Téma: KDYZ SE DARI TAK SE DARI
Autor
Zpráva
01. duben 2012 20:40:36
No jo tak dobrý no
01. duben 2012 21:06:04
Nejspíš ty novší stroje budou opravdu trošku ošizené na materiálu.Mám 2001 a s klapačkou si dovolím dost a drží (zatím).Ze začátku jsem měl taky strach co to udělá,ale při otevřené klapačce manipuluji se slušnou váhou a nějaký větší kořen sklaplý v klapačce zatím taky bez problémů.
01. duben 2012 21:26:48
Chlapi máte nějaké fotky o oprav klapačky? výměny břitů ... nějaké rady? zkušenosi...Chci se do toho pustit, břit na klapačce je už zbroušený....
01. duben 2012 21:55:12
Dobrý večer.Asi jsem prase.Ale nechávám tam navařit roksory.Všude se válí.Pak je na dva roky klid.Utrácet za origo nemá smysl.
01. duben 2012 22:12:14
Jo taky si dovolím s klapačkou dost a nemám problém,tet záleží jestli ty novější nemaj taky trošičku jinak udělanej tvar toho spodku
01. duben 2012 23:54:06
prijde mi, ze JCB ma malou pevnost na krut
02. duben 2012 15:09:27
kluci ja tu nechci nekoho urazet ale myslim ze ty vase masiny nemaj takovou silu jako ta moje proto stim nebudete mit takovy problem
02. duben 2012 18:36:47
tos jim to nandal
02. duben 2012 19:01:49
ale ne tak podle fotek ivsony a Tomaš Čapčuch maji ve predu mala kola a starsi stroje a ty podle me takovou silu mit nebudou jako to hovado co mam ja ale jak sem rikal nechci se nejak vytahovat nebo nekoho schazovat tim ze ma horsi masinu to urcite neeeee!
02. duben 2012 19:35:05
V pohodě Pavle,já vím,že mám slabší mašinu o tom žádná.
02. duben 2012 20:00:27
jo já jsem taky v pohodě ,Pavle měli ti asi koupit slabší stroj
02. duben 2012 20:42:17
Slabší stroj - tak to asi skončíš Pavle u lopaty
02. duben 2012 20:54:39
snad jí neohne
02. duben 2012 20:57:47
já jsem utrhl polovinuboku radlice u nakladače CAT 990. No začalo to tak že k nám přijela SÚSka Vysočina jesli bych jim nepomohl prohrnout zavátou silnici(cca 2,5 sněhu) no tak řikám sice na smlouvu ale proč ne..Chtěli vědět co mám za techniku když jsem jim to ukázal souhlasili..Druhý den po příjezdu na místo jsem se tedy pustil do práce.Ale oni mi neřekli že tam je mostek a bagr samozřejmě širiší než silnice takže pěkně bokem radlice o beton mostku no a bylo.Jelikož jsem jel co to vytáhlo abych toho nabral co nejvíce,protože při pomalé jízdě to hrabalo tak jsem to solil no a malér byl na světě. utrhl jsem cca půl metru ve sváru naštěstí se moc neohnula ale stejně se musela rovnat hupcukem. no oprava nestála skoro nic jen pár elektrod,ale co to je tak když nevíte do čeho jdete a průzkum nelze udělat.No takže makat se s tím dalo dál ale nejdřív jsem se musel zeptat jestli tam nejsou další.Po příjezdu k nám na dílnu jsem na boky radlice navařil 2 oka a za ně nátahl hupcuk( nosnost12 tun) tím jsem to přitál zase tak jak má být a svařil.oka jsem tam nechal někdy s tím trhám stromy takže za ně zaháknu řetězy.A stejně nijak nepřekáží.Popravdě jsem to nefotil tehdá jsem si říkal že se tím radši nebudu chlubit aby mě neměli za vola.Ikdyž to tak možná vypadá.
02. duben 2012 21:04:12
Věcně, malá kola nezabrání ohybu lopaty kvůli malé síle. Myslíte, že je kvůli velikým předním kolům větší ´´jeřábovací´´ síla na předku? Já myslim, že možná, ale určitě o téměř nic. Na hrnutí, nakládání- to jasně, ale pařezy trháme stejně.... (předkem )
Mám 2007 3cx a trhal sem takhle jednou pařízky předkem a jak myslíte, že sem dopadl? Stejně
Blbec, bral sem si všechny téměř do rohu lopaty, nicméně ten poslední pěkně na prostředek, zavřel do klapačky, povytrhnul zdvihnutím lopaty(pouze lopaty) a řádně dourval couváním a už to bylo
Viděl sem obdobně ohnuté klapačky jak na catráckých traktorech, tak locusťáckých bobíkech...... opravdu to je téměř vždy jasná strojníkova chyba... Ti nejstarší strojníci se mi dlouho smáli a ani sem jim nemusel říkat jak se mi to povedlo, bylo jasný, že sem trubka co vzala pařez na střed a zpátečku.... Teď jste to Vy
03. duben 2012 06:51:25
Tome Dík za fotky.
