Téma: Nevie niekto čo je to za stroj?
Autor
Zpráva
06. listopad 2010 07:56:09
Zajímavá kombinace bagru a dumperu, něco takovýho jsem neviděl ještě ani v televizi. Neumím si představit, kde je na této mašině místo pro strojníka, třeba to bylo řízený z dálky rádiem...Ale vážně, pokud by to bylo za symbolickou cenu, ( šrotu ) tak to berte,
užijete s tím ještě spoustu legrace.
06. listopad 2010 15:03:27
Šofér sedí nad motorem.Je tam vidět plechová sedačka.Tyhle plechový sedla to je teda unikum.Vždycky veprostřed kde je uchycená tak tam praskne a skřípne vám to prdel.So je potom sranda!
07. listopad 2010 11:16:14
To musí být legrace, když si nakládá na korbu....jako na plachetnici, kde dostane po hlavě ráhnem, tady rovnou výložníkem.
Domníval jsem se, že ta sedačka je součástí dalšího stroje za tímto.
08. listopad 2010 20:47:15
Pozdravujem Vás p.Veszpremi.Neviete ešte o jednom takom stroji?Za koľko je na predaj ten čo chce kúpiť ten Váš priatel?
Ďakujem za odpoveď.
Milan Gr.
11. listopad 2010 11:08:01
Ďakujem za ponuku,ale on to chce rezať,a prerábať!
11. listopad 2010 21:00:03
podle mne je to polsky dempr... a podkop z UNC nejaky domaci vytvor
17. listopad 2010 23:18:28
Zdarec
To by byla škoda rozřezat,nebo nějak předělat.V německu jsem tyhle dempry s ramenem už několikrát viděl
24. listopad 2010 20:51:10
zdravim všechny,chci koupit starší traktorbagr komatsu wb 93r. r.v. 97-98 a neco kolem 10000 mth. chtěl bych vědět nazor zkušených.. a jakou maj tyhle stroje pruměrnou životnost. a ještě by me zajímaly reference na stroj fiat kobelco.diky za odpovědi.
24. listopad 2010 21:18:14
to nejlepší má zasebou......
31. červenec 2011 21:08:22
Pro Vás sice pozdě, ale mohu to identifikovat. Je to Longhini Igrodumper. Původ Itálie. Motor Lombardini 9 LD vzduchem chlazený dvouválec objem 1,248 cm3 cca 25 koní. Převodovka Hurth manuální 6st vpřed a vzad. Délka 4m šířka 1,8. Hloubkový dosah 2m výškový 2,9m rotace 200° Náhon na zadní nápravu, nebo 4x4. Váha nelze přesně specifikovat, liší se v rozmezí 2t - 2,24t každy zdroj co jsem našel se liší. Výrobce v brožurce uvádí 2,1t nosnost korby 2,5t objem 1m3 vyklápěcí s rotací 180°
Brožurka: http://www.oilyhands.co.uk/images/Longhini_Idrodumper.pdf
18. září 2011 19:16:21
Josef : UNC?
18. září 2011 20:06:14
já bych to tipnul na NOVOTNÝ....
25. září 2011 20:34:26
Koukám, že v avataru máš obrázek mulčího vozíku, nechtěl bys ho prodat ? Kdyžtak trabik(@)centrum.cz
26. září 2011 23:08:08
Ahoj
Vozík prodávat nebudu mám před něj M22 a dokonce mám od tebe i zadní nápravu. A nahoru mám i 1Om žebřík z 25ky.
11. prosinec 2011 21:52:02
nevie niekdo jak riadiť hon un 050
12. prosinec 2011 00:05:19
No já osobně jsem jezdil na 053.1-053.2 ale je to skoro stejné akorát tušim že to má spojku a mech. převodovku.Jinak do toho přijdete uplně v pohodě. Protože stejně zadní říditelná náprava je u každého volná takže se to po silnici motá jak bejk.Jinak pozor na brzdy jsou vetšinou mastné a proto to moc divoce nebrzdí! Před jízdou po silnici radši začepovat otoč (je tam čep)pak to tak nehází strojem.Jinak jsou tam u volantu 4 někdy 3 páky otoč lžíce vykop nahoru dolu ta čtvrtá pokud je tak přídavné zař. ale to nic. to si v pohodě ošaháte je to skoro traktor..Jen nevím jak je u 050 to řazení .
