Novinky emailem
  • Registrace
  • Přihlásit se
Vše
Články
Bazar
Fórum
Firmy
Krádeže
Práce
  • Články
  • Bazar
  • Fórum
  • Firmy
  • Krádeže
  • Veletrhy
  • Kalkulačky
  • Práce
  • Volné stroje
reklama
reklama
  • Hledat

Hledat

Na dotaz "naftu" bylo nalezeno 280 stránek

Unc 060

Unc 060
vloženo 06.05.2025, typ inzerce: prodám smykem řízený nakladač kolový, r.v. 1986, motohodin 123, Zdar borci. Dávám nabídku svého Bobíka 060. Unc 060, Před rokem dělaný vršek motoru, hlavy vstřikovače, čerpadlo. Na spodku ložiska. Čerpadlo seřízené kapilárou. Zesílený výložník, nové hadice, hydraulické válce. Alternátor a regulátor, jojstiky plus rozvody. Letos po výměně oleje v bočních prevodovkach a motoru. Na prevodovkach není žádný zalomený šroub a jsou též před nedávnem opravené. Stroj je kompletně osvětlený, má palivoměr a teploměr.. samozřejmě funkční, stejně jako všechny kontrolky. Je vybavený nezávislým topením. Má nový chladič vody a vodní pumpu. Teplota drží 80°. Ke stroji je v ceně sada úplně nových pneumatik plus rezerva a hromada nových dílů jako jsou hadice, čepy, pouzdra, hlavy, těsnění a hromada kdejakych drobnosti. Stroj bude osazen zubatou lopatou a jsou k němu vidle. Ty vyžadují malou opravu. Cena je 280.000, - DPH není. V rozumné dojezdove vzdálenosti bych ho za naftu dovezl. 603226826
Cena 280 000,00 Kč (bez DPH)
E-mail: petula.71.pp@gmail.com
Telefon: 603226826

Kolové rypadlo Volvo EW160E (Možnost leasingu)

Kolové rypadlo Volvo EW160E (Možnost leasingu)
vloženo 09.05.2025, typ inzerce: prodám kolové rypadlo, r.v. 2017, motohodin 8679, Nabízím k prodeji tento kolový bagr Volvo EW160E. Stroj po kompletní kontrole připraven k okamžitému nasazení do práce. Možno vyzkoušet u nás v areálu v plné zátěži. Díky rotační hlavě Rototilt s kleštěmi bude práce rychlejší a přesnější. Rok výroby:2017 Motohodiny: 8679 FINANCOVÁNÍ: Rádi Vám zprostředkujeme financování přes naše partnerské společnosti (CZK i EUR). VÝBAVA: - dělený výložník - hydraulické okruhy pro kladivo a nůžky - klimatizace - maják - hydraulický rychloupínák S60 - protipádové pojistky ramen - vypínač baterie - indikátor bezpečného zatížení - rotační hlava Rototilt s kleštěmi - podkopový 3D systém s GPS - nezávislé topení - autorádio - zadní a boční kamera - čerpadlo pro tankování - centrální mazání - hydraulika + el. pro přívěs - dozér - podpěrné nohy - vyhřívané, vzduchem odpružené sedadlo (s odvětráváním) - odpružení ramene - záruka - ovládání joystickem - automatická brzda - tempomat SPECIFIKACE: - motor Volvo, výkon 115 kW, obsah 5, 7 l - hmotnost 20, 5 t - rozměry (DxŠxV) 8, 24x2, 54x3, 14 m PŘÍSLUŠENSTVÍ: - dokončovací lopata 160 cm - podkopová lopata 105, 50, 80 cm - kolečko na asfalt - rozrývací trn - nádrž na naftu 1000 l - přívěs sklopný Cena bez DPH. Prodejem stavební techniky se zabýváme již 7 let. Každý stroj pečlivě procházíme a připravíme k okamžitému nasazení do práce. Věříme v kvalitu naší práce a proto poskytujeme záruku. Máme zázemí vlastního servisu. Samozřejmostí je široká nabídka náhradních dílů a příslušenství. RL250106, RL250107, ZB704, ZB705, ZB706, ZB707, ZB708
Cena 3 465 000,00 Kč (bez DPH)
E-mail: eminger@prostro.cz
Telefon: +420 736186674

