Téma: jcb 4cx
Autor
Zpráva
20. prosinec 2010 12:00:58
on ten supr je celkem nabusenej predni zadni rychloupinak joystiky atd a sef si ho nechaval skladat snad nejak na primo ale v anglii asi ne oni se snad skladaj v holadnsku bo kde a mel snad za nej davat neceli 2.5 mice
25. prosinec 2010 22:55:00
Tak to jo. Ten muj stál o milion mín ) Pokud píšeš cenu bez daně.
26. prosinec 2010 12:00:49
jj bez dph
20. leden 2011 21:34:39
čau . chlapy potřeboval bych trochu poradit u tý 4cx se nám začal ztrácet olej z brzd ale nikde ven neteče to znamená že teče někam do nápravy nebo pumpa ??? Ještě jsme nic nerozdělaly, tak právě zkouším jestli už někdo tákovej problém měl ,že by nám mohl poradit .
21. leden 2011 08:26:04
Zdarec Rádo : To co popisuješ to se mě stavalo u stary Cat 428C a yly v haji brzdy jak píšeš nevim jak je to řešene u JCB ale u Cat se me stracela brzdová kapalina a teklo to do nápravy. Takže se musela rozhodit náprava.
21. leden 2011 17:13:39
Přesně to se stalo tátovi na Cat 428D, ubýval olej z brzd a přibýval do nápravy, potom to museli celý rozhodit a mělo to stát kolem 90.000 Kč. nakonec to funguje dobře. Jestli má JCB ty brzdy taky uzavřené v nápravě jako Cat... podívej se jestli přibývá olej v nápravě
21. leden 2011 18:28:34
Ahoj asi bych zkusil rozpojit pedali a zkusil každej zvlašt jestli nekterej neklesa po sešlapnuti k podlaze-abych zjistil ktera to dela strana.jinak ten olej v napravě mužeš zkusit jestli přibejva ale přtom množstvi se to asi težko pozna.Jinak brzdovej valec že by to delalll hmm tak to nevim
21. leden 2011 21:43:40
Dobry den u JCB Jsou bud sjteté kotouče potom přítlačnej kroužek leze ven a těče olej do nápravy v Nápravě jsou také v oleji .A nebo spálené gumičky.
21. leden 2011 22:17:06
Měl jsem stejný problém, jako Baguu.
22. leden 2011 12:20:52
Máš pravdu u JCB jsou 2 možnosti but do motoru nebo do nápravy.
Dá se to zjistit následovně.Od posilovače jde do předdu k motoru k vývěvje hadice ta se rozpojí
a když je mokrá a je tam olej tak to jde do motoru to znamená špatné gumičky na pumpě.
Když je suchá jde to do nápravy to znamená nápravu ven a přetěsnit vevnitř.
24. březen 2011 23:01:17
Pánové nestalo se to někomu ? Mám jcb 4cx Začala mě škubat násada kdyš pomalu přitahuju k sobě tak jde trhavě po 10 centimetrech to trha ale to jsou pecky Ještě že je záruka ach jo .To dobře začíná ta sezona.
25. březen 2011 17:51:52
Nevješ hlavu kolego opraví se to a zas bude super. To se hold stava no tomu neporučíme. Hlavně že to je v zaruce a opráví se to. Tak hlavu vzhuru
25. březen 2011 20:02:34
To vypadá na nečistotu v hydraulice , servis to snad zjistí
25. březen 2011 20:37:43
Ale ano ono se to opravý dopadne to jako věčně tekoucí fridex z rychlospojek topení A nakonec tam žádné nejsou A je pokoj.
15. květen 2011 21:08:16
Zdravím chlapi,
zrovna nastupuju na JCB 4CX 2007 r.v. po debilovi který tomu dal co proto a mám pár problémů:
1) mám pořád zaplý přední pohon, ať čudlík vypnu, zapnu, nebo přišlápnu pedál, aby se sepl předek, tak se mi prostě předek točí
2) nejede to.. mám nějak poblbé řazení, takže když otočím páčku do dvojky, tak tam mám čtyčku, trojka je dvojka, čtyřka je trojka..z místa na rovině se rozjedu na trojku, ale musím to hodně točit a v terénu na dvojku málo kdy odjedu, musím jedničku a pak dvojku. Zaučoval jsem se na jiné 4CX a s tou se dalo do kopce z díry rozjet na dvojku krásně někdy i bez plynu
sice mi na přejezdy chybí pružení přední lžíce a nemá to torquelock, ale co, hold se nebudu prohánět jak tatík 40 všude
17. říjen 2011 21:35:34
Tenhle traktorbagr nemá vyvažování přední lžíce? Jakpak? r.v.2007 a 4CX říkáte, ne?
