to už pojišťovna vypověděla smlouvu. Když se táta v Modleticích přišel poptat na nový typ TB od CATa, tak mu tam jeden ze zaměstnanců pošeptal, ať si ho rozhodně nekupuje, páč to jsou hrozný sráče Takže padla volba Komatsu WB93 R-5, nákup byl v roce 2007 a od tý doby jsme nezaznamenali žádnou vážnou strukturální poruchu, v čemž vidím hlavní kvalitativní skok oproti CATu. Když mám tyhle stroje srovnat, tak CAT měl jednoznačně silnější a rychlejší předek a zřejmě i větší lžíci, ale podkop je silnější u Komatsu . Navíc u CATa byl teleskop věčně beznadějně vytahaný, asi proto po letech změn dospěli v CATu ke stejnému konstrukčnímu řešení lyžin teleskopu, jako má Komatsu a JCB. TB Komatsu není bez poruchy, ale z naší zkušenosti je jednoznačně lepší než CAT. Co se týká závad a nedostatků, tak jsme museli řešit spálené relátko na základní desce, a taky solenoid startéru. Spálený ventilátor větrání kabiny, ulámané knoflíky ovládání topení. rozpadlé zajištění sloupku řízení, vypouklá skla na bocích, která stojí originál 25 tisíc. Bagr po silnici moc rychle nejede a na delších cestách má tendenci se přehřívat. Taky popraskalo uchycení nádrže. Jinak musím zaklepat na dřevo, že hlavní součásti zatím drží, pokud nepočítám běžné opotřebení. Nezaznamenali jsme žádné praskliny výložníků, žádné netěsnosti, tyče pístnic vypadají stále jako nové. Takže hlavní nevýhodu Komatsu vidím pouze v ceně náhradních dílů. Například za výměnu napínací kladky motoru jsme zaplatili asi 12 tisíc
07. prosinec 2015 17:45:10
Tak ty závady co popisujete jsem neměl za 7let na jcb r.v. 2000...mě to příjde hruza tolik závad.
07. prosinec 2015 18:27:42
Dobrý den. To je dobré čist. Vše bych s klidem podepsal . Dodal bych, že modely 2011 a vyše jsou už lepší. I to tlačítko topení vydrželo déle.Nic není dokonalé.To Cečko mě překvapuje. To ještě ušlo.Asi takhle. Hned bych koupil nové Béčko. Nebo první plastové JCB. Staré a nezničitelne stroje.Ta doba je pryč. Máme dobu plastovou s chutí Eko a multi-kulti.
07. prosinec 2015 20:16:09
kdo dokáže zkurvit Cečko a 2x po sobě tak je lempl, kor když má člověk nový ramena, jinak když někdo dělá drapák kořenů rohem klapny atd dokola a dokola tak každý materiál jednou umře.
07. prosinec 2015 20:35:04
Dobrý večer. Pokud by to byl lempl, tak zničí i to Komatsu. Tak se to občas stane. Já jednorožce pomatuju. Robustní. Ale nic není navěky.
08. prosinec 2015 09:06:06
Na tom CATu se vystřídal kdekdo, ale ty přední ramena praskaly u jednopístu údajně všem u tý spojovací příčky. To starý rameno máme ještě na skladě, kdyby někdo chtěl. Jinak co se týká Komatsu, tak jsem si ještě vzpomněl, že ty plastový páčky na zajištění zadních bočních oken vydržely fungovat asi dva měsíce a od tý doby tam jsou úplně k ničemu. Okna se zajištují vázacím drátem Taky se ulomily táhla pro zvedání zajišťovacích háků na podkopu, ale můj zásah svářeče samouka to pojistil na několik let. Co se týká motoru tak ten má asi opravdu poddimenzovaný startér, zdá se mi, že točí s motorem nějak pomalu, i když vždycky naskočí. A jak si tu všichni stěžují na vidle, tak na ty si stěžovat nemůžem, protože jsme je hned sundali. Taky bych řekl, že Komatsu má oproti CATu delší přední rameno a zřejmě proto na něm vyvine menší sílu. Co jsem tak slyšel hodně strojníků hodnotí nejvýše stroje JCB, ale já nemám žádnou zkušenost. Každopádně Komatsu považuju za super stroj. Taky je třeba si uvědomit, že tu hodnotím stroj, kterému příští rok bude devět let a vzhledem k tomu rak rychle výrobci inovují, tak letošní model , může být z velké části úplně jiný.
08. prosinec 2015 09:18:44
jo a to umístění zadních světel, to je teda...