Mobilní nádrž na naftu 440L

Mobilní nádrž na naftu 440L
vloženo 31.10.2024, typ inzerce: prodám příslušenství, r.v. 2022, motohodin 1111, Mobilní nádrž na naftu od německého výrobce, 440 litrů s průtokem 40 litrů za minutu. Ideální pomocník pro tankování mechanizace na stavbách, v provozech, na polích apod. Ponorné elektrické čerpadlo na 12V. Hadice o délce 4 metry s automatickou výdejní pistoli. Uvedena cena je bez DPH. Pro vice info mě kontaktujte.
Cena 23 990,00 Kč (bez DPH)
E-mail: info@profimachinery.cz
Telefon: +420770650640
Další kontakty: www.profimachinery.cz

CASE WX 185

CASE WX 185
vloženo 25.02.2025, typ inzerce: prodám kolové rypadlo, r.v. 2008, motohodin 5900, Kolové rypadlo CASE WX 185 Použitý stroj: kolové kompaktní rypadlo CASE typ WX 185 P2AL - zkrácena záď - poloměr otáčení 2, 15 m Rok výroby: 2008 Počet Mth: 5.900 Mth Stroj je v dobrém stavu Stroj je k dispozici v ČR - Blansko V provedení s výbavou: - kabina s topením, rádio - opěrný štít (radlice) + opěrné patky - kolový podvozek s osmi koly – dvoumontáže - hydraulický rameno – monoblok - hydr. nástavba pro připojení svah. lžíce, kladiva a drapáku - elektrické čerpadlo na naftu - rychloupínání podkopových lžíc hydraulické - oko na rameni podkopu - vč.lžíce podkopu 1ks – 80cm Technická data: - váha stroje 19, 5 t, trhací síla 108 kN(t), rypna síla 135 kN, hloubkový dosah 6 m, dosah v úrovní terénu 9, 70 m, - max. rychlost otáčení nástavby 9 ot./min., - max. rychlost pojezdu 30 km/hod.
Cena 653 000,00 Kč (bez DPH)
E-mail: ing.arch.radekhaska@seznam.cz
Telefon: +420 722098843

Kaiser S2-4 Telefuss

Kaiser S2-4 Telefuss
vloženo 17.03.2025, typ inzerce: prodám kráčivé rypadlo, r.v. 2008, motohodin 10000, Na prodej kráčející bagr, pavouk Kaiser S2-4 Telefuss, rok v. 2008, hmotnost ca. 10.000 kg, - 4-válcový motor Perkins Turbo-Diesel, vodou chlazený, - Hydraulický systém LUDV - Hydraulické před řízení – v kabině euro-řízení - Řízení všech kol - Rychlost pojezdu 10 km/h – 2 rychlosti pojezdu - v uzavřeném oběhu - Kabina s výhledem v rozsahu 360°, odolná proti převrácení, rádio, topení, hodiny, ukazatel stavu PHM, vzduchem odpružená sedačka, celá kabina odklopitelná dopředu bez ohledu na pozici ramene, - Přídavná nádrž na naftu v podvozku o objemu cca. 276 l vč. elektrické pumpy pro přečerpání - Hydraulické vývody na rameni podkopu pro připojení: naklápěcí hlavy, hydraulické lžicí svahovky, kladiva a drapáku Kaiser (celkově 5 hydraulických vývodů na rameni), - Držák a instalace hydrauliky pro použití navijáku - Pohon otočí s 2 rychlostmi otáčení - přepínatelně - hydraulické vysouvané nohy „Telefuss“, - vývody pro hydraulicky rychloupínač,
Cena 870 000,00 Kč (bez DPH)
E-mail: office@viacar.eu
Telefon: +420 775034616
Další kontakty: www.viacar.cz

