Téma: přeprava
Autor
Zpráva
27. prosinec 2012 17:05:22
Dobrý den to já jsem si koupil traktorbagr na Slovensku a vezl jsem ho 350 km po vlasní ose.
Komatsu wb 97 s2. vyjel jsem ve 12 odpoledne a přijel jsem ve 2 v noci. A to mi tekly 2 gufera na nápravě a gufero u motoru už skoro od začátku.Taky jsem dělal pauzi. Sebou jsem měl hasičák a jinak nic. Kdyby se něco posralo tak nevim co s tim. Cesta vyšla na nějakých cca 6000 kč. Těžko říct kolik by mě stál transport na podvalu . Dnes už bych to znovu neabsolvoval. Za prvé je to šíleně daleko a zadruhý dostává mašina asi dost za uši.
27. prosinec 2012 18:37:34
Není to tak strašný jak tu hodně lidí straší. Jel jsem taky 170 km a dalo se. Nejvíc hotovej jsem byl já. Chce to jet v klídku a pohodičce a nehnat to a nestane se nic. Teda alespoň já pak neabsolvoval nějakou šílenou opravu.
27. prosinec 2012 23:56:41
jestli dobre chapu tak na ten podval ses nedostal kvuli najezdum?to bych se tam radsi dostal bez najezdu z boku nez jet po ose takovou dalku
28. prosinec 2012 02:24:55
Já jel jednou po vlastní ose s VT-55 což je docela prdel,ne že by to nepřežil ale jede to pomalu (max 60),je to široký a hlavně spotřeba 300-350/100km. A taky jsem musel dávat pozor na poldy,přece jen se to nesmí.Naštěstí jsem s tím jel "jenom" 25km. Lidi docela čuměli.těsně před místem určení jsem potkal měš´táky na kolech.Čuměli ale nezastavili mě.To bylo docela štěstí.Už jen proto že na to není řidičák,mám jen C+E.Na tank snad papíry ani nejsou.
jestli někdo ví kde se dají udělat budu rád za informace.
28. prosinec 2012 09:07:19
Tak to by bylo zajímavý,kdyby se tohle řítilo proti mě na silnici....kdysi jsem rád sledoval dokument "renovace tanků" a tam bylo vidět,jak nadšenci v británii upravovali malý obrněný transportery na provoz na silnici a to i pásový....jejich legislativa to umožňuje...tehdy jsem se ptal jednoho majitele autoškoly,a ten má přehled,jestli je u nás něco takového možné a dostal sem odpověď: pásový vůbec,kolový snad,ale to nikdo neotipuje,protože byly pokusy dostat spz na obrněné V3S a 813 ale bez úspěch z důvodu omezené viditelnosti..
Ostaně není ta 55 sama o sobě nadrozměr?tedy příliš široká?
28. prosinec 2012 10:54:42
Dá se "cestovat" s tankem jen obuje gumové pásy místo ocelových a třeba SPOT měl i světla jak říká legislativa a když jel k požáru tak ho určitě nikdo nepokutoval že jede hasit. Jinak třeba v okrese Pelhřimov má jedno SDH hasičskou variantu OT-64 a jezdí s ní taky ( a výhled z OT-64 taky není zrovna to pravé ořechové ). Je pravda že je tank nadrozměr a jako tanku Vám nikdo nedovolí jezdit po cestě legálně ale musí se změnit kategorie a oběhat kolečko po úřadech a třeba se tank změní na stroj speciální neregistrovaný ( nemá přidělenou SPZ ) a bude moci jezdi po silnicích třídy III.
28. prosinec 2012 12:07:24
Josef Horák:
je to nadrozměr o cca 10cm přesahuje šíři jízdního pruhu. Ale to dělá buldozerovává radlice ve předu.Její šíře je 3.4m.
Světla to má ,blinkry ale ne.No a vidět z toho je,čumím ven z výlezu,Ale je vidět pouze dopředu a do stran. Dozadu je potřeba někdo kdo ukazuje.
28. prosinec 2012 12:10:14
a co se týče těch SKOTů tak ty normáně jezdí po silnici a dají se přihlásit na veteránské značky.
Ono i tank může na silniciale musí se dát do pásů gumové špalky.Pak by to asi nevadilo ani poldům. To co má gumové pásy n silci může,tzn i ten tank ale s těmi špalky. jinak co se týče skota,tak ten má ak světla tak blinkry a někdo mu dozadu přidal i brzdový světla.A jak je vidět dotyčný si to přihlásil i na SPZ.
