Téma: CAT432D - nevyjede kopec, cim pomoct?

Autor

Zpráva


Jan Křesťan

Členem od: 05.08.2009
Příspěvků: 1442

07. duben 2011 21:19:51

na silnici nemuzes srovnavat D s Eckem me Decko jede 38, ale co jsem mel Ecko tak klidne 55-60


www.pujcovny stroju.cz

www.pujcovny stroju.cz
Členem od: 25.05.2010
Příspěvků: 58

07. duben 2011 21:20:04

Zdravím, ještě k těm filtrům...já dodávám zákazníkům filtry, které si drží garanci za případné poruchy vinou vadného filtru.A hlavně u hydraulických filtrů je tam docela příjemná cena...a jinak já bych vyměnil hned všechno co jde..pokud neznám původ.A proto u použitých co prodávám dělám výměny a zákazník ví co má...a občas to dělám i ze zákazníkem aby i on věděl kam potom šáhnout a co a jak..
Jinak specifikaci všech náplní pro všechny Caty mám k dispozici


www.pujcovny stroju.cz

www.pujcovny stroju.cz
Členem od: 25.05.2010
Příspěvků: 58

07. duben 2011 21:28:12

olej
olej

Oleje a kompletní čísla filtrů jso tam taky


Emil .

Emil .
Členem od: 05.08.2007
Příspěvků: 371

07. duben 2011 21:32:36

P.Krestan, kolik ma CAT E rychlosti vpred ?


jan k

jan k
Členem od: 16.08.2008
Příspěvků: 434

07. duben 2011 21:55:12

E má 5 kvaltů. To měli i některé D.Automat. Dnes jsem z jednim jel (D) Manuál, 4 kvalt. A max 32km/h cca1900 ot.


Tomáš Raník

Členem od: 03.04.2011
Příspěvků: 25

07. duben 2011 22:10:26

Ja mám D.... na manuál má 4 rychlosti, na automat má 5 rychlostí. Maximálku zatím nevím, někdy změříme..happy))

Možná jsem se špatně vyjádřil: nejde mi o dosažení max rychlosti, tedy že E s kterým jsme jeli - jelo rychleji než dnešní mé Déčko, ale spíš mi jde o to, že do nějakého kopce nějakého stoupání, to Ečko mělo prostě "tah" a drželo kvalt (to že spomalilo je jasný).... a dnešní Déčko prostě ten tah takový nemá, automat začne dříve podřazovat, více tím zpomalý... Vyjede, začne se tvořit rovinka a šup a už se zase zozhoupe...

Snad jsem se lépe vyžvejkl..happy)) Nejde mi o maximálku na rovince... jen o to výše popsané..happy)


Tomáš Raník

Členem od: 03.04.2011
Příspěvků: 25

07. duben 2011 22:15:07

Ještě asi takovej blbej dotaz....

Jak se liší 432D od 432 D II ?

Stroj je koupený bez TP, na kabině 432D... V Cat se při koupi náhr,dílů ptali, zda to je D nebo DII, TP nemám, tak nepoznám.. Jsou nějaké jasné fyzické znaky čím se verze liší?

Stroj mi vyhovuje tak jak je, ale abych měl jasněji...

Díky


Tomáš Raník

Členem od: 03.04.2011
Příspěvků: 25

07. duben 2011 22:27:19

Zdravim www.pujcovny stroju.cz :

díky za tabulku olejů, vyčerpávající.. Jen bych se spíše zeptal: když je tam např.SAE 15W-40 do motoru... Tak bych samozřejmě šel a koupil olej nějaké slušnější značky aby byl 15W-40 a je to.. Nebo je olej CAT DEO SAE 15W-40 něčím vyjímečnějším?

Jde mi opět o Vaši zkušenost, názor, radu.. Přeci pokud splňují oba oleje stejnou normu, měli by mít stejné vlastnosti, tedy by měly být zaměnitelné, nebo ?

A poslední dotaz: neměl by jste ke stažení uživatelský manuál k 432 D? Mám jen v angličtině, tak se snažím sehnat v češtině, ale zatím bez úspěchu...

Moc děkuji za případnou pomoct... Pěkný večer


Jan Čada

Členem od: 03.01.2008
Příspěvků: 776

08. duben 2011 05:33:53

Servisák nejsem,jenom některé věci nemusí být prezentovány.Názor na olej.Já leju do motoru JCB olej 15w40.Nalil bych tam vše,co by mělo API -(úroveň výkonosti)CF.Jsou ještě CD a CE.Tabulku API a co to znamená si najdeš ,pokud tě to bude zajímat.Převodový ,kde jsou mokré brzdy,tak musím mít jistotu (aby to nevrzalo) že tam ty přísady jsou.Taky k vůli samosvor.dif.kupuju orig.Splnují li tedy normu jsou zaměnitelné.Vše ostatní je reklamní masáž.


