Pokročilé vyhledávání


Přináším několik zcela subjektivních poznámek o strojích, servisu a chování jednotlivých prodejců. Na úvod musím přiznat, že všechno jsou to stejné „krámy". Pokud existuje sebemenší možnost, že se něco může pokazit, tak se to pokazí.


New Holland se dostal k výrobě rypadlonakladačů v roce 1986, když spadl pod nadvládu Ford Motor Company, a chytře využil téměř čtyřicetiletých zkušeností Fordu s těmito stroji.


V 70. a 80. letech byl náš trh zaplaven sovětským zbožím na pořadník a tamější výrobce Ivtorfmaš Ivanovo (dnes Kraneks) přispěl do této mozaiky oblíbeným "emtépéčkem", tedy pásovým rypadlem pro práce v málo únosných zeminách.


Ostrowek K162

Odpověď: Ostrowek K162


Téma: Ostrowek

Odpovědí: 0
Poslední odpověď: 28.02.2005 15:53
Prodám úplně nový hlavní hydraulický píst na podkop na tento bagr. Cena 3000Kč. Kontakt 777659020
Anonymní -

Tento článek přináší odpovědi na dvě zásadní otázky - co je to grejdr a jak se vůbec New Holland dostal ke grejdrům, které navíc vypadají stejně jako poslední grejdry od O&K. Začnu od konce.


Jako první přinášíme informace o zajímavém počinu v oblasti českého designu – návrhu rypadlonakladače od Viléma Wolfa, čerstvého absolventa Západočeské univerzity v Plzni, oboru Design průmyslových výrobků.


V době, kdy se některé obchodní značky staly obecným označením pro určitý druh stavebních strojů, začínají vycházet najevo znepokojivé tendence...


Hitachi pro letošní Intermat v Paříži chystá premiéru nové řady pásových rypadel ZAXIS-3. Ke slovu se dostali převážně designéři, kteří rýpadla vybavili nezaměnitelnou kabinou jak zvnějšku, tak zevnitř.


Téma: Nezadáno

Odpovědí: 5
Poslední odpověď: 29.03.2017 22:44
Dobrý den pane Hájku a ostatní rypáci,zvláště traktorypáci. Zaujala mne konstrukce traktorbagru HYDREMA 906 C / WWW.best-stroje.cz/. Hraboším mimo jiné na JCB 3cx a za těch 10 tis.Mth jsem si něco popřemýšlel o vylepšení konstrukce. Zvláště malý rozsah otoče,což je podle mne hlavní nevýhoda / většinou řešitelná/ traktorů,mi často vrtal hlavou. Něco jsem vymyslel,ale po spatření 906 C jsem valil oči! Tedy ne nad provedením,ale nad principem. Je to novinka a nebo mi ještě správně neoschl strojničák a já byl dosud slepý???Nikde jsem se nedohledal tech.parametrů a ceny.Z videa to vypadá na hobby mašinu /sníh,hnůj,piliny prostě agro/. Čtvrtá pátá třída horniny = dílna. Pokud by se přidaly vidle,teleskop, 30km/h a hlavně 1nebo2 t oceli nazesílení,byla by to bezkonkurenční mašina asi za nekonkurenční cenu. Ještě ty "bělorusácký" packy/co ty se mě natrápily/ by se měly řešit úplně jinak.Nemám zkušenosti s kloubovým rámem,ale s motorem vpředu to možná jde.Je to výhoda nebo "klasika" je lepší ? Nechci poškodit výrobce/prodejce,ale takový mám dojem z jednoho fota a videa.Zajímá mne princip konstrukce a její budoucnost.Převálcuje tradiční traktory nebo je to jen výkřik do tmy,který trh nepochopí? Nevýhodou bude asi cena profi zpracování,které by bylo srovnatelné se zavedenými traktorbagry. Takovéto vylepšování mašin mne zajímá,nebo myslíte,že koberečky/nechápu bagráky v pantoflích/,rádia,předvolby hydrauliky....a mnoho ostatních serepatiček Vám zlepší parametry dosahu-využití mašiny. Poslední modely výrobců jsou stále podobnější.Novinky jsou v tom jak osvědčenou věc udělat o málo lepší,ale o hodně složitější. To už je vše vymyšleno? To je můj názor a Váš? Přeji zelené louky bez kabelů !
Anonymní -