_JINÉ Daewoo DDAE10500DSE-3G

_JINÉ Daewoo DDAE10500DSE-3G
vloženo 25.11.2024, typ inzerce: prodám lehká mechanizace, r.v. 2022, motohodin 1001, Elektrocentrála Daewoo DDAE10500DSE-3G diesel Rok 2022 Motor diesel 15HP / 498 ccm² Nádrž na naftu 15 litrů Napětí 230/400V velmi tichý a robustní ideální pro delší a také mobilní provoz automatické vypnutí při nízké hladině oleje elektrický startér Zásuvky: 1x AC 400V/16A 1x AC 230V/32A 1x AC 230V/16A Rozměry: D: 0.88 x Š: 0.56 x V: 0.76 m Cena bez DPH. Možno výhodně financovat. Možný protiúčet za jakýkoliv stavební stroj, nákladní automobil - též i poškozený. Máte zájem o tuto elektrocentrálu? Kontaktujte mě a ráda si s Vámi o tom pohovořím. Volejte od Po-Pá/9-17hod. nebo pište. Ing. Dana Majerová, DiS. +420 776 76 89 86 majerova@czechmat.cz ID 1606405581_D lokace Vysočina ----- náhradní zdroj, agregát, elektrocentrála
Cena 49 000,00 Kč (bez DPH)
E-mail: info@czechmat.cz
Telefon: +420 608 244 780

Re: Lanove bagry

Odpověď: Lanove bagry


Co je pod kapotou tohoto bílého JCB 3CX? Budoucnost, která není elektrická

 05-2023_JCB Hydrogen Engine

Elektrický pohon může být vhodný pro malé stroje, ty větší potřebují jiná řešení. A to nejlepší z nejlepších je podle firmy JCB motor spalující vodík. Po mnohaletém intenzivním vývoji ho teď představuje světu.


Kaiser S10 Telefuss

Kaiser S10 Telefuss
vloženo 17.03.2025, typ inzerce: prodám kráčivé rypadlo, r.v. 2017, motohodin 7500, Na prodej kráčející bagr, pavouk Kaiser S10 Telefuss, hmotnost ca. 10.950 kg, - 4-válcový motor Perkins Turbo-Diesel, vodou chlazený, 150 HP, - Řízení všech kol - Rychlost pojezdu 10 km/h - vzduchem odpružená sedačka Grammer, - Přídavná nádrž na naftu v podvozku, - Hydraulické vývody na rameni podkopu pro připojení: naklápěcí hlavy, hydraulické lžicí svahovky, kladiva a drapáku Kaiser - Držák a instalace hydrauliky pro použití navijáku, - hydraulické vysouvané nohy „Telefuss“, - klimatizace, - centrální mazaní, - zadní kamera, - biologicky hydraulicky olej,
Cena 3 599 000,00 Kč (bez DPH)
E-mail: office@viacar.eu
Telefon: +420 775 034 616

Nivelační radlice AP Leveller Bullblaster LEV2200 se v pískovně Pamětník automaticky hýbala podle laseru i ultrazvuku

AP Leveller Bullblaster LEV2200

Na předváděcí show Marokánka, která se letos konala v lomu Pamětník u Chlumce nad Cidlinou, si mohli návštěvníci vyzkoušet, jaké to je, když se z běžného kolového nakladače stane přesný automatický grejdr. Za strojem zůstávala rovná plocha, ať pracoval podle rotačního laseru nebo ultrazvukového senzoru.


Téma: Problem so startovanim

Odpovědí: 1
Poslední odpověď: 08.09.2022 21:34
Dobry den. Mam problem s bagrom PC25-R Po zime som ho nastartoval bez žhavenia na brnk a premiestnil som ho asi 50 metrov a motor zhasol. Odvtedy mi nesiel nastartovat. Dal som cerpadlo aj vstreky na repas. momentalne mam aj novy starter. Motor začne zo začiatku tocit a aj ma tendenciu odpalit (citim naftu) ale po par sekundach toci slabsie a slabsie. Baterka ma 13,6 V (startujem aj cez startovacie kable) a ked zacnem tocit stiahne ju na 10,3 V. Viete mi prosim niekto poradit co by mohlo byt vo veci ? kontakty na baterke som precistil, poistky su dobre. napadlo ma ci to moze byt zle nastaveným predzapalom ale nejde mi do hlavy preco novy starter nevladze tocit dlhsie ako par sekund Dakujem
tomas Lasko

Re: servis komatsu

Odpověď: servis komatsu


JLG 3614RS: Recenze

JLG 3614RS: Recenze

JLG. John Landis Grove. Iniciály jména zakladatele americké firmy, které se podobně jako u JCB vtělily do jejího názvu. Největší výrobce teleskopických manipulátorů na světě přichází s novou řadou RS pro půjčovny, která je tak levná, že si ji pořizuje i Armáda České republiky. Proklepnul jsem čtrnáctimetrový JLG 3614RS.


