Téma: Nákladní auta
Autor
Zpráva
05. říjen 2011 17:04:17
Jan Křesťan :
cau to je pan Horka s Tachlovic jojo on jí má speciální co vim je dovezená od někud z výstavy měl ji první a je to překopaný s dempra nebo ták na tahač a návěs není obyčejný je taky vymazlenej .vozil dříve drť na obalovnu do stodůlek tam to ted zrušily .
je to pekelný stroj a kam se na něj hrabou ostatní firmy uveze mega mooocccc lifrujeto pak si vydělá to co on uveze v Praze to nikdo nedokáže to by si ty svoje kobilky oddělali končej na 30 t on veze mnohem více ta tatra nezná kopec
05. říjen 2011 20:40:02
Přejezd Zbuzany hmmm
05. říjen 2011 21:15:49
12. říjen 2011 21:56:19
Tohle je new Tatra je celá jiná ???
13. říjen 2011 06:54:16
Hele kluci ta nová tatra má jako původní podvozek (jako centrální trubku a poloosy) nebo to má tuhé nápravy?
13. říjen 2011 08:54:55
nekde jsem cetl, ze by mel zustat ram a podobny serepeticky, jen by mel byt motor z dafu a kabina, konecne bude mozna tatra na silnici ekonomicka.
13. říjen 2011 09:13:59
podvozek je tatra normalne tam jsou polonapravy jediny co tam je z dafu je kabina motor a prevodovka dokonce tahle byla v automatu vypada to pekne vsimli jste si ze to ma vyfuk na prave strane ptal jsem se proc tam rovnou nedavaji komin a rikali mi ze jeste nevedi co si za to rict divim se ze to nedavaji rovnou k tomu,jinak tahle verze stoji 2.7mil. bez Dph
13. říjen 2011 09:39:58
podle rezu na hrusce bych rekl, ze uz se holka nekde brodila
13. říjen 2011 09:58:43
Spousta skvělých stavebních strojů je na serveru www.sbazar.cz, pokaždé jsem dobře koupil a díky velkému množství uživatelů se tam i snadno prodává, mohu z vlastní zkušenosti jen doporučit
08. prosinec 2011 22:07:15
Toje pravda.ten man se nedá srovnat vubec s avií.Aspon teda ze starou. Doufám že se nikoho nedotknu
08. prosinec 2011 22:36:17
naložim až 9t materiálu štěrku třeba tak nevim
http://www.zemni-prace-taborsky.cz
08. prosinec 2011 23:51:09
Toje možné.Ale u starších avií to je děs při překládání. Bud spojka věčně hořela.kardanka utrhané šrouby.poloosa prasklá a péra.A hrozná bouda .Jakou to má ofiko nosnost?
09. prosinec 2011 07:58:09
je to 12t a má vozit těch 8t ofiko ,ale zvládá více a hydraulika má dost rezervy.jenže pak už by to nezvládl rám.
jojo ty 31 to bylo něco jinýho jenže zase vyjela dost když tam byly velká kola na skládce to byla bomba.tyhle new avie jsou nizké ,
10. prosinec 2011 12:40:24
Pane Táborský, musím oponovat. Mám stejnou aviiD120, kterou jsem pořídil od nové, se stejnou nástavbou a k tomu ještě na větších kolech z důvodu lepší průjezdnosti, to je běžně objednatelná originální doplňková výbava. Jak by, ale mohlo oficálně vozit toto auto 8tun, když jeho celková hmotnost je 12t? To ještě nemluvím o váze kontejneru, kterou musíte odečíst. Váha kontejneru je cca 900Kg při objemu 6m3. Nicméně i takhle lehký kontejner je konstruovaný do 5tun, ostatní kontejnerové vany s větší ofic.nosností jsou samozřejmě ještě těžší. Je pravda, že nástavba má obrovskou sílu. Zkrátka auto natáhne i to co neodveze. Máme na větší kontejnerovce(celk.18t) ještě o dost větší nástavbu a síla jako taková je obdobná. Nicméně vozit na tomhle autě 9tun materiálu je pro to auto jasná vražda. Protože váha i s vanou(tedy převážené hmotnosti) by pak byla 10tun! Vezl jsem na tomhle autě cca 10x za celou dobu vlastnictví 8tun materiálu a poslední takto přeloženou jízdu to nevydrželi pera. Samozřejmě ranec - moje chyba. Pera sic něco vydrží, úplně špatná nejsou, ale popravdě jsou oproti konkurenčním vozům vcelku dost slabá. Neříkám, že by měli vydržet přetěžování, ale jsou zkrátka dimenzovaná na danou kategorii do celk.12t. Man, renault apod. mají pera silnější, tedy spíše naddimenzovaná. Oficiálně na tomto autě můžete vozit cca 6tun materiálu, sedmá tuna je kontejnerová vana a tím to končí. Jestli chcete můžu Vám sem naskenovat kompletní váženku od konkrétního vozu.
