Téma: Fotky z oprav strojů
Autor
Zpráva
17. únor 2010 17:50:38
me uz v 800mth
17. únor 2010 18:16:16
Zdravím no ja mám natočených nejakých 4000 mth a pozerám,že píšete hranicu okolo 4000 mth...pravdepodobne ste si to všimli keď Vám pribúdalo olejovej náplne,alebo sa to dá diagnostikovať aj inak?
17. únor 2010 18:55:09
hmmm tak to jo tak to sem cekal ze to vydrzi dele
17. únor 2010 19:07:42
Majo-mě netěsnily ty gumičky na těch vstřikách,takže to přisávalo vzduch,padala nafta a nešlo nastartovat....
17. únor 2010 19:30:37
Majo nám to poprvé nateklo do oleje a malinko to rosilo mezi vstřikama a podruhý to začalo kapat mezi vsřikama.Ten mot je nějakej nepovedenej.
17. únor 2010 19:36:58
No práve,že mne to tiež začína pomaličky rosiť...je tam také mosadzné tesnenie a pod ním to rosí,ale štaruje dobre a ani nafta nepadá...zajtra sem hodím foto a potom budeme múdrejší.
17. únor 2010 21:38:17
Stálo mě to 12tis. Vše nové. A Aleš to s těma šroubama trefil naprosto přesně "Můj" melouchový mechanik od CAT se v tom vrtal, přivezl jiné segmenty a nakonec jsem to odvezl do Poděbrad. Beneko, servis Perkinsů. Rodinná fa, super přístup. Celkem se pobavil, když jsem mu vyprávěl co vše jsme ladily. Řikal, že nikdy si to doma na koleni neudělám tak jako u nich na stolici. Vždy to bude polovičaté a motor nepoběží jak má.
17. únor 2010 22:48:39
pro Paju - na tý 148 to vypadávání bude spíš synchron než vidlička.
18. únor 2010 09:10:08
Mě se to stalo v 6000mt po výměně podávacího čerpadla.To asi zapříčinilo vyražení těsnění v segmentech.Ted ale mašinka šlape jak hodinky.Jenom sháním spodní rolnu,ložisko je úplně vysypané.Dal jsem požadavek různým firmám ,tak čekám kdo bude nejlevnější.
18. únor 2010 20:36:46
Kluci
odkud jsou dobrý pásy za dobrou cenu ?? dík
18. únor 2010 21:23:37
Zdravím...vyskúšaj čemat,ja som tam kúpil lacnejšie cca 20% v porovnaní s inými.Ale keď máš čas tak skús zahraničné(nemecko)na internete je toho dosť,ale musíš hľadať.
18. únor 2010 21:51:31
JJ taky jsme měli nabídku od čematu.výhodou je články tvaru S který do sebe dobře zapadaj a ocelový lanka v pásu jsou zinkovaný,takže když ho někde rízneš,tak ti za nějakej čas nezrezne a nepraskne.Jinak renomag atd,je jich na netu dost
19. únor 2010 08:54:58
pro Jaroslav Kučera
je to možné... než to začalo vypadávat tak tam ta pětka šla čím dál tím hůř
19. únor 2010 10:52:21
pro Petr Petr
Taky jsem kupoval od Čemat.Solidní jednání,druhej den mě je pošta přivezla až na stavbu.Solideal,snad vydrží dlouhej čas.
20. únor 2010 21:42:55
Ahoj,mám na Vás dotaz jak nejlépe vyndat čep u JCB 3 cx, který je v teleskopu a není k němu přístup,potřebuji vyndat pístnici na teleskop a ten spodní vnitřní čep bude bojovka,ten horní ohřeji autogenem a půjde krásně ven.Předem děkuji za rady.
