Téma: stroje komatsu

Autor

Zpráva


Jan Křesťan

Členem od: 05.08.2009
Příspěvků: 1442

22. listopad 2014 19:54:40

ja teda jediny pipak co jsem vypnul byl na couvani, to bylo nestesti, v kabine jsem ho lipnul izolackou, takze jen tak poknoukava, jakoze tam je, ale zadny drama, ja komatsu a inovace nesleduji, ja za tu dobu nikdy nepostrehl zmenu, na baume jsem sice uvnitr sedel, ale mel jsem pocit, ze sedim ve stroji casu, u JCB pozoruji zmeny. Jsem rad za to co mam, ale kazdymu sedi neco jineho, ja mam treba rad skodovky a nekdo zabozrouty atd. Ale at slouzi a co mozna nejmene zarucnich servisu happy


Pavel Široký

Pavel Široký
Členem od: 14.05.2011
Příspěvků: 1180

23. listopad 2014 16:46:56

Dobrý den. Ano musím neochotně přiznat, že vnitřek je opravdu jen funkční.Plasty jsou náchylnější k poškrábání a běda jak dostanou vazelinou.Skvrna zůstává. Snad jen smirek by pomohl.Ale to nekope a nenakládá.


Petr Kufa

Petr Kufa
Členem od: 06.02.2014
Příspěvků: 265

23. listopad 2014 17:43:26

Vždyť je to stavební stroj. Sice v něm trávíme 25h denně / 8dní v týdnu, ale tam má jít proimárně o funkčnost. Toto bych neřešil. Kabinu mám vyšperkovanou podle sebe a jestli je vnitřek škaredý neřeším. Na kochání se interiérem mám své osobní auto s upraveným a podsvětleným interiérem.


Josef Štěrba

zima 2010
Členem od: 23.03.2010
Příspěvků: 414

23. listopad 2014 18:41:30

Kterej je novej-)


Josef Štěrba

zima 2010
Členem od: 23.03.2010
Příspěvků: 414

25. listopad 2014 20:56:07

Ahoj.Dnes dovezl servis nove gumy a nasadil na bagříka. Pneu Goodyear.Prej se to stalo nedopatřením-)-)-).


Pavel Široký

Pavel Široký
Členem od: 14.05.2011
Příspěvků: 1180

25. listopad 2014 21:20:09

Dobrý večer. Nepodceňujte tyto stránky. Většina lidí jen čte. A jsou to lidi z vysokých pozic.Uteklo pár dnů. Už jsou nějaké zážitky z provozu? Nebo to nechcete poškrábat


Josef Štěrba

zima 2010
Členem od: 23.03.2010
Příspěvků: 414

25. listopad 2014 21:36:05

Dobrý večer, tyto stránky nepodceňuji, jen se podílím o své zkušenosti.
Chci se zeptat, jestli při zatažení patek je normální, aby byla jedna pořád zešikma. V provozu jsem s ním ještě nebyl. Asi až v pátek.


Pavel Široký

Pavel Široký
Členem od: 14.05.2011
Příspěvků: 1180

25. listopad 2014 21:53:49

Dobrý večer. Nevím. Jak stroj stárne, tak se trochu povoluje. Ale tady spíš bude problém jinde . Není moc utažená.?Chce to dát tomu čas na vytvoření vůle. Sledujte to.Jsou to hlouposti.


Petr Kufa

Petr Kufa
Členem od: 06.02.2014
Příspěvků: 265

25. listopad 2014 22:16:55

Pokud se mě nedotáhla patka, tak jsme ji rozebrali a zjistili že je pod pístem spousta bahna a oko uložení patky bylo hodně vymačkané, ale pokud to je nový stroj, tak to vás asi trápit nebude.


Josef Štěrba

zima 2010
Členem od: 23.03.2010
Příspěvků: 414

28. listopad 2014 17:31:32

Přidávám své první dojmy.Průjezdnost je úžasná,není tolik vratké jako Volvo asi bude i stejná spotřeba možná i menší,krásně topí.Jen se mi zdá,že to brzdí o dost méně jako Volvo.Ale je to asi o zvyku.Vážně stačí při hrabaní 1100 otáček.Je tiší a pěkně jde z toho vidět.Nevím proč každý Komatsu tak haní.Myslím, že to není špatný stroj,jen ten automat je asi o zvyku.Fajn je to přeřazovací tlačítko na ovladáni lopaty.Lepší je, že má o dost prostornější kabinu, pohodlnější. Zatím není co vytknout. Vlastně je. Vidle jsou těžké jako prase, ale asi se nezohnou, ještě je tam slabá anténa na radio.Co je horší, tak je mazaní o mnoho více mazniček happy. Jen nejsou gumy na zadních patkách,prý je to za příplatek.


