Novinky emailem
  • Registrace
  • Přihlásit se
Vše
Články
Bazar
Fórum
Firmy
Krádeže
Práce
  • Články
  • Bazar
  • Fórum
  • Firmy
  • Krádeže
  • Veletrhy
  • Kalkulačky
  • Práce
  • Volné stroje
reklama
reklama
  • Hledat

Hledat

Na dotaz "traktoru" bylo nalezeno 338 stránek

Traktor Kubota sT 30 4x4 + sekačka

Traktor Kubota sT 30 4x4 + sekačka
vloženo 23.06.2025, typ inzerce: prodám traktor, r.v. 1999, motohodin 2334, Traktor Kubota ST 30 r.v. 1999, mth 2334 Pohon 4x4 sekačka Mörtl včetně kardanu, pracovní šířka 1200 mm dovoz SRN, hmotnost traktoru 2100 kg doklady SRN k dohlášení cena bez dp
Cena 145 000,00 Kč (bez DPH)
E-mail: autorent.liaz@seznam.cz
Telefon: +420 777769864
Další kontakty: www.autorent.eu

Aplikátor kejdy, fekál Fliegl VFW 10600 TD

Aplikátor kejdy, fekál Fliegl VFW 10600 TD
vloženo 25.06.2025, typ inzerce: prodám jiný stroj..., r.v. 2010, motohodin 1111, Prodám aplikátor kejdy (podtlaková cisterna), fekál Fliegl s hadicovým aplikátorem Fliegl VFW 10600 TD rok výroby 2010 objem 10 600 litrů pneu 40% 650/50R22.5 tandemová náprava BPW - zadní osa řiditelná (uzamykatelná) hydraulicky stavitelná oj - (zdvih/spouštění aplikátoru) vývěva je Hertell KD 10000 540ot/min vrchní plnicí víko hydraulicky ovládané z traktoru zadní hydraulicky ovládané šoupě hadicový aplikátor Fliegl, záběr 9 metrů hydraulicky poháněné šnekové dopravníky kejdy (levá/pravá) strana ramen hydromotory šneků nové v roce 2023 nové 6" šoupě bočního plnění nová 120mm plnicí hadice k rozdělovací hlavě aplikátoru nové elektrické vedení a ovládání aplikátoru nová pouzdra uložení kyvné nápravy možno požívat jako klasický fekál, možnost zadního roztřiku mimo hadic Plně funkční bez závad, možnost předvedení (naplnění cca 5min), video zašlu. Cena + DPH (dohoda) Sleva na měsíc z původní ceny 470.000, -Kč
Cena 370 000,00 Kč (bez DPH)
E-mail: bezvaauto@volny.cz
Telefon: 602185199

Kärcher HDS 1000 Be

Kärcher HDS 1000 Be
vloženo 28.04.2025, typ inzerce: prodám jiný stroj..., r.v. 2019, motohodin 200000, prodám professional Karcher HDS 1000 Be (stav nového stroje) 2mth Prodám stroj Kärcher. Jedná se o zařízení, které bylo zakoupeno během pandemie COVID-19 pro účely dezinfekce pro město. Nicméně reálně byl stroj pouze předveden a nikdy nebyl v provozu. Stroj aktuálně otestován a je plně funkční. Při prodeji bude osazen novou baterií + uvedení do provozu a zaškolení v ceně. Číslo produktu: 1.811-942.0 info Výkonný, vysokotlaký čistič s ohřevem HDS 1000 Be pro trvalý provoz v tvrdých podmínkách všude, kde není k dispozici elektrická energie. Robustní benzinový motor Honda s komfortním elektrickým startem a automatickým snižováním otáček při pracovních přestávkách zajišťuje maximální nezávislost, a stabilní rám, který chrání komponenty. Vhodné pro čištění bagrů, traktorů, fasád a ušpiněných komunikací.
Cena 124 967,00 Kč (bez DPH)
E-mail: obchod@karcher-frydolux.cz
Telefon: +420 734 477 785

