Téma: Case
Autor
Zpráva
08. září 2011 15:24:27
08. září 2011 15:31:47
14. prosinec 2011 18:23:29
Nový model CASE 590 ST - přední kola 20", zadní 30", pístové čerpadlo, hydraulický rychloupínač na podkopu, motor 110 HP, automat. převodovka, joystickové ovládání podkopu.
http://kasto-tabor.cz/
14. prosinec 2011 18:26:41
ńic proti znacce case nemam, ale jeji desing mi dela soufl
14. prosinec 2011 19:46:44
AJEEEJE ! Nechápu proč by Ti mělo bejt šoufl z toho ! Docela až k smíchu to prožíváte Vy traktoristi a hlavně Vy co děláte z tech ,,superskvělejch " CATU něco extra. Přitom je to predraženej krám nic víc.Skutečně k smíchu..
14. prosinec 2011 21:09:54
me se desingove nelibi, ani to obsivani, takovy odflaknuty a co hlavne sere te muj nazor?
14. prosinec 2011 21:31:57
mě se nelíbí ten zadní podkop jak to maj řešený to je hrůza pro mě od začátku case
15. prosinec 2011 00:21:16
pěknej...
15. prosinec 2011 06:19:19
Pěknej.
15. prosinec 2011 11:31:42
.
15. prosinec 2011 13:53:02
Co se týče designu strojů, tak samozřejmě může mít každý jiný vkus - třeba něco vytuněného...
http://kasto-tabor.cz/
15. prosinec 2011 13:54:40
Nová řada " F " kolových nakladačů CASE - Tier IV.
http://kasto-tabor.cz/
15. prosinec 2011 16:56:48
Pan Křestan je hodne zarytej catak,mě se to obšiváni libi jen kdyby ho měl cat to by ste se tady s tým chvastal až do aleluja.Jinak proti značce nic nemam ma mouchy jako každá jiná značka,každej máme nakej svuj vkus.ja sem třeba jcbak ale žadnou značku nehanim
15. prosinec 2011 17:15:51
zklamu te, ale co mel CAT serii 25let tak ani tam mi to obsivani nepadlo do oka.
15. prosinec 2011 18:26:14
Já strojníkem například jsem papírově i duchem, ale Cat pro mě určitě zajímavý není. Nechtěl sem ho, neměl jsem, s jejich stroji pracoval a jejich stroje nechci . Samozřejmě myslím do osobního vlastnictví. Nicméně nemám nic proti lidem kteří je mají rádi a pracují s nimi. Dokonce se mi vzhledově jejich stroje často líbí. Určitě by jste ten fakt, že nějaká značka je jednička na trhu mohl tvrdit o více značkách. Co třeba např. Liebherr? Case? JCB? Takeuchi? Nic? Vážně si myslítě, že kvantita se rovná kvalitě? Uznávám od každé značky určitý konkrétní stroj, ale tímhle Vaším zaslepením spíše značku shazujete.
15. prosinec 2011 18:35:45
.
15. prosinec 2011 20:18:39
Já taky vlastním stroj CASE a jsem s ním docela spokojenej. Myslím že hodně záleží na tom kdo v tom stroji sedí a jak se k němu chová.Každej pes chválí svůj ocas a ten co ho nemá říká lepší bez něj .
15. prosinec 2011 21:45:37
Párek divnobagrů - produkty z dílny CASE od kolegů z Japonska.
http://kasto-tabor.cz/
16. prosinec 2011 09:10:18
.
16. prosinec 2011 19:30:05
Dobrý večer vlastním Case 695super stáří 4roky protože mám s čím porovnávat mohu seriozně říct že traktorbagry Case alespoň co se týče konkurence nemají konkurenci ve spotřebě pohonných hmot.Přes všechny možné urgence ,reklamace,servisní kontroly je spotřeba při práci s podkopem se lžící 30 přibližně 8l na Mth při práci s předkem se zapnutým 4x4 v bahně jsem měl spotřebu aniž bych stroj trápil i 25l!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A víte co mi všichni servismani řekli?????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!To víte to je motor Iveco on je od výrobce špatně postavený!Pokud se nad spotřebou pozastavíte jako já a řeknete že je špatně naprogramovaná řídící jednotka tak Vám proškolení servismani řeknou že je vše v pořádku že je to comonrail téměř bez emisí apod.
16. prosinec 2011 19:56:36
Ládo, ale pan Brůžek ti rekne ze CASE je nejlepsi. Ja s 434 mam 6l na mth a mam v tom nakladku, kopani a prejezdy po ose a skoro zadny volnobeh, ted mam 42mth
16. prosinec 2011 20:51:23
....pánové,jezdil jsem s traktorbagry JCB 4CX,New Holland 115B,CASE 695, Komatsu i CAT 434,vše velké 4-kolky,vždy cca po 2 letech. Nejlepší na předek je Komanč,CASE nejspolehlivější,JCB má nejlíp vyřešený vidle,nejsilnější podkop má New Holland a největší m...rdka je CAT 434 !!!Obchoďák od CAT se mi snažil vysvětlit,že všechny ostatní značky prakticky vůbec nejsou bagry a vlastně nemám jinou možnost,než koupit od nich.Tak jsem mu řekl,že to je asi tak vše,co jsem potřeboval slyšet,koupil v létě Hollanda 115B,stál mě o mega míň,než malej traktorbagr CAT(protože tam fakt platíš půl mega jen za tu nálepku) a nedám na něj dopustit. Ať si každej říká co chce,všude jsou rozvaděče od jednoho výrobce,všude jsou maďarský převodovky a nápravy taky sjíždí z jedné linky,ale továrnu opustí každá značka jinýma vratama!!!...to jen tak na přispěnou do Vaší debaty o traktorbagrech...
