Téma: Case

Autor

Zpráva


Radek Hauzr

Radek  Hauzr
Členem od: 13.02.2010
Příspěvků: 33

26. leden 2015 21:45:51

Další ...


Karel Mynář

Členem od: 11.01.2015
Příspěvků: 6

24. únor 2015 22:18:19

Zdarec chlapi,koupil jsem case 580 r.v.1996.Nesedí mi ovládaní podkopu,dosud jsem dělal na new holland lb95,tam je to trochu jinak.Jde to nějak předělat?třeba jen prehazet hadice v rozvadeci?nebo se to musím prosté naučit cely znovu?jedu si pro něj v patek..dík za radu

Karel Mynář


Kejsák 2008

Členem od: 16.10.2008
Příspěvků: 164

25. únor 2015 07:44:16

Dobrý den, pane Mynáři, na novější stroje CASE s mechanickým ovládáním lze dokoupit konverzní sadu, která předělá způsob ovládání mezi ISO a SAE (CASE vs JCB). Nevím, jestli to ale jde u takto starších strojů - poptejte se u delarů CASE. Přehození výstupních hadic není tak jednoduché, jak by se na první pohled mohlo zdát - nemusí Vám pasovat šroubení, délka hadic a hlavně, každá sekce má jinak nastavené sekundární pojistné ventily nemluvě o provedení šoupátek (některé sekce mají větší průtok, regenerační funkci atd.)


Renda G.

Renda G.
Členem od: 12.02.2010
Příspěvků: 473

25. únor 2015 08:23:15

case nemá přepínač iso/sae jako jcb? tam mi to kolega který mě do něj na chvíli pustil, přepl přepínačem pod gumovým kobercem

Lepší malý bagr, než velká lopata
http://www.grulich-rene.cz


Karel Mynář

Členem od: 11.01.2015
Příspěvků: 6

25. únor 2015 11:47:45

Děkuji za info, je mi jasné,ze nemůžu přehodit hl.rameno s otoci ale řekl bych,ze hl.rameno přehodit s druhým ramenem by melo jít.ale asi nejlepší bude se to prosté naucit

Karel Mynář


Kejsák 2008

Členem od: 16.10.2008
Příspěvků: 164

26. únor 2015 07:28:17

pro Rendu - CASE má přepínač pro změnu ISO a SAE ovládání, ale jen pro stroje od roku výroby od 2004 (tuším) čili výrazně mladší, než který požaduje pan Mynář.
pro p. Mynáře - no, nebyl bych si tak jistý, radši kontaktujte CASE servis pro informaci


ZDENEK ČERNÝ

ZDENEK ČERNÝ
Členem od: 22.04.2009
Příspěvků: 20

26. únor 2015 08:46:57

Ano CASE má přepínání iso-sae mám r.v.2009 a ten ho má.


martin havelka

Členem od: 25.12.2014
Příspěvků: 3

15. březen 2015 17:35:18

z vlastní zkušenosti vim že jcb,mf,komanč na 580sle nemá !!!

580sle


Roman Prchal

Roman Prchal
Členem od: 27.01.2008
Příspěvků: 906

30. březen 2015 20:18:36

.


Miroslav Dvořák

Členem od: 11.10.2009
Příspěvků: 40

02. červenec 2015 14:16:54

Zdravím. Potřebuju utáhnout lalířové kolo na diferenciálu. Jsou tam
dvanácky úhlové šrouby. Neví někdo jakým momentem utahovat a jaký úhel pro dotažení? Jedná se o CASE 580SK


Roman Prchal

Roman Prchal
Členem od: 27.01.2008
Příspěvků: 906

06. srpen 2015 19:06:40

.