_JINÉ (CZ) Farmet - Falcon 6 PRO Fert+

_JINÉ (CZ) Farmet - Falcon 6 PRO Fert+
vloženo 25.04.2025, typ inzerce: prodám příslušenství, r.v. 2019, motohodin 1001, modulární secí stroj Farmet Falcon 6 PRO Fert+ Příprava půdy a setí jediným přejezdem agro přívěs za traktor rok: 2019 section control odpracováno 1300ha nové obutí secích disků (odpracováno ca 100ha) nadstandardní výbava do 2021 jen demo! od té doby jen rezervní pravidelný autorizovaný servis parametry: plnící výška zásobníku: 2.93m pracovní šířka 6m pracovní výkon: 6-9 ha/hod tažný prostředek: min. 220 HP typy brzd: dvouhadicové vzduchové hmotnost stroje s přihnojením: ca 9t transportní šířka: 3m transportní výška: 3.35m celková délka stroje: 9m výbava: 2-řadá disková sekce přihnojovací disková sekce pneumatikový válec čističe kol válce zavlačování za válem zadní 2- disková secí sekce 2 dávkovače osiva 2 rozdělovací hlavy 2- komorový zásobník osiva (umožňuje setí 2 plodin sudými a lichými botkami objem zásobníku 6000 ltr section control systém snímání výsevu + snímače průletu osiva ventilátor ISO BUS připojení na monitor v traktoru dokumenty: prohlášení o shodě (CE certifikát) technické osvědčení návod k obsluze katalog náhradních dílů ***** Cena + DPH! Máte zájem o tento secí stroj? Kontaktujte mě a ráda Vám sdělím podrobnosti. Simona Zeman Galleová Tel: +420 732 712 973 Volejte od Po-Pá/9-17hod nebo pište. (i whatsapp) lokace: Vysočina (u Jihlavy) ID 1739274000_S **** Možno výhodně financovat. Financování - prodej na splátky již od 0% akontace - podmínka delší podnikatelská historie, plusové účetnictví a nulové dluhy v registrech. zemědělská technika, setí, práce na poli, agrostroje, přívěs za traktor, přívěs na pole #farmet #secistrojfarmet #farmetseeder #farmetsaw #farmetsiewnik #farmetfalcon #falcon6pro #secistroj #czechmat #bazarbagru #pouzitatechnika #usedmachinery #gebrauchtemaschinen #bazarstrojuteplice #maszynybudowlane #komunalnitechnika #bagryteplice #bazarnakladaku #dovozbagru #dovoznakladaku #dovozystroju
Cena 1 399 000,00 Kč (bez DPH)
E-mail: info@czechmat.cz
Telefon: +420 608 244 780

Tapka

vloženo 11.04.2025, typ inzerce: koupím jiný stroj, r.v. od .2020., max. motohodin 1, Hydraulický protlak Propichovací stroj Hydraulické propichovací zařízení Hydraulické propichovací zařízení se používá k provádění průchodů pod silnicemi, kolejemi, vjezdy, chodníky a jinými terénními překážkami za účelem pokládky telekomunikačních, vodovodních a kanalizačních a elektrických zařízení. Instalace se pokládají tak, aby nedošlo k poškození chodníku. Hlavní výhody: 1. vysoký výkon stroje až 32 t 2. délka protlaku až 150 m (v závislosti na půdě) 3. malé rozměry a hmotnost 4. možnost napájení z bagru, minirypadla, hydraulického agregátu, zemědělského traktoru, zařízení HDS 5. jednoduchá obsluha 6. možnost vtahování několika trubek současně 7. nevyžaduje údržbu. Kompletní sada připravená k provozu obsahuje: 1. hydraulické propichovací zařízení 2. přívodní hadici 10 běžných metrů 3. rozšiřovací hlavy 80, 110, 130 4. tyče délky 10 běžných metrů. Základní technická data: 1. standardní rozměry 890 mm x 550 mm x 450 mm 2. hmotnost v závislosti na modelu od 150 kg do 350 kg 3. tlačná síla 32 t 4. tahací síla 24 t 5. maximální průměr instalovaného potrubí 300 mm (v závislosti na terénu) Pro více informací neváhejte zavolat!
Cena do: 83 000,00 Kč (bez DPH)
E-mail: biuro@tapka.eu
Telefon: +420 732 257 835
Další kontakty: Zakład Tokarsko-Ślusarsko-Spawalniczy Ul. Lubocka 28 a   31-766 Kraków  Polsko Tel. +420 732 257 835 (čeština) Tel. +48 606106179(angličtina, francouzština) Tel.+48 604 175 973 (němčina) e-mail: biuro@tapka.eu

