Téma: Turecké traktorbagry MTS
Autor
Zpráva
20. červen 2010 22:23:47
Dobrý den,dnes jsem měl možnost si vyzkoušet traktorbagr MTS a byl jsem mile překvapen.Jednoduchý,masivní.Mám dojem že Turci pochytali rozumy od ostatních výrobců a realizovali je na těchto strojích.Překvapila mě síla materiálů.Rameno,rám,lopata jsou silnější než u JCB.Motor Perkins,nápravy,převodovka Carraro,hydraulika Hasco.Perfektně přístupné mazání přední nápravy.Hadice na podkop jsou vedeny tak,že je menší možnost jejich poškození.Čerpadla jsou namontována na převodovce.Pod kabinou je hromada místa,žádná změť hadic a trubek,hrozně jednoduché.Zavírání oken je z kovu.Dveře mají bohužel malý úhel otevření,sedačka je pohodlná,ale špatně se ovládá její posuv.Nevím proč má zadní okno vyhřívání.Přední lopata jde hezky hluboko pod bagr.Čepy na podkopu jsou zajištěny maticí,né segrovkou.Podkop jde pěkně složit bez přesahů.Okruh pro svahovku jde použít i pro kladivo.Při kopání jdou dělat tři pohyby naráz.A hlavně je bez elektoniky.Ovládání pákami.Údajně jich tady prodali asi 30.Rychlost na silnici cca 40 km/hod.Už jste je viděli v provozu?
20. červen 2010 22:30:08
V Holicích to stojí vystavený u cesty, tak jsem to tam okukoval, nevypadalo to zle, ale v provozu jsem to zatím neviděl. Jaká je cena???
21. červen 2010 08:21:58
hmm to nezni spatne docela bych okoukl tak kdyby jste nekdo vedel kde nejaka tahle masina je nejlepe na vysocine tak dejte vedet
21. červen 2010 08:52:43
nemá někdo nějaký odkaz na jejich stránky ?popř link kde jsou nějaké fotky ..
22. červen 2010 07:18:23
..........zdravím, musím se přiklonit k názoru na turecký traktorbagry. Měl jsem možbnost na BAUMě trochu prolézt turecký Hidromek a musím smeknout - alespoň, co se týče zpracování, povrchové úpravy, použitých komponentů atd. vůbec nezaostávají za světovýma značkama. Neznám samozřejmě jejich chování v praxi, ani cenu, ale 1. dojem byl více než dobrý, kvalita zpracování srovnatelná se světem. Opravdu příjemné překvapení.
22. červen 2010 09:07:17
Máme v nabídce traktorbagry CUKUROVA, jsou dodávány hlavně do Španělska, Francie a Anglie, v ČR si ho objednal nějaká firma z Brna. Umístnil jsem prospekty v pdf na tyto stránky:http://www.bagrtechnik.cz/documents/Cukurova%20888.pdf
tak se můžete pokochat, jinak jsou velice zajímavé ceny, jak je zvykem u naší firmy a na závěr přikládám jeden obrázek pro zasmání, přeji úspěšný letní den.
22. červen 2010 19:53:37
http://www.centrum-bagry.com/cz/MST544.html - 1450000+dph
http://www.centrum-bagry.com/cz/MST542.html - 1111111+dph
to je ta firma v holicích, ten menší tam stojí u cesty už nějakej pátek, na první pohled to vypadá na licenci JCB, ale bůh ví jak to je
22. červen 2010 22:21:41
Jen mě zaráží jak má řidič hodně natažené ruce při ovládání podkopu. Neořijde mi to dvakrát pohodlné...
23. červen 2010 10:17:53
Sedí v tom nějakej Lojza, normálně se dá sedadlo dopředu, spustí se opěrky rukou a zvednou se joystiky do pohodlné podoby. Na té fotce by nevdržel ani půl hodinky No mohli to naaranžovat lépe, jinak zpracování je fakt pěkné.
23. červen 2010 14:54:32
Joo .. Pavle to si nepoznal?? ... to je přece Lojza Kukura - známý bagrtechnik - pod kombinézou má kravatu , vypnutý motor a sedí tak daleko , protože se bojí aby něco nevyved , když mu to postavili k takový díře
Jen vtip , nic zlého .. mašina vypadá zajímavě .. uvidíme až budou nějaké reference..
