Téma: Problém s pojezdem JCB 4CX POWERSHIFT
Autor
Zpráva
19. prosinec 2010 18:15:32
Potřebují vaší radu ke strojí JCB 4cx Turbo POWERSHIFT mám problém s pojezdem vpřed, problém spočívá, když nastartujete stroj a chcete se rozjet vpřed, uděláte pohyb pojezdovou páčku vpřed, tak stroj jede, ujedete nějaký metr, následně páčkou od volantem změníte pohyb vzad, tak stroj jede bez problému vzad, opět dáte pojezdovou páčku dopředu, tak se stroj nerozjede vpřed i když máte páčku v poloze vpřed. Mimo jiné řečeno, jednou jede vpřed a podruhé nejedu, také jsem pozoroval, že to má MOŽNÁ vliv jestli je stroj studený nebo zahřátý, protože při studeném stoji se několikrát rozjedete vpřed, a u zahřívajícího se stroje to už nechce jet, ale možná to je mylné pozorovaní. Dále prosím všechny, kteří umí sehnat Schéma ELEKTOINSTALACE ke stroji JCB 4cx Turbo POWERSHIFT r.v. 1992, potřebuji to nutně opravit, i když je tento stroj r.v. 92, má originál Motohodiny a to neuvěřitelných 6.800Mh, Prosím všech o radu co je se strojem a schéma elektra, pošlete prosím info. na email: wlibor@centrum.cz nebo můj tel. 773 543 643, děkuji moc za pomoc.
19. prosinec 2010 18:44:50
No my měli problém na Cat 428C a to že zase nechtěl do zadu.Problém ale už je vyřešenej.Byly prodřený kabely pod podlahou co jdou na převodovku.Prodřeli se o hydr. hadici kvůli prasklý sponce která svazek drží na rámu.Jdi nejdřív po kabelech,můj názor.
19. prosinec 2010 19:47:48
nejdřív bych fakt hledal drobnosti, kabely, mikrospínač v páčce, ta teplota by něčemu takovýmu odpovídala.
19. prosinec 2010 20:07:49
Podle mě taky mikrospínač.Mám jich ještě dost
19. prosinec 2010 20:19:11
Pane Rudolfe, napište tel na vás do uvedeného emailu, domluvíme se co a jak, díky
19. prosinec 2010 22:03:40
Měl jsem podobný problém dozadu vpohodě,dopředu jak kdy.Prohodil jsem relé pojezdu a želvy a byl pokoj.Fungovalo vše.Asi špatný dotek
19. prosinec 2010 22:04:24
Jasně pošlu. ale poslal jsem vám ho už v pátek
19. prosinec 2010 22:14:33
o.k posláno
19. prosinec 2010 22:27:14
Děkuji za tel. číslo.
19. prosinec 2010 22:44:55
Podle mě to mužou dělat ty mikro spinače jsou často napálené kontakty takže někdy jo pak zase ne a nebo mě tak napadá relátko.Jsou tam relátka vpřed vzad a ještě jistící proti startování v zařazené poloze.Možná to chce prubnout prohodit . nebo dát nové mají je běžně v mototechně za 70 kč.Máte na tom plechu namalováno které to jsou.
20. prosinec 2010 22:09:31
Prosím o další rady.......
