Téma: Výmena hydraulického oleja.
Autor
Zpráva
29. prosinec 2009 16:35:55
Čus chlapi.Potreboval by som poradiť aký najlepší postup mám zvoliť pri kompletnej výmene hydr.náplne minibagra.To,že mám najprv povoliť vrchnák a spodný výpusť to viem... a aj to,že najlepšie je to v servise,ale čo človek neurobí aby nezomrel sprostý...ale nie,koniec srandy ako to robíte Vy ostatní?Dík Majo.
30. prosinec 2009 00:23:42
.
30. prosinec 2009 12:43:36
...............jestli chcete opravdu vyměnit co nejvíce hydraulického oleje, zatáhněte všechny hydraulické válce nadoraz tak, aby byl olej jen v malých komorách hydr. válců (jinými slovy, aby pístní tyče jednotlivých válců byly co nejméně vyjeté z válce). Pak máte jistotu, že max. oleje je v nádrži.
30. prosinec 2009 14:28:32
přikláním se ke kejsákovi,jinak by to mělo poloviční učinek.
03. listopad 2013 19:14:21
Nechcem byt mudry ale naco to zasuvat ked su tam dvojčinne piesty?
04. listopad 2013 07:38:31
Dobrý den, pane Sirka, standardní dvojčinný hydraulický válec s 1 pístní tyčí má vždy 2 pracovní komory. Jedna pracovní komora obsahuje pístní tyč, druhá pístní tyč neobsahuje a o to je v ní tedy větší pracovní objem a tedy i více oleje, Výjimkou jsou např. hydr. válce řízení, které mají 2 pístní tyče o stejném průměru v každé pracovní komoře, tak tam je potom jedno v jaké poloze se hydr. válec nachází, protože to, co vytlačíte z jedné komory do druhé zase nasajete.
Dvojčinný válec znamená, že se pístní tyč zasouvá i vysouvá hydraulickým tlakem, jednočinné válce se hydraulicky aktivují pouze v jednom směru, druhým směrem se aktivují buď gravitací nebo nějakou vnější působící silou - např. váha korby sklopného návěsu tlačí "mailer" dolů, k této činnosti není potřeba hydraulického tlaku. Ale pro zvednutí sklopky už potřebujete hydr. tlak - proto válec jednočinný.
05. listopad 2013 08:01:46
Dobrý den, na Vašem obrázku komora Sd má menší celkový pracovní objem než komora Sp díky pístní tyči, která v té komoře Sd je v celé délce zdvihu pístu zleva doprava. Proto při výměně oleje je dobré mít válec přesně v pozici v jaké je na obrázku zakreslen. Kdyby byla pístní tyč zcela vytažená, tzn. píst posunutý zcela vlevo, tak by v nádrži byl vytlačený pouze objem malé komory, kdežto velká komora by byla plná oleje. Efektivita výměny oleje v takovém případě je nižší než v prvním případě.
05. listopad 2013 11:34:35
Aha čiže objem komory Sd a objem komory Sp nieje rovnaky že...Diki za info