S pozdravem
23. červen 2010 17:44:05
http://www.bagry.cz/cze/clanky/ak...542_a_m544_z_turecka_do_zbytku_sveta Zdálo se mi ,že už jsem to tady četl.
23. červen 2010 22:50:25
A safra, zase mě odhalili a to jsem si dal tak záležet
24. červen 2010 00:12:50
Dobrý den,kolik stojí ta 888.
24. červen 2010 14:56:47
Dobrý den, s joystiky stojí cca 1499999,- kč.
25. červen 2010 10:40:14
To je skoro víc než nové JCB...
25. červen 2010 12:42:56
Pavle co znamená to "skoro víc" prosímtě
Dík
25. červen 2010 15:21:27
No skoro, JCB 4 CX co máme stálo 2100000,- kč ale kdo by se díval na drobné
25. červen 2010 16:33:17
díky BGTku ... Pavel nám třeba prozradí kde je nová 4CX k mání za 1,5mio
s pozdravem..
25. červen 2010 20:48:20
Alexi no cement, teda no comment já jsem čekal podobné reakce, ale to bude vždy když se vynoří nějaká nová konkurenční firma, vše je stejné jako JCB a jiné renomované značky jenom to vyrábějí Turci. Dnes i kdyby někdo chtěl přijít s nějakým nový ale opravdu novým modelem, tak bude mít honičku, stejně použije již vyzkoušené komponenty. Jediná možnost jak se dnes prosadit je vyrábět s co nejmenšími naklady a to lze pouze v Asii, Turecku a podbných zemích a tak to dělá většina značek!!! Nikdo si to ale nechce připustit. MY už 20 let vyrábíme infratopení a nyní jednáme s Asiaty o přesunutí výroby tam, jsou na větší technologické úrovni za nízké náklady a o tom je podnikání. Pěkný víkend.
25. červen 2010 21:06:07
Chlapi,řeknu vám jedno,Nic není jednodušího,než poptat v Modleticích nebo v Čestlicích.
25. červen 2010 23:12:15
Dobrý den já jsem dával před třema měsícema za fung nové JCB 4cx 1550000 bez dph.Akorát má jen páky na podkop.To ta cena těch turku není nic moc teda.Mám to normálně od Terrametu.
26. červen 2010 10:18:20
Hoďte poptávku do terametu a uvidíte... Nemám nic proti těmto bagrum to vubec ne ale musíte uznat že musí nabídnout nižší cenu protože jinak se lidi budou držet zajetých a hlavně vyzkoušených značek.
26. červen 2010 11:20:04
Pavle souhlasím - jestli fakt nová 4CX stojí 1 550 000,- tak je to jasné!! Jen nerozumím tomu že jeden má cenu 2 100 000,- a bagrtechnik je obchodník profesionál .. a druhý o 600 000,- méně ... Výbava , akční sleva , předváděčka ... nebo jak? Protože pak taky asi existuje - podobně poslevovat i toho Turka .. hm .. co myslíš?
26. červen 2010 13:56:10
Asi ano. třeba by se prodejci od turka vatáhli a taky hodili nějakou akční nabídku...
26. červen 2010 20:56:23
Zdar Alexi ale u nás k tomu traktorbagru dostaneš i turecký med a to se vyplatí
03. červenec 2010 17:50:14
Nazdárek lidi. Tak jsem si prohlídnul diskutovanýho Turka, sám mám JCB3cx 2008 a tak jsem byl na tohle zvědavej. Jestli to nemaj v licenci tak je to docela zajímavá kopie , kabina z 98 jen trochu upravená, přední ramena jsou z následující řady , je tam pár jinejch detajlů ale je to poznat. Podkop je v základu převzatej ale přepracovanej líp se skládá za stroj. Plno detailů je okopírovanejch. Kapota je asi vlastní nápad , ale připomíná mi trochu Komatsu. Kola uchycená přez deset šroubů, asi vlastní nápad nebo použita už existující konstrukce. Bylo by docela zajímavé si ho ozkoušet, tak zatim zdárek.
04. červenec 2010 08:10:28
pro Bagrtechnik ahaaa .. tak už to chápu - k "turkovi" dostanu MED,TURBAN a ŠAVLI kdežto k "džísu" jen ČAJ S MLÉKEM .. hi hi hi .. tak to je ten rozdíl
Zdravím tě Honzo
26. únor 2016 22:31:32
Nemáte někdo jak se MTS osvěčilo??
26. únor 2016 22:54:13
A je to MST.