Kola 520/85R38 (traktorová kola,pneu s diskem)

Kola 520/85R38 (traktorová kola,pneu s diskem)
vloženo 25.06.2025, typ inzerce: prodám náhradní díl, r.v. 2019, motohodin 1111, Prodám kompletní traktorová kola, pneu s diskem na traktor John Deere, 520/85R38, pneu Firestone, vzorek 60%, 2kusy. Typ traktoru 6150M. Víc info po telefonu. Dohoda jistá.
Cena 35 000,00 Kč (neplátce DPH)
E-mail: bezvaauto@volny.cz
Telefon: 602185199

_JINÉ (China) Mateng BX62R

_JINÉ (China) Mateng BX62R
vloženo 30.12.2024, typ inzerce: prodám traktor, r.v. 2001, motohodin 1001, štěpka 2 - 6 cm. Velikost nelze nastavit. 2 hydr. poháněné podávací válce, robusní rotor se 4 oboustrannými noži. Pohon válců od hydr. čerp. traktoru, pohon rotoru od vývodové hřídele traktoru ID 1496414274
Cena 37 000,00 Kč (bez DPH)
E-mail: info@czechmat.cz
Telefon: +420 608 244 780

Univerzální zametací zařízení / zametač / koště

Univerzální zametací zařízení / zametač / koště
vloženo 17.06.2025, typ inzerce: prodám příslušenství, r.v. 2022, motohodin 50, Nové zametací zařízení, mechanické provedení. Uchycení na paletizační vidle, nebo do třetího bodu traktoru. Vyztužení, odkládací nohy, vyměnitelné štětiny. - šíře 200cm = cena: 37 100, - bez DPH - šíře 300cm = cena: 39 900, - bez DPH Skladem, ihned k odběru, nebo zaslání na paletě.
Cena 37 100,00 Kč (bez DPH)
E-mail: prodejnakladacu@seznam.cz
Telefon: 775529294

PROFIBAGR.CZ

PROFIBAGR.CZ

Výstavní 3092/49, 702 00 Ostrava

Re: BAZ T-180

Odpověď: BAZ T-180


Zetor uřI odpružená přední náprava

Zetor uřI odpružená přední náprava
vloženo 31.01.2025, typ inzerce: prodám traktor, r.v. 1978, motohodin 1000, Motor zetor uřI 6901 pro traktor typ. 6718. 6748. 6911. 6945. Hon. Desta a podobně nastrojený do traktoru velka prsa včetně spojky výborný start cena 45 000kč. Kompletni náprava. Komplet ramena Komplet servo Komplet převodovka atd.
Cena 45 000,00 Kč (neplátce DPH)
E-mail: vwvykup@volny.cz
Telefon: +420 728177468

Bobcat E27 a doba bronzová

Bobcat E27 a doba bronzová

Stroje Bobcat jsou známy svojí robustností a dlouhou výdrží. Výjimkou nejsou například nakladače odvádějící tvrdou práci 30 a více let. Ale doba bronzová? Hlavním materiálem strojů je ocel, přesto zde spojení je, i když poněkud kuriózní.


ŠUDOMA STROJE s.r.o.

ŠUDOMA STROJE s.r.o.

Svojanov 146, 56973 Svojanov

Bobcat slaví 60 let od otevření závodu ve francouzském Pontchâteau

60 let od otevření závodu ve francouzském Pontchâteau

Historie závodu sahá až do počátku 20. století, kdy Joseph Sambron transformoval svou továrnu na školní lavice na centrum výroby zemědělských strojů a jízdních kol.