20. prosinec 2010 22:39:24
Nebo konakty na převodovce.Ono je možností dost .Odkud jste?Mám možná v hlavě ještě jeden nápad ale to až mě zavoláte.Nechci to tu dávat do eteru je to takovej jezedáckej fígl.Nebo mě zde servisaci sežerou a že je jich zde dost
21. prosinec 2010 10:59:01
Proč SERVISÁCÍ JCB NAPIŠOU NĚJAKOU RADU, když je jich tady tolik............, zavolám vám a pobavíme se co a jak. Díky
21. prosinec 2010 23:17:32
No to asi nepíšou jen to patřičně okomentují
22. prosinec 2010 07:28:00
Mimo pana Stuchlíka tu žádní servisáci JCB nejsou.I ten napsal,že znalost je jeho obživa,tak nemůže všechno řešit ,jak by si to někdo představoval.Přesto že jsem nikdy žádné schéma elektriky nepotřeboval,tak jsem všechny poruchy vyřešil.Přiznávám ,že by mi bylo nanic.Když mi nepojede traktor ,který má řazení pod volantem,tak je důležité dát informaci ,že to dělá na všechny rychlosti 1-4,nebo jen 1a3/2a4 To například.Pak bych ještě poznamenal,že je dobré mít v telefonu číslo na svého servismana,který když to nepřeháníte tím že mu voláte v neděli a jinak neohrožujete jeho profesni karieru ,tak vám rád poradí.
22. prosinec 2010 09:02:16
mám trochu podobný problém, zlobí mi u powershiftu řazení mezi rychlostma, občas se mi místo 1 řadí 3,, mám obavu že bude páčka k.o., hlavně ta otočná rukojet
22. prosinec 2010 10:12:41
Tak tu otčnou rukojet jsem ještě neměl rozebranou to se přiznám. Pokud teda vubec pujde dat do hromady.Jak mate starej stroj?
22. prosinec 2010 10:33:38
Jan Čada taky mám dolem že pánovi schema bude naprd.Až se mě ozve dám mu zadu jak na to přijít kde je závada.Jinak každému rád poradím i v noci někdy je to prostě potřeba .Tenkrát mě to začlo blbnout pracoval stím brigadník .Protože to nejelo vubec zustal na velké křizovatce ve městě volám mu co kde má zmáčknout at odjede.Řekl že nato ser... a to tam nechává a jde domu.Prostě magor policajti telefonát a tam a odtahovka za 90 kč na km.na cestě. Musel jsem tam 120 km letět a normálně jsem odjel.Proč to tu písu že každej o radu nestojí,jako ten brigadník jen mě říkal bagruju 30 let tak mě nepoučuj.Podle mě se každej pořád učí.
22. prosinec 2010 19:57:35
Možností je víc, ale chce to vzít zkoušečku a postupně zkoušet, kam až ta elektrika dojde a kam už ne. Páka, relátka, cívky. Jako první určitě vyzkoušet přeházet relátka, vždy stejnou barvu za stejnou, taky se podívejte na konektory v patici, kam se ty relátka zasunují. S relátkama z mototechny opatrně, většinou v sobě nemají zabudovanou diodu proti napěťovým špičkám (každá cívka se při vypnutí chová podobně jako indukční cívka v autě). Na starých bagrech většinou není co poškodit, ale i tak je tam řídící jednotka na řízení a otáčkoměr, které to poškodit může, proto jsou všechny cívky na JCB vybaveny touto diodou a proto je nutno dodržet polaritu na cívkách
22. prosinec 2010 20:03:02
Zdravím i Vás Pane Stuchlíku, děkuji za informace, nebylo by špatné i vám raději zavolat a pobavit se o problému, napište mi na tel. číslo 773 543 643 do sms vaše tel číslo, ozvu se vám, děkuji
24. prosinec 2010 16:44:29
Já mam 4cx, r.v.2001
27. prosinec 2010 22:13:21
Tu otočnou rukojet to chce prubnout rozebrat ale opatrně.
27. prosinec 2010 22:15:37
JCB Fanda tak už vám to šlape nebo ne ?Že jste se ještě neozval.
28. prosinec 2010 11:17:07
mel sem podobny problem nesla mi vubec 2 jak dopredu tak dozadu a bylo to tim ze sem mel na kabele diky kteremu sem mohl vyskoveve nastavovat volant tak mel v zasuvce vylamane zobacky a byl tam asi blbej kontakt ale nechapu jak mohli bejt vylamane asi nejspis to tam nejak rvali od vyroby a tim to lehce poskodily