Téma: Fotky našich mazlíků
Autor
Zpráva
02. prosinec 2011 21:02:26
tak já sem si na jcb nemoch vybírat páky nebo joysticky DD
02. prosinec 2011 21:17:34
Má to pěknej interier hmm Pěkně čistej .
02. prosinec 2011 21:18:26
Honzo můžu se zeptat kolik si za něj dal?
02. prosinec 2011 21:20:50
Jaktože to má řazení na podlaze? Jsem nevědel že to nich dělají.A máte ho koukám v pákovém provedení .Ja teda taky jsem chtěl zase páky na potkop.
02. prosinec 2011 21:22:54
Aleš Rudolf můžu se zeptat jak starý je to jcb?
02. prosinec 2011 21:28:28
Mám na něm 2100 m.t.h Asi cca dva roky
02. prosinec 2011 21:30:15
a kolik si za něj dal?
02. prosinec 2011 21:36:32
Tak koukám na stranu 16 že mu ješte dva nejsou Dával jsem za něj 1 550000 tis. bez dph
02. prosinec 2011 21:43:07
nak málo ne?
02. prosinec 2011 21:54:32
Proč málo je to docela holé .A na druhou stranu už to neni jcb to co bejvalo ty stare generace některé mají 30 tis m.t.h a stale makaj.Takže žádnejch patnác let v provozu
02. prosinec 2011 21:58:01
Tad na to koukam pozor je tam jednička jo! 1,5 milionu je málo?Jo))Ono je Vydělat a hlavně s těch firem nebo investoru je dostat
02. prosinec 2011 22:04:15
to jo no ale tak já to mám stejně holí jako ty a ještě mám k tomu řadící páku nemám powershift
02. prosinec 2011 22:10:20
Tojo powershift mám i pětku mám. Jako jede to pěkně .Ale k čemu lítat jak divoch.
02. prosinec 2011 22:15:19
přesně a zvlášt já když jezdim po městě na havárky
02. prosinec 2011 22:26:44
A hlavně když přejezdy počítám jak firmám i soukromníkum v hodinovce .Jako pokud jedu na svou zakázku tak si poletím.Nebo kdyš to mám od díla tak to je rachot
02. prosinec 2011 22:32:03
to věřim ještě 5 rychlost
02. prosinec 2011 22:39:52
Jakej rok máš to tvé jcb?
02. prosinec 2011 22:41:11
2000
02. prosinec 2011 22:45:56
Ale jo nejsou špatné aspon pístová otoč Je pravda že okolo roku 2000 se snažily hodně ojebávat matroš.
02. prosinec 2011 22:47:38
to jo ale šlape krásně fakt nejvíc spokojenej skoro bezproblémů a to dělám docela dost
02. prosinec 2011 22:50:16
Tak to je dobře .To sané u mého bejvalého stroje 1995 taky pohoda .
02. prosinec 2011 22:55:33
je ale pravda že ty motory perkins jsou možná lepší než ty jcb a víc asi taky drží
03. prosinec 2011 00:34:11
karel za nej dal cca 1 650 000 a ja 1 725 000. Diky tomu, ze to je uz treti stroj, jinak by cena byla nekde jinde, jo je v manualu a s pakama a hned dva duvody, prvni je ten, ze jsem desne alergickej na automaty, jezdil jsem s automatem 444, 432 a 434 a vsude mi vadil, nemam rad to co on si radi a jak radi a jak za jizdy podrazuje, proste mam rad manual, se k ty pace klidne ohnu a hlavne ten stroj dela co chci a joysticky jsou dobry, ale je tam zase malo mista u podkopu, clovek pak ma namackany nohy u sebe a to mi nesedi, ja se rad vyvalim a hodim haxny ven z okna na ram
03. prosinec 2011 01:17:53
a co honzo spokojenost zatim?
03. prosinec 2011 09:01:18
na velkou stavbu jsem ho jeste nevzal, cekam na SPZ, mozna pristi tyden pojede. jen se musim naucit schema ISO, mam totiz SAE
03. prosinec 2011 09:50:45
Ajejjjjjjejjjj Iso a sae A co další fotečky nějaky budou. Jinak gratulace a at bageerrrrrrrrrrrrr šlape.
03. prosinec 2011 10:41:00
a jinak taky gratuluju honzo
03. prosinec 2011 15:19:39
Jan Křesťan ať ti slouž jinak mi nedá, abych nezareagoval na ty tvoje podle mého scestné názory o převodovce a joystykách.
Joystiky jsou stejně konstruovány jako u otočáků, takže jejich poruchovost je velmi malá až nulová. Joystyky jsi můžu nastavit, jak potřebuji a tudíž nevím jaký je problém vystrčit si nohy z kabyny a rozvalit se jak to p...e. Hrbení se u pák si myslím není přirozený posed člověka a sedačku si mohu nastavyt jak chci a stejně budu nahrbený. Joistyk si nastavím jak potřebuji podloketníma opěrkami atd. a dám si nohy třeba za krk. Nehledě na to, že při pákách musíš pořád šlapat teleskop na podlaze ? Při joistykách si vlasně pokud nemám nasazené přídavné zařízení mohu dělat z nohama co chci.
Automatická převodovka je konstruována, tak aby mašině neubližovala tudíž nekr..la třeba měnič atd. Co bych za tuhle převodovku dal měl jsem jí u Terexe a byla super. Noa co, že si podřadí jsme snad závodníci ńebo co? Fofr klacek je opravdu těžký přežitek. Pokud se zase jedná o to pohodlí, tak Automat je bezkonkurenční. Např. Přijíždím k hromadě třeba na dvojku šáhnu na ovladač dám jedničku naberu zpětný chod zároveň řadím dvojku a přední chod a jsem od hromady pryč v cuku letu. A to vše jednou rukou a né, že pravou se budu prát o volant a šalpáku.
03. prosinec 2011 16:32:08
Já se přidávám mám joistiky a automat a nemůžu si stěžovat mám místa všude dost a nohy taky venku a rozvaluju se na sedačce a mám ruce na opěrkách a automat libovka sice když to vydí kopec tak řadí ale co .nejsem závodník a chodim do práce a né na závody.
03. prosinec 2011 16:50:11
spokojeny strojnik
jinak k tomu automatu, me proste jako cloveku nesedi, ani v osobaku ani v bagru, mel jsem tu cest s 432 434 444 a ani jeden mi nesedel, uz to cukani me sr***. Mozna jsou bezporuchovy, ale tim padem dostanu automat a jak jsem rekl ten nesnasim, dalsi vec me vyhovuji paky, at je to prehazovani lopat ze zeme atd. Schema se naucim behem chvilky, na ISO jsem navic delal nekolik let, tak jde jen o cvik.
A veta na zaver, neni to snad moje rozhodnuti co chci do stroje? neber to spatne. Jen nemam rad vnucovani myslenky co je dobry a co ne.
03. prosinec 2011 17:42:40
Rozhodně to Jane neber zle tu mašimu ti samozřejmě přeji z celého srdce. A ani ti nechci vnucovat moje myšlenky jen jsem konstatoval pochod mych myšlenek a zkušeností za tich par let co dělám na strojích.
Kdysi jsem byl v určitých věcech taky zpátky, ale vývoj de dopředu a my sním.
A záleží co si můžem finančně dovolit a o tom to je né.
03. prosinec 2011 17:54:30
tak finance by to dovolili, ale me ten automat tak sere a manual s joystickem ti nedaj.