Téma: Stroje komatsu

Autor

Zpráva

Marťas .

Marťas .

Členem od: 15.10.2010
Příspěvků: 105

26. říjen 2011 15:54:14

Přátelé, kamarádi......
Stroje komatsu vám všem můžu jen doporučit... Stroj Komatsu D51 natočeno 2700 mth a turbo v píči! Jako neviděl jsem stroj, aby mu odešlo turbo při tak málo hodinách!
Turbíčko za 55 554,-

Pak si kupte třeba Dumper komatsu HM 400 na kterém se nejdřív vysere stahování okna za 40.000,- a pak tlumič sedačky,
kterej vypadá jak kdyby jste ho právě sundali z Pionýra - v pohodě jeto jen tlumič ALE JE ZA 22.609,- no to je přeci luxus!
Motohodiny dumperu? 1.539mth !

Jo otázka v jaké je to měně? je to v Korunách českých!

Kupujte Komatsu!

Martin


Jan Křesťan

Členem od: 05.08.2009
Příspěvků: 1442

26. říjen 2011 18:14:31

ja to rikam porad ze jsou to stroje na prehrabavani hnoje, na stavbe je komar dozer 61 ma 7tis mth a 3. turbinu


Josef Horák

Josef Horák
Členem od: 01.04.2010
Příspěvků: 1724

26. říjen 2011 18:25:53

Stahování okna za 40tágo????? to bych tam radši namastil švihadlo z trabanta.....tedy pokud to nebylo v záruce,ale to asi bylo nee?


petr holub

petr holub
Členem od: 10.02.2011
Příspěvků: 195

26. říjen 2011 20:17:30

jo chlapi to říkam pořád kdo to chce ten to koupí ušetříš při nákupu a pak to doplatíš a to několikrát happy volba je na každym z nás tak proč nadávat?kdo si proto šel určo neměl pistoli u hlavy a staré přísloví říká že za blbost se holt platí happy


Karel Pospíšil

CAT 428E2
Členem od: 19.03.2008
Příspěvků: 246

26. říjen 2011 21:52:55

výměna turba
výměna turba

big-smile pánové, CAT 428E2, rv. 2010, 800mth a turbo v háji, sice záruka ale čekal sem na něj měsíc....


Jan Křesťan

Členem od: 05.08.2009
Příspěvků: 1442

26. říjen 2011 22:35:59

ty mas turbinu jak ja, mam na ni 4700mth a hvizda si jak ma, nechcas turbo vychladit po praci pred chcipnutim? co tam odeslo? co ti rekli?


Marťas .

Marťas .
Členem od: 15.10.2010
Příspěvků: 105

27. říjen 2011 07:27:09

Samozřejmě jsou to stroje těsně po záruce...(pouhých 20 dní!) Japonská pomsta...
Jako beru ještě to, že je to jen blbej materiál, ale ty ceny?

Například Liebherr - upřímně myslím, že jsou tam profíci s fér jednáním... 60ti tunovej stroj "954" tři měsíce po záruce se na něm vysralo jedno hnací kolo pojezdového pásu... šup a je tam nové bez jediného dohadování nebo nějakého kličkování... toto je profesionální přístup...!

Japonci se mají co učit!

Martin


Jan Křesťan

Členem od: 05.08.2009
Příspěvků: 1442

27. říjen 2011 17:40:57

rika se japonec nakonec... neco na tom bude, CAT zaruky taky resi docela hbite, znamemu se rozthnul koncovy prevod v kole a udelali vse, ale co jim musim hodne vytknout je, ze jim to trvalo 14 dni a narok na zapujceni nahradniho stroje bez naroku a to si priplatili zaruku a maji SOS sampling. To me docela stve u nich, nam na novym stroji vyhorela eletrika, protoze tam byla udela vada z vyroby a to se jim resit uz nechtelo. Proto si na zaruky nehrajeme. Ty ceny jsou vsude prehnany.