Re: Kubota KX36-3 Klíč (imobilizér).

Odpověď: Kubota KX36-3 Klíč (imobilizér).


Hidromek HMK 102S Supra: Recenze

Hidromek HMK 102S Supra

Poklidné období, kdy jsme na stavbách vídali rypadlonakladače tradičních výrobců a radovali se z jejich nových generací či faceliftů, narušily stroje ze stáje společnosti Hidromek. Stroje tohoto tureckého výrobce jsou ihned rozpoznatelné díky převažující zářivě bílé barvě, a také se o nich říká, že prý v konstrukci používají více oceli.


Re: jak na bagrovani traktorbagrem

Odpověď: jak na bagrovani traktorbagrem


LiuGong 877H: Recenze

Úvodní foto LiuGong 877H

Dalším zajímavým strojem, který jsme si po dumperu Bergmann 3012R osahali na akci Demo tour v lomu nedaleko Brna, byl kolový nakladač LiuGong 877H v hmotnostní třídě 27 t. Především díky názvu je u nás tato značka zatím stále ještě zjevením, takže se schválně podíváme, do jaké míry může konkurovat nakladačům běžných výrobců.


13. Nádrže na močovinu a naftu

13. Nádrže na močovinu a naftu


Bergmann 3012R: Recenze

Úvodní foto

Na kloubový dumper Bergmann s užitečnou nosností 12 t a otočnou korbou jsme narazili na akci Demo tour společnosti Austro Baumaschinen a jako obvykle jsme neodolali pokušení si stroj pořádně osahat.


27. Nádrže na naftu a močovinu podél kabiny na pravé straně jsou přístupné ze země.

27. Nádrže na naftu a močovinu podél kabiny na pravé straně jsou přístupné ze země.


Re: Problem na JCB js 330 long reach

Odpověď: Problem na JCB js 330 long reach


Nové kloubové sklápěče Doosan s motory Stage V

Nové kloubové sklápěče Doosan s motory Stage V

Značka Doosan uvádí na trh nové kloubové sklápěče (ADT) DA30-7 a DA45-7 vyhovující požadavkům Stage V.


