Téma: Lanove bagry

Autor

Zpráva


Tibor M

Tibor M
Členem od: 30.03.2009
Příspěvků: 444

08. duben 2009 16:28:30

ukážka z katalógu


Tibor M

Tibor M
Členem od: 30.03.2009
Příspěvků: 444

08. duben 2009 16:32:07

ukážka z katalógu


Ondřej Hájek

Členem od: 04.03.2007
Příspěvků: 2037

08. duben 2009 22:30:27

Pár údajů z katalogu Uničovských strojíren. RY 151 se vyrábělo v letech 1967 - 1969, pro export pod značkou Škoda. Na internetu ho někdo prodává za 23500 EUR:
http://www.utilajeconstructii.eu/...rte-draglina-menck-m154-48-t-si.html
Další fotka:
http://excavators.assettradernet.com/1/APUserImages/i119704_0_422.JPG


Tomáš T

Členem od: 07.12.2008
Příspěvků: 6

12. duben 2009 19:29:30

Taky máme jeden D-032a proti hydraulice uplně něco jiného vzduch má trochu prodlevu a špatný cit.
http://www.tonejlepsi.unas.cz/t138.htm


Ondřej Hájek

Členem od: 04.03.2007
Příspěvků: 2037

23. květen 2009 10:56:09

Pískovna Bratčice 28. 4. 2009
Pískovna Bratčice 28. 4. 2009

Pro obohacení tohoto tématu jsem pořídil pár fotek v pískovně v Bratčice. Dle slov paní ředitelky se udržování elektrických lanových rypadel v provozuschopném stavu ekonomicky opravdu vyplatí, a proto se zasazuje o jejich nasazení v pískovně, jak nejdéle to půjde. Na druhou stranu si uvědomuje, že staré stroje nejsou vhodnou vizitkou moderní firmy, ale s nafocením do fóra, které těmto strojům vzdává hold, souhlasila. Nezbývá než jí poděkovat a držet laňákům v Bratčicích palce.


Ondřej Hájek

Členem od: 04.03.2007
Příspěvků: 2037

23. květen 2009 10:56:55

Pískovna Bratčice 28. 4. 2009


Ondřej Hájek

Členem od: 04.03.2007
Příspěvků: 2037

23. květen 2009 10:57:26

Pískovna Bratčice 28. 4. 2009


Ondřej Hájek

Členem od: 04.03.2007
Příspěvků: 2037

23. květen 2009 10:57:41

Pískovna Bratčice 28. 4. 2009


Ondřej Hájek

Členem od: 04.03.2007
Příspěvků: 2037

23. květen 2009 10:57:57

Pískovna Bratčice 28. 4. 2009


Ondřej Hájek

Členem od: 04.03.2007
Příspěvků: 2037

23. květen 2009 10:58:12

Pískovna Bratčice 28. 4. 2009


Ondřej Hájek

Členem od: 04.03.2007
Příspěvků: 2037

23. květen 2009 10:58:26

Pískovna Bratčice 28. 4. 2009


Ondřej Hájek

Členem od: 04.03.2007
Příspěvků: 2037

23. květen 2009 11:00:26

Pískovna Bratčice 28. 4. 2009


Ondřej Hájek

Členem od: 04.03.2007
Příspěvků: 2037

23. květen 2009 11:00:40

Pískovna Bratčice 28. 4. 2009


Ondřej Hájek

Členem od: 04.03.2007
Příspěvků: 2037

23. květen 2009 11:00:55

Pískovna Bratčice 28. 4. 2009


Tibor M

Tibor M
Členem od: 30.03.2009
Příspěvků: 444

04. červen 2009 07:03:34

Zrejmý tvar závesu lopaty D032 (foto Jiří Kocar)
Zrejmý tvar závesu lopaty D032 (foto Jiří Kocar)

Pri porovnávaní nadstavieb D031 a D032 som našiel rozdiely v počte hydraulických podpier: D031 - 2, D032 - 4. Ďalej: D031 má iný tvar závesu lopaty ako D032. Sú aj iné rozdiely? Aké?


Tibor M

Tibor M
Členem od: 30.03.2009
Příspěvků: 444

04. červen 2009 07:06:40

D031? Trochu sa dá zbadať tvar závesu
D031? Trochu sa dá zbadať tvar závesu

D031


Tibor M

Tibor M
Členem od: 30.03.2009
Příspěvků: 444

04. červen 2009 07:11:05

Ukážka z katalogu náhradných dielov D031a


Tibor M

Tibor M
Členem od: 30.03.2009
Příspěvků: 444

23. září 2009 07:54:03

Výkres z katalógu ND
Výkres z katalógu ND

Pozdravujem historikov a prosím o pomoc:
získal som takýto výkres autobagra, ale v nejakej neurčitej mierke. Ak by si niekto našiel čas, prosím o pomoc: skúšal som zistiť mierku podľa pomeru skutočného razvoru náprav(4260 a 1320) a razvoru nameraného na vytlačenom výkrese (na A3). Keď som zistil rozmer "a", nevychádzal podľa vypočítanej mierky rozmer "b", a naopak. Ide mi vlastne o rozmery kabíny T 138, chcel by som ju spracovať na modelárske účely, len potrebujem nejaký rozmer, od ktorého môžem začať.
S týmto som prišiel najskôr na Tatraportal. Tam som sa dozvedel, že podvozok Tatra 138 pod bager má prvý rázvor 3940mm!!! - tento údaj pochádza z "Katalogu některých druhu motorových a přípojných vozidel a mechanizačných prostředku v národním hospodářství." Vydané v Prahe, 1969 pre potreby Ministerstva národnej obrany - napísal Maxono z Tatraportalu.