petr holub

petr holub
Členem od: 10.02.2011
Příspěvků: 195

28. říjen 2011 12:32:25

jediný co sem nepochopil je že tu řešíte komanče a nadáváte na japonce který už pár let s tim nemaj nic společnýho omg


Filip Závada

Členem od: 10.04.2011
Příspěvků: 12

28. říjen 2011 13:57:46

Všechny nový stroje jsou obecně "horší" na poruchy než starý. Repektive na starých se většinou rozbilo něco opravitelnýho, na novém se rozbíjí věci, který starý stroje ani nemaj. A Komatsu? Já mám skoro 7000 hodin na WB 93 R 2, r. 2003/11 a bez jediné výměny nespotřebních součástek. A výrobce? Itálie traktor, jedině motor Japonsko - Yanmar.. A řeknu - je to motor z velkým M.


Filip Závada

Členem od: 10.04.2011
Příspěvků: 12

28. říjen 2011 14:01:08

Myslím, že by každý měl zohlednit taky způsob používání, charakter poruchy atp., ono když vidím některý strojníky co dokážou.. a pak řeknou - vono se to rozbilo, úplně samo, já nic..


Lukáš Němec

Lukáš Němec
Členem od: 12.12.2009
Příspěvků: 55

30. říjen 2011 10:25:00

Jo jo, ty stroje KOMATSU
My na firmě máme taky dosti Komančáku....
Takže rovnou k věci:

2x PC 210 LC-8 - takže u jedné se přehřívá hydraulika, že kdo na tom matá, tak je to jak za trest. Servisáci už vyměnili co šlo a pořád to dělá......stroj je úplně lenivejno děs má 4100 mth. a to nemluvím

U té druhé 210-tky jsou v hajzlu pojezdy má nalítáno kole 3500mth , chceš-li se otočit na místě? tak to jen s nervama a to nemluvím jak se má najet na hromadu.....

2x PC 450 LC-8 zbíjení s kladivem? no jedna velká sranda....no prostě to jelo a už to nejede má tam kolem 4500mth přijeli servisáci opravili, ale neodskoušeli a výsledek? pořád to nefunguje a neví co s tím.....

Na té druhé 450-pajdě okruhy selhaly úplně ta má nalítáno 3800mth podařilo se opravit okruh aspon na kladivo......


PC 350 LC-8 tady zase při 3200mth selhalo turbo, které se vyměnilo, ale už po záruční době, a ještě prasklý segment pásů to samé bylo i u jedné stěch 450-tek


Na PC 600 prasknul kozlík a nikdo to nemůže pohopit jak je to možné dokázat - 8900 mth

Mohl bych takhle pokračovat až po 3 tunové komančáky, to by bylo, ale na dlouho....každý máme nějaké zkušenosti s těmito stroji a každý znás si udělá obrázek sám....


Emil .

Emil .
Členem od: 05.08.2007
Příspěvků: 371

30. říjen 2011 14:31:52

Zdravim , Lukasi ja Vam asi neverim . Napiste co jste za firma a ja se na to podivam . Rikate ze vam servisaci opravily pridavny okruh a nevyzkouseli ho ? On nejde a vam to nevadi ?. A co znamena odesli pojezdy ? Primo na monitoru techto stroju jde zjistit tlak a dalsi hodnoty vsech funkci stroje. Nepotrebujete notebook a vite co je na stroji vadne. Volali jste servis KUHN - Bohemia ?.
A prosim o odpoved nac drzi velke servisy zcela bezporuchove konkurencni znacky ?
Pekny den vsem Emil komancak.


Los Krulikkos

Los Krulikkos
Členem od: 16.09.2009
Příspěvků: 484

30. říjen 2011 14:58:46

Mrózek Bystřice nas Olší happy www.mrozek.cz


Zbyšek Pantůček

Členem od: 31.07.2008
Příspěvků: 727

30. říjen 2011 15:25:24

p.křesťan zrovna předchozí týden mi dva pánové z Cat modletice při předváděčce cat308d vysvětlovali, že mini a midibagry od Cat jsou made in japan and japan components blunk (např.Mitsubishi motor apod.)