Re: jcb 3cx

Odpověď: jcb 3cx


Re: jcb 3cx

Odpověď: jcb 3cx


Re: jcb 3cx

Odpověď: jcb 3cx


Téma: Nakladač Schmidt 1610 - zkušenosti

Odpovědí: 1
Poslední odpověď: 10.07.2019 20:55
Náš čtenář Tomáši Kouřil nám zaslal svoje poznatky a postřehy z práce s čínským nakladačem Schmidt 1610, který ze začátku ve firmě využíval hlavně při práci v noci, později i ve dne. „Mám k tomu tolik připomínek, že to snad ani není možné. Chtěli jsme manipulátor s velkou lopatou a přivezli toto. Hned jsme se chytli. Ale lopata menší než na dosavadním traktoru toho moc nevyřešila. K tomu „skvělé“ gumy, které si neporadily ani s trochou sněhu a lehkou námrazou. Do výběhů se sotva vyškrábal traktor John Deere 4720, natož aby tam vjel tenhle nakladač. Ten vzorek gum, co nám dali, byl prý na naše přání. Akorát je do úplně jiného prostředí. Vedení rozhodlo takto. Asi tomu rozumí víc… Velkoobjemovou lopatu jsem řešil s různými firmami, co se tím zabývají. Ve 42 mth začal u pístnice řízení téct olej. Po prvních 50 mth sice přijel mechanik, ale do té doby už pár věcí vypovědělo službu. Natekla voda do světla, LED pracovní světlo fungovalo napůl a celá jedna strana nakladače občas pohasla a naopak zase někdy sama od sebe svítila dobře – nejspíš problém s ukostřením. To, že od začátku, co jsem do toho sedl, nefungovala ani couvací kamera a monitor, se dalo oželet. Dle kolegy se stejně okamžitě zamlžila a nebylo nic vidět. Už po dvou měsících, kdy měl stroj asi 50 nebo 100 mth, se musely odvzdušnit brzdy, protože skoro nebrzdily. Prý se to tak má normálně dělá. Mechanik to hodnotil slovy: „Buďte potichu, co byste chtěli za ty peníze…“ Kolem 170 mth se sám od sebe povolil náboj zadního levého kola a vytekl olej. Celkem časté také byly úniky hydrauliky v místě kloubu a samovolně povolené šrouby na hadicích. Při 220 mth, což bylo v zimě, se stroj dokonce začal přehřívat na 100°C. Asi špatná vrtule na chladiči, kterou vyměnili. Servis už s tím měl zřejmě zkušenosti… Kabina byla neodhlučněná a byl tam hluk asi jako v mojí 50 let staré multikáře, tam to ale očekávám. Zásuvka na 12 V taky chyběla. Na palubní desce byly budíky s čínskými znaky. Maják byl zapojenej natvrdo na kabel mizící někde pod střechou. Střecha byla jen plechová, bez jakékoliv izolace. Prostě ta nejlevnější verze. Pro žhavení motoru byl extra čudlík zboku, žádné relé, které by žhavilo samo automaticky při zapnutí klíčku. Motor se nevypínal klíčkem, jak je zvykem, ale chcípákem (táhlem). To bych ještě rozuměl, to má i Zetor Major 80 rok starej a je to levná verze. Ale koncovka táhla byla z kusu plastu stejně jako v trabantu na sytiči. Dalo se čekat, že se brzy utrhne. V trabantu měla trvanlivost delší. Stroj se ovládal pákami vedle volantu. Ta blíž k volantu měla na starosti kvalty, ta vzdálenější směr jízdy. Vypínač baterie byl umístěný hned vedle sedačky na podlaze tak, že byl celý okopaný a ohnutý od nastupování. Spínání rychloupínáku bylo dole před joystickem, takže normálně nebyla vidět jeho poloha. Sice pípal při aktivaci, ale měl tři polohy. I spínání topení bylo rovněž takhle hloupě umístěno na sloupku před joystickem a vyústění topení zase hned u dveří, což bylo taky moc „šikovný“. Ruční brzda byla tak špatně řešená, že na hodnocení nestačí ani pětka. Při výstupu či nástupu do sedačky člověka vždy tlačila do nohy. Aspoň mě ano. Jsem vysokej a sedačka byla posunutá dozadu na maximum. Při zatahování chcípáku, který byl hned vedle sedačky, jsem vždycky zavadil o zajištění sedačky, která popojela dopředu. Asi je to dělané jen pro malé čínské dělníky. Čelní okno sice mělo stěrač s jednou rychlostí, ale zato chyběl ostřikovač, což by se dnes snad dalo považovat za samozřejmost. Ofuk čelního okna byl více než mizerný. Zadní okno nemělo stěrač vůbec a ani vyhřívání. Sedačka byla fajn, ale zase jen pro malý lidi. Mně stačila, ale trávit v ní celé dny pro někoho velkýho, jako jsem já, byl očistec. Bolely od toho záda. Asi to bylo hlavně těmi špatně zvolenými pneu. Stroj měl