Téma: KDYZ SE DARI TAK SE DARI
Autor
Zpráva
01. duben 2012 12:55:07
Cau kluci tak pustim barvu vim ze by ste me kazdej hned zfackovali ale budiz tak k veci dostal sem ksef za 500kc a vic skody nez uzitku znate to ze? mel sem vyhrabat 3 parezi i s kmenem a tak abych usetril cas si rikam zkusim to predni lzici, chytl jsem kmen do klapaci , sevru ho a jedu dopredu trochu ho vyvalim a zase dozadu a tam nastal kamen urazu otviraci cast predni lzice povolila a prohla se a to celkem dost bych hodnotil pokus o srovnani lzice o jiny strom proti kteremu sem tlacil byl smesny tak sem to zkusil proti buldozeru a buldozer proti me ale jen smirou aby se neco nestalo a taky nic tak vse vyresila velka panenka zeleznej spalek vyriznutej kus vrchniho dilu oteviraci casti nahrati roztahovani mackani a tudiz tovnani lzice o zeleznej spalek prikladam foto tak jestli mate podobne prihody vlozte je sem tak tu nejsem za vola sam!
01. duben 2012 13:13:48
Krásná práce......................................
01. duben 2012 13:14:48
Myslím že podobný problém tady v minulosti řešil Baguu .
01. duben 2012 13:19:38
jestli se to tu uz resilo tak se omlouvam ze sem to znova zalozil nejak sem to nevyhledaval tak me za to nekomandujte dik
01. duben 2012 13:25:07
To není komandování , nebylo to ve zlém . Já jen že to není ojedinělý případ , bude toho víc .
01. duben 2012 13:26:19
jj jasny aspon nesem sam
01. duben 2012 13:48:46
nebudu si z huby delat trhaci kalendar, ale s JCB ani KOMATSU bych tohle v zivote nezkousel, Komatsu i JCB maji klapacky skoro stejny, ale Komatsu to ma jak z papiru, ty je maji pernamentne ohnuty, CAT ma ten profil trosku jian, je vyssi tak je i odolnejsi na krut, s CAT lzime jsem delal uz hodne prasaren, ale radsi si to dlabnu podkopem, tatry prostuji nebo taham taky radsi podkopem nez predni lzici. Je to jemnejsi a min skody na obou masinach, ale co si udelal chapu, tohle delam s nalety, ale od stromu mam respekt, na bagru jsem se ucil, kdyz jsem vyndaval parezy na cca 2ha. takze jsem si to dost osahal.
nerikam ze jsi tele ale vis co se rika, za blbost se plati
ja jsem jednou rozlomil rameno od predni lzice. Nabirali jsme ornici z kypy a uvnitr byl panel cca 2x2m a krajni zub se za ni chytnul a pri zavirani lzice se rameno nakroutilo a prasklo, prasklina byla castecne orezla, takze tam byla vlasecnice a vtom to povolilo.
no pro priste vis, ze je to lepsi podkopem
01. duben 2012 13:50:59
Bolest JCBlžíce z blátaNám na Catroši 428c praskla v kraji,fotky nemám.Vybrousilo se a řádně zavařilo a dělají se s tim už pár let psí kusy a nic.Oprava byla drahá,lahvinka rumu
01. duben 2012 14:40:24
Už jsem to tu někde psal, mě se to povedlo na nakladači, rovnali jsme to na dílně, sídlíme v bývalých kasárnách. Vzali jsme 2 Peri stojky, jak se s tím podpírají stropy a vzepřeli jsme je od vnitřní krajní hrany té klapačky proti ocelovému překladu nad vraty, pak jsme dolů doprostřed vrazili dvě 10t panenky a pomalu a opatrně jsme to pružili, nakonec jsme to dorovnali podle hliníkový latě a nikdo by to nepoznal. To samý se mi povedlo na miníkovi s metrovou svahovkou, která neměla uprostřed žebro, tu jsem vyhodil a koupil novou, naklápěcí, se vzpěrou.
01. duben 2012 14:42:44
Ale jinak jsem viděl i 434 co měla klapačku v tomhle stavu.
01. duben 2012 15:08:40
No to není možné.Nespletl si se s tou značkou.To asi neměl strojník značkové ponožky nebo měl červenou kombinézu .Jinak lžice neprohlížím ,ale pamatuju se,že komanč měl zrovna tak blbou lžíci jako cat.Byla tupá dvouplášťová.Pravda je ,že dřív jsem bok lžíce (tu pilu) u JCB nemohl při deformaci o kámen narovnat palicí ,teď u mladšího stroje ja starší hravě .Počítám s tím .Ohne se i o lžíci kterou nabíráte.To myslím tak udělal Bagu.
