Téma: Motor HDI Mitsubishi cat 323 , , šestihrnek"
Autor
Zpráva
22. prosinec 2013 12:59:16
Zdravím
Nesetkal jste se někdo se závadou že nechce uváděný motor chytnout když je zahřátý? Studený šel na otočení,ale teplý ani náhodou!! Je možný,že to dělá REGULÁTOR TLAKU? Z Common Rail lišty do vstřikovaču při jedné povolené trubce ,jen tak vytejká nafta jak šmudlovi z nosu místo aby tam byl tlak kolem pětikila.V pondělí už po hodině ztratil výkon a pak už nešel natočit ani studený
zatím servis krčí rameny a nejsou moudrý ani po napíchlém noťasu do mašiny
Jen tak mezi náma,ta zkurvená elektronika nas jednou umoří místo aby pomohla!! Menší výkon větší spotřeba,ale hlavně že nekouří
Zlatá klasická kovařina u dieselu v mašině
díky za užitečné reakce a rady
22. prosinec 2013 21:11:41
Ono to co popisujete muže dělat vstřikovací čerpadlo.Mě toto dělalo staré jcb hlavně v létě .Ráno šlo na brnk i v mrazu a ohřáté ani prd chtělo ho polejt studenou vodou a hned to vrčelo .Nakonec jsem sehnal nové.Ale tady u vás to muže dělat spousta dalších věcí .Jen nechápu proč vám nezměřej tlak za tepla. A nastavení vstřiku.Muže to bejt mechanická závada tam holt je někdy notebook krátkej.
22. prosinec 2013 21:16:57
Ještě jeden dotaz od koho je tam vstř.čerpadlo lucas.bosch.zexel.atd
22. prosinec 2013 22:02:39
bohužel to nemůžu sloužit,páč to žádné vstřikovací čerpadlo nemá..je to hdi to jest nízkotlaké čerpadlo podává palivo z nádrže do vysokotlakého čerpadla zubové nebo pístkové(nevím), který tlakuje lištu Common Rail na cca 470 psi (1psi je cca1,2 atm)
a nakonec do elektrovstřikovačů.
jednotlivé vstřikování se řídí počítačem to jest bez vačky ..to co popisuješ u jcb je klasika
tlaky to ukazuje na noťasu v normě a veškerý graf se také kryje a je v normě.
Asi tak
22. prosinec 2013 22:06:45
bohužel to nemůžu sloužit,páč to žádné vstřikovací čerpadlo nemá..je to hdi to jest nízkotlaké čerpadlo podává palivo z nádrže do vysokotlakého čerpadla zubové nebo pístkové(nevím), který tlakuje lištu Common Rail na cca 470 psi (1psi je cca1,2 atm)
a nakonec do elektrovstřikovačů.
jednotlivé vstřikování se řídí počítačem to jest bez vačky ..to co popisuješ u jcb je klasika
tlaky to ukazuje na noťasu v normě a veškerý graf se také kryje a je v normě.
Asi tak
23. prosinec 2013 07:44:44
Ahoj- viděl bych to na el.vstřiky, buď jsou přirezlí nebo přidřený a elektronika je po zahřátí, když se roztáhne mat. a vymezí se vůle nedokáže otvírat. Je to problém špatný nafty která se prodává v Čechách 52 cetanů a common real potřebujue min. 56. Je dost častá závada u těchto mototů a předejít se dá tím, buď kupovat premiový paliva, nebo přidávat aditiva do každého tankování, nejosvědčenější a cennově přijatelná VIF super diesel aditiv. Já bez VIFky do osobáku nedám ani kapku nafty, váže ma sebe vodu a zvyšuje mazivost nafty a hlavně dodá chybějící cetany.
23. prosinec 2013 08:17:36
Výše píšu že se tlak nedostane už ke vstřikům z lišty.Tlak vstřiků a řídící jednotka a jednotlivého vstřikování je ok.
Při běhu se postupně vypínali jednotlivě jeden po druhém přes noťas a vše ok! Aditiva letní zimní jsem dal za 9000mth,že by je nikdo z nás nepřeplaval
Kdyby tomu tak bylo jak píšeš o té naftě, žádný HDI,PDI atd. včetně osobních aut by už v čechách nejezdilo a zákazníci by žalobou přivedli distributory na buben,protože né káždý aditiva leje.Nafta v čechách a její cetany si myslím je jen fáma,Vždyď jezdí tolika citlivých motorů že by to podle silnice bylo jak vrakoviště.
Nene,ve střikách nemyslím,že je zakopaný pes.Pořád si myslím,že je to regulátor tlaku
23. prosinec 2013 08:53:17
Jsem přehlíd ta se omluvuju . Viděl jsem 2 HDIčka s takovýma vstřikama, ale to není důležitý. Až to spravíš tak dej vědět, zajímá mě to. Zdarec.
23. prosinec 2013 09:13:08
Dobrý den,mám stejný způsob podávání paliva na Transitu,nebylo to regulátorem ale podávacím čerpadlem co zásobuje to tlakové,které tlačí do reilové lišty tlak.No a za cca 3měsíce jsem měnil vstřiky to se projevovalo,že motor houpal na volnoběh zhasínal a měl nepravidelný chod.Zdar motorům euro 6 a podobným zvěrstvům J.Vacek
24. prosinec 2013 06:30:06
Ahoj,já mám Cat 318 Cl a v něm je také Mitsubishi 6 válec,ale ještě klasika čerpadlo.Měl jsem podobný problém,za studena o.k. ale jak se mašina ohřála tak ztrácela výkon až docela zdechla a nešla natočit. Týden jsem okolo toho běhal,měnil filtry až nakonec jsem zjistil,že se přicpávalo kolínko na potrubí před hrubým filtrem paliva.V této redukci se scukává z 10mm průměru na nějaké 3 mm a ještě v ohybu.Nafta mě v tomhle spoji normálně tekla,ale jak motor naftu "tahal" tak se to pomalu temovalo,ubíralo to naftu až to nakonec zdechlo.Toto jsem řešil letos na jaře,vyčistil a celý rok bez problému až teď před vánoci znovu a uprostřed rybníku naštěstí byla voda pod pásy a věděl jsem jak na to.Za 10 minut bylo opraveno.Možná to s tvojí závadou nesouvisí,ale co kdyby?!
05. leden 2014 20:07:28
A zkoušeli jste měřit přepady na jednotlivých vstřikách do baněk jestli jeden ze vstřikovačů neprochcává a tudíž díky němu nepadá tlak v celé liště?
06. leden 2014 22:48:34
Michal .
BINGO!!!
Ano asi to bude ono
Při startování 150ot/min po dobu třiceti vteřin,by mělo jít do 50ml nafty a tady šlo 100ml a počítač vyhodnotí jako nedostatečný tlak a nepustí injektory
Vyměníme asi všechny,protože jeden zrepasuješ za bůra a za týden začne další atd.( nový 1Ks= 19500 kč)
Podle předpisu by se měly vyměnit i trubky,ale peří na nás neroste
Šly jsme vylučovací metou od hřebenové nízkotlaké pumpy, ke všemu přístup jak k penězům
díky
07. leden 2014 21:39:59
Super Pánové, tohle je základ u těchto novodobých vysokotlakých CR sráčů Mercedesy CDi se s tímto problém potýkají běžně
A kolik vstřiků prochcávalo? jeden nebo více?