18. říjen 2011 08:22:38
vyvazovani predni lzice nemaji ani nektery novy stroje, nekdo to nechce kvuli priplatku pripadne celkovy cene
18. říjen 2011 18:32:43
Nevím síce kolik je ten příplatek, ale vím, že když se s tím jezdí po cestě a furt to skáče, tak je z toho strojník jak žirafa za chvíli a čepy dostanou taky zabrat, když s tím člověk jede třeba 30km někde po cestě kde je to samá láta a díra, tak to je utrpení, navíc moje sedačka má taky úžasné vůle, takže bagr se houpe z předních kol na zadní a já při tom lítám v sedačce jak na horské dráze.
18. říjen 2011 19:14:24
Too je pravda to už by mělo byt na traktorbagrech jako zaklad vybavy. Nedam na vyvažovani předni lžice dopustit je to bomba
18. říjen 2011 21:19:39
u catu co jsem se ptal cca 80 tis, ja to nemam a taky ziju, naucil jsem se jezdit a jak projizdet diry a v pohode, RC je dobrej, ale da se bez toho jezdit, mam micheliny a docela dobre tlumej, jinak obcas po dirach je lepsi rychleji nez pomalu, kor retardery, kdyz ho clovek procoura tak lita, kdyz preleti, tak se jen zavrni
18. říjen 2011 21:56:21
Ahoj,tedy myslím,že SRS je standartní výbava hlavně u 2007 není to jen rozbité???když jsi psal ,že to měl před tebou nějaký ....,pošli fotky vypínačů,mě to příjde jako blbost.Samozřejmě se dá SRS případně domontovat a u JCB to stoji kolem 30 000,-.Zdenda
19. říjen 2011 07:56:33
Jestli se plovoucí lžíce jmenuje RC nebo SRS je jedno ,ale nemít to je zásadní nedostatek .Bez toho se jezdit nedá .To oželím klimatizaci ,přesouvání podkopu a třeba vývody na kladivo protože bez kladiva se obejdu .To ať má někdo jiný.Zrovna tak bych nemohl dělat bez rychloupínáku .Takové nedonošence většinou objednávají šéfové,kteří v tom v životě neseděli nebo jenom opravdu seděli ale nedělali.Strojník ať chcípne .
19. říjen 2011 08:47:18
to ja zase bych mel radsi klimu nez Ride Control,kvuli demolicim, jo rychloupinak schvaluju.
19. říjen 2011 18:51:33
Souhlasim s panem Čadou,srs je jedna z věci ktera je pro mě duležitá.Jinak je mě taky trochu zahadou že to ta 2007.nemá
19. říjen 2011 19:12:31
SRS tam fakt není,.. vlastně tam není nic jen základní výbava, vůbec nic navíc.. a šéf určitě v životě s traktorbagrem nedělal, možná v tom ani neseděl dodatečně namontovat mi to určitě nenechá, to nemá cenu ani zkoušet. S přejížděním některých děr rychleji než pomalu na to už jsem taky přišel, někdy se to rozskáče víc když to člověk projíždí pomalu a když přes to přeleetí tak to jen zahoupe a hotovo.
19. říjen 2011 21:12:41
No, rychloupínák, já ho nemám a lžíci mám vyměněnou v cuku letu. Má smysl hydraulickej, ale pokud musim vylejzat tak je to pak uplně jedno, já si nechám otevřený zadní okno a srovnám si to podle potřeby. Odpruženou lžíci nemám taky, už jsem si zvyknul. Ale je to dobrá věc.
19. říjen 2011 21:32:42
Pánové nevím jak vy ale oželím cokoli jen né klimačku. Když v tom v létě sedíte 12 hodin a do toho se ještě přidá prach tak to je k nevydržení. To raději pojedu pomalu po dírách ale pěkně v chládku a čistotě.
19. říjen 2011 22:39:26
tak tak. Ja mam klasickej upinak mechanickej a delam to pres otevreny okno a je to otazka taky minutky, nekdy mam naucenyho lopataka jak se to dela a to je pak upe napohodu, jen mu pujcim tycku. Me spis sere, zapojovani kladiva.
20. říjen 2011 10:09:37
Jo klimu bych bral taky mnohem raději, v létě to stojí fakt za prd, člověk příjde domů úplně hotový a když má potom ještě dělat něco třeba kolem baráku... Kladivo nemám, ale zapojování hydraulické svahovky mě dovádí k šílenství, jednou tam ty rychlospojky zacvaknou málem samy, jindy to tam nenatlačí ani dva chlapi, to bych to radši měl nějak na závit a mít jistotu, že to zapojím pokaždé když potřebuju.
20. říjen 2011 16:47:51
Kde si ty rychlospojky kupoval.
20. říjen 2011 18:32:16
Přesně tyto rychlospojky používám také. na povolení mám jen klíč a hadr na přidržení převlečné matky. Když nejde dotáhnout při nasazování, jen "odtlakuji" pedálem a je to. Jen ještě přichytávám hadice níž na násadě. to zdržuje asi víc.