ZETOR

vloženo 25.06.2025, typ inzerce: koupím traktor, r.v. od .1960., Vykoupíme veškeré typy traktorů značky Zetor, rychlé jednání, platba hotově.
E-mail: bezvaauto@volny.cz
Telefon: 602185199
Další kontakty: Tomáš Doležal

Setkání historických traktorů a stavební techniky v Kuchaři 2021

01. Autorypadlo Tatra 111 D-030

V sobotu 18. září proběhlo už jedenácté Setkání historických traktorů a stavební techniky v Kuchaři, což je nevelká obec nacházející se v okrese Praha – západ. Zasloužilým stavebním strojům zde kralovalo známé autorypadlo Tatra 111 s nástavbou D-030 v unikátní livreji německé firmy Schmidt & Co. Baustoffe Bonn.


Re: Podkop za traktor

Odpověď: Podkop za traktor


150 let Continentalu: Od návleků koňských kopyt po high-tech technologie

150 let Continentalu: Od návleků koňských kopyt po high-tech technologie

Speciální pneumatiky od společnosti Continental významně přispěly k historii společnosti a také k rozvoji průmyslu. Na polích, v přístavech, na letištích - speciální pneumatiky od společnosti Continental se používají v široké škále aplikací.


Re: JCB 3CX zadné koleso na núdzový dojazd

Odpověď: JCB 3CX zadné koleso na núdzový dojazd


Re: Lanove bagry

Odpověď: Lanove bagry


Re: Podkop za traktor

Odpověď: Podkop za traktor


Re: Nivelace

Odpověď: Nivelace na bagrech


Téma: CAT 438C

Odpovědí: 2
Poslední odpověď: 11.11.2020 00:34
Ahoj, chystám se ve středu dojet pro CAT 438C, vypadá dobře, udržovaně, pouze vůle na otoči podkopu. Traktor má 1500MTh. Nikde nic neteče, čistej, uklizenej, zponatíranej, prostě řádně udrzovaněj. Zajímalo by mě, na co si dát pozor, případně co ještě vyzkoušet při předání, co je slabinou těchto traktorů? A obecně, myslíte si, že je to dobrý volba za 450tis? Díky
Ondřej Maršík

Re: jak na bagrovani traktorbagrem

Odpověď: jak na bagrovani traktorbagrem


Od Poclainu k DHáčkům: Díl 3

Od Poclainu k DHáčkům: Díl 3

Rypadla nové řady DH se poprvé představila živými ukázkami s prezentací přídavných zařízení na MSV v Brně v roce 1980. Zajímavostí je, že ve zpětném ohodnocení pracovníky ZŤS Dubnica, nevystupují tyto „výstavní“ kusy úplně dobře. Údajně jejich kvalitu sráželo například nepříliš povedené zpracování svárů či nátěrů.


Re: Poměr práce traktorbagr a otočák

Odpověď: Poměr práce traktorbagr a otočák


Re: Co to je?

Odpověď: Co to je?


Re: Traktorbagry, Buldozery, Grejdry, Válce,...

Odpověď: Traktorbagry, Buldozery, Grejdry, Válce, Pásove a Kolové nakladače, Drtičky a ostaní


Re: Nakladač Schmidt 1610 - zkušenosti

Odpověď: Nakladač Schmidt 1610 - zkušenosti


Re: Nový traktorbagr

Odpověď: Nový traktorbagr


JCB X-DAYS 2019

JCB X-DAYS 2019

Koncem dubna uspořádala společnost TERRAMET pro zákazníky, obchodní partnery a fanoušky značky JCB hlavní předváděcí akci JCB X-DAYS 2019, která se konala v kamenolomu Eurovia v Chomutovicích u Prahy.


