Téma: New Holland
Autor
Zpráva
24. leden 2013 21:36:11
Zdravím pana Jelínka traktor bagry zn.New holland jsou uplně v pohodě on se toho každý bojí ,protože nikdo nezkusil stačí si jen porovnat parametry má to dost silný motor docela rychlou hydrauliku jízdní vlastnosti super
Já jsem již čtvrtým rokem na B115 a jinší traktor bych ani nechtěl to co si člověk muže dovolit ze 115 na svahu tak to je neuvěřitelné .
má také i své muchy třeba od nova volnější zadní rameno, ale na to si člověk zvykne já jsem byl na 2008 tam jsem měl trošku problémy s brzdama ,ale po výborné spolupráci s Brněnským servisem se závada odstranila a vše fungovalo jak má když se o stroj staráte jako o vlastní tak je věchnov pořádku hlavně jak bude stroj v záruce tak vychytat všechny mouchy a budete spokojen loni v únoru jsem dostal úplně novou B115 kde je už i klima a jsou tam i nové věci již tam není zubové čerpadlo, ale pístkové axialní i spotřeba šla dolů je tam bitelnější převodovka a přední náprava.Jak se zde píše že Case 695 je o něco lepší tak to není pravda měli jsme na firmě a můžu říct ,že B115 byla živější i když tyto traktory jsou uplně stejné jak motor tak převodovka mám vyzkoušené i jinší značky třeba Cat Komatsu Terex i Jcb ,ale 115 je dobrá k poměru ceny v základu okruh pro kladivo co se týče servisu jsou velice ochotní jsou tam velice super servisáci porádí pomůžou i po záruce
24. leden 2013 21:54:58
Pro Lukáš Lichý
jestli Vám můžu doporučit tak New hollanda a jděte do B115 velká kola jsou velká kola pokud máte možmost tak si zajeďte do Hustopečí nebo Brna a zkuste si jak 110 tak 115 jsou to v podtatě stejné stroje ,ale 115 má velká kola natáčečí zadní nápravu kradí chod a spoustu dalších výhod jestli chcete tak Vám dám kontakt na skvělého prodejce a poskytnu více informací.
V případě zájmu můj email petr.pektor@seznam.cz
25. leden 2013 07:59:23
..pro Jana Čadu. Srovnáváte 2 naprosto odlišné stroje, podle toho co píšete, a v tom je asi problém. Není želva jako želva, jinými slovy želva u NH může znamenat něco jiného než u Vášeho stroje. Obecně samozřejmě platí, že když odpojíte 1 čerpadlo, zákonitě se sníží průtok, tedy rychlost hydraulické funkce, nikoliv ale síla. Ta je daná tlakem a ten zůstává v celém systému NH stejný, ať už jedete na 1 čerpadlo, protože 1 čerpadlo má výtlak přes 70 lt./1min čili bohatě pokrývá tlakové ztráty v hyd. systému. Takže zmíněný válec o hmotnosti 1300 kg zvedente u NH i se zapnutou želvou - do 170 bar Vám jedou automaticky 2 čerpadla, od 170 bar Vám jede 1 čerpadlo, ale tlak na zvedání zůstává stejný. Je to jako když děláte s hydraulikou na volnoběh, v tom případě je v systému zhruba stejný průtok, jako když odpojíte 1 čerpadlo při plných otáčkách motoru . V obou případech máte plnou sílu, ale snížený průtok. Dále, když svahujete, nebo jedete na citovku, můžete jet klidně na větší otáčky a dělat stejně citlivě, jako když jedete se želvou u NH, problém je ale v tom, že u strojů se zubovýma čerpadlama jako je NH nevyužijete tím pádem veškerý průtok, který obě čerpadla stále dávají a proto tu část výtlaku čerpadel, který nespotřebujete v dané hyd. funkci, automaticky hyd. systém přes pojiśtný ventil odvede zcela nevyužitě do zpátečky, což je ztráta a zbytečně odebíraný výkon z motoru. A nezapomeňte, u NH zcela automaticky do 170 barů jedou obě čerpadla, nad 170 barů se zcela automaticky 1 čerpadlo odpojí, čili v momentě, kdy se blížíte max. prac. tlaku, který je u NH cca 210 bar. Takže to 1 čerpadlo není odpojené stále, ale jen při překročení 170 barů. Při práci s podkopem při odpojední 1 čerpadla se automaticky uleví motoru, takže se mírně zvýší otáčky motoru a tím i mírně i výtlak aktivního čerpadla. Při práci s předkem jsem výhody popsal minule. Samozřejmě, když mi jde o co největší težební výkon na podkopu, tak nebudu želvu zapínat, abych měl trvale dostatečnou rychlost, ale při přesné práci s nízkýma otáčkama má systém želvy u NH svoje výhody, a při práci s předkem zase výhody, když jedu na plný plný plyn nebo zvýšené otáčky. U strojů s pístovým čerpadlem je ale situace logicky zcela jiná, takže případná želva tam má i jiný efekt.
