Téma: Stabilita
Autor
Zpráva
07. prosinec 2006 21:36:44
Ahoj bagráci. Uvažuju o koupi rypadlonakladače CAT nebo JCB. Tušim že je to srovnatelný, ikdyž jsem slyšel hlasy že JCB je přece jenom lepší. Hlavní nevýhodou CAT je údajně stabilita a stroj má tendence se dost převažovat na zadek při strmém stoupání. Nemůžete to někdo porovnat s JCB? Děkuju.
15. prosinec 2006 21:43:47
CHceš jezdit nebo bagrovat ?
17. prosinec 2006 16:15:37
Ty chytrej tak na co tam máš tu přední žlíci? Já jsem letos stejně nakládal a zavážel jako hrabal. Já můžu porovnat MF a JCB a JCB je lepší.
17. prosinec 2006 21:26:22
to musiš vycitit
20. prosinec 2006 06:26:54
porovnal jsem MF, CAT , JCB , co mysliš že mam JCB
20. prosinec 2006 19:21:20
Bagruju 30let mel jsem MF, JCB, DH, broyt a dalsi bagry ted mam 2 roky CAT432DII a nemenil bych. Bagr slape jak hodinky. Je to vsechno ve strojnikovi, jak se o stroj stara a zbytecne ho nelikviduje.
30. prosinec 2006 19:14:24
pracujem zo strojom JCB 4cx uz 15 rokou a mozem ti povedat ze to je podla mna naj stroj aky poznam.podla mna nevahaj a ber.
31. prosinec 2006 02:41:55
Ahoj všem bagrakum pochvala všem co dělají tyto stránky chodim tu rád nabrat nové zkušenosti a dofám ,že nás tu bude jenom víc a víc .Všem přeji hodně zdravička a moc moc štěstí .
01. leden 2007 11:15:26
Na trhu je spousta traktorbagrů, které jsou srovnatelné CAT, JSB, Volvo, New Holland. Všechno jsou to stroje na vysoké technické úrovni, ale i přesto můžou mít někdy problém. Pak nastupuje otázka rychlosti a ceny servisu. Porovnejte si to.......
01. leden 2007 14:40:51
v jakém terénu budeš převážně bagrovat... každá mašina má svoje! a životnost stroje má v rukou strojník
04. červenec 2007 22:53:42
Když už se JCB začne stevět na zadní tak už je to extrém a takový terén se zase tak často nenaskytuje. Myslím že JCB s tím nema problémy.
08. červenec 2007 22:32:29
Chci se jen zeptat JBC 4cx je na trhu 15 let???Neni to trosku prehnane???
08. červenec 2007 23:02:16
Vlastním JCB 4cx rv.1993. bez ůprav se vyráběl do roku 96 a pak trochu vylepšovali.Mám ho po go. a je to opravdu dobrá mašina, kterou nehodlám prodávat kvůli stáří. Vím očem mluvím měl jsem jiné i mladší.
08. červenec 2007 23:31:12
traktorbagr jedině jcb nebo case cena/výkon porovnej a uvidíš - hlavně se rozhodni co s ním chceš dělat, abys vybral správnej model. pokud ti jde o stabilitu case 695SR x 4cx
16. srpen 2007 19:56:18
Ahoj kolegové! Jezdím s CAT432DII a co se týká stability tak myslím,že je o.k. Pokud jde na zadní tak je na takovém svahu,kde by konkurence také nic neudělala.Spolehlivost stroje je maximalní a ceny servisu(zatím jen na běžné udržby) je bezkonkurenční,chce to jen trefit na správné lidi ) Co si myslím o konkurenci? JCB,Terex,Volvo,Case,Fermec-dobrý naopak propadak KOMATSU!!! Taliani by se měli zamyslet,kde soudruzi z jihu udělali chybu! Mějte se a nezlobte se za muj názor...
16. srpen 2007 21:00:45
Zdravím z důvodu neznalostí některých pisatelů chci upřesnit že výrobní závod v Itátii vlastní 100 % podílem Japonská firma Komatsu... z toho vyplývá že stroje jsou čistě Japonské. Již je dávnou minulostí kdy se Ford dělal v Americe a např. Hyundai v Korei. Firmy si běžně hledají výrobu svých stojů poblíž největšího odbytu a levné pracovní síly. Zeptejte se prodejců Vaších miláčků kde se výrábí a odkud jsou díly..... možná se budete divit. Ať vám kope to co máte , přeji hezký den.
