Téma: Case
Autor
Zpráva
24. únor 2015 22:18:19
Zdarec chlapi,koupil jsem case 580 r.v.1996.Nesedí mi ovládaní podkopu,dosud jsem dělal na new holland lb95,tam je to trochu jinak.Jde to nějak předělat?třeba jen prehazet hadice v rozvadeci?nebo se to musím prosté naučit cely znovu?jedu si pro něj v patek..dík za radu
25. únor 2015 07:44:16
Dobrý den, pane Mynáři, na novější stroje CASE s mechanickým ovládáním lze dokoupit konverzní sadu, která předělá způsob ovládání mezi ISO a SAE (CASE vs JCB). Nevím, jestli to ale jde u takto starších strojů - poptejte se u delarů CASE. Přehození výstupních hadic není tak jednoduché, jak by se na první pohled mohlo zdát - nemusí Vám pasovat šroubení, délka hadic a hlavně, každá sekce má jinak nastavené sekundární pojistné ventily nemluvě o provedení šoupátek (některé sekce mají větší průtok, regenerační funkci atd.)
25. únor 2015 08:23:15
case nemá přepínač iso/sae jako jcb? tam mi to kolega který mě do něj na chvíli pustil, přepl přepínačem pod gumovým kobercem
25. únor 2015 11:47:45
Děkuji za info, je mi jasné,ze nemůžu přehodit hl.rameno s otoci ale řekl bych,ze hl.rameno přehodit s druhým ramenem by melo jít.ale asi nejlepší bude se to prosté naucit
26. únor 2015 07:28:17
pro Rendu - CASE má přepínač pro změnu ISO a SAE ovládání, ale jen pro stroje od roku výroby od 2004 (tuším) čili výrazně mladší, než který požaduje pan Mynář.
pro p. Mynáře - no, nebyl bych si tak jistý, radši kontaktujte CASE servis pro informaci
26. únor 2015 08:46:57
Ano CASE má přepínání iso-sae mám r.v.2009 a ten ho má.
15. březen 2015 17:35:18
z vlastní zkušenosti vim že jcb,mf,komanč na 580sle nemá !!!
02. červenec 2015 14:16:54
Zdravím. Potřebuju utáhnout lalířové kolo na diferenciálu. Jsou tam
dvanácky úhlové šrouby. Neví někdo jakým momentem utahovat a jaký úhel pro dotažení? Jedná se o CASE 580SK
17. září 2016 12:49:33
Dobrý den, prosím o info k rypadlonakladači Case580K rok výroby 2003
Mám možnost pořídit ho za 280t. na práce kolem novostavby a občas nějaký melouch.
Poraďte prosím na co bych měl dát pozor, dekuji
09. listopad 2016 19:39:05
Dobrý den, chci se Vás kolegové - traktorbagristi zeptat jaké jsou plusy a mínusy (spotřeba, dostupnost a cena náhr. dílů, obslužnost, dosah, pohodlí strojníka apod.) mezi traktorbagrem CASE a JCB 3CX ve stejné třídě. Obracím se na Vás protože 25 let proháním pásové bagry a buldozery a nechci dát na názor dvou lidí. Děkuji Vám za odpovědi ať jsou jakékoli. Pavel.
09. listopad 2016 21:30:04
Sedím celé roky na JCB, ale vůbec bych se Case nebál. Znám sice jeden špatný příběh o novém bagru s rozletěnou převodovkou a prasklým hlavním rámem, ale dá se říct, že nakonec dopadnul dobře. Jinak si ty bagry majitelé chválí a mají je fakt rádi. A o 250tisKč méně, jsou peníze v chalupě. Pardon, trochu kecám, znám ještě druhý příběh, tam se toho odehrávalo také hodně, špatné pístnice, rozvaděč, ulétnutá zadní náprava.... Oba stroje kupované nové v ČR. Nicméně spotřebu a sílu mají dobrou, přístup servisu slušný a kabina je spíše malá. Druhovýrobní díly seženete na 100% o dost levněji a jednodušeji na jcb.
09. listopad 2016 21:46:16
Děkuji.
25. leden 2017 20:43:20
Dobrý večer. Hrůza. Aditivum a benzín. A změnit naftu. Za lepší
27. leden 2017 11:02:41
Dobrý den, na aditiva do nafty a na benzín v naftě raději zapomeňte u moderních motorů. Benzín snižuje mazivost nafty, což není úplně super pro systém common rail se svým přesným lapováním komponentů. A pokud si chcete zachovat životnost katalyzátoru a DPF filtru, tak zapomeňte i na aditiva do nafty. Stačí kupovat je správnou naftu u dobré benzinky - standardní nafta by teď měla být do -20°C (pokud se nepletu) a arktická do -30°C. Když tam budete lít běžnou naftu s dostatečnou tepelnou odolností, je to to nejlepší, co pro ten motor můžete udělat. Ať Vám CX210 šlape - jsou to dobří Japonci.
27. leden 2017 15:35:09
Tak jsem našel naftu bez řepky a do -27 . Dispečer mě dal CCS ku a snad je problem vyřešen. Snad to bude mazlíkovy chutnat !
- « Předchozí
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5