Jan Křesťan

Členem od: 05.08.2009
Příspěvků: 1442

08. duben 2011 05:39:42

Emil:
432 rada ma 5 kvaltu a je v automatu, tahle rada ma automaticky automat kdyz ma joysticky.
428 maji 4 kvalty a jsou v manualu a maji mechanicky ovladani podkopu.

Jinak Ecko tahne do kopce jinak, to jede kopec nekopec, mel jsem puceny 434 se silnejsim motorem a ten si to hnal 60 a do kopce pod 50 nesel.

Jinak automat ma 4 kvalty a 5. kvalt je v podstate i zamek menice, proto Ecka jedou rychleji, 428D je rychlejsi nez automat 432D to mam odskouseny, pac manual na 4ku jede ofiko 32, ale automat 29. Ale da se mu trosku pridat.

Jinak Dcka jsou trosku lenosi do kopce, co byla rada C s origo CAT motorem byli jiny tahouny do kopce. Taky jde o to scim jedes, ja kdyz jedu do kopce a mam kladivo a 3 lzice tak fakt se mu nechce a taky delaji hodne pneumatiky, kazda ma jiny valivy odpor.

jinak D a DII se lisi v par vecech, trosku jina pristrojovka, trochu zmena tlacitek, jine lampy na podkopu a pak pytel technickych drobnosti kolem motoru apod kterych si clovek nevsimne.

Co ti reknou CAT servisaci je to, ze DII je nejvychytanejsi stroj, protoze koncept je vyladen diky tomu, ze predtim byly rady B C D se shodnou kabinou (samo desing se menil) motorem apod, ale vsechno proslo inovaci a vychytani porodnich bolesti, stejne timhle si ted prochazeji Ecka pac maji jiny motor, kabinu, prevodovku, podkop, nosniky predni lzice apod.

Jinak tech 1900 je docela malo, to se divim ze netahne, musi tocit pres 2200 aby tahnul, ja kdyz jedu na 2200 tak je jak lenochod ( 31kmh) ale kdyz vytlaci 2500 tak jede 38kmh a v prudkym kopci pod 2200 nespadne. Jediny co nemam je ride control, misto toho tam mam plny zavazi na cumaku ( cca 0,5t)


www.pujcovny stroju.cz

www.pujcovny stroju.cz
Členem od: 25.05.2010
Příspěvků: 58

08. duben 2011 09:49:40

Bohužel manuál 432 D nemám....
p.Čada to napsal přesně,když splňuje všechny tabulkové podmínky, je to samozřejmě zaměnitelné..
a co se týká Catu 432..automat ,bez fofr klacku je označen Premiér,a jsou i 432ky kde se řadí pákou vpravo..A 432DII je od určitého roku výroby..a teď si nemůžu vzpomenout 2004?A hlavně pořád se u modelů upravujou emise Tier 1,2 a pořád dál happy

Jinak pro Catráky...tady je ke stažení komplet filtry a náplně http://www.cat.com/cda/files/1134980/7/PEWJ0074-04.pdf


Jan Křesťan

Členem od: 05.08.2009
Příspěvků: 1442

08. duben 2011 21:06:46

Ja mam DII a je to 05


Tomáš Raník

Členem od: 03.04.2011
Příspěvků: 25

09. duben 2011 13:45:29

Zdravím,

tak po výměně obou palivových filtrů a obou vzduchových jsme se dnes pustili do toho odvozu zeminy ve stejném kopci. Mašina to vyjela dle představ, šla do otáček (cca 2,2-2,3tis) a na 1 v manuálu naprosto bezpečně.

Takže musím říci, že to byla správná cesta.

Také jsme zkusili na silnici rozjet na max. (byla zařazena 4ka na manuál) a jel pouze 20km/h. Zde teda musím říci jsem očekával malinko více...

Myslíte, že to může ovlivňovat zatím nevyměněný filtr hydraulický, motorový a převedovkový?