Jinak k tématu: kamarád pracuje u firmy s traktorem komatsu od nového stroje a je to vázně vrak, kamarád není žádnéj dobytek, stroj se snaží hýčkat, ale namá šanci. Do firmy ho pořídili namísto původně zamýšleného JCB, protože byl o 250tis.levnější, ale od cca 1500mth pláčou a pláčou za stroj a prostojí tolik co téměř nikdo. Nejsem jednostranej, ale jen málo lidí se postaví za komatsu kvalitu. Jinak práce s nima špatná není- to zase ne.


Emil .

Emil .
Členem od: 05.08.2007
Příspěvků: 371

30. říjen 2011 17:38:59

Zdravim , p. Lukasi jestli jste opravdu fa.Mrozek , tak ta je znama po cele republice. Kazdopadne ja mohu jen poznemenat ,ze v techto strojich komatsu se vrta kde kdo a servis komatsu si zavolaji jen vyjimecne , podobne je to I s nahradnimy dily. Byl bych rad kdyby to p. Lukas uvedl na pravou miru a neuvadel zavady, ktere byly servisem komatsu spolehlive odstraneny.
A pro p.Pantucka , ten traktorbagr co je ve spatnem stavu je od koho ? Zajimalo by me to , penevadz je zvlastni ze stroj tesne po zaruce, pravidelne servisovany servisem komatsu je v tak hroznem stavu.
Dale , pokud panove napisete kritiku a ta je anonymni , viz: "u jedne firmy maji stroj a ten se porad sere ...... " , tak je to pro me bezpredmetne . Napiste co jste za firmu , odkud k vam prijel servis, kdo vam meni oleje , od koho kupujete nahradni dily . Mozna ze uvedeme nektere veci na pravou miru.
Pekny den Emil.


Jan Křesťan

Členem od: 05.08.2009
Příspěvků: 1442

30. říjen 2011 18:11:45

Zbyšek Pantůček : Jo to vim, ze motor je tam mitsubishi at je to 1,3L ci 2,5L, na to jsem uz kdysi koukal, kdyz jsem se zajimal o minibagr. Nejmensi motor co dela cat je tusim 4,4L Perkins


Jan Křesťan

Členem od: 05.08.2009
Příspěvků: 1442

30. říjen 2011 18:12:04

myslim ze to je motor cat 3054C


Lukáš Němec

Lukáš Němec
Členem od: 12.12.2009
Příspěvků: 55

30. říjen 2011 18:56:43

Zdravím pane Emil.

Já jsem, ale nenapsal že jsem od Mrozka...pozor na to....

jo u te 450-tky se opravdu stalo že okruh opravili a kdyby ho odzkoušeli tak by zjistili že pořád nejde......no stalo se, jemi to aj jedno, já ty stroje jen obsluhuji....to že se v nich každý vrtá tak to asi máte recht......

Nechci potápět značku Komatsu dycky se podaří něco pokazit ať je to jakáko-li značka.....

Jen jsem napsal s čím sem se setkal...někdy to ale naštve že to nefičí jak má.......až tady bude zmínka o problematice Liebherru nebo Catu tak by se taky něco našlo......

Další je že když ten stroj namá stabilní obsluhu a střídaj se na něm různí lidé novačci a td. tak pak ten stroj taky tak vypadá......


Zbyšek Pantůček

Členem od: 31.07.2008
Příspěvků: 727

30. říjen 2011 20:24:03

Pane Emil, já Vaší řeči rozumím, nebudu se s nikým hádat, ale zkrátka je rozdíl jezdit se strojem nějaké značky na pravidelné garanční prohlídky a nebo vlastnit stroj, který musí mezi garančními prohlídkou na další záruční opravu. Samozřejmě, že pak vše běhá, když se mění v záruce, ale jde o to, že za 1.nikdo nemá čas na prostoje, které prodejci neproplácí i v případě jejich chyby. Za 2. Klepat se zda mašina přežije po ukončení záruky ještě další např.dva roky splácení leasingu a díky nekvalitnímu stroji po splacení leasingu mít doma téměř vrak, který se taktak dá prodat někomu dalšímu a vlastně po douhrazení nemá cenu, ale už ho ani nechcete.

