Druhá etapa modernizace pražského Hlavního nádraží koncentruje rypadla všech druhů
V těchto dnech se v Praze na Hlavním nádraží (nádraží prezidenta Wilsona) provádí rekonstrukce čtyř nejstarších nástupišť z roku 1911. Stavební práce jdou „do hloubky“, poněvadž zde budou mj. i nové podchody a odvodnění. Pod secesním obloukovým zastřešením se nachází velmi živé staveniště s pásovými, kolovými i kráčejícími rypadly, nakladači a autojeřáby.
![Menzi Muck A91 u jižního portálu Hlavního nádraží Menzi Muck A91 u jižního portálu Hlavního nádraží](/var/ezwebin_site/storage/images/clanky/fotoreportaze/druha_etapa_modernizace_prazskeho_hlavniho_nadrazi_koncentruje_rypadla_vsech_druhu/menzi_muck_a91_u_jizniho_portalu_hlavniho_nadrazi/258447-1-cze-CZ/menzi_muck_a91_u_jizniho_portalu_hlavniho_nadrazi_medium.jpg)
Ukázkové uplatnění zde nalezla pásová rypadla se zkrácenou zádí patřící firmě Pavel Švestka. Dodavatelem stavby je sdružení firem Metrostav, Skanska DS a Stavby silnic a železnic. Přiložené fotografie byly pořízeny 5. března 2008.
Foto: Ondřej Hájek
Komentáře
Pro přidání komentáře se přihlašte nebo zaregistrujte.