pohon hydrodynamicky, což já zvyklej z JD jsem ze začátku moc nepobíral. Na Volvu, co jsem jezdil předtím, byl hydrostat. To mně vyhovovalo víc. Je tam jen jedno čerpadlo na pojezd i práci, takže je potřeba pořád stát na plynu. Nemluvě o tom, jak to hrozně to kouřilo. To sotva splňovalo nějaké emisní limity, i když tam byl známý motor Xing Chang bez turba s jen pár kW. Palivová nádrž na 70 litrů byla dobrá, ale absence palivoměru v palubní desce mě dostávala. Orientace podle vodoznaku, kdy člověk musel zkoumat na nádrži, kde je asi nafta, byla hloupá a nepřesná. Navíc vodoznak nebyl po celé výšce nádrže, ale jen nahoře a dole, nic mezi tím. Takže nafta došla hlavně v případě, kdy jsem to nejméně čekal. Stalo se mi to několikrát. Ale zase když došla nafta někde po cestě, což se díky absenci ukazatele na palubce stávalo často, stačilo nalít naftu, ručním čerpadlem napumpovat, trochu zastartovat a hned to jelo. Podle slov mechanika se tam dříve ukazatele dávaly, ale protože v nich byl magnet, tak se ukazatel „přilepil“ k boku nádrže a neukazoval. Raději je tam tedy už nedávají vůbec. Taky „dobré“ řešení. Navíc vodoznak byl plastový a v místě, kde končily přední blatníky. Takže nečistoty létající od předního kola ho nejenže celý zašpinily a pak nebylo vidět, kolik tam zbývalo paliva, ale mohli jej i snadno rozbít. Chtělo by to buď zástěrku, nebo krytku na vodoznak. Co se týká zapojení světel, to asi taky dělal nějaký amatér. Půlka nesvítila, byly upadané dráty, už druhá nefunkční couvací kamera. Jediné větrání v kabině obstarával větrák v místě hlavy, který držel na jednom šroubu (vrutu). Jak už jsem říkal, v kabině byl strašný hluk, protože tento model nemá vůbec odhlučněnou kabinu, takže je to prý normální. Navíc v místě kloubu něco mlátilo – asi kardan, nic jiného se tam netočí, dokonce i na volnoběh když jsem to pustil po rovince. To, že byla od začátku vadná baterka, snad ani nestojí za řeč – čínská kvalita. Nejlepší bylo, když jsem si připravoval krmení pro zvířata, měl jsem asi tak půl hodiny puštěný rádio. Když jsem přišel, tak na voltmetru mi to ukázalo jen 18 V a už jsem nenastartoval. Ještě při 22 V to natočit šlo, ale když vezmu v potaz, jak se to rychle vybilo a přitom to bylo nové a mráz byl jen slabý, tak 3 stupně pod nulou… Další „výbornou“ věcí je ruční hydraulický rychloupínák, který neměl ani ten traktor, takže velkej luxus. Největší výtka padla na přídavko, především na kleště na balíky. Po cestě vám totiž může naložený balík klidně spadnout, když se nějak ztratí tlak z hadice, kleště pak povolí a balík spadne. Když jsem vezl balík, během cesty normálně upadl. Při jízdě je teda potřeba občas přitáhnout páčku k sobě. Na druhou stranu když jsem s tím vozil kamení a písek, tak byl skvělej, i když hluk hroznej a při každé nerovnosti ztrácel výkon. Sice má dva kvalty, ale podle příručky se dvojka dává jen na rovince. Do kopce je jednička rychlejší než dvojka a motor řve úplně stejně. Ze začátku jsem si bral sluchátka, ale pak už jsem na to kašlal. Taky musím vytknout umístění rychlospojek. Jsou bez krytek (to jde snadno napravit), ale jsou u sebe tak natěsno, že při nacvakávání hadic jedna o druhou dře a při připojování to docela vadí. Není to jako na Volvu – hrc prc a je hotovo. Tady jsem trávil x minut, než jsem to tam dostal, a úplně zbytečně. Věřím tomu, že ty lepší a dražší verze této značky můžou být dobré, ale tahle je tak někam do uhelného skladu nebo na písek a kamení. Sedět celý den bych v tom nechtěl, jako že jsem si i to několikrát zkusil. Je to hrozný stroj, ale podle slov mechanika: „Co byste nechtěli za 400 tisíc.“ Doplním, že už tam přes rok nejsem a stroj stále nějak jezdí, ale názor na něj jsem nezměnil. Je to příšerný i za ty peníze. Na závěr snad jen malé porovnání: Nyní jezdím v agroslužbách s Fendtem 828 a cisternou Annaburger HT24.27 a navážím k zapravovači kejdy Class Xeroin 4000. To se absolutně nedá srovnat. Pohodlí a práce s tím je úplně jinde, asi o 1000 %.“
Ondřej Hájek

