Téma: přeprava
Autor
Zpráva
25. duben 2018 20:57:12
jedna super přeprava tanku
a spousta dalších přeprav na http://bagrista2.rajce.idnes.cz/nadmerna_preprava/
21. červen 2018 00:02:32
nádhrny kousek volvo přijel na demolici https://bagrista2.rajce.idnes.cz/...e_mosty_ostrava_zabreh_rekonstrukce/
01. září 2018 09:49:38
21. říjen 2018 13:50:27
Zdravim vsechny. Jmenuji se Petr Edr a jsem tu novy. Chci se zeptat zda neznate sirku a vysku (kabiny) u traktorbagru JCB 3CX a 4CX. A zda se da prevezt na klasickem navesu. Dekuji petr.
21. říjen 2018 15:22:14
Prominte zapomel jsem klasicky naves ktery mam k dispozici ma rozmer na vysku 3,05m a sirku 2,48m. Dekuji petr.
21. říjen 2018 17:43:18
Dobrý den. Šířka je v pohodě. Výška nesedí asi o 5-10 cm. Na klasickém návěsu se tyto stroje nevozí. Jednak pro špatné najíždění a tu výšku. Používá se tkz. Jumbo. A přesto se musí u druhého traktoru vypustit trochu gumy
22. říjen 2018 07:29:34
Hodně rozměrů máš tady http://www.ltlinek.cz/produkt/9/rypadlo-nakladac-jcb-3-cx-eco
02. listopad 2018 15:07:34
Dobry den dekuji vam p. Široky a p. Čada. Pomohlo. Chci koupit 4cx a potrebuji ji prevezt do spanelska. Zda to uskutecnim poslu foto.
16. prosinec 2018 12:26:39
v Ost-zábřeh přívezli a usadíli mostovku par fotek s postupu rekonstrukce mostu https://bagrista2.rajce.idnes.cz/...e_mosty_ostrava_zabreh_rekonstrukce/
14. únor 2019 07:49:38
Zdravím, zvažujem nad výmenou môjho hakoveho nosiča Mercedes Atego za Avia D120. Máte s týmto strojom dáke skúsenosti, typy? Ročník niekde okolo 2008-2012. Ďakujem
14. únor 2019 15:48:51
S dobrou nástavbou uveze 9tun. Řazení je pomocí lanovodů, tedy tuhé, do kolon je spíš méně příjemné, ale dá se zvyknout. Díky malé, tuhé, ale lehké konstrukci má výhodu v podobě obrovské nosnosti vůči rozumnému rozměru auta, které se vejde všude. Je nízká i úzká jako žádné jiné auto s takhle vysokou nosností na trhu, v tom doslova nemá žádnou konkurenci. Spotřeba je minimální, 120l nádrž je na tři dny rychlého naloženého ježdění bez zastavení mimo oběda. Auto je hodně rychlé, silné a chová se jako dospělý náklaďák. Kazí se na nich pumpa Adblue a častěji než u jiných aut odchází zadní diferenciál, protože většina d120 má nějakou střední verzy diffu -nějaký poměr mezi stavební a silniční verzí diffu), málo vydrží přední svisláky, ale to je daň za takovou vysokou nosnost při malém rozměru a taky mají většinou městský provoz. U starších může odejít motorová brzda, ta má fakt supr výkon, ale oprava motorovky není drahá a pak zase vydrží. Motor je Cummins, ten je supr. Rámy, nápravy jsou bezproblémové. Otázka proč měnit starý Atego, ty myslím nejsou špatný, jenom širší a vyšší.
14. únor 2019 16:22:48
těch 9 tun asi nebude ofiko. zajímalo by mě kolik to uveze podle TP mám LF 45 s celkovou 12t. legálně uvezu na kontíku 6,7t, vzhledem množství vážních stanovišť, bych na to víc nedal, tolerance je 1% na přední a 2% na zadní nápravě, nelze řešít blokovou pokutou pokuta za přetížení je až 500 000 pro řidiče a to stejné pro firmu, pro jistotu jsem na auto nechal namontovat vážní systém
14. únor 2019 16:45:24
Samozřejmě, že to není oficiální nosnost. Nicméně vaše lf je proti D120 těžká a hlavně veliká kráva a proto má oproti D120 nižší i oficiální nosnost. Důležitá je také veličina hmotnosti kontejneru, každý nacpe na auto mohutný těžký kontejner a pak se diví, že nic neodveze. Průjezdnost terénem D120 je proti lf obrovská. To jsou dvě diametrálně rozdílné dvanáctitunky. Vážní systém znám ze Scanie, tam má obrovské mezery použitelnosti. Když přijedete v centru Prahy pro přeložený kontejner, protože objednatel neodhadnul objemovou hmotnost materiálu, v činžáku nikdo, protože už je celá parta doma na moravě, nikdo kontejner na chodník nevysype. Tohle auto má veliké rezervy a tak je příspěvek myšlený.
14. únor 2019 18:19:48
no lf bude tě těžší max o pár set kilo bez kontíku má 4,5t vždyt stará krátká avie 31 má 3,1 tuny a to má 6t celkovou
14. únor 2019 19:29:24
Pár set kilo + pár set kilo na kontejneru a může
to být třeba ta tuna. Máme také midluma 12t, to je v podstatě takové lf, tak vnímáme, že rozdíl v užívání je veliký.
16. únor 2019 00:56:48
pretoze na starsom ategu mam cistu papierovu nosnost s malym kotanjerom len 5,2t , silny motor, velka prevodovka, dlhsi razvor. to sa vsetko nazbiera a u nas uz nikto viac nenalozi, kazdych 100kg je dobrych , preto zvazujem prejst do avie
16. červen 2019 15:51:43
16. červen 2019 15:52:23
20. prosinec 2019 21:24:16
Ostra vítkovice nádherna přeprava firmy apb-plzen https://bagrista2.rajce.idnes.cz/nadmerna_preprava/
20. prosinec 2019 21:26:20
po dlouhé době trochu štěstí supr kamiony v akci
https://bagrista2.rajce.idnes.cz/nadmerna_preprava/
06. březen 2021 12:12:16
Môj BAGER TAXI