Např. máme dva roky nově u nás zakoupenou kontejnerovku Avia 12tun, ten vůz je šrot. Nebyl přitom ten nejlevnější oproti konkurenci, koncepci má dobrou, ale tím to končí. Drží v denním provozu tak tak jen díky pravidelným ne nejlevnějším garančkám, které probíhají každých 25tis km(každá probíhá cca jeden až čtyří dny) a pak díky záručním opravám, které probíhají každých cca 10 až 15tis km(každá znamená prostoj cca dva až deset dní!) (penízepenízeprostojepenízeprostoje)

Dále máme např. dvakrát traktorbagr JCB pořízené zánovní, pořízené na slepo, dotah anglie, velmi levná cena. Servis provádíme svépomocí. Stroje u nás naběhali spousty mth (první téměř 7tis.mth a druhý 5,5tis.mth) bez jediné vážné závady. To samé mohu např. říci o Takeuchi.

Je jasné, že servis dokáže udržet stroj v celoživotní mobilitě........ ale když stojí stroj stejně na dílně jako na stavbě, tak i kdyby jste mi to měli opravovat zdarma do důchodu, tak bych ten stroj nikdy nechtěl.


Emil .

Emil .
Členem od: 05.08.2007
Příspěvků: 371

30. říjen 2011 22:33:58

Pane Pantucek , snad by jste nechtel ,aby vam prodejce zaplatil zarucni prostoje ? Bagry jsou jenom stroje jako jine veci a nikdo vam nezaplati za to , kdyz date pocitac do servisu a nemuzete na nem pracovat. Ono by se to dalo lehce zneuzit ....... Dneska mi odrekl zakaznik praci , dam masinu do servisu na nejakou zarucni opravu a mam sichtu zaplacenou.
Komatsu dava dnes zaruku 5 let , to je dukaz toho ze pokud je masina servisovana tak jak ma byt, tak je bez problemu.
Ale ja se ptal na uplne neco jineho nezli na poruchovou avii. Ci je ten hodne problemovy stroj. Vite, ja na komatsu delam hooodne dlouho a nesetkal jsem se se strojem , ktery by byl non stop pokazeny. Ovsem za predpokladu autorizovaneho servisu.
Pekny den Emil.


Emil .

Emil .
Členem od: 05.08.2007
Příspěvků: 371

30. říjen 2011 22:40:59

P. Kuky , takze ten okruh kladiva dodnes nejde ? Staci uprimne ano/ne.
Dale toto forum se jmenuje : stroje komatsu , nikoliv problemove stroje komatsu.
Ale jsem rad , I kdyz "nejste" od Mrozka , ze vite jak to tam s opravami chodi. Pekny den Emil


Lukáš Němec

Lukáš Němec
Členem od: 12.12.2009
Příspěvků: 55

31. říjen 2011 09:02:12

P. Emil

To kladivo už prej funguje......


Emil .

Emil .
Členem od: 05.08.2007
Příspěvků: 371

31. říjen 2011 13:00:44

happy pekny den vsem strojnikum ,mechanikum a vsem okolo bagru. Emil komancak


petr holub

petr holub
Členem od: 10.02.2011
Příspěvků: 195

31. říjen 2011 20:53:29

emile tak to skus okouknout v plzni ve stavmontě servis mají na dvoře a dej mi vědět klidně soukromě at tu neperem špinaví prádlo happy


Emil .

Emil .
Členem od: 05.08.2007
Příspěvků: 371

31. říjen 2011 22:04:09

Zdravím , já jsem jen mechanik strojú Komatsu. Není v mých pravomocech ani mé náplni práce určovat na které stroje se mám jet podívat a na které né. Toto si řídí dispečeři.
Standartně doporučuju v případě problémů kontaktovat nejbližší autorizovaný servis. Pokud zavada přetrvává , tak opakovaně trvat na jejím odstranění . Emil


Marťas .

