Téma: Aky najvhodnejsi otocny bager na kopanie kanalizacie
Autor
Zpráva
22. září 2009 09:27:10
Pro Emila: Když si mě někdo najme na velkou stavbu a nemám to jako dílo, tak je pro mě maximálně výhodné když se stroj plácá po stavbě, převáří roury, dělá nesmysli atd. Protože je to placené od hodiny. I pro investora je to svým způsoben výhodné, nemusí objednávat jeřáb, smykáč apod. Čím déle tam ten stroj je, tím je to výhodnější
Výše uvedené platí jen pro kolák. Pásák fakt jen přijede, vyhrábne a vypadne
22. září 2009 15:20:17
Trochu som to prehnal ,na kanálizáciu to je asi lepší ten kolák ,na tažbu,odkopy pasak .
26. září 2009 16:44:51
Musíte brát taky v potaz že 50 procent kanalizací se dělá před rekonstrukcí celé ulice a to že se tam pohybuje bagr na pásech je uplně putna a můj názor je že když se tam zapackuje kolák a bude s něčim v jámě zápasit,tak těmi packami a radlicí udělá stejnou škodu jako pásák.A berte to z druhý stany jako strojník,že když si Vás firma najme a má skládku dál od té zmiňované kanalizace,tak si tam dohodí nějaký traktorbagr,nebo UNCko a pro mě jako strojníka a hlavně majitele bagru je to výhodnější být zajetý v ulici a kopat a kopat a né někde courat po okolí a převážet pažení atd.A když je k dispozici podval tak mi je jedno že musim jet vykopat odpol někde nějaký ten bazének.
26. září 2009 17:12:27
Kolak je dewka pro wsechno...zrobi to co pasak...jedina newyhoda ''Defekty''...ti co nejezdily s kolakem tak jeste newi co to je,jak se bagr houpe !!! Muj nazor je ze s kolowym to je nejlepsi ...wsude to zajede a nic nedojebe (neznici)...a do mesta o tom zadna...
Vybava... radlice (musi byt)
patky ( w nekterych situacich neocenitelne)
vicepolohovy vyloznik ( parada)
wsechny wywody (a co by udelat... nemozne ihned a zazraky do tri dnu
pasy se neutopi...ale KOLAK JE WLASTNE BROYT WERZE 4X4 (kdo jezdi tak wi)
neco na podiwanou...
26. září 2009 21:41:37
Dobrá diskuse,jako strojník zaměstnanec jedině kola, hrabat s pásákem šlic v kostkách to asi nejde a že bych to rozbil i packama nebo radlicí u koláka to je blbost.S kolovým bagrem udělám všechno co s pásakem ale obráceně ani náhodou.Vim o čem píšu dělal jsem na obou.S kolovým otočákem nepotřebuješ ani druhej bagr u kanalizace.A v to čištění podvozku...,to radši uělám tři gumy do roka a na melouchy se na pásech jezdí blbě...
26. září 2009 21:52:28
No konečně Už jsem měl depku, že jsem tady na koláky sám. Je takové pořekadlo, že s pásákem může dělat každý blbec, ale s kolákem, to už je jiná
Bez urážky. A ještě se mi nestalo, že bych někde neprojel. Neni nic jednodušího, než pustit pojezd a tahat se ramenem
popíno- tys asi moc kanalizací nedělal. Max 10% je celková rekonstrukce. Zbytek je výřez asfaltu
27. září 2009 07:01:51
Práce trvá déle protože v terénu kolak prostě nejede,s kokálem se dělá dobře ale na silnici .A ono taky záleží kolik ten kolák váží !
27. září 2009 08:03:28
jan k-píšeš,že s pásákem může dělat každej blbec,to mi teda řekni ,proč jsi si ten pásák koupil na kšeft???bez urážky
27. září 2009 09:19:43
Každý bagr má svoje. Rozhodně, bych neřekl, že na pasaku je to jednoduší. To je mylná představa. Každý stroj je konstrukčně postavený na určitou práci např. s kolákem nevjedu bagrovat rybník od toho je bahňák. Ale mi jsme v české republice a tady se moc na specializaci strojů nekouká a ani to nikdo moc nechce zaplatit. A pak nezbývá nic jiného než, jak je strojník šikovný a jak se zdanou prací popere a kolik škody zpusobí.
Rozhodně při koupi rypadla se budu ohlížet na to jáké využití budu mít pro ten daný stroj, až mi skončí ta kanlizace.
Jak ho bubu převážet, co sním budu dělat na jake práce se budu zaněřovat ?
