Téma: Case
Autor
Zpráva
07. březen 2013 13:56:54
Zajímalo by mě,proč jste si tuto značku kupoval.?Co s tím má co společné STB.?Je špatný servis,nebo je to poruchové,nebo jste si myslel že za 1,2mil koupíte stroj shodný se strojem za 2 mil?
07. březen 2013 15:38:23
Vladimíru Šírkovi dávám palec nahoru!
07. březen 2013 19:24:26
já s case dělám už 17 let sem spokojenej
07. březen 2013 20:08:53
Já dělal s Case 695 super 3,5 roku,motor s commonrailem a prakticky jsem do toho lil jen ropu.Průměrná spotř.5,8l/mh. Jediná "větší" závada: prdla 70-ka pojistka(kterou si normálně na benzince nekoupíš) a umřelo to uprostřed stavby.V pátek večer v 5 tam přijel mechoš z Hustopečí,kterej se zrovna vracel někde z cest,jen si potvrdil telefonickou diagnostiku problému a v 7 byl zpátky u bagru i s pojistkou,tomu říkám servis.U Cat by se na člověka dívali jak z jiné planety,v pátek večer?...ses posral,ne!?...
Ale stavba byla naše,takže žádnej velkej průser.Jinak spokojenost.Tak nějak nerozumím tomu,proč jste ho dávno nevyměnil,když s ním máte takovej "problém"? Jen na okraj k té exkurzi v továrně Case...opravdu si myslíte,že třeba např. CAT, kterej koupíte v Brně u office prodejce se vyrábí v jůesej a montují ho tam stavebním prachem ošlehaní marllboromani v riflích Levis? Nedělejte si iluze o tom,jak se v dnešním globalizovaným průmyslu vyrábí a montují stroje prakticky všech značek...
08. březen 2013 08:15:57
Dobrý den, trochu tomu příspěvku od p. Šírka nerozumím, neobsahuje žádný věcný argument, co je na tom stroji špatně. Jen obecné plivání. Co konkrétně špatného Vám udělali prodejci v Hustopečích, co se Vám na stroji kazí, kdo Vám dělá zaruční nebo pozáruční servis a jak. O tom, že by Italové neuměli dělat strojírenské výrobky, o tom se nemá smysl bavit, každý, kdo se o techniku trochu zajímá ví, že to tak není - podívejte se na motocykly, os. nebo nákl. auta, zemědělskou techniku, bílou techniku, letadla apod., Itálie má obrovskou strojírenskou historii i současnost. Šmejdy najdete jak v Itálii, tak v Čechách nebo Německu, stejně jako kvalitní věci. A když jsme u toho, ze školení na CASE vím, že traktorbagry CASE se leta letoucí kompletně vyvíjí v USA, ale v Itálii se vyrábí, protože je to levnější hlavně kvůli dopravě stroje přes oceán. Pokud má podle Vás CASE nějaký konstrukční nedostatek, viňte z toho Američany. A o tom, že strojařinu umí dělat snad jen bílý Evropan, to už snad nemá smysl vůbec komentovat - to je opravdu ubohé, nehledě na to, že by tady potom opravdu moc světových značek nejezdilo, protože by je neměl kdo vyrábět, nehledě na výrobu komponentů od subdodavatelů, které se do těch strojů pak dodávají. Nezastávám se tady traktobagru CASE, každý stroj má své pro a proti, ale bavme se , prosím, na úrovni faktů, ať to fórum má tady nějaký smysl a úroveň.
12. březen 2013 22:24:12
pane Čada CASE za 1,2 mil to je asi nějaká čorka
14. březen 2013 07:54:45
Psal jsem stroj,značku jsem nejmenoval.No u určitého modelu vámi jmenované značky od toho daleko nejsem .Že?
16. březen 2013 00:22:54
V roce 2007 jsem kupoval nový stroj CASE 580 (řazení manuál, podkop páky, malá kola), za cenu výroční akce 50 let 1. 500 000 + DPH. Pan Šírek platil za CASE 695 s velkými koly určitě ještě o něco víc než já.