Marťas .
Členem od: 15.10.2010
Příspěvků: 105

01. listopad 2011 13:37:42

No pěkně se nám to tu rozjelo....
Jako upřímně řečeno někdo tu psal pokud to má stejného strojníka tak to vydrží dýl... No jak co by vydrželo dýl... tak možná tak namazaný stroj , ale turbo? tlumiče pérování sedačky? a co takový výfuk? za ten jak může strojník? NE NE za to strojník nemůže za to můžou ty žlutý tlapky! Stroj je stroj a má něco vydržet! to není Rols Royce nebo Porsche co by bylo náročný na každý smítko - tohle je stavební stroj do těžkých podmínek... (teda měl by být happy )
A když už to dělá takovou ostudu tak by se k tomu měl výrobce postavit čelem a banální díly by měl dávat za babku. Do pr... máme tu několik Caterpillarů s 10tis mth a i Liebherru a že jsou to některé pořádně staré vylítané vrány, ale všichni mají původní turbo, ale u Komatsu jsme jich vyměnili 6 ks.
Tak nevím co je výhodnější? Levný stroj s velkou poruchovostí a drahými díly, nebo dražší stroj s menší poruchovostí a lepším přístupem k zárukám atd...
No nemáme to jednoduchý... ( mimochodem: máme tu akualitu právě se vysral další selenoid na hydraulické pumpě komatsu jak jinak)

Martin


Emil .

Emil .
Členem od: 05.08.2007
Příspěvků: 371

01. listopad 2011 19:31:29

Zdravim , Martin ma zrejme vytetovano Cat I na intimnich mistech. " vtip". Ale 6 turb na jedne masine ? To je I na me dost. Jak jsem napsal , ja jsem u komatsu hooodne dlouho a turba maximalne 3 na 150-ti strojich. No jo , zeptal bych se strojnika na jake palivo ma doma osobak a kolik hodin denne jede stroj na volnobeh. Turbo se musi tocit ! A pokud znate vyrobni cislo stroje , kouknu se do komtraxu kolik hodin jede stroj denne na volnobeh a nebo naopak ,neni li pretezovan.
Mame I nekolik komancu co maji 25000 mth . A bez vetsich oprav. Chlapi vsichni vite ze vsechno ma sve duvody , zavady se eviduji po celem svete a pokud se nektera pravidelne opakuje , vyrobi komatsu inovovany dil a ten se zdarma montuje na problemove stroje . Ovsem pokud se zavada opakuje pouze u jedne firmy , nebo dokonce jen na jednom stroji , je to spise prace pro detektiva. Vsechno je to nakonec obchodni politika, o koupi te, ci one znacky se preci rozhodujete vy ,a to zcela svobodne .Pekny den Emil.


milan volfik

Členem od: 16.08.2007
Příspěvků: 203

02. listopad 2011 05:49:38

Ahoj,nedá mě to,abych nereagoval! Před zhruba 2 lety u nás v areálu parkovala spol Chvak Domažlice s uplně novým rypadlonakladačem Komatsu WB 97,velká kola,4x4x4 Dělali jsme na stavbě vodovodu a měl jsem tak ten stroj stále na očích. Opravdu,takhle poruchový stroj jsem nikdy neviděl,měnili několikrát turbo,palivové čerpadlo,snad vše od elektriky,při jednom přejezdu skončil ve škarpě,to když zničehonic vybočl zadek a proti jel autobus a to že při 40 km rychlosti tam běžně sama skočila dvojka, s tím si také nemohli poradit.Takže shrnu to,minimálně 3x v týdnu jezdil servis a stroj málokdy vydžel směnu pracovat a strojníkem to jistě nebylo,jezdil s tim opravdu zkušenej a pečlivej kluk.Po zhruba roce tento stroj odvezli a dostali nový,pak už jsem s nima nedělal,ale udajně je to trochu lepší.Ostatně jestli tady kecám tak si to muže Emil zjistit a uvést to na pravou míru. A jen mimochodem,nemám rozhodně nikde nic vytetováno,ale na CATu jezdím několik let,mám 6000 Mh a jen běžné udržby a jednou doplnění dusíku do ride control žádný problém!Po téhle zkušenosti hledím prostě na Komatsu trochu jinak a nikdo se mě nemůže divit! Budeme kupovat pásový bagr,nevím jestli CAT,ale vím,že né Komatsu!!! Hezký den,Milan...