23. říjen 2011 07:52:39
Dobrá diskuse o klimatizaci ,rychloupínáku a rychlospojkách.Akorát mi není jasné,jestli závitový spoj na hadici u kladiva je rychlospojka,když to šroubujete klíčem.Kolik minut je /v cuku letu /jak píše kolega d 032a,když vyměnuje lžíci na čepech.Upozornuju že jsem to uměl z čepama co by mrknul,no ale rychloupínák mechanický je 10x rychlejší.Co se týče klimatizace.Ano,je to dobrá věc,ale žebříček důležitosti já mám bohužel jiný.Jak to děláte,když kopete přípojky a musíte mít kontakt s dělníkem ?Odezíráte,nebo máte vysílačku,nebo máte otevřené okno?Spočítal někdo,kolik tu je např.taktorbagrů a kolik jich má klimu?Kolik měsíců v roce jí potřebuju.Včera jsem si na 2km vypnul po okresní cestě dusík do přední lžice.Jen tak,jestli bych si zvyknul ,kdybych to vyměnil za stroj ,který to nemá.Nějak jsem tomu ,že se to dá přeletět neporozuměl .Skákalo to jako splašený.Takže jedete 20km/h,za vámi ženská která se bojí předject a za ní fronta nadrženců předjíždějících ze čtvrté pozice.Takže moje tabulka,kterou nikomu nenutím.Plovoucí lžíce,mech.rychloupínák,řazení pod tlakemPowershift,bezdušové pneu(v této době Michelin),radio,a třeba platící zákazníky.Klima a jojstiky jsou někde dole.
23. říjen 2011 18:34:40
No Hansa-Flex jsem prostě koupil u Hansaflexu: http://cat.hansa-flex.com/cs/cat/1 Mám v kabině úřízlý plochý klíč 32mm na cca 13cm délky na první povolení. Většinou jdou ale povolit rukou (kvůli teplotě oleje samozřejmně v rukavici). Jediná ,,porucha" co mne potkala byla, že se mi jednou spojka povolila o cca 2 mm a zbíječka nefachala. Nejprve jsem myslel, že ušel ve sbíječce dusík. Stačilo zkontrolovat spoje rychlospojek a bylo opraveno. O ničem lepším a spolehlivějším zatím nevím. j.f.
23. říjen 2011 20:00:23
jan cada: no to se musi umet litat pres diry, clovek co je zvyklej na RIDE CONTROL ci SRS u JCB pak bez toho uz jezdit nemuze, nejhorsi je fakt tech 20kmh, kdyz jedes 40 tak se to chova uplne jinak a jinak kdyz jedes krokem, kdyz projedes krokem retarder tak pojedes po zadnich, kdyz pojedes 20 tak to s tebou zaklepe a vytrese dusi, kdyz to vemes na plny plyn tak se to je lehce zahoupe a to at vezes v lopate kladivo ci ne, ja jezdim s vyklopenou lzici kdyz to jde a v pohode, pod cumakem mam 0,5t zavazi, takze se ten traktor chova uplne jinak nez bez nej, jezdil jsem i s traktorem bez zavazi a snim se musi na diry jinak, jsou to leta praxe, jak jezdit bez toho, to jezdim kazdy den po praze a tam jsou ty cesty taky dost hrozny, kor kostky na letny, ty cloveku namlatej i s RIDE CONTROLem.
Nechci rict, ze by jsi neumel jezdit s traktorem, ale jsi zvyklej na neco a ja zase na neco jinyho. Me nezbyvalo nic jineho nez se stim naucit, s dirama je to jako s zenskejma, na kazdou plati neco jineho Kazda zenska ma rada jinou techniku a to je stejny jako s dirama, nektera ma rada rychlovku ( preletet - kanaly apod) a s nekteryma se musis srat jak s prvni milovanim ( kostky na letny - kdo dela po praze bude vedet )
23. říjen 2011 20:26:00
Jan Čada - no každý to máme jinak. U mě je klima a joystick skoro na místě prvním protože pokud v něčem sedím někdy i 12 a více hodin za den tak se tam nehodlám odrovnat. Když jsem klimu neměl tak jsem chodil domu jak spráskanej pes. Upocenej a špinavej až za ušima. A to nemluvím o tom jak vypadala kabina když se prášilo. Nikdy více. Pokud bych bagr měl jen na pár dní v roce jako koníček tak budiž ale pokud v tom trávím pul života.....Ale jak říkám každý po svém... A co se týká té rychlospojky tak mi ta šroubovací přijde rychlejší. Musíte sice chvilku točit ale jde to v pohodě. Oproti tomu když přemlouváte tu nasazovací a pak stejně musíte jít a upustit tlak povolením hadice.
23. listopad 2011 19:02:03
cau chlapi chtel sem se optat dnes se mi povedlo s jcb 4cx super ze sem zadnim ramenem chytnul za kabel telefonu vedouci ze sloupu k baraku jak se v teto situaci zachovat vyska ramene je tak 4.25m takze to vedeni muselo byt nize co stim?diky za reakce
23. listopad 2011 19:06:39
Čau Pavle bud konkretnejši,ten kabel se přetrhl nebo se škubnul u zdi z baraku?