Od Poclainu k DHáčkům: Díl 1

Od Poclainu k DHáčkům: Díl 1

Ve spolupráci se externím redaktorem Tomášem Straňákem a jeho týmem jsme pro vás připravili exkluzivní seriál na pokračování, ve kterém vám postupně představíme celou historii výroby populárních československých hydraulických rýpadel (tzv. „déháček“; označení DH), na jejichž počátku stálo zakoupení licence francouzské firmy Poclain. Seriál, přinášející bezpočet zajímavých informací a ještě větší porci unikátních fotografií (včetně těch dobových!), mapuje takřka tři desetiletí výroby, během kterých spatřily světlo světa bezmála dvě desítky typů kolových rýpadel.


Téma: Nakladač Schmidt 1610 - zkušenosti

Odpovědí: 1
Poslední odpověď: 10.07.2019 20:55
Náš čtenář Tomáši Kouřil nám zaslal svoje poznatky a postřehy z práce s čínským nakladačem Schmidt 1610, který ze začátku ve firmě využíval hlavně při práci v noci, později i ve dne. „Mám k tomu tolik připomínek, že to snad ani není možné. Chtěli jsme manipulátor s velkou lopatou a přivezli toto. Hned jsme se chytli. Ale lopata menší než na dosavadním traktoru toho moc nevyřešila. K tomu „skvělé“ gumy, které si neporadily ani s trochou sněhu a lehkou námrazou. Do výběhů se sotva vyškrábal traktor John Deere 4720, natož aby tam vjel tenhle nakladač. Ten vzorek gum, co nám dali, byl prý na naše přání. Akorát je do úplně jiného prostředí. Vedení rozhodlo takto. Asi tomu rozumí víc… Velkoobjemovou lopatu jsem řešil s různými firmami, co se tím zabývají. Ve 42 mth začal u pístnice řízení téct olej. Po prvních 50 mth sice přijel mechanik, ale do té doby už pár věcí vypovědělo službu. Natekla voda do světla, LED pracovní světlo fungovalo napůl a celá jedna strana nakladače občas pohasla a naopak zase někdy sama od sebe svítila dobře – nejspíš problém s ukostřením. To, že od začátku, co jsem do toho sedl, nefungovala ani couvací kamera a monitor, se dalo oželet. Dle kolegy se stejně okamžitě zamlžila a nebylo nic vidět. Už po dvou měsících, kdy měl stroj asi 50 nebo 100 mth, se musely odvzdušnit brzdy, protože skoro nebrzdily. Prý se to tak má normálně dělá. Mechanik to hodnotil slovy: „Buďte potichu, co byste chtěli za ty peníze…“ Kolem 170 mth se sám od sebe povolil náboj zadního levého kola a vytekl olej. Celkem časté také byly úniky hydrauliky v místě kloubu a samovolně povolené šrouby na hadicích. Při 220 mth, což bylo v zimě, se stroj dokonce začal přehřívat na 100°C. Asi špatná vrtule na chladiči, kterou vyměnili. Servis už s tím měl zřejmě zkušenosti… Kabina byla neodhlučněná a byl tam hluk asi jako v mojí 50 let staré multikáře, tam to ale očekávám. Zásuvka na 12 V taky chyběla. Na palubní desce byly budíky s čínskými znaky. Maják byl zapojenej natvrdo na kabel mizící někde pod střechou. Střecha byla jen plechová, bez jakékoliv izolace. Prostě ta nejlevnější verze. Pro žhavení motoru byl extra čudlík zboku, žádné relé, které by žhavilo samo automaticky při zapnutí klíčku. Motor se nevypínal klíčkem, jak je zvykem, ale chcípákem (táhlem). To bych ještě rozuměl, to má i Zetor Major 80 rok starej a je to levná verze. Ale koncovka táhla byla z kusu plastu stejně jako v trabantu na sytiči. Dalo se čekat, že se brzy utrhne. V trabantu měla trvanlivost delší. Stroj se ovládal pákami vedle volantu. Ta blíž k volantu měla na starosti kvalty, ta vzdálenější směr jízdy. Vypínač baterie byl umístěný hned vedle sedačky na podlaze tak, že byl celý okopaný a ohnutý od nastupování. Spínání rychloupínáku bylo dole před joystickem, takže normálně nebyla vidět jeho poloha. Sice pípal při aktivaci, ale měl tři polohy. I spínání topení bylo rovněž takhle hloupě umístěno na sloupku před joystickem a vyústění topení zase hned u dveří, což bylo taky moc „šikovný“. Ruční brzda byla tak špatně řešená, že na hodnocení nestačí ani pětka. Při výstupu či nástupu do sedačky člověka vždy tlačila do nohy. Aspoň mě ano. Jsem vysokej a sedačka byla posunutá dozadu na maximum. Při zatahování chcípáku, který byl hned vedle sedačky, jsem vždycky zavadil o zajištění sedačky, která popojela dopředu. Asi je to dělané jen pro malé čínské dělníky. Čelní okno sice mělo stěrač s jednou rychlostí, ale zato chyběl ostřikovač, což by se dnes snad dalo považovat za samozřejmost. Ofuk čelního okna byl více než