Novinky emailem
  • Registrace
  • Přihlásit se
Vše
Články
Bazar
Fórum
Firmy
Krádeže
Práce
  • Články
  • Bazar
  • Fórum
  • Firmy
  • Krádeže
  • Veletrhy
  • Kalkulačky
  • Práce
  • Volné stroje
  • Recenze
  • Naživo
  • Zaostřeno
  • Návody
  • Design
  • Veteráni
  • Legislativa
  • Výstavy
  • Výroba
  • Domácí trh
  • Citát dne
  • První foto
  • Limitované edice
  • Checklist
reklama
reklama
  • bagry.cz
  • /
  • Články
  • /
  • Výroba
  • /
  • Jak se vyrábějí smykem řízené nakladače Locust?

Jak se vyrábějí smykem řízené nakladače Locust?

02.10.2008 16:48

Way Industry vyrábí ve slovenské Krupině známé oranžové Locusty. Možná pro vás bude zajímavé podívat se, jak taková výroba smykem řízených nakladačů probíhá, a kdo se vlastně podílí na produkci nejprodávanější značky v České a Slovenské republice.

Řada nakladačů Locust před továrnou

Výrobní závod, jehož výstavba započala již v roce 1969, umožňoval roční produkci 3000 kusů smykem řízených nakladačů UNC 060. Za dob socialismu se však jednalo jen o montáž z dílů dodaných jinými slovenskými závody. Dnes se zde za neustálých modernizací výrobních prostor a vybavení smykem řízené nakladače opravdu vyrábějí, od zpracování plechů přes výrobu převodovek, kabin i výfuků až po konečnou montáž sedmi základních typů nakladačů. Nesmím opomenout ani odmiňovací stroje Božena a letištní tahače Talet. Pro montáž Božen je vyhrazena jedna hala, kde se však z důvodu utajení nesmí fotografovat.

Výrobu civilních smykem řízených nakladačů jsem mohl 18. srpna zvěčňovat dle libosti, a tak můžete zkontrolovat, zda tvorba populárních nakladačů odpovídá vašim představám.

Foto: Ondřej Hájek

Zobrazit jako slideshow

  • Řada nakladačů Locust před továrnou

  • Celkový pohled na výrobní závod

  • U pásové pily Bomar

  • Moderní obráběcí centrum FPT Industrie Sirio M slouží výrobě stranových převodovek

  • Detail opracování převodových skříní

  • Obráběcí centrum Haas VF-5

  • Možnost občerstvení v příjemném zákoutí přímo ve výrobní hale

  • Manipulace s bočnicemi rámu nakladače L 1203

  • Stranová převodovka na otočném jeřábu Vihorlat Snina OZS

  • Průmyslová pec Realistic CAM 10.20.10/10

  • Vysokozdvižný vozík Toyota SAS 25 převáží nabodované profily

  • Odmašťování hydraulických trubek před svařováním

  • Svařování výfuku

  • VZV Toyota SAS 25 převáží svařence

  • Svařování rychloupínačů

  • Hydraulický ohraňovací lis Ermak CNC AP 4400

  • Za ustaveným výložníkem stojí nehotový Locust L 453

  • Nakladač Locust L 1203 Speed + s klimatizací na střeše převáží rám kabiny

  • Rámy nakladačů Locust L 752

  • Svařování rámu nakladače Locust L 752

  • Skládání rámu nakladače Locust L 752

  • Nejstarší svářeč v podniku, pan Urgeľa

  • Pálicí stroj Cortina DS

  • Montáž kabiny

  • Kabiny nakladačů

  • Manipulace se svařeným výložníkem

  • Hydraulická dílna

  • Elektrodílna

  • Zavěšený výložník na cestě do lakovací linky

  • Finální úpravy kabin před lakem

  • Pečlivé tmelení povrchu

  • Nalakované rámy se začínají osazovat vnitřnostmi

  • Postupná montáž všech komponent

  • Montáž probíhá na pásu

  • Postupná montáž všech komponent

  • Motory Yanmar

  • Zleva přilétají výfuky k motorům

  • Postupná montáž všech komponent

  • Postupná montáž všech komponent

  • Postupná montáž všech komponent

  • Zkompletované výložníky

  • Postupná montáž všech komponent

  • Postupná montáž všech komponent

  • Kompletace kabin

  • Kompletace kabin

  • Kompletace kabin

  • Kompletace kabin

  • Lepení pryže

  • Provádění elektroinstalace v kabině

  • Částečně zkompletované kabiny

  • Stranové převodovky

  • Zkušebna stranových převodovek

  • Montáž stranových převodovek

  • Finální montáž a kontrola

  • Finální montáž a kontrola

  • Finální montáž a kontrola

  • Finální montáž a kontrola

  • Finální montáž a kontrola

  • Zkušební jízda nakladače Locust L 752

  • Locust L 752 v provedení pro Rwandu

  • Řada nakladačů Locust před továrnou

  • Řada nakladačů Locust před továrnou

  • Řada nakladačů Locust před továrnou

  • Řada nakladačů Locust před továrnou

  • Sklad lopat

  • Hotové nakladače u mostového jeřábu

  • Lopaty vlastní výroby na testech

  • Ve Way Industry se provádějí i opravy starších strojů

  • Ve Way Industry se provádějí i opravy starších strojů

  • Sklad náhradních dílů

  • Obchodní oddělení

  • Sklad náhradních dílů

  • Sklad náhradních dílů

  • Ekonomické oddělení

  • Ekonomické oddělení

  • Vázání návodu k oblsluze

  • Originální návody k obsluze

  • Zde se píší návody k obsluze

  • Učebna a prezentační sál pro zákazníky

  • Schodišťová hala v administrativní budově

  • Zasedací místnost

  • Postupné dobývání celého světa

  • Vlastní moderní přeprava strojů Locust

  • Další vozidla vlastní přepravy

  • Servisní vozidlo na odmiňovací stroje Božena

  • Pohled na výrobní halu a upravené prostranství

  • Nakladač Locust L 1203 Speed + projíždí areálem

  • Pohled do kuchyně slovenského výrobce - tentokrát doslovný

  • Pohled do kuchyně slovenského výrobce - tentokrát doslovný

  • Pohled do kuchyně slovenského výrobce - tentokrát doslovný

  • Podniková jídelna

  • Místnost pro významné návštěvy

Komentáře

Ondřej Hájek, 04. říjen 2008 17:42:16

RE: Locust – To byl L 1203 pro Rusko, ale „normální“ dvanáctsettrojka má turbo taky.

Martin Lasák, 03. říjen 2008 18:08:28

Locust – Na jednom obrázku jsem viděl turbo motor! do kterých typu se to davá?

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo zaregistrujte.

  • Tiskové zprávy
  • Zajímavé odkazy
  • Základní pojmy
  • GDPR
  • Reklama
  • Kontakt
ISSN 1801-0768 | © 2004-2024 CE Grid Všechna práva vyhrazena. Používáním této stránky souhlasíte s právními podmínkami TOPlist