Téma: stroje komatsu
Autor
Zpráva
02. duben 2015 18:49:06
Dobrý den. Starý dobrý pedál. Na všech strojích. Na levou nohu.To samé kladivo.Ten samý pedál, ale jen k sobě. Lze si zvyknout. Průtok vývody na kladivo je větší. Takže to při práci chce cit.
02. duben 2015 21:38:12
Já to mám na pravém joysticku ovladané dvěma tlačitky.Volvo to mněllo že jste zmáčknul tlačitko a pohyboval joystickem bylo to přesné.Chtěl jsem to předělat ale musel by se namontovat ventil.
04. duben 2015 09:07:50
Zdravim Vas chystate sa na tu akciu co mate v ČR Marokanka 2015 ?je to dobra akcia ???
04. duben 2015 11:59:46
Dobrý den. Každý rok se chystám. A občas to nevyjde.Podle práce. Akce je to fakt dobrá.Dost strojů a přístup k nim.Lze si vyzkoušet vše. Zkusím dorazit . Zajímá mě kolový bagr.Budem měnit. Tak ať jsem v obraze . Třeba jak se spotřeba a tak
04. duben 2015 12:36:34
Aj my sa chystame ..len uvidime ako praca bude.. ci sa bude dat ... je to super ze u Vas v ČR su take akcie na Slovensku strasne malo ..a KOMATSU nic !! vobec ziadne !!!!! .
07. duben 2015 16:58:38
Vážení přátelé,
firmy KUHN – Bohemia a. s., Fa RENE a. s. a Městské lesy Hradec Králové a. s.
Vás srdečně zvou na 18. ročník společné prezentace stavebních strojů KOMATSU, nákladních, užitkových a osobních vozů Mercedes Benz a vozů Fuso Canter a zároveň se seznámíte s nabídkou dalších spolu-vystavujících firem.
Vystavené stroje, vozy a další techniku si přijďte nejen prohlédnout, ale i vyzkoušet.
Pokud budete mít zájem, cestu a čas, rádi Vás přivítáme… 16.4.2015 !!!
k vidění stroje :
Nové WA70-7, PC16-3HS, PC35MR-3, PC55MR-3, PC80MR-3, WB93R-5, WB97S-5, PW148-8, PW180-10, PC170-10, PC240LC-8 SLF, PC138US-10, D51 EX-22, WA470-7...
USED CK 25, PC18MR-2,...
11. duben 2015 11:15:01
Jééžišš Komatsu BEZ PATEK!!!???
11. duben 2015 22:38:07
Kušuj černoto!
12. duben 2015 09:54:37
Přidám se, bez patek? to bych nechtel, uz jsem videl i verze bez radlicky a to fakt ne. Ještěře mam radličku a patky s čubou
12. duben 2015 20:33:50
Tak tohle mi už opravdu přijde jako extrém. Šetřit za každou cenu? To už je opravdu ubohé... V tom případě pro Vás, pane Široký, např. taková otočná hlavice musí být absolutně nepochopení hodné přídavné zařízení, které dle Vaší filozofie ani nikdy mít nebudete i kdyby se dělo co chtělo, co? A klimošku tam aspoň máte nebo to jsou taky prachy navíc?
12. duben 2015 20:38:00
Dobrý večer. Michale nechovejte se jako magor.Na obrázku vidíte ojetinu.Tu bud berete tak jak je,nebo ji vezme jiný. Takže ruku z rozkroku a trochu klid
12. duben 2015 20:48:21
No tak je bez patek , jestli to bylo za lepší peníz a v dobrém stavu proč to nekoupit.Jsou situace kdy patky spíš překáží.
12. duben 2015 21:12:58
Dobrý večer. Fuj to jsem se namíchl.Ted bez emocí. V okolnich zemích jsou v oblibě různe stroje.Tohle je tkz. německý model.Takhle staví stroje Němci. Bez patek, radlice a max 20km/hod . Traktorbagr tam potkáte leda na farmě-u hnoje .Místo bobika mají kloubové nakladače.Co trh-to jina specifikace. Dobrý a ojetý stroj nelze lehko sehnat . Prostě nejsou.Ber nebo nech být.A tak máme stroj bez patek.Ten starší je používal velmi zřídka. Tak to snad přežijem.Jinak. Klima je standartně
12. duben 2015 22:12:49
Tak my to díkybohu sehnali s komplet vývody, patky, radlička a převodovka na 37kmh, centrální mazaní, klima a je to dovoz ze Švýcarsko. Sice barvička pokulhává, ale to je to nejmenší co se dá opravit. Ono Pavle patky nejsou tak důležité, ale při jeřábování kolem osy s věcmi přes dvě tuny máte lepší pocit. Jinak německý model jste vystihl naprosto přesně, co se týče mě, já jsem zarytý odpůrce bobíků. Jsou spešl činnosti, kde je bobík nepostradatelný, ale malý kloubový nakladač mi přijde efetivnější, ať co se týče objemů lopat tak šetrnosti k pokladu. Chci se Vás jen zeptat, jak dlouho jste hledal kolák?