Re: CAT 303 CR nejde nastartovat

Odpověď: CAT 303 CR nejde nastartovat


Re: Průměrný výdělek

Odpověď: Průměrný výdělek


Re: Koupe traktorbagru, vyber značky

Odpověď: Koupe traktorbagru, vyber značky


Re: Dusí se JCB 3D 4x4

Odpověď: Dusí se JCB 3D 4x4


Re: Dusí se JCB 3D 4x4

Odpověď: Dusí se JCB 3D 4x4


Re: bagry UNEX DH ......, EH .........

Odpověď: bagry UNEX DH ......, EH .........


Téma: Bobcat

Odpovědí: 3
Poslední odpověď: 05.08.2017 11:26
Dobrý den, mam stavební stroj bobcat 543, motor kubota. Z ničeho nic přestal startovat. Trysky Ok, filtry OK, naftu jsem taky vyměnil. Nyní při startu točí a z výfuku jde bílý kouř. Nevíte kde by mohl být problém? Co udělat abych nastartoval, děkuji za příspěvky.
Ladislav Plechatý

Re: DH 112

Odpověď: DH 112


Re: Case

Odpověď: Case


Re: Case

Odpověď: Case


Re: Case

Odpověď: Case


Re: Case

Odpověď: Case


Re: JCB 4CX 2016 TIER IV final - spotreba AdBlue

Odpověď: JCB 4CX 2016 TIER IV final - spotreba AdBlue


Re: Průměrná spotřeba mth

Odpověď: Průměrná spotřeba mth


Re: Průměrná spotřeba mth

Odpověď: Průměrná spotřeba mth


Re: Jcb 3 cx

Odpověď: Jcb 3 cx


Téma: Minibagr vs. "maxibarg"

Odpovědí: 3
Poslední odpověď: 09.06.2016 22:40
Zdravím, mám dotaz na zkušené. Kopu doma rovinku zhruba 13x15m na poměrně prudkém svahu na jedné straně zářez 2,0m a na druhé straně násyp 2,0m. Půjčil jsem si 1,5t bagřík a šel si hrát :) Po třetím víkendu stráveném v bagru přemýšlím, jestli se obecně vyplatí pozvat pořádný (ale dražší) hovado, nebo si to tam drápat sám malým bagříkem, který se v tvrdých jílech docela zapotil. Do půjčovny to mám 20km, bagřík si odtáhnu na vozíku sám, takže doprava jen za naftu. Díky.
Martin T

Re: Traktorbagry, Buldozery, Grejdry, Válce, Pá...

Odpověď: Traktorbagry, Buldozery, Grejdry, Válce, Pásove a Kolové nakladače, Drtičky a ostaní


Kolový nakladač Case 821F XR: Solidní pracant detaily neřeší

Kolový nakladač Case 821F XR: Solidní pracant detaily neřeší

Osmnáctitunový nakladač Case 821F XR zásadní přešlapy nedělá, svižným ovládání výložníku navíc napomáhá k rychlému plnění zakázek, což ocení zadavatelé i stavební firmy.


Kubota RT 210: Bugina do bláta i terénu

Kubota RT 210: Bugina do bláta i terénu

Na první pohled vypadala práce strojníka s kolovým nakladačem Kubota RT 210 spíš jako klukovské „blbnutí“ s buginou. Jak říká sám David Krumnikl, který 2100 kg vážící stoj řídí, je nakladač ideální na odvedení doslova špinavé práce.


Re: Nákladní auta

Odpověď: Nákladní auta


Multifunkční Mecalac 714 MWe plní bobříka obratnosti

Multifunkční Mecalac 714 MWe plní bobříka obratnosti

Zatímco řada strojníků se přes břicho jen těžko natáhne až k palcům u nohou, kolové rypadlo Mecalac 714 MWe se co do ohebnosti zahanbit nenechá. S vytočenou nástavbou se lžící bez problému dotkne mezery mezi přední a zadní nápravou. A není to ale jen ohebnost, čím dokáže stroj vážící kolem patnácti tun ohromit.


Nádrže na naftu a AdBlue

Nádrže na naftu a AdBlue


Komatsu WA470-7: Silný nakladač je se strojníkem jedna ruka

Komatsu WA470-7: Silný nakladač je se strojníkem jedna ruka

Prostorná kabina se dvěma dveřmi, síla a dobře ovladatelná hydraulika. Takový je přibližně 24 tun vážící nakladač Komatsu WA470-7.


  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Další »
  • Tiskové zprávy
  • Zajímavé odkazy
  • Základní pojmy
  • GDPR
  • Reklama
  • Kontakt
ISSN 1801-0768 | © 2004-2024 CE Grid Všechna práva vyhrazena. Používáním této stránky souhlasíte s právními podmínkami TOPlist