Téma: TATRA 813
Autor
Zpráva
09. duben 2011 12:38:49
jojo, je to T815 VVN
12. duben 2011 21:36:14
Tolik blbośtí a nesmyslů o Tatře 813 jsem dlouho nečetl. Můžete mi někteří sdělit, proč píšete o nečem, o čem nevíte ani základní věci??? V dnešní době odborných knih a internetu, nikdy nebylo snadnější se něco o čemkoli dozvědět.
13. duben 2011 17:46:31
Tak teda Filipe,pouc nas ked mas vsetko nastudovane, mozes nas opravit. Co je blbost a nezmysel?!
13. duben 2011 20:54:46
Taky by mě zajímalo, co je tu za blbosti a nesmysly. Protože jsem sem sám pár věcí napsal, tak se mě to trochu dotklo. Co konkrétně je blbost?
Jedna krasavice na prodej: http://auto.bazos.cz/inzerat/9126454/TATRA-813.php
14. duben 2011 22:24:29
Nenapsal jsem, že tu všichni píšou nesmysly. Tak třeba výkon vojenského provedení byl 250 k, civilního 270 k, v žádném sériovém provedení se nemontovalo turbo, ale jednoduše proto, že to tehdy stačilo, a auto bylo o to levnější, turbo byla tehdy ne moc rozšířená věc a prvotně vojenské auto se bez něj muselo obejít. Dále psát o tom, že to nikdo nechtěl, to jako dotyčný sebral kde? Uvědomil si, jaký byl rozdíl mezi T 141 a její následovnicí T 813 6x6?? Asi jako mezi hodinama a holinama. Nebo že náklady na dvanáctiválec byly vysoké?? K čemu to vztahoval, ty vysoké náklady?? K Avii A 30?? A brutální zvuk, který by nevyhověl legislativě, tak bral bych, kdyby tam dotyčný napsal povolenou hladinu hluku v době schválení a dnes a pak jakou hladinu hluku měla 813.
15. duben 2011 13:00:07
Pro mnoho lidí nejsou auta jenom tabulky přesných technických údajů, ale cosi více, k autům mají jakýsi skoro citový vztah.
Vzpomínky na mládí, 60. a 70. léta, která se už nikdy nevrátí ( klídek a pohoda na silnicích ).
Auta mají ze všech strojů nejblíže k živým bytostem, dokáží být třeba vděčná za slušné zacházení, za které se odmění spolehlivostí. Za pár let na každém autě poznáte, jestli s ním jezdí člověk nebo hovado.
Na Internetu si jistě všichni snadno najdeme, jaký rozvor byl u té které verze T 813 mezi 2. a 3. nápravou, ale proč si tady o nich jen tak třeba i nepřesně nepokecat a neukázat si nějaké fotky a odkazy?
Dnešní poměry udělaly bohužel z naprosté většiny řidičů z povolání jenom jakési jezdiče, kteří si blížou mozek nad bezpečnostními přestávkami a na autě si neumějí ani dotáhnout tuplák.
18. duben 2011 21:05:44
Luděk Hurych
- Ty "jezdiči" ja vy říkáte vychovala tato doba. Záměrně neříkám jejich zaměstnavatelé ale v uvozovkách řečeno doba. Dnes se po řidiči nechce aby měl nějaký vztah k autu a aby si ho třeba i opravoval a ba naopak to mají i zakázané. A hlavně na tohle vše nemá řidič čas protože je placen od kilometru a ne od ležení pod autem s klíčema a kladivem. Takže každý z nich se snaží hlavně jezdit aby si vydělal. A tohle není šance změnit. A další věc je že spousta lidí co si myslí že jsou páni řidiči jsou vlastně jen ty jezdiči jen to nechtějí slyšet. Dřív když jste jel s Liazkou do jugošky tak o vás celé dny nikdo nevěděl a vlastně řidič si naplánoval klidně i volno u moře a nikdo to nezjistil a jel si lážo plážo. Dnes je holt hlídanej satelitem a musí se otáčet. Takže kdo je vlastně ten PAN řidič??? Jak byste popsali PANA řidiče v dnešní době???? A když jsme u toho tak trochu odbočím. Nevěřili byste co dokážou lidi vymyslet. Nedávno mi volal kámoš kterej má pár aut a jezdí do španělska pro ovoce že takhle jeho řidič si chtěl udělat volno protože se vožral jak prase tak šel a a na chladáku u té jednotky přebouchlal kladivem řemen aby to vypadalo že prasknul. Já osobně jsem mu radil at tomu řidiči normálně domlátí hubu co se do něj vejde protože za tu opravu mu došla faktura 24 tisíc! A to pominu že to skoro odsrala ta zelenina v tom chladáku. On ho jen vyhodil. A to je jen příklad. Občas žasnu na co dokáže zaměstnanec přijít aby ojebal šefa....