Jan Pešek

Jan Pešek
Členem od: 26.07.2010
Příspěvků: 53

28. listopad 2014 18:40:55

Nové koště dobře mete happy, ať Vám slouží a jste ze stroje stejně nadšený i za 2-3 roky


Pavel Široký

Pavel Široký
Členem od: 14.05.2011
Příspěvků: 1180

28. listopad 2014 18:48:28

Dobrý večer. No to je dost .Už jsem byl nervózní. Já to říkal. Je to nový. Určitě se objeví nějaký problém. Je to jen stroj.S těmi brzdami bych hádal, že je to váhou. Tohle je určitě těžší.Vidle -to chce najít systém. Pak to jde . Hlavně nemazat! Býval problém s reproduktory. Prostě zazlobí.Pozor na hadice ovládání podkopu-lopaty.Ty co se nad teleskopem, pořád rolujou při výsuvu.Odejdou. Doporučuji mít náhradní. Vypínat baterku! ! Týden stání a bude problém. GPS nespí. Budeš li hladit plyn, tak opravdu ušetříte. Díky těm kolům, to terénem pluje.K těm kritikům. Velký rozdíl skočit do nového a nebo dostat ojetinu.


Josef Štěrba

zima 2010
Členem od: 23.03.2010
Příspěvků: 414

28. listopad 2014 19:22:20

Ani ty hadice na přední lžíci nejsou mic,moc řešené..Je tam rozdíl ve váze 1t!!No právě nemazat to vím.Ale je to namazané tak to utírám.Namazané sou i nohy a teleskop.Nevím proč to mažou.Radio nemá moc signál ve Volvu hrálo všude.To se ale doladí.Volvo taky mnělo více problémů ze začatku.


Pavel Široký

Pavel Široký
Členem od: 14.05.2011
Příspěvků: 1180

28. listopad 2014 19:46:14

Dobrý večer. Hadice na předku nejsou problém . Rádio je šunt.V Komatsu mají asi mazače a zásoby na sto let. Pokaždé to dostanem namazane takovou žlutou věcí.Tady to ještě oblepí těmi samolepkami. Doporučuji strhnout hned.Za rok bude potřeba autogen.Asi po sto padesáté-POZOR NA ZADNI OKNO.Taky je potřeba hlídat šrouby na vidlích.Je to čtrnáctka G 8.Pozor na zámek kasliku u baterky.Je potřeba ho mazat.Snad je to všechno. Jo.Až potkáš žlutohnědýho, plácni ho ramenem.


Popíno .

Popíno .
Členem od: 14.12.2008
Příspěvků: 349

28. listopad 2014 20:36:51

Pánové delší dobu čtu tohle téma i když se mi komatsu nezamlouvá.
Dnes jsem náhoudou měl tu čest sednout do traktoru wb93r a naložít 4 tatry hlíny.Jediná,ale opravdu jediná pozitivní a příjemná věc je výhled na předek.Za to chválu!Ale jinak bída a utrpení -fučí to jak furukava,lžíce paskvil první kategorie a hluk v kabině jak v détiku.Promiňte ale do toho volva to má dost daleko.Volvo obratný,rychlá hydr. a síla jak prase.Lžíce nabraná s navršením bez nějakýho honění v otáčkách.Toť můj názor a teď mě kamenujte.happy


Josef Štěrba

zima 2010
Členem od: 23.03.2010
Příspěvků: 414

28. listopad 2014 20:45:17

Je tam kenwood.Ten to je namazanej černou vazelinou.Ten mazač je potřebahappy.Zadní okno bylo i Volva blbe.Ale tady zastaví lžíce o rám posuvu ne?Okno není až dolů.Kastl jsem už mazal nešel odemknout.Plácnu.Super je ale ten výfuk na boku.


Josef Štěrba

zima 2010
Členem od: 23.03.2010
Příspěvků: 414

28. listopad 2014 20:50:34

Je pravda že Volvo má rychlejší hydrauliku. Ta síla se zdá byt stejná.Je pravda že Volvo se točilo na místě.Komatsu se točí taky ale je to proto že jsou řiditelné 2 nápravy.Hluk je ale menší.


Pavel Široký

Pavel Široký
Členem od: 14.05.2011
Příspěvků: 1180

28. listopad 2014 21:15:12

Dobrý večer. Já bych srovnával srovnatelný stroje . Předpokládám že 93R co hučel, tak je předchozí model.Ten se tak projevoval . Měl jsem ho.Vyráběn do roku 2005.Přeci jen min. deset let.To se na kondici snad podepíše. Jednou jsem vzal na vidlích 2, 5tuny.Zadek běžně zvedl 1, 6 tuny.Volvo nevím-neznám. Prošel jsem 428B a 432D. Troufám si říct, že těch deset tisíc motohodin na nich, byla škola života.Ten první bych bral.Ten druhý byl zadarmo drahý. S Komatsu se živim deset let . Není vše ideální. Ale snad nejsem zas tak velkej pitomec, když neměnim.Asi vím proč.A tak bojujte každý za své


Josef Štěrba

zima 2010
Členem od: 23.03.2010
Příspěvků: 414

28. listopad 2014 21:20:10

Ja taky začinál na 428B Super stroj.