17. srpen 2007 16:39:34
Ahoj,pisatel netrpí neznalostí,vím,že Komatsu není čistokrevný Talian,ale Taliani jej šroubují dohromady a všem je známo,že tento národ v létě tančí a v zimě spí ) Tím se samozřejmě nechci dotknout ve zlém nikoho ani ničeho! Všem přeji hezký víkend
17. srpen 2007 18:03:41
Jsem rád že Milan reagoval, a správně podotkl že Italové jsou i skvělí tanečníci.Ale zkuste si vzpomenout odkud pochází skvělé sportovní automobily a třeba nákladní auta. Taky bych se chtěl zmínit o tom ,že většina výrobců stavebních strojů odebírá komponenty od renomovaných výrobců. Což je třeba hydraulika - Rextrott, Motory - Yanmmar, Nápravy - Carraro, Převodovky - Clarck . Myslím a taky se po 15 letech praxe setkávám s tim že na spolehlivost stroje má významný vliv obsluha stroje.... tzn. že i stroj sebelepšich kvalit dokáže strojník-prase zlikvidovat za krátký čas.
Zároveň bych si rád na těchto stránkách přečetl objektivní názory založené na skutečnosti a né nějaké fikce a sny které si někdo vymyslí aby ukojil své emoce. Ostatně o tom se tady už někde psalo.....Mějte se pěkně a ať Vám to kope...
17. srpen 2007 22:08:14
Ahoj Emile,jsem rád,že vedeme skvělou diskuzi.Vidim,dle toho co píšeš,že jsi inteligentní a znalá osoba.Jde mi také o objektivní názor.Také jsem jezdil na Komatsu,sice jen chvíli,když jsem začínal,ale dojem to ve mě zanechalo dobrý,bylo to na typu WB 93R ročník 00 nebo 01.Jediným problémem bylo,že motor sám zhasínal,avšak závada se brzy našla,bylo to vyhřátou svorkovnicí v motorovém prostoru,banalita! Jinak stroj šlapal skvěle,opravdu. Pak se chci zmínit o "skvělých" italských nákl.vozech! Bohužel), jedno vlastníme. Zakoupili jsme je nové,v roce 03,po dvou měsících provozu a 25000ujetých km odešly přední kotoučové brzdy(vada řídící jednotky ABS), po půl roce a 45000 km odešlo vysokotlaké čerpadlo pro Common-Rail,vozidlo se svezlo 100km odtahem a zhruba po měsíci téměř shořelo po závadě na elektroinstalaci. Tak opravdu nevím,nevím! Moc rád bych vozidlo pochválil,ale uznej,že nemůžu! Napíšu také něco kladného,byl bych hrozně nerad,kdyby to vyznělo,že mám nějakou averzi proti Italům,opravdu NE!! O pásových bagrech KOMATSU si myslím,že patří na špičku,možná předčí i CAT. Jen se chci zeptat,pokud jsi serv.mech. Jsem z Domažlicka a pracoval jsem na akci se spol. CHVAK,která provozuje RNK Komatsu a byl jsem a jsem svědkem toho jak jsou spokojeni. Na stroji WB 97S s automatickou přev. pohonem 4x4x4 se jim děje,že stroj si v 35 kilometrové rychlosti vzpomene,že podřadí "za dva" strojníka pak šíleně bolí hrudník a nebo,že si krabí chod vzpomene při jízdě vpřed odbočit,není to divné??? Stroj má natočeno 950 Mth!!! Byl jsem také svědkem,jak tento stroj byl na podpěrach a byl tvými kolegy natáčen na VHS o odesílán do výr.závodu,prý nevíte co s tím? Ale firma VETOP,také na Domažlicku má na stejném stroji,stejný problém. S tvým názorem,že hodně vinny může mít strojník-prase,samozřejmě souhlasím.Doufám,že co jsem napsal se Tě nedotkne,byl bych nerad a doufám,že to není předmětem naší diskuse.Hezký večer!
18. srpen 2007 12:54:36
Zdravím pana Milana, příspěvek mě potěšil , protože je na ůrovni. Bohužel ,ale nepíšete přesný typ stroje na kterém se závady vyskytují . Může se jednat o stroj WB97S-2 , nebo WB97S-5 . Pokud napíšete i výrobní číslo, budu se lépe orientovat a můžu i poradit. Dá se však předpokládat že závada při 950 mth je výrobní vada , pravděpodobně se řeší v záruce. Taky věřím tomu že mechanici Komatsu výloučily všechny možné příčiny, které udává manuál výrobce. V takovém případě je běžné že se závada konzultuje přímo s technikem výrobního závodu. ( možná si výžádal videonahrávku).
Každopádně si myslím že závady spolu souvisí a to proto že při náhodném vyosení zadní napravy dojde automaticky k podřažení aby se předešlo nehodě na silnici ( taková ochrana).
Jinak přeji majitelům stroje trošku trpělivosti , nakonec bude problém vyřešen , tak jak tomu doposud vždy bylo....
Dále ještě : Vaší zkušenosti s nákladním vozem je mi líto. Pásové bagry Komatsu se v Itálii vyrábí jen do hmotnosti 9 tun.
Mějte se pěkně Emil
18. srpen 2007 19:19:50
Dobrý večer Emile,bohužel,přesný typ,ani výr.číslo neznám,jinak máte pravdu,problém se strojem se řeší v záruce.Slibuji,že po odstranění závady Vám napíši,jak vše dopadlo.Zatím se mějte a přeji mnoho úspěchu!Milan..