12. prosinec 2011 07:00:56
u nas jezdej jezedaci KN Stalowou wolou a to je prdel na to koukat za jizdy jak se krouti, hold vule maji svuj cas...
12. prosinec 2011 08:50:35
Tojo ono hlavně to někdy uřídit .Já osobně si vspomínám na mou první jízdu s ŠT 180 s bránana.Jako jet jsem stím jakš taš jsem uměl protože s Matesa jsem řídil.Ale jet rovně po silnici a ještě s vercajkem za sebou. Prostě silnice jenom moje .Obdivoval jem je !! Nikomu to nevadilo že řídicí pístnice měly 1 cm vakl v okách.A střední čep to samé.
12. prosinec 2011 09:19:02
tak tu cest ridit ŠT jsem nemel, stim jezdil kolega, ja jsem mel cest jezdit s DESTA jesterkama, tam slovo vakl taky nebylo cizi clovek to rozjel na astronomickych 20 a myslel ze uleti
12. prosinec 2011 19:23:32
čo potrebujem prejazdu honomj akí vodičckí preukaz
12. prosinec 2011 19:32:27
Tomu co jsi napsal moc nerozumím, jsi maďar že to neumíš napsat normálně?
13. prosinec 2011 18:42:59
Pane Fučík to jako fakt?? ta odpověď nebyla nijak těžká..stačí sledovat tohle forum...
13. prosinec 2011 18:44:56
to luk var.....a nepotrebuješ v sloveskej republice krom vodičáka aj technický preukaz?
13. prosinec 2011 20:01:26
tosa vás pítam čo potrebujem jaké povelenia pre jazdi jaké si mám mám urobiť
15. prosinec 2011 17:08:17
http://stroje.bazos.cz/inzerat/13278554/Kolovy-bagr-Tatra.php
Kolový bagr Tatra....to jsem ještě neslyšel...
nevíte někdo co to je? Vypadá to jako nějaký OK....
15. prosinec 2011 19:40:19
neviete jakéjaké vodické oprávnenia je treba pre jazdu honom
15. prosinec 2011 22:15:27
Co řeknu, to vždy platí, co napíšu to taky. Budeme se těšit. J.F.
19. únor 2012 19:50:24
Jsem rád, že jsem tyto stránky objevil. A koukám, že Longhini Igrodumper je naprosto ideální stroj. Sám si přijede kamkoliv, nakope a naloží do vlastní korby, odveze a díky otočné korbě s hudraulikou i vysype kam je potřeba. Nebo se pletu? Je jen otázka, proč se tahle koncepce nechytla a kde takovou raritu sehnat... Zkusím rozhodit sítě a snad se zadaří, v nějakém bývalém JZD by se možná dal sehnat.
Btw. pořád se dívám po nějakém levnějším bagru na hodně občasnou práci jako je vykopání sklepa, díry na jímku, kanalizaci, elektřinu, atd. Jako ideální mi připadá mimo Igrodumperu třeba Fortschritt T-174 s podkopem. Má kola, asi neváží moc, nežere, ale špatně se shání. Taková DH-112 jde sehnat líp, ale to už je moc velká a hlavně těžká potvora. Traktorbagry Ostrowek a Bělorus bývají v hrozném stavu a špatně se s nimi pracuje. Cokoliv moderního jako třeba minibagry už je pro mě zbytečně drahé.
19. březen 2012 08:27:51
Koukam ze bych tohle asi moc potreboval
kdybyjste o nem nekdo vedel dejte mi echo
diky
19. březen 2012 20:54:54
No ta T174 o moc oproti dh112 menší není. Taky pěkny hovadko .A to ovládání je taky pěknej blázinec.Já teda stím dělal s nakladačovou lopatou ale s podkopem to taky nebude žádná sláva.