Tibor M

Tibor M
Členem od: 30.03.2009
Příspěvků: 444

23. září 2009 08:20:24

z "Katalogu některých druhu motorových a přípojných vozidel a mechanizačných prostředku v národním hospodářství."
z "Katalogu některých druhu motorových a přípojných vozidel a mechanizačných prostředku v národním hospodářství."

ukážka 1 od Maxona


Tibor M

Tibor M
Členem od: 30.03.2009
Příspěvků: 444

23. září 2009 08:22:27

z "Katalogu některých druhu motorových a přípojných vozidel a mechanizačných prostředku v národním hospodářství."
z "Katalogu některých druhu motorových a přípojných vozidel a mechanizačných prostředku v národním hospodářství."

ukážka 2 od Maxona


Tibor M

Tibor M
Členem od: 30.03.2009
Příspěvků: 444

23. září 2009 08:49:08

Ukážka z predpisu Žen-21-4
Ukážka z predpisu Žen-21-4

tu je prvý rázvor 4260mm


Tibor M

Tibor M
Členem od: 30.03.2009
Příspěvků: 444

23. září 2009 08:57:14

ukážka z Návodu na obsluhu D 031
ukážka z Návodu na obsluhu D 031

tu je prvý rázvor tiež 4260mm.

Moja domnienka: v "Katalógu..." sú zrejme uvedené miery prototypu alebo nejakej prvej série - z tej pochádza aj môj výkres. Usudzujem tak podľa tvaru krytu bagrovacej nadstavby na obrázku z katalógu aj z výkresu. Bagre vyrábané neskôr sa montovali na podvozky PP6V s prvým razvorom 4260mm - zhodným aj pre valníky, žeriavy,...
Pýtam sa : JE TO TAK ALEBO SA MÝLIM?


Ondřej Hájek

Členem od: 04.03.2007
Příspěvků: 2037

02. říjen 2009 13:49:54

Opole, Polsko
Opole, Polsko

Od čtenáře Tomasze z Polska dorazily fotky lanových rypadel Unex nasazených v okolí města Opole. Některé jsou z lomu, který se nachází přímo v Opoli, jen malý kousek od severně od centra, další jsou z kamenolomu situovaného jižně od Opole u obce Chrząszczyce. Tomasz je velkým fanouškem lanových rypadel Unex. Říká, že na fotkách jsou ta nejhezčí rypadla této značky v celém Polsku.


Ondřej Hájek

Členem od: 04.03.2007
Příspěvků: 2037

02. říjen 2009 13:50:31

Opole, Polsko (foto Tomasz)


Ondřej Hájek

Členem od: 04.03.2007
Příspěvků: 2037

02. říjen 2009 13:50:43

Opole, Polsko (foto Tomasz)


Ondřej Hájek

Členem od: 04.03.2007
Příspěvků: 2037

02. říjen 2009 13:50:56

Opole, Polsko (foto Tomasz)


Ondřej Hájek

Členem od: 04.03.2007
Příspěvků: 2037

02. říjen 2009 13:51:21

Opole, Polsko (foto Tomasz)


Ondřej Hájek

Členem od: 04.03.2007
Příspěvků: 2037

02. říjen 2009 13:51:32

Opole, Polsko (foto Tomasz)


Ondřej Hájek

Členem od: 04.03.2007
Příspěvků: 2037

02. říjen 2009 13:51:44

Opole, Polsko (foto Tomasz)


Ondřej Hájek

Členem od: 04.03.2007
Příspěvků: 2037

02. říjen 2009 13:51:56

Opole, Polsko (foto Tomasz)


Lubosh Borni

318
Členem od: 10.07.2007
Příspěvků: 748

15. říjen 2009 09:42:56


Tibor M

Tibor M
Členem od: 30.03.2009
Příspěvků: 444

16. říjen 2009 07:02:46

sedemdesiate roky 20. storočia


Tibor M

Tibor M
Členem od: 30.03.2009
Příspěvků: 444

16. říjen 2009 07:04:49

sedemdesiate roky 20. storočia


Tibor M

Tibor M
Členem od: 30.03.2009
Příspěvků: 444

16. říjen 2009 07:08:49

sedemdesiate roky...


David Němeček

Členem od: 20.10.2009
Příspěvků: 80

20. říjen 2009 17:10:50

Tohle by tady myslím nemělo chybět -fotky lanovýho bagru E-7, kterej vyráběly krušnohorský strojírny a Škodovka.
http://www.kes-sro.cz/index.php?o...rsgallery2&Itemid=27&catid=3
Co vím, tak tohle je asi největší lanovej bagr, co se u nás kdy vyráběl. Jestli má někdo případně další fota, nebo ví nějaké další info k téhle mašině, tak určitě napište..

David


David Němeček

Členem od: 20.10.2009
Příspěvků: 80

20. říjen 2009 17:16:41

Ještě fotka, kterou sem našel na jedněch německých stránkách


David Němeček

Členem od: 20.10.2009
Příspěvků: 80

20. říjen 2009 17:28:54

schema s rozměry


Alda .

Alda .
Členem od: 09.07.2007
Příspěvků: 920

20. říjen 2009 19:06:19

bourání starých Strakonic


Kristian Kraevski

UNEX
Členem od: 26.01.2010
Příspěvků: 46

26. leden 2010 11:52:43

E 303 ještě žije

Výroba, servis bagrů.


Kristian Kraevski

UNEX
Členem od: 26.01.2010
Příspěvků: 46

07. únor 2010 14:00:56

E 303 na Balkaně.

Výroba, servis bagrů.


Nové příspěvky k tématu mohou být vkládány pouze na konec příspěvků: přejít pro vložení