17. březen 2013 09:31:19
Já jsem kupoval Case 590sr v roce 2009 s vybavením lopaty 30,60,90 a hydraulická svahovka 160,+ vývody na kladivo a svahovku,motor 110koní,joystiky.poloautomat.za 1,485+dph,ještě rychloupínák byl v nabídce.Ale kámen úrazu byl servis,odešel rychloupínák,přijel servis rozebral,řekl,že tenhle typ ještě neviděl,zavřel ho a odjel.Už se neukázal,to vše ještě v zár.době.Takže servis z Hustopečí u mě skončil.
27. březen 2013 18:13:37
Dělam na strojích jcb cca 20 let na jcb 3cx,2cx a malých pásových a měl sem možnost dělat na stroji Case 695 super který měl 2000 mth a nic horšího sem v životě ještě neviděl.Souhlasím s panem Sírkem ve všem .Kdo například vymyslel hrdlo nádrže kolmo víčko je šmejd z plastu v zimě do něj teče a zamrzá nehledě na tankování.podotýkám bylo to už 3 víčko.Kličky na zadním okně po cca 1000mth upadnou ,špatně navržená konstrukce.pokud otevřete boční ventilaci její klička vám vadí v pohybu zadního okna.topení které je pod sedačkou je již slyšet víc než rádio špatná ložiska.Sedačka u které se vám ulomí cca v jedne třetine područky protože nejsou vyztuženy plechem až do konce a sedačka kde již v 1000 mth upadne opěrka to my normální u nového stroje nepřipadá.to nemluvím o elektrice kde pořád něco nejde .Zadní podkop nemá ani opancéřované hadice u otoče i když ostatní je snad dvacet let kryjí plechem tak pořád něco teče .Ruční brzda mi připada jak ze škody 100 stejný princip stejně neůčinná. a další a další rád osobně vše ukážu. Podotýkám že ač mám jcb 3cx tak nestraním žádné žádné značce ale tohle je opravdu trochu moc takže tento typ nikomu nedoporučuji
27. březen 2013 19:36:19
Dobrý den, pane Husa, každá značka má svoje mouchy, ale při výběru nového stroje u mně při součtu plusů a mínusů vyhrál CASE, podotýkám, že v roce 2007. Ano víčko nádrže není ideální, dá se to ale vyřešit plastovým krytem přes hrdlo, ano kryt hadic by neuškodil, ale patřím k opatrnějším strojníkům, kteří raději kousek popojedou, než aby tahali rameno v hlíně, ale pokud toto neřešíte tak by jste měl uvítat, že jako jediná značka má přehazovací zadní světla ke kabině a vyhnete se tak rozbití sklíček a promačkaných mřížek. Tím chci říct, že jsou pro mě důležitější věci, při hodnocení stroje, např. agregáty, kvalita čepů, cena náhradních dílů a servisu, vzdálenost servisu atd. matně si vzpomínám, že JCB to u mě tehdy nevyhrálo hlavně z důvodu velké vzdálenosti servisu a změna motoru Perkins na koncernový JCB, na který jsem v té době moc chvály neslyšel. Myslím, že prostě ideální a stoprocentní stroj neexistuje. Zdravím všechny zapálené bagráky.
28. březen 2013 08:53:49
............k příspěvku p. Husa - jakého roku výroby byl ten stroj 695 super, který jste měl možnost používat? Ptám se proto, že to co popisujete, jsou podle mne už poměrně starší záležitosti - stroje tak do roku výroby 2008 bych řekl, od té doby jsem jako mechanik CASE neřešil ani jednu s problémem područky (tím ale netvrdím, že jinde těch problémů nemohlo být víc). Z těch desítek strojů, které máml na starosti, se to týkalo opravdu pár strojů (jinak podotýkám, že sedačky jsou od německého výrobce Grammer). Závada se objevila pouze v případech, kdy strojníci měli ve zvyku se zvedat nebo nadzvedávat ze seadačky tak, že vyloženě vzepřeli celou svou váhu na úplném konci područek, jejíž posleních cca 7 cm nebylo opravdu vyztuženo. Nesmíte zapomínat, že se jedná o loketní opěrku rukou, nikoliv madlo určené pro vzpírání své váhy. k tomu sloužily madla v kabině. Otázka kolmého hrdla nádrže - přiznám se, že mě to nikdy nenapadlo řešit, protože si mně za ty leta na to nikdo nikdy nestěžoval. Nefunkční parkovací brzda? Pokud byla parkovačka správně seřízená, fungovala dobře, šlo o to ji jen seřídit nebo zkontrolovat brzdové segmenty. Páčky zadního okna se inovovaly někdy v roce 2007, od té doby jsem to neřešil. Nezakryté hadice pod kozlíkem, tam souhlasím, že pancéřování být mohlo, dnes už to je součástí výbavy nových strojů. Kabina traktorbagrů prošla zásadní inovací v roce 2008. Tak asi tak. Určitě má CASE svoje muchy, tak jako každá značka, teď je otázka, co kdo považuje za zásadní problém nebo méně podstatný. A jsme zase u subjektivního pocitu. Mějte se .