Marťas .

Marťas .
Členem od: 15.10.2010
Příspěvků: 105

02. listopad 2011 09:47:56

pro "milan volfik" to, že komančové za jízdy vybočují do boku prdelí je u nich úplně normální !!!! happy nám se to stalo několikrát... klasika potenciometr na zadním kole nebo magnetické čidlo na nápravě... už v jiné diskuzi jsem to tu zmiňoval jak je to nebezpečné... že nikdy nevíš kdy se to vysere a když se to vysere tak to udělá ještě katastrofu kolem sebe... Rada: sundejte z toho SPZ (ušetříte silniční daň) a traktor převážejte na podvalníku.... už to tak taky děláme jinak bych do toho kluky strojníky nedostal... prohlásili, že s tak nebezpečným strojem po silnici jezdit nebudou! Ono Komatsu se podrbe na hlavě až tehdy až to někoho zabije! To je tak u všeho a pak budu stroje stahovat a inovovat řízení...

Pro pana Emila:
Můžu vás ubezpečit, že nic takového vytetováno nemám - nejsem takový pošuk, abych se uvázal k jedné jediné značce jako někdo.. "vtip"
Já preferuji, aby mi stroj nedělal na stavbě ostudu a je mi jedno jaké je značky! Ale s Komatsu je prostě ostuda zatím největší.
Jen pro obrázek máme tu značky Hyundai (bez problémů) Liebherry (bez problémů), Caterpillary, Bobcat, Finlay a podobně... takže rozhodně nepreferujeme jednu značku.
Mimochodem nej se teď rýsuje Liebherr -co se týče poruchovosti, servisu a dílů a ani CAT není pro mě jednička, ale takovou ostudu nedělá...
A to, že tady tvrdíte, že jste vyměnili 3 turba na 150ti strojích to vám s prominutím nevěřím.... a nebo možná jo, protože jsou to tři chudáci co nevědí, že se dá koupit turbo taky jinde než u Bohemie, protože ti ostatní na to přišli a turbo si vyměnili sami (jako u nás) a vám to jen nesdělili happy pak jsou vaše počty dost zkreslené! happy

Martin


Emil .

Emil .
Členem od: 05.08.2007
Příspěvků: 371

02. listopad 2011 12:32:46

Zdravim , jak jsem jiz psal. Ja jsem jen servisak a svou praci delam tak ,aby se mi pokud mozno nevracely reklamace. Ja ty stroje nevymyslim ani neskladam. To co pisu se opira o skutecnost , se kterou jsem se za ty leta setkal. To, ze si nekdo kupuje turba treba u "starline" a da jich tam sest . Je mi celkem jedno. Takove firmy mame I u nas v regionu. Prijdou az uz si nevi opravdu rady , nebo stroj totalne rozdrbou. Nejhorsi je ze zaryte tvrdi : ja ? Nic jsem opravdu s tim nedelal. Ovsem to plati pro vsechny stroje. Kupodivu komunikuji I se strojniky co maji jine znacky, nebo co presli na jinou znacku. Nazory jsou ruzne a velmi zajimave . Nemohu je ovsem prezentovat verejne , ponevadz je nemam overene a nevim jestli to nejsou jen blaboly.
Upnuty na komatsu ? Ne , mozna za za par let budu catrak, nebo jcbak. Nikdo nevi kam me vitr zavane . Mozna budu jezdit prave k vam na cat. Ale jedno vim jiste , a to ze budu svou praci delat stejne zodpovedne tak jak to delam u komatsu. Emil


Marťas .