31. březen 2012 12:51:17
Zdravím, ovládání bagru moc neřeším, zvyknout se dá na všechno Hlavně teď řeším, jak výkonnou hydrauliku bude muset ten bagr mít na hodně kamenitý podklad, spíš takovou rozdrobenou skálu (zhruba 50 na 50 s hlínou, pískem). Menší bagry údajně zvládnou pouze hlínu s občasným kamenem...
Taky jsem objevil podobné stroje, možná ještě univerzálnější než Idrodumper Longhini Bohužel, žádný v ČR.
Dumper Piccini Officine - má dokonce nakladač, ale zase podkop vypadá dost papírově. Video:
Dieci - velmi masivní dumper, dokonce se shrnovací radlicí.
Altro Dumper Campania - neznámý název, vypadá podobně jako Dieci, má jinak uchycenou radlici.
31. březen 2012 19:27:01
Ten podkop na tom Piccini mi připomíná náš DH 0115..takžeto asi nebude žádná sláva,ale možná se mýlím....kluci s 0115 dovedou skoro zázraky....
31. březen 2012 22:52:05
jakej to může mít hloubkovej dosah? 1m???
06. březen 2014 17:09:05
Tak ten "Dumper Piccini Officine" je už příliš překombinován. Nakladač a podkop to je katastrofa. Potřebuje 10x zrychlit. To mé Longhini je ještě jakš takš. S nynějšími technologiemi by tento nápad šel asi vzkřísit a zdokonalit. Hlavně lomený nebo dělený výložník a otoč na 360 stupňů by strašně pomohlo. Na radlici možná pantograf. Ovšem odběratelé budou maximálně domkaři, nebo kutilové jako já, pokud na to butou mít prostředky. To co mám je dost neefektivní a neobratné. Jáma se stím dá kopat velmi obtížně. Musím si perfektně promyslet jak začnu a kde skončím když jsem omezen ze 3 stran. Zle je vidět. Skrze sic demontovatelnou amatérskou kabinu. Udělat čtvercovou jámu a nepřejíždět je nemožné. Jo a ještě jsem zapoměl. Nakládá jen do poloviny korby. Úsklalí je taky v tom, na jakou hloubku si dám čep pístnice výložníku. Buď má hloubkový dosah 1,2m (standard) stím, že se v pohodě nakládá do korby. Nebo přehodím a dostanu se na 2m ale mám menší výsypnou výšku. Zbytek se musí pošťuchovat otočí. Hutná a těžká lepivá zemina moc nejde. Chce to chytit do ruky a zvyknout si. I po těch cca 4 letech resp 120 motohodinách co jsem najezdil a nakopal mám hodinový výkon při výkopu max 2m3. Když převážím z hromádky na hromádku je to cca 4m3 hodina na vzdálenost do 50m. Mnohokrát mne napadlo, že bych do stoje razantně zasáhl a zdokonalil. Ale vzhledem k velmi slušnému stavu a stáří je mi to líto. Je to bagr veterán. A myslím si že v originále má a bude mít vyšší cenu. Jak dostavím nebude pravděpodobně potřeba.
25. říjen 2016 23:32:08
Tak po letech opět otevítám téma Snad konečně začnu stavět, otázka je, co koupit. I přes výše popsané nedostatky se mi stále zdá ideální Longhini Igrodumper nebo něco podobného, bohužel v ČR nesehnatelné. Hlavně se mi líbí, že taky odveze vykopanou zeminu. Vzít minibarg nebo raději traktorbagr jako je Ostrowek, Bělorus? Potřebuju vykopat díru na barák + základy, k tomu různý přesuny zeminy, úzké hluboké výkopy na vedení odpadu, vody, elektřiny. To vše na dost omezeném prostoru. Těžké rozhodování...