Téma: přeprava
Autor
Zpráva
18. listopad 2012 14:27:18
Ahoj Tondo, ten podvalník od výrobce "Gorica" i Tatra Ternno je naší firmy VHS s.r.o. Břeclav. Pavel.
28. listopad 2012 20:27:36
a co tomu říká převodovka? jakou rychlostí?
28. listopad 2012 21:53:16
tomu TBG se to nebude libit ani na neutral a ani prislusnikum, hlavne samo to asi nezataci bych rekl.
29. listopad 2012 19:54:24
Aha jak to robi gangbang style
02. prosinec 2012 19:39:47
Ja když jedu na kratko tak to necham natočene ať se maže převodovka a jinak zhodim kardan i když v papirach to napsane neni je tam jen ze se to muže tahat na tyci neni tam nic o kardanu neni tam ani ze v tom bagru musi nekdo sedet.rizeni jestenemam dotahle dokonce zatim kdyz ho odpojim tak se kousek ty kola natoci a pak se smykaji ale na bezny provoz to staci i kruhac zvladnu
02. prosinec 2012 21:33:13
Jojo takhle to u nás taky jeden tahal za liánou na krátko i daleko dělal to rok nejdřív mu tam nešla zařadit dvojka časem čtyřka a pak už to nelezlo ani do hromady tak to za pár korun prodal a koupil jinou mašinu a už to nikdy neudělal.......... přece jenom to neni na to aby to jelo 60tkou
03. prosinec 2012 18:45:10
tak v papirach je napsane max 40km/h tak to dodrzuju.to tak akorat vychazi na malou pet,a kdyz jedu normal po ose tak ten traktor da tak 42 az 50 podle tech radaru co sou u cesty
26. prosinec 2012 19:12:55
Chlapi, dotaz. V pátek si jedu pro ojetýho traktoráča a jelikož jsem o svátcích po kámoších nesehnal podval, pojedu 175 km po ose. Dá se to přežít? Trpí bagřík moc?
26. prosinec 2012 19:23:19
twl to se odvaha po 30km normal jizdy mu dej 20 min na rozdejchani vychladnuti atd jetli to teda neni starej kus= 2000 a min
26. prosinec 2012 19:25:23
2003 New Holland... radíš teda s přestávkama jo? Myslel jsem, že na to hodím dva strojníky, prostřídám je a budeme brzo doma
26. prosinec 2012 19:27:01
175 je dost,bych řekl.Když už tak bych ho aspon po hodině nechával vydechnout,15- 20minut.. A pokud to nebude moc práce,vyndal bych přední kardan.Jsem stejně prdlej,takže tě od toho zrazovat nebudu
Štastnou cestu
26. prosinec 2012 19:28:47
to mas tak na dva dny, budes vyskakanej jako krava....nechces stim pockat?
26. prosinec 2012 19:29:03
Jeďte klidně stále bez přestávky ale v klídku. Věřte že to bude dlouhé a otravné ale je třeba to nehnat.
26. prosinec 2012 21:08:58
Zdar kolego, 175 km to bude opravdu požitek traktor se ti vejde v klidu do nízkého(lowdeck) návěsu nebo vleku a těch po republice každý den jezdí plno,nemusíš mít hned podval.a cena je tam kolem 25 - 30 kč
Je tam dost velké riziko,že možná budeš dělat převodovku až přijedou,určitě bych tuto vzdálenost nejel po ose !!!!!!!!!!!!!!!
Pokud tak fakt opatrně kolem těch 2000 otáček a dělat pauzy, když s tím nepojedeš ty osobně tak chlapi budou chtít být doma a pojedou jak o život
26. prosinec 2012 21:16:17
Čau no tak 175km je vražda jak pro mašinu tak i následně pro tebe co se týče opravy.(Samozřejmě ta oprava nemusí přijít hned).Neblázni ta mašina dostane záhul jako blázen opravdu bych zvážil jinou dopravu.Tímto způsobem si ubereš na životnosti strašně moc,zvaž to!Nehledě na to si myslím že nebude takový problém sehnat dopravu.Z jakých končin je to potřeba stáhnout a kam ?
26. prosinec 2012 21:18:12
odkud kam s tím jedeš? s traktorem sem taky jezdíval dálky ale radši sem si koupil podval, všechno trpí ...
26. prosinec 2012 22:20:49
Zdravým vás chlapy a jestli mohu přidat nazor k tomuto tematu tak si myslím že jet s traktorem 175 km po svych tak je to docela odvažné ja loni jel se svým volvem z turnova do rumburka a bylo to něco kolem 100km a vybral jsem si na jizdu to nejchladnější počasí ale stejně se to i tak dost hřalo a teplota naplní nebyla zrovna nejmenší.Zhruba každou hodinu jsem dělal pauzu cca20min a stejně mne potkali problemy.Po přijezdu domu začali tect gufera na přední napravě a to když jsem to stěhoval tak to mělo nějakych 2500mth a to si myslím není zrovna starý a to nepočítam gumy a naklady kolem protože spotřeba taky není ružová,takže dle mého nazoru dnes bych to už neudělal a to jsem POUHY' zaměstnanec.Toť muj nazor a jinak bagrum a jinym samohrabům ZDAR
26. prosinec 2012 22:30:27
Není ten podvalník Transporta P-32 ? P-50 vypadá jinak a P-50N je ulpně něco jiného. A jinak je to nadrozměr na šířku.