Marťas .
Členem od: 15.10.2010
Příspěvků: 105

02. listopad 2011 18:25:05

To je dobře že to děláte svědomitě happy nic méně vás můžu uklidnit, že dily od nějakého starlinu nebo co díly nebereme... ono dá se taky nakupovat díly originál komatsu jen ne od khunu... Ale třeba přímo z Ameriky kde jsou kupodivu mnohem lacinější a těch turb jsme dávali šest, ale pokaždé do jiného stroje! Takže chyba na straně závodu Komatsu!

Martin


Emil .

Emil .
Členem od: 05.08.2007
Příspěvků: 371

02. listopad 2011 21:20:23

Vite p. Martas , je mi celkem jedno kolik jste nakoupily turb a proc jste je menily. Ja se mohu postavit pouze za opravy provedene servisem komatsu a s dilu komatsu . Jen tam je jistota ze neprijde v krabici komatsu nejaka podvojka. Zustava otazkou jak jste diagnostikovaly vady turba, jaky jste pouzivaly olej v motoru , filtr a td.... Nechci to zvelicovat , ale je mnoho zavad , ktere nasvedcuji vade turba a pritom je to jen banalita. Jak jsem jiz rekl , za dobu pres deset let jsem se setkal maximalne se tremi skutecnymi vadami v turbu. Jestli je nekdo meni jako zarovky ve svetle , je to jeho problem . U komatsu by mel na turbo zaruku. Nemyslim ale , ze by to firmy pred servisem komatsu tajily , ba naopak se obvykle snazi si na servisu stezovat a pokusit se ziskat nejakou vyraznou slevu . Z toho soudim ,ze jsou-li opakovane zavady v turbech na jedne firme , ze bude jadro problemu zdrejme nekde tam .
Zijeme v demokraticke zemi a kazdy se rozhodujeme svobodne . Vy jste koupily urcite znacky stroju a s tim se musite nejak vyrovnat , a ne brecet. Ja jsem se zaregistroval na tomto foru abych pomohl a poradil lidem kteri opravdu radu chcou , ci potrebuji. Nejsem za to placeny a delam to jen z me dobre vule. To , ze mi nekdo opakovane sdeluje ze komatsu je jeden velky problem , neni zadost o radu nybrz dukaz neschopnosi se o stroje postarat , nebo neschopnosti si vybrat stroj o ktery se dokazu postarat.
Za sebe tuto nicneprinasejici diskusi ukoncim . Pokud jsou strojnici , kteri porebuji s necim obcas poradit , jsem jim nadale k dispozici. Na zaver upozornuji ze toto jsou me osobni nazory , ktere nemaji s firmou komatsu nic docineni.
Pekny den Emil.


Jan Čada

Členem od: 03.01.2008
Příspěvků: 776

03. listopad 2011 07:25:09

To je dobře Emile,že tu debatu ukončíte.Myslím ale ,že byla užitečná.Něco se někam pohne.Co se týče turba,tak to je ohrožováno za všech situací.Tak si představte.Včera mi spadl do výfuku pták.Opravdu.Jak chtěl ven,tak dělal bordel.Žena si všimla,že tam něco škrábe.Napadlo mě,že by ho mohly vytlačit výfukové plyny.Tak jsem to natočil.V mžiku vyletěly saze a na stromě dosedl pták podobný kosovi,ale velikosti brabce.Brabec kominík.


Marťas .

Marťas .
Členem od: 15.10.2010
Příspěvků: 105

03. listopad 2011 10:52:10

dmychadlové kolo z Komatsu D51 po 2500mth a 20 dní po záruce důkaz mluví za vše...
dmychadlové kolo z Komatsu D51 po 2500mth a 20 dní po záruce důkaz mluví za vše...

