Téma: spotřeba motoru perkins a jcb
Autor
Zpráva
30. březen 2011 20:39:20
Zdravim chtel sem se zeptat jestli nekdo vite jak je rozlišna-nebo jestli je stejna spotřeba u techto dvou motoru?
30. březen 2011 22:10:33
Spotřeba u motorů JCB je vyšší, než u Perkinse, ale je to hodně individuální a záleží i na stroji, výbavě a práci. Při přejezdech jsou bagry s motorem JCB a zámkem měniče rychlejší a úspornější, při hrnutí a práci předkem ve většině případů je spotřeba vyšší. U kopání záleží dost na strojníkovi.
Mínusem motoru JCB je nízká životnost vstřikovacího čerpadla (hlavně únik nafty vlivem vydření obalu) a poruchové podávací čerpadlo (vypadávají koncovky), únik vody přes koleno od termostatu, problematické seřizování ventilů (přístup). Kladem je pohon rozvodů od setrvačníku (klidnější chod bez vibrací), výborně přístupný starter i při spuštěném předním ramenu, pružinový napínák řemene, viskózní spojka ventilátoru, jednodušší dodatečná montáž klinatizace...
30. březen 2011 23:31:04
U kopání záleží dost na strojníkovi.
Tahle fráze by mě hooooodně noc zajímala rozviň jí Mirku.
31. březen 2011 07:46:02
nema to vic negativ nez plusu?
31. březen 2011 09:25:56
31. březen 2011 16:10:20
njn je to možná snad i pravda, ale zkušenost mám jak s perkinsem, tak s JCB motorem i s trakrorbagry cat, ale co musím oproti všem negativům tohoto motoru říct, že s motorem JCB se vážně pracuje tak dobře, až to člověk bezproblému přejde.....
31. březen 2011 17:04:48
No tak Davide na strojníkovi záleží v každém případě jakou má spotřebu.To se nemusí rozvinovat.Stejně by jsme se nikam nedostalí.Někdo dělá za 5 a druhý to samé za 10.Ta trubička mi vypadla pane Stuchlíku 2x.Není to poruchové podávací čerpadlo ,ale konstrukter byl guma.Když ohřeju horkovzdušnou pistoli hlinikový obal,tak mi taky vypadne ložisko.Že by se někdo snažil to napravit,jsem nezaznamenal.Posměvné ikonky jsou v pořádku,protože Cat S JCB se nemají rádi.Měl jsem oba motory.Jednička je zatím perkins .Na JCB ale nemá.Jedničku má za zásluhy.
31. březen 2011 20:05:54
Dekuji vam všem přatele za informace a postřehy ohledne techto dvou motoru.
31. březen 2011 21:06:44
S Inteligencí konstruktérů souhlasím. Připadá mi to, že před několika lety nastoupila nová generace konstruktérů, nedotčených praxí, zato zdatných navrhovat virtuální hovadiny, aniž by se do jejich práce nějak odrazila zpětná vazba z paxe a oprav. Taky spolupráce jednotlivých skupin zřejmě není ideální, jinak by nemohli vymyslet některé své "zdokonalení" (za JCB např nalévací trubka do převodovky, která se nedá vymontovat a musí se rozřezat, nedostupné silentbloky převodovky, nasundatelné víko ventilů, všudypřítomné plasty praskající při sebemenším pohybu...) Navíc je všechno podřízeno ceně a to i velmi často na úkor kvality