16. prosinec 2011 21:22:21
Milane hadat se s Tebou nebudu, delal jsem s New hollandem i velkym komancem, new holland je jen bagr bez interieru, ale ukrajincum na stavbu stacil, jezdil stim jak s tankem, chudak traktor, komace jsme meli na demolici a na deponku, predni lzice zkroucena, ze prach od tridicky se nedal odvzaet a sila predku uboha, i starsi Becko bylo silnejsi, vidle des a hruza, tezky a naprd reseny pres klapacku, jezdil jsem se vsema catrama krome 422 a u vsech spokojenost.
Zalezi na tom na jakyho prodejce si narazil, muzes rict jeho jmeno?
16. prosinec 2011 23:04:09
Jan Křestan-Seš jednička . Beru vše zpět a vzdávám se. Takovejm jako ty nelze nic říct takže končim diskuzi . Máš uplně nejlepší z nejlepších samozřejmě
17. prosinec 2011 00:02:04
No prostě jednou větou řečeno.Ty dnešní(všechny) bagry nejsou už ty stroje co bejvalydříve!!
19. prosinec 2011 09:28:33
..pro p. Šírka - Dobrý den, spotřeba 8 lt/Mth na podkop s 30 lopatou je celkem dost u CASE a není úplně normální, ale vždycky záleží na materiálu v jakém kopete, jaké máte zuby/břit a jaké otáčky. Ale spotřeba 25lt/Mth je už opravdu šílenost, protže to je více než 2x více než výrobcem povolená max. spotřeba, takže někde je chyba. Ale obě tyto věci spolu souvisí v závadě pravděpodobně na paliv. soustavě. A nevěřte kecům o motoru IVECO, je to nesmysl - stejné motory IVECO vyrábí i pro jiné značky, akorát ty si tam lepí svůj štítek - naprostá většina zákazníků, co vlastní stejný stroj jako vy nemá průměrnou spotřebu větší než 6-8lt/Mth v kombinovaném režimu. Kdo k vám jezdína servis? Je to originální CASE servis? Uveďte, prosím, jméno servisu. Moc bych se divil, kdyby ty řeši pocházely od originál mechaniků. Ale teď k faktům - pokud máte mechanické vstřik, čerpadlo, tak doporučuji nechat zkontrolovat předvstřik a nechat ho nastavit přesně na předepsanou hodnotu - z vlastní zkušenosti vím, že odchylka od udávaného předvstřiku 0,2mm dokáže rapidně zvýšit spotřebu. Nechte provést stall testy převodovky, hydrauliky i motoru. Pokud vše vyjde správně a změna předvstřiku nepomůže, nechte vstřik. čerpadlo zkontolovat u orig. BOSCH servise. Pokud máte už el. řízený motor, nechte se napíchnout na diag. počítač - ten vám vyčte skutečnou spotřebu přímo z říd. jednotky motoru, tj. množství paliva, které bylo celkem vstřiknuto do válců v poměru k motohodinám. Nevěřte řečem, že to je motorem IVECO nebo nastavením palivového systému (mimochodem CASE bere celý palivový systém přímo od firmy BOSCH). Originální servis musí být schopen vám přesně diagnostikovat závadu a případně vyměnit RˇJ motoru na odzkoušení apod. Opravdu bych rád znal jméno servisu, který k Vám doposud jezdil a říkal Vám ty nesmysly. Vaše udávaná spotřeba není opravdu normální a trvejte na jejím odstranění.
19. prosinec 2011 22:08:19
19. prosinec 2011 22:33:39
To je docela chlapák že na vysunutý vyložník zvedne 1.5 tuny
21. prosinec 2011 10:30:40
Jinak mam po CASE ještě novou lopatu 60 cm od NEKR tak pokud by nekdo sháněl
27. prosinec 2011 20:59:30
Dobrý večer.Pane Kejsáku myslím,že jste fakt chytrej člověk.Opravdu,bez ironie.Ale z vašich slov, je cítit spíš taková znalost od tabulek.Nebojte se,představte se nám.Myslím,že jste nějaký prodejce.Ti vedou rádi takové akademické debaty,o zubech a tvrdosti materiálu.Case 695 a jeho klon New Holland B 115,mají vinou velkých kol,automatu a pilotního okruhu nestydatou spotřebu.Své udělají i emise common railu.Ona i konkurence má potíže.Nová E II je na tom podobně.Pár lidí kolem mě brečí.Továrna prý chystá nový motor.Tříválec biturbo.JCB s jeho 99 čerpadly je také bída.Komatsu s automatem a joystiky-utrpení. Čím novější,tím žravější.Čekají nás hezké časy.