Pane Emile, turba které v těch strojích byly, byly originál. Neměníme je jak žárovky, vždy u každého jednou a to vždy když se to vysere... Teď tu budeme mít školení od pana Emila kterak mít jaké názvosloví... definice "vysraný turbo" to je takové turbo od komasu, které začne hulit jako darebné kamna a po sejmutí hadice nasávaného vzduchu zjistíme centimetrovou radiální vůli na ose turbínových kol a po spočítání lopatek zjistíme, že nějaká chybí... tak to bych vyhodnotil pane Emile jako špatně co vy na to ?
Turba, které jsme namontovali my - DRŽÍ ! Hold originál z výroby klekli....
A poslouchat (číst) tu keci o tom že se neumíme o stroje postarat s naší dvacetiletou praxí? no to je mi na blití!
A v jedné věci s vámi souhlasím je to tu od toho dávat lidem rady a já jim ty rady a hlavně varování dávám, aby viděli co je komatsu zač....
Znovu si to to přečtěte jak je to u nás s jinými značkami! Taky se o ně staráme a tak dlouho jak o komatsu a jsou procentuelně (ty další značky) na tom mnohem lépe!

Martin


Pivus Pupkus

Pivus Pupkus
Členem od: 05.02.2008
Příspěvků: 748

03. listopad 2011 12:25:41

Tady u nás když se řekne komatsu, tak si většina strojníků vybaví aaaaaaaa enormní spotřeba a parádní nespolehlivots. Tak to prostě je. Co se týče jiných značek... každá má svou černou ovci. Neexistuje dokonalá mašina to víme všichni. BTW: Velice nerad pomlouvám výrobce, ale u komatsu je to čistá pravda... ohledně pas. bagrů. Hezký den.


Jan Křesťan

Členem od: 05.08.2009
Příspěvků: 1442

03. listopad 2011 21:46:22

delam pro jednu prazskou firmu a ma stroje od Komatsu 30,130,200,240,450 atd. vsechno mrtvy. jediny prezilo vsechny a to doslova vsechny je pasak CAT 325 s 31tis mth! a funkcni


Jan Pešek

Jan Pešek
Členem od: 26.07.2010
Příspěvků: 53

05. listopad 2011 17:18:15

Přidám se ke kritice zn. Komatsu. Ten bazmekt na obrázku měl 780 mh, když si ho firma pujčila. Během následujících 6 týdnu jsmě měli na stavbě 5x servis. Nejhorší bylo jak nesnášel vodu. Při každém dešti přestalo něco fungovat. Poslední hřebiček do rakve byl, když se za jízdy přepnul mód řízení z ovládání jedné nápravy na tzv psí chod. Štěstí bylo, že mě zrovna nikdo nepředjížděl a ani nikdo nejel proti mě.
Prostě něčemu, co má japonskej název, vyrábí se to z čínských součástek, montuje se to v Itálii a tam to montujou negramotní uprchlíci z Alžíru, se věřit NEDÁ.


Daniel Kóša

Daniel Kóša
Členem od: 15.05.2011
Příspěvků: 72

18. duben 2012 17:56:40

zdravím Komančáci, naskytla se mi šance, že možná pudu dělat na wb93r 2 roky starou, chtěl bych se zeptat na co si dát případně pozor a jaký je váš názor na tuhle mašinu, četl jsem jak kladné, tak záporné názory, tak kdyby někdo kdo osobně dělá na tomto stroji napsal, byl bych rád


Pavel Široký

Pavel Široký
Členem od: 14.05.2011
Příspěvků: 1180

18. duben 2012 19:44:06

Dobrý den.Dejte pozor na zadní sklo.Rádo se vysype,když klepnete o lžíci.Citlivě mačkejte čudlíky v kabině.Pokud nemáte 1,90 a 100kg,nesundavejte vidle.Tohle je stroj pro chlapa.


Daniel Kóša

Daniel Kóša
Členem od: 15.05.2011
Příspěvků: 72

19. duben 2012 11:19:53

Děkuju Pavle, na zadní sklo jsem si vždycky dával pozor abych nechytl o lžíci.. no a když jsem viděl ty vidle, tak jsem si říkal že se u nich určitě zapotím, mám 1,85m a skoro 90 kilo, tak to snad zmáknu, jsem ještě mladý big-smile


Nové příspěvky k tématu mohou být vkládány pouze na konec příspěvků: přejít pro vložení