mizerný. Zadní okno nemělo stěrač vůbec a ani vyhřívání. Sedačka byla fajn, ale zase jen pro malý lidi. Mně stačila, ale trávit v ní celé dny pro někoho velkýho, jako jsem já, byl očistec. Bolely od toho záda. Asi to bylo hlavně těmi špatně zvolenými pneu. Stroj měl pohon hydrodynamicky, což já zvyklej z JD jsem ze začátku moc nepobíral. Na Volvu, co jsem jezdil předtím, byl hydrostat. To mně vyhovovalo víc. Je tam jen jedno čerpadlo na pojezd i práci, takže je potřeba pořád stát na plynu. Nemluvě o tom, jak to hrozně to kouřilo. To sotva splňovalo nějaké emisní limity, i když tam byl známý motor Xing Chang bez turba s jen pár kW. Palivová nádrž na 70 litrů byla dobrá, ale absence palivoměru v palubní desce mě dostávala. Orientace podle vodoznaku, kdy člověk musel zkoumat na nádrži, kde je asi nafta, byla hloupá a nepřesná. Navíc vodoznak nebyl po celé výšce nádrže, ale jen nahoře a dole, nic mezi tím. Takže nafta došla hlavně v případě, kdy jsem to nejméně čekal. Stalo se mi to několikrát. Ale zase když došla nafta někde po cestě, což se díky absenci ukazatele na palubce stávalo často, stačilo nalít naftu, ručním čerpadlem napumpovat, trochu zastartovat a hned to jelo. Podle slov mechanika se tam dříve ukazatele dávaly, ale protože v nich byl magnet, tak se ukazatel „přilepil“ k boku nádrže a neukazoval. Raději je tam tedy už nedávají vůbec. Taky „dobré“ řešení. Navíc vodoznak byl plastový a v místě, kde končily přední blatníky. Takže nečistoty létající od předního kola ho nejenže celý zašpinily a pak nebylo vidět, kolik tam zbývalo paliva, ale mohli jej i snadno rozbít. Chtělo by to buď zástěrku, nebo krytku na vodoznak. Co se týká zapojení světel, to asi taky dělal nějaký amatér. Půlka nesvítila, byly upadané dráty, už druhá nefunkční couvací kamera. Jediné větrání v kabině obstarával větrák v místě hlavy, který držel na jednom šroubu (vrutu). Jak už jsem říkal, v kabině byl strašný hluk, protože tento model nemá vůbec odhlučněnou kabinu, takže je to prý normální. Navíc v místě kloubu něco mlátilo – asi kardan, nic jiného se tam netočí, dokonce i na volnoběh když jsem to pustil po rovince. To, že byla od začátku vadná baterka, snad ani nestojí za řeč – čínská kvalita. Nejlepší bylo, když jsem si připravoval krmení pro zvířata, měl jsem asi tak půl hodiny puštěný rádio. Když jsem přišel, tak na voltmetru mi to ukázalo jen 18 V a už jsem nenastartoval. Ještě při 22 V to natočit šlo, ale když vezmu v potaz, jak se to rychle vybilo a přitom to bylo nové a mráz byl jen slabý, tak 3 stupně pod nulou… Další „výbornou“ věcí je ruční hydraulický rychloupínák, který neměl ani ten traktor, takže velkej luxus. Největší výtka padla na přídavko, především na kleště na balíky. Po cestě vám totiž může naložený balík klidně spadnout, když se nějak ztratí tlak z hadice, kleště pak povolí a balík spadne. Když jsem vezl balík, během cesty normálně upadl. Při jízdě je teda potřeba občas přitáhnout páčku k sobě. Na druhou stranu když jsem s tím vozil kamení a písek, tak byl skvělej, i když hluk hroznej a při každé nerovnosti ztrácel výkon. Sice má dva kvalty, ale podle příručky se dvojka dává jen na rovince. Do kopce je jednička rychlejší než dvojka a motor řve úplně stejně. Ze začátku jsem si bral sluchátka, ale pak už jsem na to kašlal. Taky musím vytknout umístění rychlospojek. Jsou bez krytek (to jde snadno napravit), ale jsou u sebe tak natěsno, že při nacvakávání hadic jedna o druhou dře a při připojování to docela vadí. Není to jako na Volvu – hrc prc a je hotovo. Tady jsem trávil x minut, než jsem to tam dostal, a úplně zbytečně. Věřím tomu, že ty lepší a dražší verze této značky můžou být dobré, ale tahle je tak někam do uhelného skladu nebo na písek a kamení. Sedět celý den bych v tom nechtěl, jako že jsem si i to několikrát zkusil. Je to hrozný stroj, ale podle slov mechanika: „Co byste nechtěli za 400 tisíc.“ Doplním, že už tam přes rok nejsem a stroj stále nějak jezdí, ale názor na něj jsem nezměnil. Je to příšerný i za ty peníze. Na závěr snad jen malé porovnání: Nyní jezdím v agroslužbách s Fendtem 828 a cisternou Annaburger HT24.27 a navážím k zapravovači kejdy Class Xeroin 4000. To se absolutně nedá srovnat. Pohodlí a práce s tím je úplně jinde, asi o 1000 %.“
Ondřej Hájek

