Téma: KDYZ SE DARI TAK SE DARI
Autor
Zpráva
02. duben 2012 21:04:12
Věcně, malá kola nezabrání ohybu lopaty kvůli malé síle. Myslíte, že je kvůli velikým předním kolům větší ´´jeřábovací´´ síla na předku? Já myslim, že možná, ale určitě o téměř nic. Na hrnutí, nakládání- to jasně, ale pařezy trháme stejně.... (předkem )
Mám 2007 3cx a trhal sem takhle jednou pařízky předkem a jak myslíte, že sem dopadl? Stejně
Blbec, bral sem si všechny téměř do rohu lopaty, nicméně ten poslední pěkně na prostředek, zavřel do klapačky, povytrhnul zdvihnutím lopaty(pouze lopaty) a řádně dourval couváním a už to bylo
Viděl sem obdobně ohnuté klapačky jak na catráckých traktorech, tak locusťáckých bobíkech...... opravdu to je téměř vždy jasná strojníkova chyba... Ti nejstarší strojníci se mi dlouho smáli a ani sem jim nemusel říkat jak se mi to povedlo, bylo jasný, že sem trubka co vzala pařez na střed a zpátečku.... Teď jste to Vy
03. duben 2012 06:51:25
Tome Dík za fotky.
23. duben 2012 21:39:10
Tak nevím ale mám opačnou zkušenost. Rval jsem klapačkou už za hodně věcí a to i prostředkem a nikdy nic.
23. duben 2012 21:52:43
Horacio zase si ťahal čo si nemal...že?
03. květen 2012 19:35:54
Dobrý večer.Mám za sebou opravdu povedený zážitek.Včera jsem vezl bobíka do Úval.Brzo ráno.Kolem 5,15-5,30hod.Po složení, jsem chtěl zajistit vidle a rezervu.Tak jsem to vysypal ze lžíce.Rezerva se ale rozkutálela do rybníka.Než jsem vyskočil,byla ve vodě.Tak 3 metry daleko.Větev nikde.Zoufalé dilema.Monterky dolů a hup.Byl tam metr bahna.Odporný pocit.Pak čubička zpátky.Na břehu jsem za svitu halogenů z KOMATSU,provedl očistu z Pet lahve minerálky.Slipy na palubku a jedem.Po deseti kilometrech jsem zjistil,že nemám telefon.Tak zpátky na břeh.Smrděl jsem jak prodejce kaprů.
03. květen 2012 20:20:40
Pane Široký Vy jste opravdu kovanej vysloveně zemař srdcař
13. květen 2012 20:38:38
zdravím dušan...ano přesně sem to patří...když se daří.....ale chtěl sem se zeptat...ten traktor je Proxima?
14. květen 2012 10:48:22
ahoj josef ne je to fronterra 9641 ale síla nám nestačila tak tam je dané 114 turbo a čerpadlo leží doma na stole ale to bude asi až v zimě. Ale práci na stavbě to bohatě udělá a náklady nejsou tak velké tedy pokud se s každou furou nemusí kupovat novej navěs.
14. květen 2012 17:37:22
HMMM mazec...a ty obrácený šípy na předku...to je asi kvuli záběru....je tak?
14. květen 2012 21:10:30
tak to tě josef zklamu ale museli jsme se ty gumy otočit kvuli tomu že to jsou nějake jugoslavské prašivky a hlavně se tam daly větší než tam byli origo a začaly se sjiždět blbě protože jsou uzke disky ale už se koupili disky široké tak se počka až ty gumy budou už k ničemu a obuje se to pořadně a hlavně pořadny gumy? na zadku je MITAS a už tam sou 3 roky a jako nový
14. květen 2012 21:32:43
Dušane, tohle už jsem párkrát viděl. Z fotky není poznat, jaký materiál se unavil, ale většinou je to mysl řidiče. Stačí trochu mokrá hlína nalepená na předku, zvednout malinko na šikmé ploše nebo při sklápění popojet do díry a průser je nato tata. Těžiště a zemská přitažlivost je sviňa. Znaj to řidiči kamionů s vanama. Tam to lehne taky raz dva. Můj táta takhle skroutil Liazku kontejner, ale tak, že druhej tuplák 30cm nad zemí a předek kontejneru metr vedle kabiny. Sklápěl na laňáku malinko na šikmu, zůstala mu viset betonová suť na předku a bylo to. Ani nestačil pustit dolů, ale zůstal stát na kolech. Jen to byla tříkolka. Od tý doby mě to vždycky v mysli vyskočí a dávám si na to dvakrát bacha a to mám hák zesílenej rám.