01. duben 2012 17:36:30
no,na 100% to není,nevím u mě by to asi neprošlo,ještě to trochu chtělo
01. duben 2012 18:59:36
Dobrý den,myslim si že to neni až taková ostuda,mě se stalo totéž na 428B a příčina-dlouhé odkladání repasu(navaření dílů a vyvaření),při opotřebení klapačky jsou zeslabeny břity a sváry a potom stačí jeden větší kamen na prostředek a je o průšvih postaráno,většinou už to nejde vrátit do původních rozměrů.
01. duben 2012 20:29:55
ivsony neser!
01. duben 2012 20:40:36
No jo tak dobrý no
01. duben 2012 21:06:04
Nejspíš ty novší stroje budou opravdu trošku ošizené na materiálu.Mám 2001 a s klapačkou si dovolím dost a drží (zatím).Ze začátku jsem měl taky strach co to udělá,ale při otevřené klapačce manipuluji se slušnou váhou a nějaký větší kořen sklaplý v klapačce zatím taky bez problémů.
01. duben 2012 21:26:48
Chlapi máte nějaké fotky o oprav klapačky? výměny břitů ... nějaké rady? zkušenosi...Chci se do toho pustit, břit na klapačce je už zbroušený....
01. duben 2012 21:55:12
Dobrý večer.Asi jsem prase.Ale nechávám tam navařit roksory.Všude se válí.Pak je na dva roky klid.Utrácet za origo nemá smysl.
01. duben 2012 22:12:14
Jo taky si dovolím s klapačkou dost a nemám problém,tet záleží jestli ty novější nemaj taky trošičku jinak udělanej tvar toho spodku
01. duben 2012 23:54:06
prijde mi, ze JCB ma malou pevnost na krut
02. duben 2012 15:09:27
kluci ja tu nechci nekoho urazet ale myslim ze ty vase masiny nemaj takovou silu jako ta moje proto stim nebudete mit takovy problem
02. duben 2012 18:36:47
tos jim to nandal
02. duben 2012 19:01:49
ale ne tak podle fotek ivsony a Tomaš Čapčuch maji ve predu mala kola a starsi stroje a ty podle me takovou silu mit nebudou jako to hovado co mam ja ale jak sem rikal nechci se nejak vytahovat nebo nekoho schazovat tim ze ma horsi masinu to urcite neeeee!
02. duben 2012 19:35:05
V pohodě Pavle,já vím,že mám slabší mašinu o tom žádná.
02. duben 2012 20:00:27
jo já jsem taky v pohodě ,Pavle měli ti asi koupit slabší stroj
02. duben 2012 20:42:17
Slabší stroj - tak to asi skončíš Pavle u lopaty
02. duben 2012 20:54:39
snad jí neohne
02. duben 2012 20:57:47
já jsem utrhl polovinuboku radlice u nakladače CAT 990. No začalo to tak že k nám přijela SÚSka Vysočina jesli bych jim nepomohl prohrnout zavátou silnici(cca 2,5 sněhu) no tak řikám sice na smlouvu ale proč ne..Chtěli vědět co mám za techniku když jsem jim to ukázal souhlasili..Druhý den po příjezdu na místo jsem se tedy pustil do práce.Ale oni mi neřekli že tam je mostek a bagr samozřejmě širiší než silnice takže pěkně bokem radlice o beton mostku no a bylo.Jelikož jsem jel co to vytáhlo abych toho nabral co nejvíce,protože při pomalé jízdě to hrabalo tak jsem to solil no a malér byl na světě. utrhl jsem cca půl metru ve sváru naštěstí se moc neohnula ale stejně se musela rovnat hupcukem. no oprava nestála skoro nic jen pár elektrod,ale co to je tak když nevíte do čeho jdete a průzkum nelze udělat.No takže makat se s tím dalo dál ale nejdřív jsem se musel zeptat jestli tam nejsou další.Po příjezdu k nám na dílnu jsem na boky radlice navařil 2 oka a za ně nátahl hupcuk( nosnost12 tun) tím jsem to přitál zase tak jak má být a svařil.oka jsem tam nechal někdy s tím trhám stromy takže za ně zaháknu řetězy.A stejně nijak nepřekáží.Popravdě jsem to nefotil tehdá jsem si říkal že se tím radši nebudu chlubit aby mě neměli za vola.Ikdyž to tak možná vypadá.