Pavel Široký

Pavel Široký
Členem od: 14.05.2011
Příspěvků: 1180

28. listopad 2014 21:38:43

Dobrý večer. No vida. Potvrzení. Další co pochopil.


Pavel Široký

Pavel Široký
Členem od: 14.05.2011
Příspěvků: 1180

28. listopad 2014 21:42:43

Staré Komatsu. Myslím tak 1994? Motor Perkins


Pavel Široký

Pavel Široký
Členem od: 14.05.2011
Příspěvků: 1180

28. listopad 2014 21:43:43

Staré Komatsu. Myslím tak 1994? Motor Perkins


Josef Štěrba

zima 2010
Členem od: 23.03.2010
Příspěvků: 414

28. listopad 2014 21:43:57

Musím ale u Komatsu pochvalit servis a prodejce pobočka Ostrava.Přijemní a ochotní.Pavle to máte vlastní bagřik?


Josef Štěrba

zima 2010
Členem od: 23.03.2010
Příspěvků: 414

28. listopad 2014 21:47:04

První bagřik.Nezmar stroj


Josef Štěrba

zima 2010
Členem od: 23.03.2010
Příspěvků: 414

28. listopad 2014 21:50:42

Volvo má stejně udělanou tu přední lžící,pístnice ve středu lžíce.


Pavel Široký

Pavel Široký
Členem od: 14.05.2011
Příspěvků: 1180

28. listopad 2014 21:52:46

Dobrý večer. Ano to je on.Tedy já měl bez turba.Ano spoluvlastním pár strojů od Komatsu


Josef Štěrba

zima 2010
Členem od: 23.03.2010
Příspěvků: 414

28. listopad 2014 22:39:52

Hlavně jsem mile překvapen ze spotřeby.Jen k tomu nemáme lžíce.Protože cena byla děsivá.Tak tam máme Volvacke.Pasují na čepy. Děla nám 30-60cm výrobce co už od něj máme katrovací.Super věc.Má dobré ceny i kvalitu.Rychloupinak bude na Volvácke.


Pavel Široký

Pavel Široký
Členem od: 14.05.2011
Příspěvků: 1180

30. listopad 2014 07:12:57

Dobrý den. Ano spotřeba bude snad dobrá . Ovšem dejte tomu za uši a je tam padesát denně. Chápu úsporu ale kombinovat lopaty je špatné. Každý stroj má jinou kinematiku.K tomu hybridní rychloupínač. Může to málo otevírat nebo opačně.Provoz ukáže. Ten starý traktorbagr je jen ilustrační foto. Takový fakt nemám. To mě poslal Pantůček-provokatér.


Josef Štěrba

zima 2010
Členem od: 23.03.2010
Příspěvků: 414

30. listopad 2014 20:34:54

Dobrý den.Ten rychloupinač se dělá přímo v Komatsu,tak se doufam povede.Dnes sem rovnal motokrosovou drahu,kde se Volvo houpalo,převracelo tak Komatsu nemá problém.Jen je pomalejší hydraulika i po zmačknutí POWER.Kolik máte strojů?Nedávam mu za uši,při přejezdu do 2000 otáček,nic se nenaspěchá,jen to víc papá.Je možné že mám jinačí lžíci jak máte na fotce??


Pavel Široký

Pavel Široký
Členem od: 14.05.2011
Příspěvků: 1180

30. listopad 2014 21:01:30

Dobrý večer. Nemyslím že je ta lopata jiná.Takhle zvenku bude rozdíl jen na podkopu. Má delší vyložnik.Jak jsem upozornil. Kombinace joysticku a zámků pistnic, má vliv na rychlost pohybů. A to u všech značek.


Josef Štěrba

zima 2010
Členem od: 23.03.2010
Příspěvků: 414

30. listopad 2014 22:28:03

Zadní lžíce asi nerozbije okno, možná to bude tím výložníkem (zítra to vyotím).Máte pravdu!Lžíce je prý vystužena hardoxem,prý se kroutily.Jen co je divný tak že při rychlosti 31-33kh/h to kňučí jako zaplý předek na silnici.Je to normální? A ještě to při hrabání někdy syčí. Super je hlavně pěknej výhled a pohodlí, velká kabina.Pěkně vše schované v kastlíkách..Volvo skákalo, ale je to asi velkýma kolama.Jen mě překvapilo sítko v nádrži,jak sem tam strkal pistol na benzincehappy


Pavel Široký

Pavel Široký
Členem od: 14.05.2011
Příspěvků: 1180

01. prosinec 2014 10:29:36

Dobrý den. To syčení může způsobovat, že se hádá sedačka s volantem.Nebo je tam někde tchyně. Sítko je standartně u všech Komatsu. Já tankuju kanystr denně. K pumpě se mě to nevyplatí. Hučení nevím. Ale s velkými koly je to tak trochu hlasitější . Zapnutý předek je signalizován kontrolkou pod volantem.