19. duben 2011 20:38:29
Ano pane Mach,mátte pravdu..řízení náklaďáku je úplně o něčem jiným než dříve...a k tomu vztahu zaměstnavatel-zaměstnanec..to je teď taky taková divná doba...od všech co sem se bavil ať už to sou šéfové,majitelé či zaměstnanci v drtivé většině zbytečně vzniká taková imaginární barikáda kde proti sobě stojí šéfové a zaměstnanci a přitom by stačilo jen trochu vztřícnosti a hlavně komunikace...toť můj názor...
A tan váš známý....souhlasím s vámi....mezi čtyřma očima pár facek a a´t si to odmaká...tím že ho vyhodil mu to vlastně prošlo lacino...a jestli ten člověk nemá svědomí,udělá to pozítří znovu...i takový lidi jsou...bohužel...
zdravím HORACIO
10. květen 2011 19:00:21
Tak toto sa uz tak casto nevidi. V dnesnej dobe plnej modernych silnych pohodlnych tahacov aj tiez trajlerov. Ta suprava by sa uz mohla pomaly zaradit do veteranov.
11. květen 2011 08:26:24
Tak tuhle 6x6 tahač těžkých přívěsů jsem viděl na silnici naposledy snad ještě za komunistů, vystřídala ve službě T 141, které navozily panely ještě třeba na Jižní Město v Praze.
25. květen 2011 13:57:51
Čau lidičky! Předminulý týden jsme posílali jednu TATRU 813 na slovensko jako truck trial a druhá šla někam do Arménie jako vyprošťovák a jinak když mrknete na hasiči Varnsdorf tak tam maj udělanej hasičskej special z 813 zdraví vás Miloš
25. květen 2011 18:34:57
Ta Varnsdorfská je opravdu pěkná měl jsem možnost si ji celkem detailně prohlednout a uvažovali i u nas že by ji pořídily ale prý by přestavba vyšla i s pořízením auta na 4 miliony a hlavně tady by jsme ji tak nevyužily jako ve Vanďáku čau Miloš
25. květen 2011 18:38:32
A jinak tu co jsme vezli do Prahy po ose co šla do tý Armenie nebo kam jo do Armenie nevím co jsem uvedl před tím tak ta šlapala perfekt vezli jsme ji v noci co budu psát to byl tak nádhernej zvouček a ty plameny z komína v kopcích akorát že za námi nebylo vidět jinač orgáč z tý jízdy jak prase zatim Miloš
25. květen 2011 18:51:32
Já bych chtěl ještě tam někdo psal o ereně mi ji máme v hasičárně pojizdnou a co jsem zaslechl tak někde u dobráku ji maj dokonce ještě zařazenou do výjezdu zatím Miloš
28. květen 2011 11:23:08
30. květen 2011 15:32:50
Zdravím jestli pořád hledáte v provozu 813 tak jednu použivá i firma PRETOL H.B. vyprošťovací služba na dálnici D1, další co je u vyprošťovací služby je TATRA 813 PM (přepravník mostu) Robert Oplt 4444, další foto je možné najít u SDH http://www.sdhnovyrychnov.estrank...tovaci-automobil-tatra-t813-8x8.html. Další 813 tentokrát cisterna je u dalšího SDH, zatím je jich dost v provozu jen se musí hledat .
10. červen 2011 14:14:57
V Přelouči u fy ExcaliburArmy ( vojenský výprodej ) jsem zahlédl AV 15 na prodej, za kolik je, nevím, ale mohla by ještě nadělat práce...
10. červen 2011 22:23:57
Zdravím
Jestli je to bývalá armádní AV15 taj je to šířkový nadrozměr ! ! a jsou i lepší s menšímy náklady než AV15.