25. leden 2013 08:44:22
Jo,pane Kejsák,já o vás nepochybuju ,naopak.Proto jsem psal NH s otazníkem.Až budu mít čas ,tak to nastuduju.Zdravím
25. leden 2013 09:06:30
CASE a tuším že i New Holland jsou teď k mání pod "matkou" AGRI cs. NH - Ing.Mikuška 602743820, CASE-ing.Kmínek 724064620. Oba špičkoví prodejci,ochota,spolehlivost,profesionalita. Píšu z vlastní zkušenosti.
25. leden 2013 13:08:35
new holland nebo case ??
zdravím chlapi, když byste tedy volili, protože je to jeden koncern ......šli byste spíše do 590st nebo 695st v porovnání s 110 a 115 a new hollandem. jsem z opavska a tady je problém podle mě servis na case a new holland, nejblíže je to podle mě Horní Suchá za Havířovem. chlapi od koho nakupujete lopaty. co jsem se ptal, tak na přímo to brát se strojem třeba od catu je dost cenový skok, možná je pravda že je to jiná a hutnější ocel s pro horší zeminu. nemáte někdo zkušenosti s upínákem na podkopu u case ? díky za info. Lukáš. jinak email pro kolegy z agri cs : lukas.lichy@seznam.cz
25. leden 2013 14:46:46
Lukáš- Asi takhle ti to povím,pokud máš svou firmu a svoje zakázky,tak tě vlastně omezuje jen nákupní cena mašiny (např.rozdíl mezi 110B a 115B).Pokud se necháš najímat s mašinou k firmám na stavby,tak ti těžko někdo sežere větší fakturaci za velkou čtyřkolku,než za malej traktorbagr,páč stavošům je to povětšinou naprosto fuk.Oni vyžadují v objednávce multifunkční traktorbagr na určité práce a tvůj problém je,jestli sis koupil to,nebo ono. Ale asi ti to potvrdí každej,co někdy jezdil s velkým,že stabilita,jízdní vlastnosti,trakce atd. se s malým vůbec nedají srovnat,kór když vjedeš do horšího terénu,nebo na svazích.Takže celkem dilema,co? .
Co se týče podkopových lopat,tak blábolům obchoďáků od CATu,že je to lepší značkovej materiál atd.atd.,bych nevěřil ani za mák. Před 2 lety jsem byl na obhlídce traktorbagrů u různých firem kvůli koupi.Všude se vesměs chovali v poho,jen v CATu v Brně jsem si připadal jak žebrák s prosíkem.Pašák na mě prej:už jste dělal na traktorbagru a jakým? Já na to: jo,JCB,Case,Komatsu,NewHolland- cca po 3 letech na každým.A on mi na to povídá: No tak to vás lituju,to nejsou bagry,to jsou šunty! Pouze u nás jsou lepší materiály atd.atd.Prostě mistr světa amoleta.Bavil se se mnou stylem že já jsem tu pro něj a ne on pro mě.Tak jsem mu podal ruku a nechal ho stát na dvoře,páč takový jednání ať si strčí za klobouk.To bylo jen tak na okraj k řečem o tom,že CAT má mimořádný materiály apod.
Lžíce si můžeš koupit od F-Z,Renomagu,Triga apod.
Rychloupínák na CASE je vlastně takovej polorychlo,páč stejně to musíš na vnitřní straně začepovat.Ale prej teď na nových mašinách už ten rychloupínák mají řešenej nějak jinak,nevím,neviděl jsem.