Re: Zákon 77/1965 Sb a jeho novela

Odpověď: Zákon 77/1965 Sb a jeho novela


Re: přeprava

Odpověď: přeprava


Re: Klimatizace

Odpověď: Klimatizace


Re: Klimatizace

Odpověď: Klimatizace


Re: Podvodní prodejci strojů

Odpověď: Podvodní prodejci strojů


Re: kolik je 1 motohodina?

Odpověď: kolik je 1 motohodina?


Re: Koupe traktorbagru, vyber značky

Odpověď: Koupe traktorbagru, vyber značky


Re: SPZ / Přihlášení

Odpověď: SPZ / Přihlášení


Téma: Cat 438c záhadné startování

Odpovědí: 10
Poslední odpověď: 07.03.2018 23:50
Čus Jak na potvoru mě potkala závada, ale divná. Dneska jsem po dlouhé době vyrazil provětrat traktor, klasika domkaři už cítí oblevu a tak volaj, přijedu na figuru čekala mě káva což bylo příjemné. Po dlouhé době normální lidi. Zdechnul jsem motor a šel dát kávu, jenže asi po 20 min už jsem nenatočil, motor měl snahu ale jako když je vybitá baterka, takže jsem prolezl kostry a startér vše ok. Zajel jsem tedy pro novou baterii přímo do catru, ta co tam byla stará cca 8 let takže jsem investoval. Přijedu načenej že teď už to bude dobrý, jenže ono prd stroj startoval pořád jako při vybité baterce. Takže znova kostry a startér všechno v pořádku. No nastartoval jsem úplnou náhodou, při startování jsem se omylem opřel o páku na přední lžíci a mašina chytla na brnk. Dneska jsem celej den laboroval co to může být, náplně všechno mám vyměněné. Když vypnu motor tak natočím jen když chytnu za některou páku ať na předek nebo na podkop jako kdyby tomu bránil nějaký tlak nevím. V catru taky moc nevěděli. Nestalo se to někdy někomu? Nebo co by mohl být problém? Mě napadá hydr. čerpadlo že nějak brání motoru ve startování.Jen nechci zbytečně rozebírat půl traktoru a nosit na repas díly které jsou ok... Buda rád za každé rady. Děkuji A.K.
Adam Kučera