Vl. sar

Členem od: 17.09.2016
Příspěvků: 11

17. září 2016 12:49:33

Dobrý den, prosím o info k rypadlonakladači Case580K rok výroby 2003
Mám možnost pořídit ho za 280t. na práce kolem novostavby a občas nějaký melouch.
Poraďte prosím na co bych měl dát pozor, dekuji


Pavel Liebherr

Pavel Liebherr
Členem od: 28.10.2012
Příspěvků: 79

09. listopad 2016 19:39:05

Dobrý den, chci se Vás kolegové - traktorbagristi zeptat jaké jsou plusy a mínusy (spotřeba, dostupnost a cena náhr. dílů, obslužnost, dosah, pohodlí strojníka apod.) mezi traktorbagrem CASE a JCB 3CX ve stejné třídě. Obracím se na Vás protože 25 let proháním pásové bagry a buldozery a nechci dát na názor dvou lidí. Děkuji Vám za odpovědi ať jsou jakékoli. Pavel.


Zbyšek Pantůček

Členem od: 31.07.2008
Příspěvků: 727

09. listopad 2016 21:30:04

Sedím celé roky na JCB, ale vůbec bych se Case nebál. Znám sice jeden špatný příběh o novém bagru s rozletěnou převodovkou a prasklým hlavním rámem, ale dá se říct, že nakonec dopadnul dobře. Jinak si ty bagry majitelé chválí a mají je fakt rádi. A o 250tisKč méně, jsou peníze v chalupě. Pardon, trochu kecám, znám ještě druhý příběh, tam se toho odehrávalo také hodně, špatné pístnice, rozvaděč, ulétnutá zadní náprava.... Oba stroje kupované nové v ČR. Nicméně spotřebu a sílu mají dobrou, přístup servisu slušný a kabina je spíše malá. Druhovýrobní díly seženete na 100% o dost levněji a jednodušeji na jcb.


Pavel Liebherr

Pavel Liebherr
Členem od: 28.10.2012
Příspěvků: 79

09. listopad 2016 21:46:16

Děkuji.


Vlastimil Hrbek

Vlastimil Hrbek
Členem od: 25.02.2015
Příspěvků: 80

13. leden 2017 21:43:41

210 c a kladivo


Vlastimil Hrbek

Vlastimil Hrbek
Členem od: 25.02.2015
Příspěvků: 80

13. leden 2017 21:55:37

a

na 500 mth je to barbarstvy



Vlastimil Hrbek

Vlastimil Hrbek
Členem od: 25.02.2015
Příspěvků: 80

25. leden 2017 20:25:25

mam dotaz . co mate za zkušenost s naftou a filtry pod 20 c . CX210 c naftu spříměsí řepky odmítá. A já taté..


Pavel Široký

Pavel Široký
Členem od: 14.05.2011
Příspěvků: 1180

25. leden 2017 20:43:20

Dobrý večer. Hrůza. Aditivum a benzín. A změnit naftu. Za lepší


Kejsák 2008

Členem od: 16.10.2008
Příspěvků: 164

27. leden 2017 11:02:41

Dobrý den, na aditiva do nafty a na benzín v naftě raději zapomeňte u moderních motorů. Benzín snižuje mazivost nafty, což není úplně super pro systém common rail se svým přesným lapováním komponentů. A pokud si chcete zachovat životnost katalyzátoru a DPF filtru, tak zapomeňte i na aditiva do nafty. Stačí kupovat je správnou naftu u dobré benzinky - standardní nafta by teď měla být do -20°C (pokud se nepletu) a arktická do -30°C. Když tam budete lít běžnou naftu s dostatečnou tepelnou odolností, je to to nejlepší, co pro ten motor můžete udělat. Ať Vám CX210 šlape - jsou to dobří Japonci.


Vlastimil Hrbek

Vlastimil Hrbek
Členem od: 25.02.2015
Příspěvků: 80

27. leden 2017 15:35:09

Tak jsem našel naftu bez řepky a do -27 . Dispečer mě dal CCS ku a snad je problem vyřešen. Snad to bude mazlíkovy chutnat !


Vlastimil Hrbek

Vlastimil Hrbek
Členem od: 25.02.2015
Příspěvků: 80

11. červenec 2017 20:23:52

tak a 3metry pod zem !


Přidat příspěvek k tématu