Bohužel se nám změnila fotografie v příspěvku výše.
26. prosinec 2012 22:58:24
Je to P50. P32 má jen tři nápravy.
Jsou to výborné, robustní mašiny. Bohužel hodně staré. Když nemají vzduch nebrzdí a bez ABS. A jsou sami o sobě nadměr, jak jsi správně řekl. Policajti to nevědí.
Všechny nápravy mají kola po celé šířce stroje (P50 jich má tuším 40), takže dělat kolo někde uprostřed je laskomina. Nevím jak Jan Kučera, ale my to většinou děláme až tam těch defektů je víc (pneumatiky máme sice s krásným vzorkem, ale staré takže se to stává). Také to v sobě nese problém obrovského valivého odporu, které tolik pneumatiky vytváří, když si k tomu připočítáte váhu prázdného 16 tun... A za poslední je kontrukční rychlost - prázdný myslím 40km/hodinu. Původně ty vleky byly konstruovány za Tatru 141, které jezdili poooomalu. S dnešníma 815 se to samozřejmě nedodržuje. To, že jsou schopné ještě v roce 2012 makat je dáno jejich poctivým zpracováním, které se dnes už bohužel u nových strojů nevidí.
26. prosinec 2012 23:22:02
Někde jsem četl že existoval i podval P70 co je na tom pravdy?? Jaké nejvyší nosnosti podvalů transporta vyráběla??
co já vím tak největší je myslím P50.
27. prosinec 2012 02:46:41
Povezu to ze Vsetína ke Žďáru nad Sázavou (pořád do kopce...). Respektive auto by i bylo, stojí mě jich na place moc, ale nemám vývody na dvojokruhovou hydrauliku, abych otevřel nájezdy. Podval by potom nebyl problém půjčit zdarma, ale muselo by se na něj nalízt bokem - taková ta klasika tříosý přívěs za auto. Je taková nakládka v možnostech stroje? Na autě se mi to vést nechce ještě víc, než po ose. Nejdelší sklopka, co mám, má délku korby 5,60 m - tzn. rameno za auto a podlaha je nějakých 1,2 m od země - ta výška by byl masakr.
Díky za rady a tipy kolegové
27. prosinec 2012 07:59:09
Zdar kolego,bagr je po kabinu vysoký 2,9 m s ramenem je to nějakých 3,5 m ty rozměry jsou + - ,ale rameno sundáš na úroveň kabiny,jak jsem už psal potřebuješ nízké auto (lowdeck) jako má na fotce Horacio,to znamená že to musí pneumatik s nízkým profilem.
Poku máš možnost si něco pujčit zadarmo tak ještě auto a je to.Jinak směr Vsetín - Ždár tak bagr nevezme kvůli kopcům na 80% to bude poslední cesta toho stroje po ose.
27. prosinec 2012 09:15:42
Nájezdy spustíš dolů vlastní váhou, olej chytneš do čistého kanystru a nahoru si je zvedneš bagrem na lanku. Po vlastní ose bych to nejel, oprava bude dražší, než kolik dáš za přepravu, zvlášt když máš svoje auto
27. prosinec 2012 09:40:32
Lukyn - kolego, takovou dálku po vlastní ose NEJEZDI!!!!!!! Dej na rady kolegů. Šťastnou cestu bez nehody. Pavel.
27. prosinec 2012 12:49:11
Lukyn 5 - tak tady čtu,jak téměř všichni chlapi málem šílí z té přepravní vzdálenosti a že to bude poslední cesta mašiny apod. Třeba já mám úplně jiný zkušenosti.Teď před zimou jsem převážel Hollanda 115 z Opavy do Brna taky po ose,vzadu svahovku,ve předu 3 lžíce a naprosto v pohodě.Žádný dva dny jsem nejel,ráno v 8 odjezd,pěkně po staré silnici,v klídku s 5 přestávkama na kafčo a vychladnutí náplní a o půl 5 jsem byl na place v Brně. Pravda,měl jsem toho celkem plný brejle,ale 115 je velká čtyřkolka vepředu s houpačkou,takže žádný extrémní natřásání.Před 3 rokama jsem jel z Brna do Senice (SK) a pak zpět,loni a předloni jsem pendloval mezi Brnem a N.Městem na Moravě (taky samý kopce) a žádnej problém.Takže až tak tragicky bych to neviděl.Je to jen a pouze o tom,jak se k té mašině kdo chová. Milan
27. prosinec 2012 16:59:26
Lukyn 5
nájezdy u vojenských podvalníku P32 a P50 se sklápjí ručně,je to takový dvoudílný nájezd,který 2 chlapi nejdřív odjistí a pak překlopí na zem.V předu podvalu jsou k nim ještě 2 kusy.Ale ty se zpravidla nepoužívají protože bez nich si na cca 20cm nad zemí a tam najedeš,tedy pokud tam nejedeš s osobákem.
Nicméně podval je sám o sobě dost těžký,takže je na to lepší velké auto,ideálně osmikolová nebo šestikolová tatra.