Re: Výmena zámkov na dverách JCB 3CX/4CX

Odpověď: Výmena zámkov na dverách JCB 3CX/4CX


Caterpillar D10: Legendární delta podvozek slaví 40 let

Caterpillar D10: Legendární delta podvozek slaví 40 let

Přesně před čtyřiceti lety sjelo z výrobních pásů americké společnosti Caterpillar prvních deset kusů tehdy největšího a nejvýkonnějšího dozeru na světě – Cat D10. Revoluční konstrukce dozeru odpovídala tehdejším požadavkům amerického průmyslu na větší produktivitu práce při těžbě a výstavbě infrastruktury.


Re: Zhasnuti motoru UNC 061

Odpověď: Zhasnuti motoru UNC 061


Re: přeprava

Odpověď: přeprava


Re: stroje komatsu

Odpověď: stroje komatsu


Re: JCB 1cx

Odpověď: JCB 1cx


Liebherr L 576 XPower: Recenze

Liebherr L 576 XPower: Recenze

26-tunový nakladač L 576 XPower je zástupcem zbrusu nové generace velkých nakladačů Liebherr s mechanicko-hydrostatickou převodovkou CVT, díky které společně s Caterpillarem udává směr vývoje a nechává ostatní výrobce nakladačů za sebou.


Téma: Nahradit UN 053 a když tak čím?

Odpovědí: 1
Poslední odpověď: 19.01.2017 21:14
Zdravím, do kravína jsme si hlavně na vyhrnování hnoje pořídili UN 053.2, takže 4x4. Děláme tak 200mth ročně, takže nic moc velká akce- Nicméně i tak mě ten stroj štve...Za ty tři roky jsme na něm už opravili kde co, takže si už říkám že by to mělo být v pohodě...a pak se zase vždycky něco "vytelí":-) Naposledy reduktor zadní nápravy 20tis... V zimně problém se starty-v mraze prostě moc nechytá..ale právě v zimně s tím potřebujeme jezdit nejvíc... :-( A hlavní problém je, že mi stejně nenahrne kupu tak vysoko jak bych potřeboval.. Odlehčil bych tím také traktoru s čelním nakladačem.. Občas uvažuju že bych to nahradil něčím starším ale modernějším... Zhruba od roku 2007, max 5000 tis motohodin... Kramer, Weidemann (Wacker). Jak moc je snadné "stočit" moto hodiny? Dělá se to před prodejem často? Já tomu počítadýlku stejně moc neveřím a dívám se na celkový stav stroje atd atd..ale jak to je ve skutečnosti? Máme traktor, 5000tis motohodin a vše šlape.. Je tu předpoklad, že by mi ten stroj mohl při mém využití ještě 2tis mth - 20let sloužit?:-) Chtěl bych už mít klid, trochu pohodlí a pocit jakés také spolehlivosti... Co mě ale trochu zrazuje je fakt, že ve vedlejším městě má pán uhelné sklady, manipuluju celý rok uhlí...každý den...a má UN 053 dva:-) Tvrdí, že mu nejvíce vyhovují, a že by se u modernějšího stroje bál ceny servisů...:-) Co myslíte?
Jiří Šalda

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Další »
  • Tiskové zprávy
  • Zajímavé odkazy
  • Základní pojmy
  • GDPR
  • Reklama
  • Kontakt
ISSN 1801-0768 | © 2004-2024 CE Grid Všechna práva vyhrazena. Používáním této stránky souhlasíte s právními podmínkami TOPlist