12. duben 2015 22:22:36
Bez pátek to jde úplně v klidu, jen to trochu poskakuje. Stroj je lehčí a má lepší průjezdnost v terénu.Je také pravda , že bez patek je horší stabilita při manipulaci s těžkými břemeny na větší vyložení ramene, takže musíte víc přemýšlet jak stroj postavit. Při nakládání do boku se víc naklání a musí dávat větší pozor na sajtny.
Je to takový sporťák
Jo, ještě jedna výhoda, lepší pojezdová manipulace ve stísněných podmínkách.
Vůbec se toho nebojte!
12. duben 2015 23:41:38
Kdyz pres patky se dobre slejza dolu
12. duben 2015 23:46:21
Dobrý večer. Jak dlouho hledám . Mám nadstandardní vztahy s prodejcem . Takže jsem se zmínil a čekal. Hanba by mě fackovala, kdybych kupoval jinde (barevně jinde).Asi by se našlo i něco s patkama.Ale tohle je fakt kauf.Lopaty i rychloupinani mám z toho starého. Ten je na prodej.A jestli nedostaneme dobrou nabídku, tak zůstane. A bude makat lotr dál.
13. duben 2015 18:17:06
Bez patek je to kluci v pohodě, alespoň netrpí královská otoč a ta jízda v terénu!! a na hromady to leze bez přesahu patek jako prd, víc neřešte, jde to
13. duben 2015 20:01:37
Dobrý den. To si tomu nasadil korunu . Nejdřív to tady rozeštveš a pak tohle. Provokatére.Ale alespoň tu není nuda.Teda zase je. Počkej. Já to tu zkusím nastartovat.Tedy. Traktorbagry jsou odepsaný..A hlavně ty, v pouštní barvě. Tak ted do mě.
14. duben 2015 11:23:52
Dobrý den všem komančákům. Pozítří budete mít malý svátek, Marokánku 2015. Bude se tam pohybovat i naše redaktorka Anna Fajkusová, kterou nejspíš najdete u některé ze tří největších novinek: pásového bagru s krátkou zádí Komatsu PC138US-10, nakladače Komatsu WA470-7 nebo kolového rypadla Komatsu PW180-10. Ale proč to píšu. Pomohlo by nám, kdyby kdokoliv, kdo si vyzkouší některou z těchto novinek, řekl následně Anně svůj názor, aby ho mohla zapracovat do svého článku. Pozvedlo by to naše recenze na vyšší úroveň. Kdokoliv bude ochotný se o svůj názor podělit, je více než vítán. Mobil na Annu je +420 601578163. Děkuju!
14. duben 2015 12:31:18
Tak tedy první nejprve vychladněte pane Široký, a poté si sedejte za klávesnici. Bude to tak lepší v patkách prostě já nevýhodu žádnou nevidím. Dá se pochopitelně žít i bez nich, ale když pominu čistě subjektivní dojem, že koláky beru patek jenom s holou přírubou vypadají podle mě ošklivě, tak argumentujete tím, že v Německu se takhle bagry běžně kupují a hned následně je argument takový, že je lepší průjezdnost terénem (která je ovšem u všech koláků mizerná, když se budem bavit o větším blátě), přitom pravé v Německu většinou používají stroje na to, k čemu jsou určeny, tzn. kolák na silnici a pásák na blátě a hromadě. Tahat kolák do sraček a dělat s ním vše je jenom specialita českých a slovenských staveb...
14. duben 2015 13:01:53
Já k Marokánce a panu Hájkovi jen doplním, že pokud bude hezky, poznáte mě podle trička bagry.cz, takže mě neváhejte oslovit ani na místě (a já vám třeba poradím, kde taky sehnat bagrácké tričko )
14. duben 2015 13:49:18
Dobrý den. Ja chladný jsem.S těmi osobními útoky-výsměchy já nezačal. S názorem, že je něco typického pro česko-slovenské stavby-SOUHLASIM. O prujezdnosti terénem zde nepíšu prosím já.
14. duben 2015 18:10:40
Vzhledem k tomu jak má komatsu udělané ovládání patek a radličky, tak je bez patek určitě lepší
14. duben 2015 18:15:43
Dobrý den. Kolego . Už je to lepší. Bylo to trochu překombinovaný. Ale fungovalo bez problémů. Jak se maká pod novým šéfem?
15. duben 2015 08:39:31
V roce 2015 a on vyjede do světa se zánovní stoosumačtyřicítkou
15. duben 2015 09:59:52
Dobrý den. A to bych dodal, že za války měli japonské tanky označení typ 93 a 97.Jako traktorbagr.
18. duben 2015 12:26:40
U mě dobrý , a co ty ? jak se daří ? Koukám, že se nakupuje, takže asi taky dobrý
18. duben 2015 13:02:33
Ahoj. To víš na dluh.To se nám to žije. Inovovat se musi
21. duben 2015 05:52:53
copak ? v kovošrotu nemaj místo ???
21. duben 2015 19:54:27
Šetřit je potřeba všude )
22. duben 2015 11:55:19
Jeden šetří na parkování, druhý na patkování. A zapadá to do sebe. S patkama by se tam nevešel
22. duben 2015 18:31:02
zeby hladový zepris?