Jan Křesťan

Členem od: 05.08.2009
Příspěvků: 1442

09. duben 2011 18:49:46

musis to zkusit na automat, ten tam da 5tku, manual jde jen do 4ky, pokud ti toci cca 2300 tak bys mel frcet 32 cca


Lubosh Borni

318
Členem od: 10.07.2007
Příspěvků: 748

12. duben 2011 07:29:30

Netankovat BIO


Tomáš Raník

Členem od: 03.04.2011
Příspěvků: 25

12. duben 2011 09:47:06

To měl být vtip?


Pivus Pupkus

Pivus Pupkus
Členem od: 05.02.2008
Příspěvků: 748

12. duben 2011 11:04:21

Bio to je jak fritovací olej big-smile tankoval jsem to nějaký ten měsíc do pasáku a hned byl problém v palivové soustavě.fuj fuj fuj.Bio už nikdy. BTW: i na výkonu motoru šlo poznat co je to za maras. Luboš palec hore.


Jan Čada

Členem od: 03.01.2008
Příspěvků: 776

12. duben 2011 13:57:11

Taky to mohl být typ.Nebo tip?Už se těším pane Raniku až napíšeš příčinu popisované závady .Na můj vkus to trvá dlouho.No možná že jsem to přehlíd.Držím palce.


Tomáš Raník

Členem od: 03.04.2011
Příspěvků: 25

12. duben 2011 14:45:31

To Čada: Zdravím, přehlédl jsi....

Již jsem psal, že po sobotním testu na stejném kopci s nacpanou přední lžící vydupal kopec suverénně... A to po výměně filtru : palivový 2x, vzduchový 2x.... Poznámka: orig.CAT, aby opět nevznikly dojmy, že chci něco ojebat...

Proto ta poznámka o vtipu, poněvadž BIO netankuju, a ani do osobáku jsem netankoval...

Teď už jen řeším, že to jede celkově pomalu... viz příspěvky zpět....


Emil .

Emil .
Členem od: 05.08.2007
Příspěvků: 371

12. duben 2011 17:40:28

No a na 5tku to vypada jak?


Tomáš Raník

Členem od: 03.04.2011
Příspěvků: 25

12. duben 2011 19:32:24

Zkusim a dam vedet, ted jsme chvilku odstavili... ale vyzkousim...


Jan Křesťan

Členem od: 05.08.2009
Příspěvků: 1442

12. duben 2011 20:48:17

ty mas dva palivaky??? Ja mam jen jeden, 428C ma dva, ja na 428D mam jen jeden, toe divny, kde je mas? ja mam jen vedle olejovyho filtru i v manualu mam jen jeden


milan volfik

Členem od: 16.08.2007
Příspěvků: 203

12. duben 2011 21:12:43

Zdar,já mám 432 Dll a podobný problém jsem zatím neměl.Spíše naopak,mám manuál a když nakládám na tvrdu předkem jezdim radši na dvojku.Na jedničku musíš pořád hlídat jestli nehrabeš. A do kopce to leze všude dokud se neposadí na packy,nebo dokud neolizuješ přední okno happy Otáčky jdou na 2300 a po rovině frčí 35 km/h


Jan Křesťan

Členem od: 05.08.2009
Příspěvků: 1442

13. duben 2011 05:57:00

no a mas jeden filtr nebo dva??? (palivak)


Chose k

Chose k
Členem od: 21.10.2010
Příspěvků: 65

13. duben 2011 06:44:18

Já mám taky dva palivové filtry.. Cat 428D


Tomáš Raník

Členem od: 03.04.2011
Příspěvků: 25

13. duben 2011 11:03:17

Ahoj,

ANO MAM DVA filtry.... jeden jak pises pod strojem a druhy ze strany, tam kde je na fotce modrej puntik. Sundali jsme bocny plech co kryje motor a pak je k nemu dobry pristup.

Puvodne jsem sel do CATRU s tim, ze chci filtr jeden. Ale tam mi vysvetlili, ze CAT 432D ma opravdu tyto 2 paliv.filtry a CAT 432 D II. ma jen jeden...

Takze takto...


Jan Křesťan

Členem od: 05.08.2009
Příspěvků: 1442

13. duben 2011 20:19:42

tak to se musim mrknout cece, ted jsi mi nastrcil brouka do hlavy, dneska jsem schvalne projizdel manual a tam je fakt jen jeden, je to stranka tusim 150. Ja ten bocni mel otevrenej jen jednoua to jsem soupal doraz na cerpadle big-smile diky za radu


Jan Křesťan

Členem od: 05.08.2009
Příspěvků: 1442

18. duben 2011 20:53:03

tak druhy filtr nemam, dneska jsem tam hledal a nic


Přidat příspěvek k tématu