28. prosinec 2012 13:55:18
zkoušeli ste někdy něco přihlásit z armády na silnici? stojí to fůru prachů ono obejít jde kdeco a co naení v zákoně pojmenovaný to se "může" ale vždycky narazíte na nějakou pověřenou osobu v tomto případě na tzv.testačního komisaře a ten se vám tam nepodepíše zadarmo
28. prosinec 2012 14:50:58
Zdar ,ještě když jsem byl zaměstnán tak k nám na dílnu jezdily také se SKOTEM dělat pneumatiky,měli také číslo jako veterán a na silnici mohli ale jen s doprovodem s majákem.Nevím jestli náhodu nemuseli mít ještě nějaké povolení od úřadu-to bych už kecal.Sami říkali ,že radči moc neprovokují,aby byl klid.myslím,že to pak někam odvezli a vozí lidi někde v terénu.
28. prosinec 2012 16:29:08
Jo Zdendo to sou právě ty výjimky,ty mají i ty hasičský speciály,ale oni stejně k zásahu jezdí na podvalu,už kvůli rychlosti....ale jde i o obyčejný gaziky a uazy,ono to s tím přihlášením z armády nebo i z civilu na veteran není jen tak...a vždy záleží na jakýho blba narazíš...vím o tom své
28. prosinec 2012 17:27:36
28. prosinec 2012 16:29:08
Jestli jste někdo se SKOTem jezdil tak víte že to umí docela rozjet jezdí 95-115 km/h podle toho v jakým stavu je převodovka přídavná převodovka a rychloběh . Nevím že by jezdil SKOTík od SHD na podvalu z zásahu. Je z něj špatně vidět na pravou stranu proto taky po silnici musí stát jeden v poklopu u vojáku velitel a hlídá pravou stranu. Sedět za volantem také nic moc volant je ve stejné rovině jako podlaha. Dobře se sním řadí, řadí se jen nahoru a dolu v jedné dráze. Když jede tak si předvolíte a když je potřeba přeřadit tak jen zmáčknete spojku a zařadí se předvolený stupeň. Jinak má převodovku Praga-Wilson
28. prosinec 2012 18:15:13
jistě,že skoty jezdí po ose,měl sem na mysli ty obludy na tankových podvozcích...na hasičské speciály,pokud se nemýlím vydává výjimky ministerstvo vnitra a to je z úplně jiné bečky než veteráni...
28. prosinec 2012 21:02:32
Kopátko už stojí na place Ráno v 4:30 odjezd, 8:30 až 9:30 nakládka a v 13:45 už jsem jedl doma polívčičku. Po obídku složeno za půl hoďky, jak zde někdo radil - nájezdy otevřít a zavřít bagrem (vzali jsme to normálně podkopem) a parádička.
Ještě jednou díky, že jste mi to rozmluvili. Když jsem viděl, jak to stádo koní v autě do těch kopců řechtalo, nechtěl bych to s bagrem absolvovat...
28. prosinec 2012 22:44:48
Ahoj Lukyn,jen dotaz jaké byli náklady na přepravu?
28. prosinec 2012 23:07:05
Auto máme svý, vzalo si nějakých 180 litrů. Takže rovných 5.000,- Kč bez DPH za naftu, no a něco musíš počítat na amortizaci a tak no... odjeli jsme si to sami bez zaměstnanců.
28. prosinec 2012 23:12:50
Ahoj Lukyn ,děkuji za odpověd,myslím,že to je super cena a hlavně bez rizika poškození stroje.
Takže přeji ať se vede pane kolego
Málče - Pardubice
28. prosinec 2012 23:18:38
Zcela souhlasím! Děkuji a přeji to samé! Ať to kope a ať je kde kopat
28. prosinec 2012 23:35:03
Zběžně jsem proběhl Vaši diskuzi o číslech z armády, tak vězte, že se to nedá. Šlo to v 90. letech, dnes ne.
Šance pro vozidla např. z armády jsou právě tzv. véčková, čili veteránská čísla. Takové číslo má spoustu omezení. Musíte být členy nějakého veteránklubu, vozidlo musí vlastnit fyzická osoba, musí být vyrobeno před rokem tuším 1980, nesmí se s ním provádět jakákoliv výdělečná činnost, atd. atd., samozřejmě pro testačního komisaře musí být v bezvadném technickém stavu a navíc musí být historicky správné-vím o komisaři,který nenechal auto projít, protože mělo zápustné šrouby s křížovou hlavou, které se tenkrát nevyráběly, musel je vyměnit za šrouby s rovnou drážkou. Samozřejmě jako obvykle v našem státě "za peníze v Praze dům", takže občas můžete potkat vytůněného beatla či jiné na véčkových značkách. Při pohledu na něj hodíte kosu. Právě kvůli takovýmhle vykukům se véčkové značky neustále zpřísňují a postihuje to bohužel jen a pouze skutečné veteránisty.