01. květen 2013 21:13:39
Dobrý den vím že se na mne pan Kejsák zaměstnanec firmy Kasto Tábor nebudu uvádět jeho jméno zlobí že kritizuji traktorbagr CASE 695 Super ale já jsem za tento stroj zaplatil před pěti lety 1,78 mil a mám na tomto stroji neustále nějaké poruchy.!Nejenom podle mne ale je to i názor ostatních strojníků a odborníků je to v současnosti nejhorší a nejméně kvalitní traktorbagr který je v současné době na našem trhu.Je to stroj který byl sešit horkou jehlou a sestaven tak aby byly co nejnižší výrobní náklady.Můj stroj má v současné době cca 3400 mth a téměř se rozpadá!O kvalitě servisu nechci nic slyšet!Nebo Vám přijde normální kvalita komponentů jako hydraulické písty,čepy na klapačce které jsem musel vyměnit pro jejich abnormální opotřebení přesto že s předkem pracuji minimálně.Nemluvím o poruchové elektronice a neustále se povolujících šroubech všude a všechny,praskajících kličkách na oknech a nefunkčních zámcích.Sedačka je zralá na výměnu opěrky jsou utrhané a polovina tlačítek nesvítí přesto že jsem je nechal vyměnit před rokem.Dále mne zaráží že stroj pohání velmi hladový agregát původem od firmy Iveco přesto že jsem měl v kupní smlouvě motor family III.Pokud někdo z Vás uvažuje o koupi nového stroje trvejte na jeho zapůjčení alespoň na dobu tří dnů a pořádně si ho vyzkoušejte!Jenom Váš odborný úsudek a osobní zkušenost může ohodnotit první zkušenosti s kvalitou kupovaného stroje.Pokud kdokoliv chce nějaké informace ohledně stroje CASE 695 super můžete mne kontaktovat na email:v.sirek@seznam.cz.S pozdravem Vladimír Šírek.
06. květen 2013 10:09:23
Dobrý den, pane Šírek, já se na Vás nezlobím, že kritizujete CASE 695SR, na to máte právo, já se na Vás zlobím, že tady uvádíte nepravdy a polopravdy a obecně jen haníte bez faktů, což se v technice nedělá. 1) nejsem zaměstnancem firmy KASTO Tábor, jsem z úplně druhé strany republiky, jak jsem už tu někde psal, ale některé kluky z Kasta znám ze školení. Jestli tomu věříte nebo ne, to je Váš problém. 2) pokud jste nespokojený z autorizovaným servisem, uveďte s kterým. Je to KASTO? Nebo jiný? Tak proč to neuvedete. Autorizovaných CASE servisů je tu spousta, tak nehažte všechny do 1 pytle. 3) kdo jsou ti strojníci a odborníci, kteří tvrdí, že CASE 695SR jsou nejhorší stroje na světě? Uveďte jejich jména, názvy firem, ať to nejsou jen plané řeči z Vaší strany. 4) popisujete neustálé prblémy s elektronikou, s čepy, pístnicemi apod. Připadám si jak Alenka v říši divů, protože mně to přijde, že ty problémy máte jen Vy. Netvrdím, že ty stroje jsou naprosto bezúproblémové, ale koncentrace závad u Vás je poněkud divná. Pokud máte stroj 5 let starý, tedy předpokládám motor se systémem common rail, tak ty z hlediska problémů, které Vy popisujete, jako mechanik téměř neřeším. Pístnice na předku jsem měnil naposledy před tak 3 lety u staršího modelu, s čepama taky problém nemívámy, pokud jsou pravidelně mazané. Běžná je u těchto strojů spotřeba paliva od 5 l/Mth při kopání, při práci s předkem od 6 l/Mth. Jaké máte problémy s elektronikou? Pokud máte, dle Vás, nadměrnou spotřebu paliva (jaká je vaše spotřeba?) a problémy s elektronikou, proč nezkusíte jiný autorizovaný servis - ty závady, co popisujete, nejsou normální, tak proč to neřešíte jiným servisem, když se stávajícím nejste spokojen? 