27. září 2009 09:41:27
Tady tohle jsem si sam wyzkousel.... Je takové pořekadlo, že s pásákem může dělat každý blbec, ale s kolákem, to už je jiná.... jezdime na akce pasak+kolak...a jak jsme si wymenily stroje...Hned bylo co!!! jak s tim muzes jezdit tam se to nahne a uzz se to houpe ...a ja se pritahuju...
A z kolaka si sednes do pasaku...slapnes na pojezdy a jedes...jak se to houpe tak se zawrtis a hotowe
27. září 2009 10:39:05
Luboši tenhle rototit jsem si zkoušel na minibagru a supr věc,s tim si utřeš i prdel a podepíšeš se.....
27. září 2009 10:47:36
Jo a to male komatsu ma i Zbijeci kladivo w rameni...tkz. to muzes nechat i zaschnout ty pasy
27. září 2009 10:53:06
Lubo dík,aspoň někdo......
tady jsou jinak všichni nadržený na kola...
27. září 2009 12:00:33
Jo a u kolovýho bagru se podvozek nečisti tam to bahno nikde nevleze ? Do kol, mezi patky, do kloubů , za nápravy, mezi hadice okolo převodovky, atd . Hoši nechci se hádat ale každý máme svůj názor zatím zdar
28. září 2009 10:37:49
Je sice pravda, že kolák je mulťák... zarobí více práce, ale průchodnost terenem je oproti pásaku fakt marná ! Stači aby trošičku sprchlo a kolák nemá šanci ! Dělal jsem moc kanalizačních sítí, kde mi asistoval kolák a nic moc pánové... Do města ideál, když stojíš na asfaltu nebo na bagu a je sucho... Tahal jsem koláky jak z pole, tak ve městě na mokrém bahně takže se nám práce pěkně prodloužila... stačí aby trochu zapršelo a 80% kolových bagrů se nevytáhne ani pomocí ramene... To je čistě moje zkušenost s kanalizací pač většinu času jsem dělal na pásaku a kolový bagr dělal pomocníká... dovezl, odvezl, přihrábnul atd... Jinak bych doporučil na kanalku něco kolem 20t s lomeným ramenem prdel by taky neměla moc zasahovat do prostoru... no a poslední faktor je strojník... 6m hloubka kopání ve verbálu a dělání roviny na laser to je sranda
28. září 2009 19:13:12
No ono je moc hezký ,že když prší ,tak s pásákem jezdíš, ale co je ti to platné většinou potřebuješ k sobě nákladˇák a ten má co ???No přece kolečka, takže ti jsou pásečky prd platné.A k tomu čištění podvozku ,když v zimě nevyčistíš kolovej nic se neděje ,ale pásák máš problém.Jako soukromník bych koupil kolovej otočák cca 16t s děleným ramenem(super pro hrabání v pažnicích) nejlépe liebherr, to je muj názor ...p.s. prosím o vysvělení co je hrabat ve verbálu,dík.
29. září 2009 10:20:35
njn když prší, tak velké stavby nejedou... to je ve většině případů jasné. A potáhnout si auto s kolečkama až k výkopu nebo třeba k figuře taky není problém Rado k tomu čištění podvozku... sice je to dřina, ale ještě se mi nestalo, že bych v zimě nechal podvozek zasraný!!! Ja mašinu vyčistím i když sem po kotníky v bahnu... tohle mi udělal kolega, že nechal podvozek zaprasený (v zimě) musel jsem odkopat turas, rolky, voďáka a až potom jsem mohl začít... samozřejmě o hodinu později ! odpověď na tvou otázku: kopání ve verbálu je kopání v pažení .
29. září 2009 19:29:02
Radku on tě Jarda měl pořádně cepovat a cepovat.Jojo,zlatý DHáčko viď???
30. září 2009 22:22:30
Pár měsíců už kopeme kanalizaci a nedá se říct co je lepší, na svahy v loukách se používal pásovej, v ulicích kolovej - např. máme na stavbě dvě Volva a dva starší Case. Odjede pokud je potřeba naložit skruže když není zrovna nic jinýho atd..., je prostě mobilnější o tom žádná, bagr nemusí zůstávat na stavbě mezi barákama a odjede si každý den na stanoviště za bránu atd... Pokud narazíte na něco co s břitem nerozrejpte a neni kdo by přivezl zubatou tak si pro ní dojedete. To je jen z praxe co člověk může vidět.
05. říjen 2009 12:33:51
Stejně ve finále zjistíte že nejlepší je na to trojkové JCB. Zvládne totiž uplně všechno co je potřeba.
- « Předchozí
- 1
- 2