Novinky emailem
  • Registrace
  • Přihlásit se
Vše
Články
Bazar
Fórum
Firmy
Krádeže
Práce
  • Články
  • Bazar
  • Fórum
  • Firmy
  • Krádeže
  • Veletrhy
  • Kalkulačky
  • Práce
  • Volné stroje
  • Recenze
  • Naživo
  • Zaostřeno
  • Návody
  • Design
  • Veteráni
  • Legislativa
  • Výstavy
  • Výroba
  • Domácí trh
  • Citát dne
  • První foto
  • Limitované edice
  • Checklist
reklama
reklama
  • bagry.cz
  • /
  • Články
  • /
  • Naživo
  • /
  • Bagry na závodní dráze Automotodromu Brno – blesková rekonstrukce začala

Bagry na závodní dráze Automotodromu Brno – blesková rekonstrukce začala

20.02.2008 08:53

14. února uspořádala akciová společnost Automotodrom Brno besedu o opravě závodní dráhy Masarykova okruhu spojenou s projížďkou po trati, aby mohli novináři tuto ojedinělou událost zaznamenat.

Pásové rypadlo Liebherr R 914 HDSL Litronic firmy F.Kirchhoff před hlavní budovou Grand Prix ČR Brno

Na setkání s novináři uvedla výkonná ředitelka Automotodromu Ivana Ulmanová, že dráha loni oslavila své dvacáté výročí, přičemž poslední povrch dostala před 10 lety. Výběrové řízení na dodavatele stavby nebylo jednoduché, finanční požadavky stavebních gigantů působících v České republice byly pro soukromého investora neúnosné a přesáhly o 50 až 70 mil. Kč nabídku vítězné firmy F.Kirchhoff Silnice s.r.o., která se pohybovala okolo 150 mil. Kč. Dodavatel stavby je dceřinnou společností německé firmy F.Kirchhoff Strassenbau a většinu strojů pracujících v Brně si přivezl z Německa.

V této době probíhá první fáze frézování do hloubky 10 cm, po němž se bude frézovat ještě o 15 cm hlouběji. Tuto činnost mají na starosti dvě velké silniční frézy Wirtgen W 2200, od kterých odváží vyfrézovaný asfalt celkem 16 nákladních aut, a pohled na současný stav prací potvrzuje, že frézování postupuje velmi rychle. Druhá vyfrézovaná vrstva se vrátí zpět formou studené recyklace. Na samotné technologii provádění není nic zvláštního, pouze je třeba úzkostlivě dodržovat recepturu. Po dokončení rekonstrukce proběhne vysokotlaké mytí vodou a prvních 14 dní budou po dráze jezdit auta, aby dráhu pogumovala svými pneumatikami a zbavila ji tak mastnoty.

Předání hotové stavby, na které začalo pracovat teprve minulý týden v pondělí, je plánováno již na začátek května.

Foto: Ondřej Hájek

Zobrazit jako slideshow

  • Pásové rypadlo Liebherr R 914 HDSL Litronic firmy F.Kirchhoff před hlavní budovou Grand Prix ČR Brno

  • Odraz rypadel v oknech VIP salonků

  • Pásové rypadlo Liebherr R 914 HDSL Litronic, v pozadí kolové rypadlo Caterpillar M316C

  • Pásové rypadlo Liebherr R 914 HDSL Litronic, v pozadí kolové rypadlo Caterpillar M316C

  • Kolové rypadlo Caterpillar M316C z půjčovny Phoenix-Zeppelin s kladivem

  • Kolové rypadlo Caterpillar M316C, v pozadí pásové rypadlo Liebherr R 914 HDSL Litronic

  • První silniční fréza Wirtgen W 2200 firmy Schölkopf fräsen

  • Druhá silniční fréza Wirtgen W 2200 firmy Schölkopf fräsen v akci

  • Scania R 420 a druhá silniční fréza Wirtgen W 2200 firmy Schölkopf fräsen

  • Řidiči nákladních vozidel si jízdy po závodní dráze náležitě užívají

  • Celkem 16 nákladních vozidel asistovalo dvěma frézám

  • Cisternový vůz Mercedes-Benz 1922 s vodou pro chlazení nožů silničních fréz

  • Chlazení nožů silniční frézy Wirtgen W 2200

  • Kolové rypadlo Caterpillar M 316C s vakuovým manipulačním zařízením Probst SH 2500 uni b

  • Kolové rypadlo Caterpillar M 316C s vakuovým manipulačním zařízením Probst SH 2500 uni b

  • Očista obrubní dlaždice

  • Grejdr Caterpillar 12H firmy F.Kirchhoff s přední radlicí Stabau a nivelací Trimble

  • Grejdr Caterpillar 12H firmy F.Kirchhoff s přední radlicí Stabau a nivelací Trimble

  • Kolové rypadlo Caterpillar M316C z půjčovny Phoenix-Zeppelin

  • Kolové rypadlo Caterpillar M316C z půjčovny Phoenix-Zeppelin

  • Kolové rypadlo Caterpillar M 315 z půjčovny Phoenix-Zeppelin

  • Kolové rypadlo Caterpillar M 315 z půjčovny Phoenix-Zeppelin

  • Kolový nakladač Liebherr L 507 firmy F.Kirchhoff

  • Kolový nakladač Liebherr L 507 firmy F.Kirchhoff

  • Měření únosnosti deflektometrem Carl Bro PRI 2100 FWD firmy Pavex Consulting

  • Měření únosnosti deflektometrem Carl Bro PRI 2100 FWD firmy Pavex Consulting

  • Tahačový válec Ammann ASC 150

  • Reverzní vibrační deska Weber MT CR 5 z půjčovny Phoenix-Zeppelin

  • Atmosféra závodní dráhy pohltila i Volkswagen Golf firmy Schölkopf fräsen

  • Záběr z tiskové konference k rekonstrukci dráhy

Komentáře

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo zaregistrujte.

  • Tiskové zprávy
  • Zajímavé odkazy
  • Základní pojmy
  • GDPR
  • Reklama
  • Kontakt
ISSN 1801-0768 | © 2004-2024 CE Grid Všechna práva vyhrazena. Používáním této stránky souhlasíte s právními podmínkami TOPlist