25. leden 2013 14:52:36
ahoj Milane, no pocit jsem z toho měl úplně stejný. Přišlo mi to, že o nějakou třeba delší spolupráci v Catu ani zájem nemají. ozvali se cca za 14 dní a to ještě se stylem, co chcete, nejlépe osobně apod. ač jsem jim vše podstatné nakonfiguroval. nejlepší jednání jsem měl new holland a jcb
25. leden 2013 15:04:31
Milane díky za info, mám svou firmu a tohle je navíc, vysloveně na tom nestavím, že když bude týden stát, tak bude stát. Zas tak moc mě to nebolí, ale kolem mě nejsou zrovna schopni lidi co mají své stroje, nespolehliví, navíc všechno poskáčou a je to i tak vidět. nedokážou moc pochopit, že ji ty 2 hodiny co tam budou dýl rád zaplatím, ale musí to trochu vypadat. Oni prostě chtějí být honem honem hotoví a je to na prt. To asi znáš. Nemáš ještě zkušenost se spotřebou nafty a případně poruchovosti, nebo na co si na tom new hollandu dát bacha.. Kolega měl totiž catra a furt se mu to sralo, tak zuřil, protože díly ho stály víc než vydělával, tak se nasral a koupil si taky 115 a má už klid, sem tam něco se posere, ale tak jako všude a na všem, ale to jsou už běžné věci a provozní. Lukáš
25. leden 2013 15:30:36
No vidíš,já dělal se 115b na Bredě v Opavě. Vlastně všechny přístupy,jak vršek od Fortny,tak spodek,včetně spodní balené u ramp. I ty schody ze žulových bloků dole vpravo,co se sbíhají do ztracena jsem ukládal podkopem na půl cenťáku přesně,zbytek si doklepli do betonu
. Odjížděl jsem 10 dní před otevřením po ose do Brna
. Já s NH 115B naprostá spokojenost.Měl jsem na tom 20 m/h a zdálo se mi,že to nějak hučí při jízdě.Jeden telefon,šéf servisu to odhadl přesně,servisák dojel druhej den,prej z výroby tam občas dají olej do náprav nějakej neznačkovej a že se to občas stane. V dešti si pod to lehl,vypustil nápravy,natlačil tam origoš Castrol,na omluvu mi vrazil do ruky vzduchovej filtr,čepici a hrnek na kafe a s úsměvem odjel
. Od té doby jsem do toho s nadsázkou lil jen ropu.Samozřejmě semtam nějaká odrblá hadice,ale to jsou spotřební věci. V opavě mi dělal hadice jednou takhle v neděli odpol.na počkání Unas,taky nějakej šikovnej soukromník na telefonu.
A spotřeba? Předek,zadek,přejezdy- v poho se vlezu s průměrem do 6 l M/h. Je to taky hodně o tom,jak se k tomu kdo chová. Když do toho pustíš kdejakýho joudu,co má díru do prdele,tak budeš mít za rok šrot
25. leden 2013 18:43:42
Tak to je hodně slušná spotřeba Milane. No kuknu se na stránky firmy agri cs, možná že mají zastoupení i v té horní suché, jestli to jsou ti z Hustopečí. Jo není firma jako firma. Ale je fajn vědět, že i někteří prodejci se chovají normálně a na nic si nehrají. Má firma se taky musí chovat slušně, ač někdy skřípeme zuby, jak nás ten naproti sere. Ale doba je taková a záleží kdo to na uzdě udrží a zachová si noblesu a kdo to pokazí hned u prvního setkání. Catru sebevědomí nezdravě moc stouplo do hlavy. Jsou věci v čem jsou jedničky, ale tam kde je větší výběr už takové jedničky zas nejsou. Navíc dneska obchod a dobré vztahy dělá i z velké většiny né jen cena, ale i přístup a chování.
Dnes jsem si právě byl dokončit rozšíření i na pásová rypadla, tak už to mám za sebou. Celkem mě překvapilo kolik nás tam bylo. Měl jsem za to, že už o to skoro není zájem. cca 30 chlapů
30. březen 2013 08:05:37
chlapi, tak už máme krasavce doma. dneska ho našperkujeme a pošlu fotky
01. duben 2013 19:51:06
Krasavec! Ať to hrabe a je kde hrabat
24. duben 2013 17:19:00
Chlapi, udáváný objem přední lopaty (tuším 1,15 m3) je brán "do rovna" či s "čepicí"? Potřeboval bych to, abych trefil, kolik písku mám v jedné lopatě
24. duben 2013 21:22:17
S čepičkou.
26. červenec 2014 14:11:29
dnešní brigáda u pana Lichého
stroj mile překvapil a troufám si říct, že na podkop daleko lepší než CAT, jak ovládání, citlivost a posed u joysticků, tak i síla a rychlost, přáce předkem bez problému, jen jsem si musel zvykat na styl otvířání žraloka, ale to chce čas, síla do hromady paráda, proti komatsu to jede jak tank
- « Předchozí
- 1
- 2