14. květen 2012 21:42:07
neřikam že to nebyla moje vina ale těch nahod bylo moc 1:velka fura řekl jsem kolegačkovi dej ještě jednu 2:byl tam velkej kamen na boku a 3: trošku šikmo sem stal. No prostě DEN BLBEC
14. květen 2012 22:25:20
Josef Horák - Pokud otočíte gumy tak záběr bude ještě horší. Problém je že se na předku blbě sjíždí a proto je lepší je otočit.
15. květen 2012 08:46:36
Pavle děkuji za oporu? A hodně dělá ten nakládáč vůbec se nesundava
15. květen 2012 20:10:27
OK jen sem se zeptal....párkrát sem to viděl i u zemědělců,myslel sem,že to je kvůli záběru....no v každým případě sem zas o trochu míň blbej
17. červen 2012 11:39:21
A co bylo příčinou vykolejení toho TAKRAFu?
17. červen 2012 12:40:08
Řekl bych, že boční vítr...
17. červen 2012 16:24:05
Josef Horák
prý nakládali kolejnice i s pražcema a nějak se jim to zapříčilo o další kolejnce na hromadě a jeřáb vypnuli pozdě a jelikož pořád navíjel,takže skončil na boku.
13. červenec 2012 14:43:12
jak si tak lezu pod bagrem a mazu kardany tak koukam a na prdnim kole ze spoda jak je maznicka tak tam drzi lozisko na 4 sroubech a me drzelo jen na jednom zbytek ustipane a na zadnim kole to drzelo jen na dvou ale jen na jedne strane druha strana byla v pohode nevite cim to ze by unava materialu nebo spis material k nicemu?kazdopadne sem je vymenil za pevnejsi tak si na to dejte bacha nwm jak dlouho sem jezdil s jednim sroubem
19. červenec 2012 18:43:04
Čoveče Pavle ten tvuj bagr asi dělali na hraní a né na práci ,jinak dal bych tam 10,8 šrouby a máš pokoj
19. červenec 2012 20:15:18
njn pro jistotu sem tam dal 12,9 tak snad to vydrzi a to mi do toho ted zacalo piskat turbo tak doufam ze je vydreny nebo tak neco!
20. červenec 2012 12:10:47
Pavle kolik máš MTH na té čtyřce? tatík se teď blíží ke 4 tisícím a nešel mu pojezd, dali novou řídící jednotku, už to šlo ale blblo, tak vyměnili ještě páku, tak už to funguje a dva dny na to mu odešlo podávací čerpadlo.. tohle vše za poslední 3 týdny + ta řídící jednotka se měnila 2x
20. červenec 2012 13:31:15
ahoj je to 2009 a mam na ni neco prez 2700mth takze nic moc a ten pojezd uz mam zasebou a myslim ze sem to tu uz i resil taky to bylo pakou ale a odesla mi na tom pomocna pumpicka u vstrikovaciho cerpadla pak vstrikovaci cerpadlo ale to nebylo tak hrozne k tomu ted to turbo svetla mi nesly a ustrihali se mi srouby na lozisku a jeste mi chcije rychlospojka ale to je to nejmensi a to behem 2mesicu
20. červenec 2012 14:39:49
tvl. mám ted 6000mth a zatím jen výměna ruční pumpičky, protože netěsnila, jinak vůbec, vůbec nic. Na druhý trojce zase za celou dobu jen jediná věc a to vůle čepu řízení, převložkováno a jezdí se. Asi sem měl štěstí na kousky držáky nebo si to v brzký době pořádně vyžeru
20. červenec 2012 16:00:52
nic nezer!!!!!!!!!!!!!! jen at slouzi bez poruchy dal!
22. červenec 2012 09:13:58
mám necelejch 16ti mth a moji největší závadou je dolejvání nafty,jinak jenom drobnosti ,nejlepší byl ale ještě ten předešlej z 89roku
22. červenec 2012 17:38:06
Ty utrhané šrouby na otočném čepu .Neutrhal si je o nějaký kámen?Píšeš že na jedné straně v předu i vzadu .Ty jsou tam na to,aby to nespadlo na zem a na to stačil ten jeden šroub .Tlaky drží domeček .Si myslím .Taková zabetonovaná traverza a hluboká kolej,tak to nemusíš ani vidět.
Další kolega píše,že natočil 16tisíc mth.Bez větších problemů.Gratuluju.To už je porce.
22. červenec 2012 21:45:07
ze by to bylo o neco o tom silne pochybuji protoze na predku byly tri a z toho jeden uz byl dyl protoze by uz trochu orezlej takze o neco to urco nebylo
- « Předchozí
- 1
- 2