Důvod proč se zneužívají tato čísla je ten, že se platí pouze 1/12 ceny povinného ručení, silniční daň se samozřejmě neplatí.
Nevidím důvod, proč by někdo mermomocí chtěl dostat značky na pásová vozidla, možná by to šlo ale předpokládám, že to byla pouze teoretická otázka. Ať už světla má, či ne. Také dost dobře nevidím důvod proč jezdit stovky kilometrů tankem po ose. Nehledě na spotřebu mají funkční skupiny tanku životnost nějakých 10tis. najetých kilomterů. Ale každému dle jeho gusta.
Nicméně tohle jsme už hodně odběhli. O vojenské technice máme vlákno níže
Jan Košút - přesně toto a za stejných podmínek se nám stalo s transportérem BRDM. Nikoho nenapadlo tenkrát vzít foťák, škoda.
29. prosinec 2012 11:05:26
No,neřek bych že by se měl bagr při přejezdu 175km nak poškodit za předpokladu že s nim nepojede jako blazen,jel jsem o trochu delší štreku,vzalo mě to teda celej den ale zase na druhou stranu je to změna člověk se cestou kocha a taky vemte si že je spousta dni kdy sedite v bagru celej den na jednom fleku a jenom přehazujete do zblbnutí,coš mě přijde horší než ten přejezd
03. leden 2013 21:35:52
MAN a fréza Wirtgen W2200
http://danny46.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/user/DannyHeavyMachinery
03. leden 2013 21:36:43
03. leden 2013 21:37:17
17. únor 2013 20:34:38
Zdravím,může mi někdo nastínit kolik stojí na km+nakládka a vykládka přeprava na podvalníku. Díky Pospi
17. únor 2013 21:43:48
Pospi to je velice individuální.
Počítej 30Kč/km. Ale podvalníky většinou nemají vytížení, takže si často nechají zaplatit obě cesty. Pokud jde o krátkou přepravu (v řádu několika desítek km) musíš počítat s tím, že si řeknou o třetinu kilometrové sazby navíc. Nakládka a vykládka je většinou v ceně, pokud to není něco extrémně složitého a zdlouhavého.
Pokud máš v místě naložení a složení rampu a je to něco rozumě velikého a kolového, sjednej si klasický valník (rozměry návěsu 2,3x13,5 metru výška kolem 2,6m). Hlavně zde není cena zpáteční cesty. Kilometrovka je 27Kč, tedy zhruba stejná.
Každopádně si zadej poptávku na některém poptávkovém serveru a s troškou taktiky se dostaneš na velice rozumnou cenu.
18. únor 2013 20:11:55
taky dám přepravu od Rudolfa
http://danny46.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/user/DannyHeavyMachinery
18. únor 2013 20:19:26
Jedna z firmy SCANIA R480
http://danny46.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/user/DannyHeavyMachinery
18. únor 2013 20:22:13
Martin Horáček: No já myslím že za 30kč za kilometr Vám už dneska nepojede nikdo ani se soupravou se štěrkem, natož s podvalníkem. My ted dáváme na solo auto 36kč, podvalníky jsou většinou kolem 50kč a víc.
18. únor 2013 20:24:58
S naloženým drobkem CAT 325C
http://danny46.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/user/DannyHeavyMachinery
18. únor 2013 20:39:12
Tomáši to jsi mě překvapil, to je hodně. Soupravu štěrku mi naposled jeli před koncem roku a jezdil za 28+DPH. A přiznávám, že podvalník jsem nesjednával snad rok. Tak se omlouvám za neaktuální informace.
Nicméně vycházel jsem ze svého FMCG oboru a tam valníky jezdí už 5 let za stejnou cenu 27Kč/km bez ohledu na mýto, zdražování nafty, inflaci apod. Nechápu jak to mohou vydržet, ale je to tak. Pro nás - zákazníky samozřejmě jen dobře.
Na druhou stranu 50Kč/km je už dle mého citu přehnané, ale asi to vychází z toho, že ty auta nejezdí denně ale leasingovku to nezajímá.
Myslím, že podobná situace nastává, nebo už nastala, i ve stavebnictví.
Tak přeji hodně rozumnou konkurenci