10. prosinec 2011 14:02:41
Pan pantucek ma pravdu,8 tun materialu je moc,maximalne 6tun je to prece 12ti tuna.Ted si nechávám delat Volvo 14 ti tunu mel bych u vest 8 tun tak uvidime
10. prosinec 2011 14:37:34
Neoponujte,přece si každý může dohledat kolik váží prázdná Avia 120.Když píšou že váží 3720kg,tak zbývá do 11990kg -----8270kg.Ano když si místo kontejneru který váží 550kg dáte tunový tak vám zbývá 7270kg a když odečtete tu nástavbu např .TUNU???,tak na náklad vám zbyde těch 6270kg .Pravdu máte všichni .Musí to ale po naložení vážit 12tun.To je směrodatné.
10. prosinec 2011 14:44:47
Pane Čada, ale když dáte tak malej kontejner, tak mi řekněte, čím ho budete nakládat aby jste tam dal tolik materiálu aby vážil 8tun? Kromě toho, že i vana na to nebude konstruovaná, tak jakej stavební materiál váží 8tun při 3m3 objemu? Štěrk, písek, beton a ani asfalt ne. Jedině dost mokrý beton(třeba už S2), ale do 3m3 kont. se vám ho vejde max 2.5m3, ale to by zas nesměl být tak mokrý, páč neudělá ´´čepici´´. Co jiného se vozí? Ano 1x za rok by se možná něco objevilo(železnej kvádr třeba). Zkrátka musíte mít dostatečně velkou vanu aby tuto hmotnost v objemu pojmula. A to stále nemluvíme o tom, že i vana, která může ofic.vézt 8t má hmotnost vyšší. Můžete dát kvůli úspoře váhy ten nejmenší kontejner i tu nejslabší nástavbu(také kvůli úspoře hmotnosti), ale i ta nástavba musí a má určitou nosnost. A čim vyšší nosnost, tím vyšší hmotnost. Takže, když dáte např. 5tun nástavbu, tak můžete mít auto např.celkovou hm. 25tun, ale stále můžete ofic. vozit na nástavbě max 5tun vč.kontejneru! Musí sedět vše, pokud stále mluvíme o oficiální nosnosti. Koukám tady vedle sebe na desítky váženek i s nejmenšími kont. je to auto při 6tunách nákladu + vana na hranici. I často už při tomto naložení váží přes 12t.
10. prosinec 2011 15:24:41
Já s vámi souhlasím.Je to tak.Když vám dám osmikolové volvo,které bude mít korbu těžkou jako prase,protože bude z hardoxu tuplovaná někam do lomu,tak to bude pro řidiče dlouhodobý problem.Všichni ho budou nakládat jako osmikolu a on bude mít vlastně tonáž podobnou šestikole .Mluvím o silnici.V korbě není nic vidět a jedu.
Co se týče rozměru kontejneru a jeho váhy?No já ho nevážil .Přeci ho nekoupíte hliníkový aby jste o to víc naložil .To by jste ho dlouho neměl.Že.