Téma: JCB 3CX spotreba
Autor
Zpráva
20. březen 2009 12:40:41
ja to chápu jak to myslíte samozrejmně že při porovnání výkon spotřeba jsou na tom turbo motory lepe něž atmosferický ale spotřeba jak už tu někdo uváděl se počítá v poměru s časem a tam už je to trochu jinak,já věřím tomu že pruměrná spotřeba turbomotoru je lepší než atmosférického,ale dotaz byl jak je možné když má psanej pruměr 4,5 tak při odhrnování mněl spotřebu 6,5l, to je ten narust co jsem myslel u turbo motoru bude rozdil třeba až 3l/H atmosferickej motor bude mít pruměr 6,5l a p ri změně zátěže stoupne jen o 1l tam ty rozdíli nejsou tak velký bit spotřeba je stále vyší,další věc je ta že ani výkon se moc nezvedne
20. březen 2009 12:58:53
kejsak-písty se propalujou při malím množství paliva a velkém množství vzduchu teplota hoření přesáhne teplotu tání materiálu ,ne obrácene-to pak jedině při netěsnosti vštřikovace kdy palivo kape do válce bez rozprášení
21. březen 2009 17:25:40
Dobrý den nestoupla mu ta spotřeba proto,že to byla práce na sněhu kde neměla kola možnost záběru.Proto šlapal na plyn víc než na hlíně,aby byl schopen vůbec ten sníh odhrnout.To měl potom skoro pořad otáčky jak při jízdě po silnici.Sníh se hrne a nakládá dobře jen když ti nekloužou kola.S řetězama by to bylo lepší,ale pochybuju,že je měl.
21. březen 2009 20:09:10
Zdravím , koukám se na Vás a nestačím se divit. Prosím Vás pište skutečné argumenty a né báchorky jako rybáři co chytili malou rybku a říkají : ta byla táááááákhle veliká. A věřte Kejsákovi ten to vše vysvětluje velice odborně. Emil
21. březen 2009 20:41:13
Dobrý večer, sice nechápu kam tohle téma spěje, ale jedna věc je jistá. Mám JCB 3CX a když kopu tak mam spotrebu okolo 5l/mth. Když pracuji s nakladačem a navíc když zapnu předek (tzn. daleko větší tření a odpor rotujících částí) tak se mi spotřeba zvedne cca o 2 l. Je to taky dáno tím, že otáčky kolísají z volnoběhu na vyšší, kdežto u kopání jsou většínou konstantní. Ještě jsem se se spotřebou při hrabání předkem nedostal pod 6,5 l/mth
22. březen 2009 09:50:02
Jo, jo, kolísání otáček je s ohledem na spotřebu velkej prevít. Při konstatních otáčkách je spotřeba určitě menší. Jinak samozřejmě, že v rámci svého motoru budete mít při práci s předkem větší spotřebu, o tom žádná, ta diskuze spočívala ve srovnání atmosférický motor versus turbomotor při stejném objemu motoru a stejných pracovních podmínkách.
- « Předchozí
- 1
- 2