23. duben 2012 21:39:10
Tak nevím ale mám opačnou zkušenost. Rval jsem klapačkou už za hodně věcí a to i prostředkem a nikdy nic.
23. duben 2012 21:52:43
Horacio zase si ťahal čo si nemal...že?
03. květen 2012 19:35:54
Dobrý večer.Mám za sebou opravdu povedený zážitek.Včera jsem vezl bobíka do Úval.Brzo ráno.Kolem 5,15-5,30hod.Po složení, jsem chtěl zajistit vidle a rezervu.Tak jsem to vysypal ze lžíce.Rezerva se ale rozkutálela do rybníka.Než jsem vyskočil,byla ve vodě.Tak 3 metry daleko.Větev nikde.Zoufalé dilema.Monterky dolů a hup.Byl tam metr bahna.Odporný pocit.Pak čubička zpátky.Na břehu jsem za svitu halogenů z KOMATSU,provedl očistu z Pet lahve minerálky.Slipy na palubku a jedem.Po deseti kilometrech jsem zjistil,že nemám telefon.Tak zpátky na břeh.Smrděl jsem jak prodejce kaprů.
03. květen 2012 20:20:40
Pane Široký Vy jste opravdu kovanej
vysloveně zemař srdcař
13. květen 2012 20:38:38
zdravím dušan...ano přesně sem to patří...když se daří.....ale chtěl sem se zeptat...ten traktor je Proxima?
14. květen 2012 10:48:22
ahoj josef ne je to fronterra 9641 ale síla nám nestačila tak tam je dané 114 turbo a čerpadlo leží doma na stole ale to bude asi až v zimě. Ale práci na stavbě to bohatě udělá a náklady nejsou tak velké tedy pokud se s každou furou nemusí kupovat novej navěs.
14. květen 2012 17:37:22
HMMM mazec...a ty obrácený šípy na předku...to je asi kvuli záběru....je tak?
14. květen 2012 21:10:30
tak to tě josef zklamu ale museli jsme se ty gumy otočit kvuli tomu že to jsou nějake jugoslavské prašivky a hlavně se tam daly větší než tam byli origo a začaly se sjiždět blbě protože jsou uzke disky ale už se koupili disky široké tak se počka až ty gumy budou už k ničemu a obuje se to pořadně a hlavně pořadny gumy? na zadku je MITAS a už tam sou 3 roky a jako nový
14. květen 2012 21:32:43
Dušane, tohle už jsem párkrát viděl. Z fotky není poznat, jaký materiál se unavil, ale většinou je to mysl řidiče. Stačí trochu mokrá hlína nalepená na předku, zvednout malinko na šikmé ploše nebo při sklápění popojet do díry a průser je nato tata. Těžiště a zemská přitažlivost je sviňa. Znaj to řidiči kamionů s vanama. Tam to lehne taky raz dva. Můj táta takhle skroutil Liazku kontejner, ale tak, že druhej tuplák 30cm nad zemí a předek kontejneru metr vedle kabiny. Sklápěl na laňáku malinko na šikmu, zůstala mu viset betonová suť na předku a bylo to. Ani nestačil pustit dolů, ale zůstal stát na kolech. Jen to byla tříkolka. Od tý doby mě to vždycky v mysli vyskočí a dávám si na to dvakrát bacha a to mám hák zesílenej rám.
14. květen 2012 21:42:07
neřikam že to nebyla moje vina ale těch nahod bylo moc 1:velka fura řekl jsem kolegačkovi dej ještě jednu 2:byl tam velkej kamen na boku
a 3: trošku šikmo sem stal. No prostě DEN BLBEC
14. květen 2012 22:25:20
Josef Horák - Pokud otočíte gumy tak záběr bude ještě horší. Problém je že se na předku blbě sjíždí a proto je lepší je otočit.
15. květen 2012 08:46:36
Pavle děkuji za oporu? A hodně dělá ten nakládáč vůbec se nesundava
15. květen 2012 20:10:27
OK jen sem se zeptal....párkrát sem to viděl i u zemědělců,myslel sem,že to je kvůli záběru....no v každým případě sem zas o trochu míň blbej
- « Předchozí
- 1
- 2