Petr Kufa

Petr Kufa
Členem od: 06.02.2014
Příspěvků: 265

01. prosinec 2014 16:11:41

Mě to při kopání taky někdy syčí, myslím že to bude tím rozdělovačem co máte při kopání pod nohama. A předek (pokud není zapnutý knoflíkem) se za jízdy zapíná pouze při prudším brždění. Při tomto se také rozsvítí kontrolka pod volantem.


Josef Štěrba

zima 2010
Členem od: 23.03.2010
Příspěvků: 414

01. prosinec 2014 16:35:21

To vím,myslel jsem to jen jako přirovnání.Asi už se vyskytnul problém,nedrží zadní noha při jízdě a sjiždí,pak začne houkat signalizace že je patka na zemi.Je to ta jak nešla ani dotáhnout do roviny.Počkam do pátku a uvidime.Nevíte kolik asi stojí gumy na patky?Jak je to jen železo tak nato strašně namrzá hlína.


Pavel Široký

Pavel Široký
Členem od: 14.05.2011
Příspěvků: 1180

01. prosinec 2014 17:33:13

Dobrý den. Tak snad to bude jen nějaký ventil.K těm patkám.Bude lacinější si na ně namontovat ohřev. Tyto standardní patky, totiž neumožňují montáž pryžových desek . Prostě při objednávce jste to prosr......Zkuste to přes zimu vymyslet. Samo domo to nějak půjde. My ty spešl máme.Ale ta guma bůhví co nevydrží. Ale to ani u konkurence.


CAT excavator

CAT excavator
Členem od: 06.01.2012
Příspěvků: 351

01. prosinec 2014 18:22:20

To si děláte prdel srovnávat Komatsu s Catem.p. Štěrba jen mu dejte pod ocas a neřešte spotřebu jste zaměstnanec(si myslím)prémie za úsporu vám nedají,když šetří i na lžících, 1100 otáček u podkopu to musí být podívaná a vyžeňte ty masařky ať se Vám to nerozpadne pod rukama, nové stroje mívají mouchy, ale tohle je trochu moc, asi Komatsuhappy.


Josef Štěrba

zima 2010
Členem od: 23.03.2010
Příspěvků: 414

01. prosinec 2014 18:45:54

Zitra se asi dojedou na to podívat.Vážně stačí 1100-1200 otáček.Máte pravdu s těma gumama. Říkal i ten prodejce Komatsu, ale prý by šla udělat nějaká nabídka, když jsme brali nový stroj. Přidávám fotku patek. Na tady tento typ patek by měly jít ty gumy přidělat, alepsoň si to myslím, protože jinak nevím, na co by tam byly ty čepy.
Jinak pane CAT excavator: Já bych si nedovolil srovnávat Komatsu s Catem, ale plechová nádrž u Komatsu je určitě lepší než plastová u Catu. happy


Pavel Široký

Pavel Široký
Členem od: 14.05.2011
Příspěvků: 1180

01. prosinec 2014 19:32:42

Dobrý večer. Já bych zase toužil po tom, aby více strojniku mělo stroj takový, jako to Volvo na obrázku.Tedy stroj, co je provozovaný trochu s citem.S příspěvku Cata Ex.......cítím typického Čecha. Z CIZÍHO KREV NETEČE. Zajímavé srovnání s tím Catem.Pokud koupím JCB, Komatsu nebo cokoliv jiného, tak mě pořád rozdíl ceny, zaplatí cestu kolem světa s nějakou pěknou kurvou.Ted jsem ujel-s tím výrazem. Cenzor promine


Josef Štěrba

zima 2010
Členem od: 23.03.2010
Příspěvků: 414

01. prosinec 2014 19:55:07

Ten čep na té fotce je na tu gumu??Děkuji za pochvalu.


Macek P

Macek P
Členem od: 16.06.2009
Příspěvků: 170

01. prosinec 2014 21:13:29

Koukám nové Komatsu už řadu let stejné, žádná změna happy Tak třeba u každé firmy to může být jinak, někde sledujou spotřebu, jezdí na hodinovku, šmrdli, šmrdli. U firmy kde pracuji já, tak se kouká na kvalitu a rychlost provedené práce a potom také na péči o stroj, máme svoje stavby. Není to jedno jestli je nádrž plastová nebo kovová ?


Nové příspěvky k tématu mohou být vkládány pouze na konec příspěvků: přejít pro vložení