4) že je stroj šitý horkou jehlou je nesmysl, řada Super R začala nekdy v roce 2003 nebo 2004, Váš model je výsledkem již několikátá inovovace. 5) motor family III je to stejné jako motor IVECO Tier III, to je naprosto v pořádku. Naprosto bezproblémové a úsporné motory se systéme vstřikování BOSCH, pokud je dobré palivo a dělá se pravidelně údržba, o těchto motorech neslyším. Na závěr jen můžu s Vámi souhlasit - chcete si ověřit kvalitu stroje, pak si ho na pár dní pronajměte a uvidíte sami. Bohužel od Vás je slyšet jen neustále opkaovaná kritika bez uváděných faktů a tak si říkám, jestli problém nebude někde jinde. Mimochodem, pokud jste se s trojem tak nespokojený, co Vám bránilo ho za těch 5 let vyměnit za jiný nebo vyzkoušet jiný servis?
29. květen 2014 19:50:45
11. srpen 2014 16:08:50
Dobrý den. Pánové Kejsáci,sháním pravé dveře na CASE 580 K. Stačí jen rám. Nevíte o nějakých?
14. leden 2015 22:09:35
15. leden 2015 00:45:02
No to se opravdu daří, nezávidím mu to... Ale co mě zarazilo ještě víc, je to sestříhání videa, co to bylo za "lepiče"...
15. leden 2015 19:26:35
15. leden 2015 21:26:43
Ten jak chtěl tahat ten kamík to byl ale jantar,měl dost času zvednout rychle nohy a postavit to zase na kola ale reakce pomala,spíš žádná a když už ví že mu to klouže po tom asfaltu tak proč v tom pokračuje.Každej jsme holt nějakej.
18. leden 2015 21:41:40
Dobrý den. V září 2010 jsem zakoupil nový traktorbagr Case 695 SR. Pořizovací cena stoje byla 1.780000 + DPH. V této ceně stroje byla tato výbava - joystickové ovládání rypadla, okruh na svahovku a kladivo, klimatizace. pojistné zámky rypadla a nakladače, pneumatiky Good Year IT 520, gumové podložky pod packy, rádio, osmisekční rozvaděč. Tato výbava je přimo z výroby - nic dodělávané dodatečně!!! Lžíce 30 cm s hyd. čistící klapkou, 40cm, 50cm, 60cm, 90cm podkopové lžíce a 150cm naklápěcí svahovka. Samozdřejmostí byla 2 roky záruka nebo 4000 mth. Od té doby jsem najezdil 7550 mth. S bagrem si jezdím sám a servis si dělám také sám. Za víc jak 4 roky provozu jsem měl tyto závady: plovák v palivové nádrži strácel kontakt- ručička při jízdě padala na nulu, únik oleje z tlakového čidla na převodovce - po nastartování při - 22 stup. pod nulou. Tyto závady opravené bezplatně v zaruce. Dvakrát praskla 70A pojistka. Třikrát proražená guma, jednou utržená hadice na svahovku - o strom, dvakrát rozbité sklíčko na koncovém světle a před týdnem výměna prvních čepů - spodní uchycení hlavního ramena rypadla - vůle asi 3mm. Toto jsou všechny závady které jsem měl do dnes. Spotřeba při práci rypadlem 5,1L a na nakladač 6,2L. Průměrna spotřeba za celou dobu je 5,6L/mth což je super spotřeba na 110 hp.
26. leden 2015 20:43:06
Radku nemáš fotky vnitřku kabiny?? Děkuji,pěknej bagřík.