20. únor 2010 22:19:46
nazdarek.taky mam dotaz, budu menit kluzaky na teleskopu u JCB 3cx.kdo z vas to uz delal a chce mi poradit? nejake figly, popr.nejake fotecky??? dik, zdar jak bagr.Bob
20. únor 2010 23:02:25
Ahoj Bobe,to jsem už dělal a je to celkem pohoda,jen je potřeba vyndat teleskop.Já jsem ho vyndal tak, že jsem vytloukl horní čep na teleskopu(musel jsem ho nahřát autogenem,protože za boha nechtěl povolit),přivázal jsem ho na destu na vidle(zapomeň že to zvládneš rukama) a byl venku.Pak samotná výměna je pohoda,to jsou už je šrouby.Ale udělal jsem tam jednu zajímavou věc,kterou jsem viděl v servisu a to,že jsem mezi boční šrouby a kluzáky dal proužek plechu(2mm) aby se šrouby nedotýkali přímo těch silonových kluzáku,protože se hned vymačkají,takhle se šroub opírá o plech a nepromáčkne se do kluzáku.
21. únor 2010 07:04:48
Bobe a ten teleskop,je většinou opotřebovaný do klínu.Vpředu víc a vzadu méně.Takže až to budeš utahovat ,tak vysunuté.Tam je nejšírší.Vyhodit se to dá i do jámy 1m hl.
21. únor 2010 10:12:23
jo jo,diky za razy,az se trochu otepli, tak se do toho pustim.jeste poznamecka,pouzili jste original kluzaky?jsem se dival na www.allegro.cz , coz je polsky aukro a je tam spooousta dilu za lepsi ceny.jen nevim, co to je zac. u neceho pisou, ze to je original JCB, ale tam uz se pak cena blizi cenam u nas.Tak nevim, ale asi tam dam originaly, nechce se mi vytahovat teleskop za rok znovu.Asi je to o tom,kam ten dil patri.jednou jsem menil radiator topeni ve sve AUDI..musela jit ven cela palubovka, airbagy,klima, proste cely predek,zustala jen hridel na volant...a tam jsem pouzil original dil, pac jsem to skladal 2 dny .ale treba u nejakeho neduleziteho dilu, ktery je lehce pristupny...tam bych to asi neresil.
21. únor 2010 11:29:39
jj ten tam jezdí.je to mazec.
21. únor 2010 11:36:55
WWW.Denison má ty kluzáky origo i alternativní.
21. únor 2010 11:57:16
Kluzáky jsem taky měnil, ale v packách - po zjištění ceny jsem hledal alternativu. Sehnal jsem takovej plast s přídavkem grafitu - něco jako silon. Z toho jsem nařezal destičky jaký jsem potřeboval. Ten materiál se používá na nějaké kluzné mechanizmy. Taky jsem sám zvědav jak se to osvědčí, ale vyšlo mě to na pár kaček. Jinak se to dá celkem dlouho vypokládat plechem a tím vůli zmenšovat - u pacek je to na uplně stejném principu jako na teleskopu. Tam jsem plechem vypokládal už a super. Taky je dobrý třeba ty kluzný desky jen otočit.
21. únor 2010 12:44:38
nevis nahodou jak se ten material jmenoval???
22. únor 2010 00:07:27
Tak to nevím, ale pokusím se sehnat odkaz na to kde se to dá koupit a co to je.
27. březen 2010 11:13:30
Zdravím. Pánové, mám takový problém který mě včera donutil předčasně zastavit stroj. Mám CAT 428D r.v.03 a včera jsem přejížděl ze stavby na stavbu a zničeho nic mi z vodní pumpy začala stříkat chladící kapalina maličkou milimetrovou dírkou přímo z protimrazové zátky, jakoby tam byla už nachystaná od výrobce. Přitom stroj už pracuje týden, takže žádný mráz to neudělal a teplota při přesunu taky nepřesáhla 90st. CAT servis mi po telefonu řekli že je špatná pumpa a ať si nachystám na novou 9.500,-. Připadá mi to nějaký divný aby při 3400mth odešla pumpa. Můžete mi prosím poradit? Díky za jakoukoliv odpověd
27. březen 2010 17:41:59
Já myslím že to máš vadný simering a ta dirka je tam proto aby chránila ložisko aby se nezadřelo,když jí zacpeš voda z ložiska nevyteče a jak je zmámo voda nemaže tím pádem ti za nějaký čas odejde i ložisko.To je všeobecná informace nevím jak je to řešené u tvého stroje jestli půjde vyměnit pouze simering nebo jestli musíš koupit celou pumpu.